Зміст | Опис | |||||
| Наведено загальну інформацію та кроки користувача при проведенні пошук ЕК Пошук пацієнта за в системі при різних варіантів варіантах звернення до ЛЗ: . |
ВИЗНАЧЕННЯ
Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.
Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.
Загальна інформація Початок роботи Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення та .ВИЗНАЧЕННЯ
Пошук пацієнта - є першочерговим етапом алгоритму роботи будь-якого медичного спеціаліста, що працює з пацієнтом або його даними в МІС МedEir. У зв'язку з передачею даних до ЦК (eHealth), про випадок звернення пацієнта до ЛЗ та надання йому медичної допомоги, основним пошуком пацієнта є Пошук пацієнта в системі eHealth.
Не залежно від сценарію звернення пацієнт до ЛЗ
Пацієнт до ЛЗ може звернутися за трьома сценаріями:
- Самозвернення - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару безпосередньо:
- на прийом до спеціаліста без направлення або попереднього запису;
- на госпіталізацію без направлення або ургентного випадку.
- Ургентно - пацієнта доставлено швидкою на госпіталізацію до стаціонару.
- За направленням - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару за направленням від певного спеціаліста безпосередньо:
- на прийом до спеціаліста без попереднього запису;
- на госпіталізацію без ургентного випадку.
- Попередній запис - пацієнт за попереднім записом через реєстратуру, особистий запис (медичний портал) або попередній запис лікаря звертається амбулаторно безпосередньо на прийом в зазначений час.
При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінностіКористувач МІС зобов'язаний перш за все провести Пошук пацієнта засобами системи. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділахв інструкціях: Пошук Варіанти пошуку пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі Далі окремо розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремокожен сценарій звернення при проведенні пошуку пацієнта.
САМОЗВЕРНЕННЯ
Якорь Самозвернення Самозвернення
Самозвернення | |
Самозвернення |
Сценарій самозвернення пацієнта актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально
Детально про пошук пацієнта в eHealth
зазначено тут…
Алгоритм дій при проведенні пошуку, наведено нижче
:
- Переходимо до реєстру (мал.1 а, позначка [1]
- ).
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (мал.1 а, позначка [2]
- ).
- Вносимо дані пацієнта у вікно
- пошуку (мал.1 а, позначка [3]
- ).
- Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.1 а, позначка [4]).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами, що посвідчують особу. Пошук проводити з використанням РНОКПП та Свідоцтва про народження Для пацієнта, що змінив Прізвище необхідно спочатку провести пошук за старим прізвищем. |
а) Алгоритм дій
б) Позначка системи
на мал.1.Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук Пошук пацієнта в eHealth
В результаті залежності від результату пошуку система наддасть варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності інформації про нього в МІС МedEir та eHealth. варіанти значень Пошуку пацієнта (детальніше про варіанти пошуку тут...). При наявності певної інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth (мал.1 б) в результаті пошуку, опис результатів та необхідні дії користувача наведено в Табл. 1.
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта та дії користувача
№ | Варіант та візуалізація | Дії | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 2 - Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
| У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що |
пацієнта зареєстровано (мал.2) в системі. У пацієнта існує картка в МedEir (позначка [1]) та |
реєстрація в eHealth або |
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
декларація (позначка [2]). |
Пацієнта ідентифіковано за документами, зареєстровано з РНОКПП, також присутній ідентифікатор пацієнта в системі eHealth. |
В такому випадку |
користувач одразу |
переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці |
відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням |
, випискою, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. |
за необхідності |
. |
Інші варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій. Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Детальніше про варіанти пошуку (тут...).
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
2. |
Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). |
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 3 |
- Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено |
в eHealth |
Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...
Дані про пацієнта в системі eHealth відсутні (мал.3, позначка [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести його реєстрацію в eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
3 |
. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). |
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. |
4 - Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth |
Дані про пацієнта в |
системі МedEir відсутні (мал.4, позначка [1]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та створити ЕК пацієнта в МІС, з імпортом даних eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). |
4 |
. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи |
. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено двома окремими записами (мал.5, позначка [1] та [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести об'єднання або імпорт даних з eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 6 - Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth | Дані про пацієнта відсутні в обох системах (МedEir/eHealth). Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі. У випадку отримання зазначеного результату пошуку (мал.6) потрібно провести додатково пошук, перевірити дані пошуку або створити та зареєструвати пацієнта (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). |
6. | Знайдено пацієнта з помилкою в МІС МedEir та/або в eHealth! а) б) |
Детальніше про варіант пошуку (тут...).
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. |
7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та |
в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори) |
| Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено з помилками: невідповідність персональних даних або двома окремими записами (мал.5, варіант а та б) та інші варіанти, що не відповідають попереднім 5-ти зазначеним в даній таблиці. Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести виправлення помилки скориставшись рекомендаціями зазначеними в інструкціях Помилки в роботі МІС (СМД) та Помилки в роботі МІС або звернутися до Технічної підтримки МІС МedEir (детально рекомендації наведені тут... |
4.
Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в eHealth.
Детальніше про варіант пошуку (тут...).
Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Також можливі помилки в даних пацієнта та в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут... |
). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). |
Подсказка |
---|
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
Подсказка |
---|
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
ЗА НАПРАВЛЕННЯМ
Сценарій прийому пацієнта за направленням актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.
Для опрацювання електронного направлення eHealth, необхідно:
1. Визначити та ідентифікувати картку пацієнта (детально тут...).
2. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
3. Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.8).
4. Обрати потрібне направлення.
5. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
6. Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД):робота з ЕМК, епізодом, консультацією, карткою Візит/Надходження, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
|
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал. 8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Для опрацювання електронного направлення МІС, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою фільтрації таблиці реєстру (детально тут...).
- Обрати потрібне направлення.
- Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕМК, консультацією, карткою Візит/Надходження, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.
Детально процес пошуку та робота з Направленням МІС зазначено тут...
Подсказка |
---|
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИС
Сценарій прийому пацієнта за попереднім записом актуальний для роботи спеціалістів Поліклінічного відділення.
Попередній записНаступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися відбувається за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти , (Таблтабл. 2):
- Запис пацієнтом особисто через Медичний портал.
- Запис через реєстратуру.
- Особистий запис лікарем на наступний візит.
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Деталі Опис та зауваженнядії | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Запис | на прийом через реєстратуруособисто пацієнтом через Медичний портал |
| |||||||||
Примечание | ||||||||||||
|
| провести
| ||||||||||
2. | Запис на прийом через Реєстратуру |
Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).
| ||||||||||
3. | За особистим записом лікаря Лікаря |
|
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи? |
|
Якорь Записані до мене Записані до мене
Алгоритм дій пошуку в реєстрі при попередньому записі наведено нижче, (мал.
9):
- Переходимо до реєстру Записані до мене
- (детально, як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
- Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
- Обираємо запис потрібного пацієнта на визначену годину прийому (мал.9).
- Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: Реєстр "ЕМК", Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Реєстр "Пацієнти", Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...). Якщо пошук проводиться за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно очищати параметри пошуку (детально тут...). При не очищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи? |
Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі інструкції Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут зазначено в інструкціях розділу Створення запису на прийом.
Мал. 2 9 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене
title | УВАГА! |
---|
Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.
Але про те, що прийом відбувся, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4).
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).
Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати(зареєстровані та Авторизовані в eHealth)Подсказка |
---|
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом в МІС. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.5) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
- Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.5).
- Обрати потрібне направлення.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Відкрити ЕМК пацієнта.
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:
Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки) |