Зміст | Опис | |
Наведено загальну інформацію та кроки користувача при проведенні Пошук пацієнта в системі при різних варіантах звернення до ЛЗ. |
Пошук пацієнта - є першочерговим етапом алгоритму роботи будь-якого медичного спеціаліста, що працює з пацієнтом або його даними в МІС МedEir. У зв'язку з передачею даних до ЦК (eHealth), про випадок звернення пацієнта до ЛЗ та надання йому медичної допомоги, основним пошуком пацієнта є Пошук пацієнта в системі eHealth.
Не залежно від сценарію звернення пацієнт до ЛЗ:
Користувач МІС зобов'язаний перш за все провести Пошук пацієнта засобами системи. Більш детально різновиди пошуку представлені в інструкціях: Варіанти пошуку пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі окремо розглянемо кожен сценарій звернення при проведенні пошуку пацієнта.
Сценарій самозвернення пацієнта актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"].
Детально про пошук пацієнта в eHealth зазначено тут…
Алгоритм дій при проведенні пошуку, наведено нижче:
Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами, що посвідчують особу. Пошук проводити з використанням РНОКПП та Свідоцтва про народження Для пацієнта, що змінив Прізвище необхідно спочатку провести пошук за старим прізвищем. |
а) Алгоритм дій
б) Позначка системи
Мал. 1 - Пошук пацієнта в eHealth
В залежності від результату пошуку система наддасть варіанти значень Пошуку пацієнта (детальніше про варіанти пошуку тут...). При наявності певної інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth (мал.1 б) в результаті пошуку, опис результатів та необхідні дії користувача наведено в Табл. 1.
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта та дії користувача
№ | Варіант та візуалізація | Дії | |
---|---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 2 - Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
| У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що пацієнта зареєстровано (мал.2) в системі. У пацієнта існує картка в МedEir (позначка [1]) та реєстрація в eHealth або декларація (позначка [2]). Пацієнта ідентифіковано за документами, зареєстровано з РНОКПП, також присутній ідентифікатор пацієнта в системі eHealth. В такому випадку користувач одразу переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням, випискою, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності. | |
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 3 - Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth | Дані про пацієнта в системі eHealth відсутні (мал.3, позначка [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести його реєстрацію в eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 4 - Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | Дані про пацієнта в системі МedEir відсутні (мал.4, позначка [1]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та створити ЕК пацієнта в МІС, з імпортом даних eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
4. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено двома окремими записами (мал.5, позначка [1] та [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести об'єднання або імпорт даних з eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 6 - Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth | Дані про пацієнта відсутні в обох системах (МedEir/eHealth). Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі. У випадку отримання зазначеного результату пошуку (мал.6) потрібно провести додатково пошук, перевірити дані пошуку або створити та зареєструвати пацієнта (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). | |
6. | Знайдено пацієнта з помилкою в МІС МedEir та/або в eHealth! а) б) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори) | Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено з помилками: невідповідність персональних даних або двома окремими записами (мал.5, варіант а та б) та інші варіанти, що не відповідають попереднім 5-ти зазначеним в даній таблиці. Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести виправлення помилки скориставшись рекомендаціями зазначеними в інструкціях Помилки в роботі МІС (СМД) та Помилки в роботі МІС або звернутися до Технічної підтримки МІС МedEir (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД). |
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
Сценарій прийому пацієнта за направленням актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.
1. Визначити та ідентифікувати картку пацієнта (детально тут...).
2. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
3. Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.8).
4. Обрати потрібне направлення.
5. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
6. Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД); Приймальне відділення; Лікар СМД поліклініки; Лікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД):робота з ЕМК, епізодом, консультацією, карткою Візит/Надходження, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.
|
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал. 8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Детально процес пошуку та робота з Направленням МІС зазначено тут...
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |
Сценарій прийому пацієнта за попереднім записом актуальний для роботи спеціалістів Поліклінічного відділення.
Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбувається за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти (табл. 2):
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Опис та дії | ||
---|---|---|---|---|
1. | Запис особисто пацієнтом через Медичний портал |
| ||
2. | Запис на прийом через Реєстратуру |
| ||
3. | За особистим записом Лікаря |
|
Алгоритм дій пошуку в реєстрі при попередньому записі наведено нижче, (мал.9):
У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...). Якщо пошук проводиться за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно очищати параметри пошуку (детально тут...). При не очищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи? |
Детально про реєстр "Записані до мене" у інструкції Запис на прийом та роботу з ним, зазначено в інструкціях розділу Створення запису на прийом.
Мал. 9 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене
Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста. |