Прийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth

  1. Для проходження авторизації в системі "eHealth" перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

  1. Ввести пароль до "eHealth" - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
  2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно".

Для повноцінної роботи з системою eHealth:

  • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
  • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).

Мал. 2 – Запрошення від системи eHealth

УВАГА!

Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал. 3).

У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.

Мал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth

Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth" та натиснути кнопку "Далі" (мал. 4).

Мал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку "Прийняти та продовжити" (мал. 5).

Мал. 5  – Погодження з переліком прав

УВАГА!

Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

ПМДСМД

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)
Для збільшення малюнку, натисніть на нього

Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через систему MedEir

Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

Авторизація необхідна кожні 14 днів.

ВАЖЛИВО!

Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

ДО ВІДОМА:

Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"]  (мал. 6 позначка [2]).

Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).

Мал. 6 - Авторизація спеціаліста 

УВАГА!

Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

    Мал. 7  – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

Мал. 8 - Авторизація закладу


Мал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)

Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно

Зміна пароля

ВАЖЛИВО!

Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

  1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
  2. Натиснути кнопку [Увійти].

Мал. 11 – Зміна пароля

3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).

5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

Мал. 12  – Поновлення паролю

Забули пароль

ВАЖЛИВО!

Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації

У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

  1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
  2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
  3. Натиснути кнопку [Далі].

Мал. 14 –Забули пароль

4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).

Мал. 15 – Відновлення паролю

5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).   

Мал. 16  – Лист про відновлення паролю eHealth


6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).

Мал. 17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).

Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth

8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).

Мал. 19  – Пароль успішно оновлено


9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).

Мал. 20 – Успішна авторизація.


12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

  

Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно

Помилка при проходженні авторизації

УВАГА!

Якщо після натискання кнопки  [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"]  з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).

Мал. 22 – "Помилка сценарію"

Для виправлення даної помилки необхідно:

  1. Вийти з системи MedEir.
  2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix  (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
  3. Запустити систему MedEir.
  4. Пройти авторизуватися повторно.


Можливість авториризації спеціаліста при помилці без запуску корегуючого файлу

Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 22) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

  1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
  2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 23), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

та пройти всю процедуту авторизації.

Мал. 23 - Авторизація через браузер користувача

3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.24).

Мал. 23 - Копіювання частини коду

4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал.25).

Мал. 25 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 26).

Мал. 26 – Авторизація пройшла успішно



  • Нет меток