ПРО РОЗДІЛ:

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: СамозверненняПопередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням.

Розділ інструкції Запис на прийом пацієнта блоку Реєстратура містить інформацію стосовно попереднього запису пацієнта: передумови та варіанти створення, оновлення, редагування запису на прийом до лікаря. 

Враховуючи, що здебільшого робота спеціаліста реєстратури ЛЗ як ПМД так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Лише в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація наводиться з приміткою ПМД або СМД

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи в системі MedEir, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використаними при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Запис на прийом пацієнта (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

Запис на прийом до лікаря може відбуватися за декільками варіантами, (табл. 1).

Таблиці 1 -  Варіант запису пацієнта на прийом до лікаря

ВаріантОпис
1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис проводиться спеціалістами реєстратури при зверненні пацієнта до ЛЗ, через реєстр Запис на прийом (назва залежить від налаштувань системи) та картку Планувальник записів.

ВАЖЛИВО!

Якщо в лікувальному закладі запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру, ОБОВ'ЯЗКОВИМ є Пошук пацієнта в "eHealth" (перевірка реєстрації), здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (детально про пошук пацієнта в інструкції Варіанти пошуку пацієнта в системі). Детально опис різних варіантів пошуку в eHealth наведено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

Для створення коректного запису на прийом ОБОВ'ЯЗКОВО повинно бути виконано умову для:

  • ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
  • СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth"]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.

Прив'язка спеціаліста в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).

У випадку виникнення помилки при проведенні пошуку або при запису на прийом, перейти до відповідної інструкції Помилки в роботі МІС.

2.

За особистим записом лікаря


Запис проводиться лікарем самостійно, при звернені пацієнта через реєстр Записані до мене (назва залежить від налаштувань системи) та картку Планувальник записів.

ВАЖЛИВО!

Перед створенням запису ОБОВ'ЯЗКОВИМ є Пошук пацієнта в "eHealth" (перевірка реєстрації), здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (детально про пошук пацієнта в інструкції Варіанти пошуку пацієнта в системі). Детально опис різних варіантів пошуку в eHealth наведено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

Для створення коректного запису на прийом ОБОВ'ЯЗКОВО повинно бути виконано умову для:

  • ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
  • СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth"]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.

Прив'язка спеціаліста в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).

У випадку виникнення помилки, перейти до відповідної інструкції Помилки в роботі МІС

3.

Запис особисто пацієнтом через медичний портал


Запис проводиться пацієнтом самостійно через відповідний Медичний портал за умови, що попередньо проведено реєстрацію на порталі. Для реєстрації спеціалісти реєстратури або лікар при зверненні та за бажанням пацієнта, надають відповідні дані для реєстрації.

4.

Виклик лікаря додому


Запис проводиться спеціалістами реєстратури при зверненні пацієнта за потреби виклику лікаря додому, через реєстр Виклик додому (назва залежить від налаштувань системи).

ВАЖЛИВО!

Перед створенням запису ОБОВ'ЯЗКОВИМ є Пошук пацієнта в "eHealth" (перевірка реєстрації), здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (детально про пошук пацієнта в інструкції Варіанти пошуку пацієнта в системі). Детально опис різних варіантів пошуку в eHealth наведено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

У випадку виникнення помилки, перейти до відповідної інструкції Помилки в роботі МІС

Нижче, у табл. 2 наведено перелік інструкцій відповідно опису варіантів запису, з коротким описом та поясненнями до кожної з них. Більш детальна інформація наведена у відповідних інструкціях, які можуть мати опис певних функцій та інтерфейсу системи (за умови, що попередньо даний опис не проводився в інших розділах інструкцій). Загалом інструкції містять алгоритм дій та роботи реєстратора закладу з відповідними функціями системи.

Таблиця 2. Перелік інструкцій розділу "Запис на прийом пацієнта" та їх короткий опис

Інструкції розділуПризначенняРозділОпис

Запис через реєстратуру та лікаря

(робота з  Планувальником)


Запис через реєстратуру та лікаряОгляд картки Планувальник та дій (створення, редагування, копіювання запису на прийом) над нею для спеціалістів реєстратури та лікарів лікувального закладу. 

Запис через медичний портал

(робота з Медичним порталом)

Запис через медичний портал

Інструкція в процесі оновлення (зміна порталу пацієнта)

Огляд Медичного порталу та дій над ними (реєстрація пацієнта, запис на прийом до лікаря). 

Виклик додому

(робота з Викликом додому лікаря)

Запис виклику додому лікаря

Огляд картки Виклик додому та дій (створення, редагування, копіювання запису) над нею для спеціалістів реєстратури та лікарів лікувального закладу. 
  • Нет меток