Запис виклику додому здійснюється в окремому реєстрі "Виклик додому".

УВАГА!

Передумовою для створення запису "Виклик додому" є наявний розклад з формою обслуговування "Обслуговування на дому" у спеціаліста.

А також зареєстрована  відповідна послуга з типом "Консультація на дому".

Алгоритм створення виклику додому

  • Перейти в реєстр "Виклик додому (Мої виклики)"
  • Натиснути кнопку "Створити" у верхньому правому кутку системи (мал. 1)

Мал. 1 - Створення картки "Виклик додому"

  • В картці запису виклику додому (мал. 2) заповнити поля, шляхом вибору з випадаючих списків:
    • "Лікувальний заклад"
    • "Спеціаліст"
    • "Послуга"
    • "Причина виклику"
    • Записати, за потреби,  з клавіатури дані в поле "Симптоми"
    • Обрати Пацієнта (здійснити пошук пацієнта за першими літерати його ПІБ ). Якщо Пацієнта не знайдено, його необхідно створити, натиснувши кнопку "Створити" 

      ПІДКАЗКА!

      • Пошук  пацієнта можливо здійснювати за першими літерати ПІБ (тес_пробіл_ан_пробіл_іва - система знайде пацієнта з такими параметрами пошуку).

Мал. 2 - Редагування картки "Виклик додому"

  • Після внесення даних, натиснути кнопку "Зберегти і закрити" , або "Зберегти"  в лівому верхньому кутку системи;



Дії над записом виклику додому

Відміна виклику

  • Відмінити потрібний запис в реєстрі, натиснути кнопку відмінити "Відмінити" (мал. 3), після відміни стан виклику "Скасовано";

Мал. 3 - Відміна виклику з реєстру "Виклик додому"

  • Відмінити запис в картці, натиснути кнопку відмінити "Скасовано" (мал. 4), після відміни стан виклику "Скасовано";

Мал. 4 - Відміна виклику з картки "Виклик додому"

  • Повернути у "Дійсний" стан помилково відмінений запис: обрати запис у реєстрі і натиснути кнопку "Повернути скасований" (мал. 5)

Мал. 5 - Повернути скасований виклик

  • Відмітити прийом як такий, що відбувся: відкрити картку потрібного виклику, натиснути кнопку "Виклик відбувся" (мал. 6)

Мал. 6 - Виклик відбувся

  • Нет меток