Запис виклику додому здійснюється в окремому реєстрі "Виклик додому".
Передумовою для створення запису "Виклик додому" є наявний розклад з формою обслуговування "Обслуговування на дому" у спеціаліста. А також зареєстрована відповідна послуга з типом "Консультація на дому". |
Мал. 1 - Створення картки "Виклик додому"
Обрати Пацієнта (здійснити пошук пацієнта за першими літерати його ПІБ ). Якщо Пацієнта не знайдено, його необхідно створити, натиснувши кнопку "Створити"
|
Мал. 2 - Редагування картки "Виклик додому"
Відміна виклику
Мал. 3 - Відміна виклику з реєстру "Виклик додому"
Мал. 4 - Відміна виклику з картки "Виклик додому"
Мал. 5 - Повернути скасований виклик
Мал. 6 - Виклик відбувся