Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



Зміст

Опис

Оглавление
maxLevel1

Наведено загальну інформацію та кроки користувача при проведенні Пошук пацієнта в системі при різних варіантах звернення до ЛЗ.



Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.



Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Початок роботи Пам'ятка користувача (СМД)Опис інтерфейсу (СМД).

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.всіх спеціалісті ЛЗ, що працюють в МІС з пацієнтами. Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних або послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.


ВИЗНАЧЕННЯ

Пошук пацієнта - є першочерговим етапом алгоритму роботи будь-якого медичного спеціаліста, що працює з пацієнтом або його даними в МІС МedEir. У зв'язку з передачею даних до ЦК (eHealth), про випадок звернення пацієнта до ЛЗ та надання йому медичної допомоги, основним пошуком пацієнта є Пошук пацієнта в системі eHealth.

Не залежно від сценарію звернення пацієнт до ЛЗ:

  1. Самозвернення - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару безпосередньо:
    • на прийом до спеціаліста без направлення або попереднього запису;
    • на госпіталізацію без направлення або ургентного випадку.
  2. Ургентно - пацієнта доставлено швидкою на госпіталізацію до стаціонару.
  3. За направленням - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару за направленням від певного спеціаліста безпосередньо:
    • на прийом до спеціаліста без попереднього запису;
    • на госпіталізацію без ургентного випадку.
  4. Попередній запис - пацієнт за попереднім записом через реєстратуру, особистий запис (медичний портал) або попередній запис лікаря звертається амбулаторно безпосередньо на прийом в зазначений час.

Користувач МІС зобов'язаний перш за все провести Пошук пацієнта засобами системи. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділахв інструкціяхПошук Варіанти пошуку пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі Далі окремо розглянемо поетапно кожен сценарій звернення окремо при звернення при проведенні пошуку пацієнта.


САМОЗВЕРНЕННЯ
Якорь
Самозвернення
Самозвернення

Сценарій самозвернення пацієнта актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально

Детально про пошук  пацієнта в eHealth зазначено тут…

 Алгоритм

Алгоритм дій при проведенні пошуку, наведено нижче:

  1. Переходимо до реєстру (мал.1 апозначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (мал.1 апозначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку (мал.1 апозначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.1 апозначка [4]).


Предупреждение
titleУВАГА!

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами, що посвідчують особу.

Пошук проводити з використанням РНОКПП та Свідоцтва про народження

Для пацієнта, що змінив Прізвище необхідно спочатку провести пошук за старим прізвищем.


а) Алгоритм дій


Image Added

б) Позначка системи

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук  Пошук пацієнта в eHealth


В залежності від результату пошуку система наддасть варіанти значень Пошуку пацієнта (детальніше про варіанти пошуку тут...). При наявності певної інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth в результаті пошуку, (мал.1 б) в результаті пошуку, опис результатів та необхідні дії користувача наведено в Тв Табл. 1.

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта та дії користувача 

Варіант та візуалізація

Якорь
вар1
вар1

Дії
1.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). 

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 2 - Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth


Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку відсутності персональних даних або наявності

пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2

будь яких змін в даних пацієнта, що потребують внесення інформації до картки МedEir та реєстрація в eHealth, користувач ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ спочатку провести внесення/оновлення даних і тільки потім переходити до наступного етапу алгоритму.


У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).

Даний результат свідчить про те, що

пацієнт має картку

пацієнта зареєстровано (мал.2) в системі. У пацієнта існує картка в МedEir (позначка [1]) та

зареєстрований

реєстрація в eHealth або

має декларацію

декларація (позначка [2]). Пацієнта ідентифіковано за документами, зареєстровано з РНОКПП, також присутній ідентифікатор пацієнта в системі eHealth.

В такому випадку користувач одразу переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці

відповідного розділу

відповідного спеціаліста (

Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)

Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням, випискою, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.

2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). 

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 3 - Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Дані про пацієнта в системі eHealth відсутні (мал.3, позначка [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести його реєстрацію в eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу

користувача 

спеціаліста (

Алгоритм роботи
Лікар поліклініки))
3.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). 

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 4 - Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Дані про пацієнта в системі МedEir відсутні (мал.4, позначка [1]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та створити ЕК пацієнта в МІС, з імпортом даних eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно

розділу користувача 

розділу спеціаліста (

Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)
4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Image ModifiedImage Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 5 - Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Дані про пацієнта  присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено двома окремими записами (мал.5, позначка [1] та [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести об'єднання або імпорт даних з eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно

розділу користувача 

розділу спеціаліста (

Алгоритм роботи
Лікар поліклініки)

5. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 6 - Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth 

Дані про пацієнта відсутні в обох системах (МedEir/eHealth). Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі. У випадку отримання зазначеного результату пошуку (мал.6) потрібно провести додатково пошук, перевірити дані пошуку або створити та зареєструвати пацієнта (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу

користувача 

спеціаліста (

Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)
6.

 Знайдено пацієнта з помилкою в МІС МedEir та/або в eHealth!

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Image Modified

а)

Image Modified

б)

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори) 

Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено з помилками: невідповідність персональних даних або двома окремими записами (мал.5, варіант а та б) та інші варіанти, що не відповідають попереднім 5-ти зазначеним в даній таблиці. Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести виправлення помилки скориставшись рекомендаціями зазначеними в інструкціях Помилки в роботі МІС (СМД) та Помилки в роботі МІС або звернутися до Технічної підтримки МІС МedEir (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу

користувача 

спеціаліста (

Алгоритм роботи

Реєстратура (

Лікар поліклініки)).

СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД).



Подсказка

Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста.



УРГЕНТНИЙ ВИПАДОК 

Сценарій ургентного прийому пацієнта актуальний лише для роботи спеціалістів Стаціонарного відділення.

УРГЕНТНИЙ ВИПАДОК 

Пошук картки пацієнта у випадку звернення пацієнта ургентно, здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Виконати ті ж самі дії алгоритму пошуку, що й при Самозверненні (детально тут...). Детально про пошук  пацієнта в eHealth зазначено тут… Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД).


Предупреждение
title
Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку не можливості ідентифікувати пацієнта за документами:

  • пацієнта доставлено без свідомості
  • втрата документів, що посвідчують особу

Потрібно провести реєстрацію неідентифікованої особи в eHealth (детально тут...).

Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Алгоритму пошуку, що й при Самозверненні (детально тут...). Детально про пошук  пацієнта в eHealth зазначено тут…



Подсказка

Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста.



ЗА НАПРАВЛЕННЯМ

Сценарій прийому пацієнта за направленням актуальний, як для роботи спеціалістів Поліклінічного так і Стаціонарного відділення.

Пацієнт може звернутися за електронним направленням або паперовим від спеціаліста як ПМД так і СМД. В системі існує два типи електронних направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процесу ЛЗ та використовується в залежності від необхідності робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...). Паперове направлення реєструється відповідним спеціалістом, що має на це системні права в консультації, процедурі та іншому. 

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: ідентифікувати та визначити картку пацієнта, провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з внутрішнім направленням МІС (детально в інструкції Робота з пацієнтомПошук направлення ("eHealth")).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.


Для опрацювання електронного направлення eHealth, необхідно:

Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

Таблиці 2 -  Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря

ВаріантДеталі та зауваження1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

Пункт даної інструкції 11865087 виконується реєстратором Поліклініки.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення належного пошуку пацієнта в eHealth (перевірка реєстрації) та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал

Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth"

1. Визначити та ідентифікувати картку пацієнта

(детально тут...)

;

.

2

) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).3.За особистим записом лікаря

Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).

Примечание
titleВАЖЛИВО!
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку

. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].

3. Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.8).

4. Обрати потрібне направлення.

5. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].

6. Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД):робота з ЕМК, епізодом, консультацією, карткою Візит/Надходження, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.


Подсказка
titleДля опрацювання паперового направлення, необхідно:
  1. Провести пошук пацієнта, як при Самозверненні (детально тут...).
  2. Обрати ЕМК та амбулаторною або стаціонарною карту пацієнта.
  3. Перейти до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з консультацією, карткою Візит/Надходження, процедурою, випискою та ін. за необхідності.


Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 

Image Added

Мал. 8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта


Для опрацювання електронного направлення МІС, необхідно:

При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?

Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):

  1. Переходимо до реєстру Записані до мене  (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально 
  3. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою фільтрації таблиці реєстру (детально
  4. тут...).
  5. Обираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
  6. Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально ПацієнтиРобота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.

Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.

Image Removed

Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене

Примечание
titleВАЖЛИВО!

При роботі із записами реєстру Записані до мене, не забудьте виконати спец дії пов'язані з обробкою запису на прийом (мал.3): [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності та виконання робочого процесу в системі.

Опис роботи зі спец діями в реєстрі Записані до мене більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.

Image Removed

Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром Записані до мене

Предупреждение
titleУВАГА!

Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Але про те, що прийом відбувся, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). 

Image Removed

Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]

За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД.  В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом в МІС. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.5) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
  2. Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.5).
  3. Обрати потрібне направлення.
  4. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  5. Відкрити ЕМК пацієнта.

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 

Image Removed

Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта

  1. Обрати потрібне направлення.
  2. Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕМК, консультацією, карткою Візит/Надходження, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.

Детально процес пошуку та робота з Направленням МІС зазначено тут...


Подсказка

Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста.



ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИС

Сценарій прийому пацієнта за попереднім записом актуальний для роботи спеціалістів Поліклінічного відділення.

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбувається за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти (табл. 2):

  • Запис пацієнтом особисто через Медичний портал.
  • Запис через реєстратуру.
  • Особистий запис лікарем на наступний візит.

Таблиці 2 -  Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря

ВаріантОпис та дії
1.Запис особисто пацієнтом через Медичний портал
  1. Пацієнт попередньо повинен зареєструватися на Медичному порталі (детально тут...). Після успішного входу в свій обліковий запис на Медичному порталі (детально тут...), пацієнт особисто записується на прийом до лікаря.

  2. Далі лікар проводить пошук запису пацієнта в реєстрі Записані до мене згідно алгоритму (детально тут...).

  3. Та переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною карткою та ін. за необхідності.

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

    1) Провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

    2) В залежності від результату пошуку провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

    3) Перейти до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною карткою та ін. за необхідності.


2.

Запис на прийом через Реєстратуру

  1. Запис пацієнтів здійснюється спеціалістом реєстратури. Відповідно при зверненні пацієнта до реєстратури за самозверненням, електронним або паперовим направленням.
  2. Працівник реєстратури проводить необхідні дії по пошуку пацієнта та реєстрації запису (детально Запис через реєстратуру та лікаря).
  3. Далі лікар проводить пошук запису пацієнта в реєстрі Записані до мене згідно алгоритму (детально тут...).

  4. Та переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною карткою та ін. за необхідності.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення належного пошуку пацієнта в eHealth (перевірка реєстрації) та його ідентифікація залежить від Працівника реєстратури поліклініки.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) Провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) В залежності від результату пошуку провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

3) Перейти до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною карткою та ін. за необхідності.


3.За особистим записом Лікаря
  1. Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).
  2. Далі лікар проводить пошук запису пацієнта в реєстрі Записані до мене згідно алгоритму (детально тут...).

  3. Та переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного спеціаліста (Реєстратура (СМД)Приймальне відділенняЛікар СМД поліклінікиЛікар УЗД (СМД) та інші відповідно переліку розділу Медзаклади СМД): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною карткою та ін. за необхідності.


Якорь
Записані до мене
Записані до мене

Алгоритм дій пошуку в реєстрі при попередньому записі наведено нижче, (мал.9):

  1. Переходимо до реєстру Записані до мене (детально, як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
  3. Обираємо запис потрібного пацієнта на визначену годину прийому (мал.9).
  4. Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: Реєстр "ЕМК"Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Реєстр "Пацієнти"Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).

Якщо пошук проводиться за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно очищати параметри пошуку (детально тут...). При не очищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?


Детально про реєстр "Записані до мене" у інструкції Запис на прийом та роботу з ним, зазначено в інструкціях розділу Створення запису на прийом.

Image Added

Мал. 9 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене


При роботі із записами реєстру Записані до мене, не забудьте виконати спец дії пов'язані з обробкою запису на прийом (мал. 10): [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності та виконання робочого процесу в системі. 

Image Added

Мал. 10 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром Записані до мене


Image Added

Мал. 11 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Опис роботи зі спец діями в реєстрі Записані до мене більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.

Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.



Предупреждение
titleУВАГА!

Для завершення прийому ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся] (мал. 11). 



Подсказка

Якщо всі умови пошуку виконано, перейти до наступного етапу алгоритму роботи спеціаліста.

Подсказка
titleВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:

  • зареєстровано в eHealth пацієнта;
  • існує запис на прийом або ЕК пацієнта в МІС;
  • існує електронне (актуальне) направлення eHealth, взято в чергу та в обробку до потрібного лікаря.

Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки)