Зміст

Призначення

Опис


Огляд та внесення змін

Робота з ЕК пацієнта: створити ЕК; відкрити; переглянути; змінити; зберегти (за необхідності).

Перегляд ЕМК пацієнта

Робота з ЕМК пацієнта: створити Амбулаторну карту; переглянути; змінити; зберегти медичні дані (за необхідності).

ВАЖЛИВО!

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального покою.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

Електронна карта (ЕК) пацієнта

Передумови роботи з електронною картою пацієнта (ЕК)

Передумовою роботи з ЕК пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" та інші. 

 Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)

УВАГА!

Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта  для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.

Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).

Огляд та внесення змін до ЕК/ Створення ЕК пацієнта 

В залежності від пошуку пацієнта, визначити чи необхідна реєстрація ЕК пацієнта, зелений кружечок - означає створену карту МІС,

якщо поряд є знак кадуцея - це означає, що картка МІС пов'язана з eHealth (мал. 2).

Мал. 2 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"  (пацієнт зареєстрований в МІС та ЕСОЗ)

Якщо при пошуку пацієнта є відмітка знак кадуцея   та ВІДСУТНЯ позначка із зеленим кружечком    (електронної картки МІС пацієнта) - це означає, що картка МІС відсутня, або створена з іншими даними (помилка в прізвищі, імені, даті народження тощо) але пацієнт зареєстрований в системі eHealth (мал. 3).

Мал. 3- Пошук пацієнта в системі "eHealth"  (пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ)

Для уникнення створення дублів, рекомендовано здійснити пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)

Якщо картки не знайдено, необхідно створити її з картки  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" або з реєстру "Пацієнти", та за потреби провести імпорт.

Створення  ЕК пацієнта з картки "Пошук пацієнта в системі "eHealth""

Після всіх використаних варіантів пошуку, необхідно відкрити знайдену картку в eHealth двічі натиснувши на неї, або натиснути на кнопку "Відкрити" (мал. 4). 

Мал. 4 - Відкрити картку пацієнта eHealth

З'явиться повідомлення системи, після ознайомлення з повідомленням необхідно натиснути "Так"  (мал. 5). 

Мал. 5 - Імпорт пацієнта з системи "eHealth"

У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі", якщо в секції "Пацієнт в Системі" картки пацієнта не знайлено автоматично,

необхідно натиснути на кнопку "Створити"(мал. 6).

Мал. 6 - Створити ЕК пацієнта в МІС

З'явиться ЕК пацієнта, котру необхідно заповнити:

  • внести лані в блок "Персональні дані";
  • вказати РНОКПП;
  • внести дані у вкладках: "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб";
  • За потреби заповнити загальні дані картки: внести значення в полі "Контингент", "Соціальна група", "Сімейний стан" тощо;

та зберегти, або одразу натиснути спецдію "Зберегти і закрити"  (мал. 7).

Мал. 7 - Внесення даних у ЕК пацієнта (приклад)

Після збереження та закриття ЕК пацієнта, система перейде до картки "Пошук пацієнта в системі "eHealth"", у даній картці необхідно відмітити позначку про відповідність документів пацієнта запису в системі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено",

після перевірки документів, натиснути "Імпорт" (мал. 8).

Мал. 8 - Імпорт картки з системи "eHealth" в картку МІС

Після успішного імпорту, з'явиться повідомлення "Запис успішно імпортовано!", необхідно натиснути "Ок" (мал. 9).

Мал. 9 - Імпорт проведено успішно

Створення  ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти"

Для створення картки з реєстру "Пацієнти", необхідно натиснути спецдію "Створити" (мал. 10).

Мал. 10 - Створення ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти"

З'явиться ЕК пацієнта, котру необхідно заповнити:

  • внести лані в блок "Персональні дані";
  • вказати РНОКПП;
  • внести дані у вкладках: "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб";
  • За потреби заповнити загальні дані картки: внести значення в полі "Контингент", "Соціальна група", "Сімейний стан" тощо;

та зберегти, або одразу натиснути спецдію "Зберегти і закрити"  (мал. 11).

Мал. 11 - Внесення даних у ЕК пацієнта, з реєстру "Пацієнти" (приклад)

Після сторення ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти", за потреби, провести імпорт пацієнта!

Для цього необхідно натиснути спецдію "Пошук пацієнта в системі "eHealth"", внести дані пацієнта з документу  (мал. 12).

Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

Відкрити знайдену картку в eHealth двічі натиснувши на неї, або натиснути на кнопку "Відкрити" (мал. 13). 

Мал. 13 - Відкрити картку пацієнта eHealth

З'явиться повідомлення системи, після ознайомлення з повідомленням необхідно натиснути "Так"  (мал. 14). 

Мал. 14 - Імпорт пацієнта з системи "eHealth"

У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі", в секції "Пацієнт в Системі" створену ЕК пацієнта

з внесеними даними  з документу система знайде автоматично (мал. 15).

Мал. 15 - Пошук  ЕК пацієнта в МІС для процедури імпорту

У даній картці необхідно відмітити позначку про відповідність документів пацієнта запису в системі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено",

після перевірки документів, натиснути "Імпорт" (мал. 16).

Мал. 16 - Імпортування ЕК пацієнта МІС та картки пацієнта в eHealth

після імпорту пацієнта, з'явиться повідомлення про успішний імпорт запису (мал. 17).

Мал. 17 - Імпортування проведено успішно

ПІДКАЗКА!

Детальний опис ЕК пацієнта в інструкції Опис ЕК пацієнта

Електронна медична карта (ЕМК) пацієнта

Передумови роботи з електронною медичною картою пацієнта (ЕМК)

  • Рекомендовано здійснити  "Пошук пацієнта в системі "eHealth""  спецдія знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти", для уникнення створення дублів.

УВАГА!

Здійсніть пошук пацієнта  для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.

Перегляд та робота ЕМК пацієнта

Для переходу в ЕМК пацієнта потрібно натиснути на спеціальну дію "ЕМК" (мал. 18)  електронній карці пацієнта, або обрати реєстр "ЕМК", "Пацієнти", обрати пацієнта та натиснути спецдію "ЕМК" (мал. 19). 

Мал. 18 - Спецдія ЕМК пацієнта ( в ЕК)

Мал. 19 - Спецдія ЕМК пацієнта (в реєстрі "Пацієнти")

Далі спеціаліст може, за потреби, створити Амбулаторну картку пацієнта, для цього необхідно в ЕМК пацієнта обрати вкладку "Медичні документи" (мал. 20).

Мал. 20 - Створення Амбулаторної карти пацієнта 

Заповнити поля  форми створення Амбулаторної картки та натиснути "Ок" (мал. 21).

Мал. 21 - Заповнення Амбулаторної карти пацієнта 

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після перегляду ЕК та ЕМК та внесенні змін до даних пацієнта (за необхідності), Ви можете перейти до наступного розділу етапу алгоритму Приймального відділення:

Госпіталізація - Госпіталізація Візити (Приймальне);

Консультація - Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки) та Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки).

Визначається за потреби користувачем.

  • Нет меток