Зміст

Призначення

Опис


Робота з підреєстрами консультації

Робота з підреєстрами консультації лікаря поліклініки в ЕМК (створення направлення на аналізи, консультацію та інше).

Створення електронного направлення eHealthСтворення Електронного направлення для реєстрації та відправки до eHealth. 

Завершення консультації та закриття епізодуВказано передумови завершення Консультації для закриття Епізоду.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуацій (Поліклініка) та виконайте зазначені рекомендації.

Робота з підреєстрами консультації лікаря поліклініки

Після заповнення картки Консультації та передачі її до "eHealth", Ви можете перейти (за необхідності) до інших підреєстрів Консультації (деякі з них можуть бути доступними і для середнього медперсоналу, детально тут…).
Для роботи з кожним підреєстром, Вам необхідно обрати певну назву підреєстру у дереві ЕМК (детально про  ЕМК тут…) або якщо Ви працюєте послідовно з кожним підреєстром, натискаємо кнопку [Зберегти] і [Далі]

ВАЖЛИВО!

Не забувайте про збереження інформації та її оновлення за допомогою кнопки [Оновити]

Лікарю доступні наступні підреєстри: Антропометрія, Призначені препарати, Направлення пацієнта, Направлення на аналізи, які заповнюються за необхідності. Детальний опис та робота з підреєстрами зазначена у розділі Консультація  загального блоку інструкцій.

Антропометрія (заповнюється за необхідності)

Заповнюємо картку Антропометрія (рис.1) та переходимо до наступного розділу (детально по роботі з даною карткою тут...).

Рис.1 - Картка Антропометрія

Призначені препарати (заповнюється за необхідності)

Заповнюючи картку Призначені препарати (рис.2), лікар вносить інформацію щодо рекомендацій по прийому медичних препаратів (детально по роботі з даною карткою тут...):

Рис.2 - Картка Призначені препарати

Направлення пацієнта

В системі існує дві форми направлення пацієнта (в залежності від того, відмічена позначка "eHealth" чи ні):

  • відмічено - форма "eHealth" для відправки на ЦК "eHealth";
  • знята позначка - форма MedEir, внутрішнє направлення (лише для ЛЗ які працюють в МІС MedEir, до ЦК "eHealth" - не передається).

Детально про роботу з формами описано у розділах Направлення пацієнта (Амбулаторна) та Створення направлення ("eHealth").

УВАГА!

Передумовою для створення Електронного направлення в системі "eHealth" є:

  • Створена та відправлена до ЦК "eHealth" Консультація спеціаліста у стані Завершена.
  • Позначка "eHealth" має бути відмічена.
  • Обов'язково обрана Послуга на яку направляється пацієнт, згідно Програми медичних гарантій 2020.
  • Позначка Програми медичних гарантій 2020 має бути відмічена.

Після заповнення блоків Додаткова інформація пацієнта, Перелік клінічної інформації та Примітки, натискаємо [Зареєструвати в системі "eHealth"] та накладаємо ЕЦП (детально тут...)

Направлення на аналізи

Направлення на дослідження в системі можна оформити двома спосабами:

  • внутрішнє направлення - створюється функціоналом MedEir (внутрішнє направлення для власної лабораторії), детально у розділі Направлення на аналізи (Амбулаторна);
  • направлення "eHealth" - створюється функціоналом "eHealth" (направлення до лабораторій різних ЗОЗ), детально у розділі Створення направлення ("eHealth").

Після того, як з'явиться форма направлення на лабораторні дослідження, заповнюємо необхідні поля шляхом введення даних з випадаючих списків, необхідну інформацію.

ВАЖЛИВО!

Внутрішні направлення можуть мати різні форми для заповнення, в залежності від налаштування системи.

В полі Лабораторія обираємо відповідну лабораторію лікувального закладу.

В полі Тип направлення обираємо "Лабораторні дослідження", далі проставляємо прапорці напроти потрібних значень лабораторних досліджень у списку та натискаємо [Ок]Поля Номер, Планова дата здачі, Кабінет залишаємо пустими. Після цього, кожному направленню присвоюється номер за яким його зможе опрацювати лабораторія (детальніше у розділі Направлення на аналізи (Амбулаторна) ).

Завершення консультації

Після внесення додаткової інформації до Консультації, її проведення можна вважати завершеним (за умови, якщо прийом пацієнта відбувався по Самозверненню ). Далі, в таблиці наведені інші варіанти завершення консультації при різних варіантах звернення пацієнта до лікаря.

Варіант зверненняУмова завершенняЗображенняДії
За попереднім записомНеобхідно поставити позначку прийом відбувся


Необхідно перейти у реєстр "Записані до мене" та відмітити позначку (детально у розділі Створення запису на прийом ).

За електронним направленнямНеобхідно погасити направлення 


Необхідно в картці Консультація після відправки даних до "eHealth", натиснути на кнопку [Погасити направлення], (детально у розділі Консультація ("eHealth").

Робота з епізодами (завершення, оновлення)

При завершенні Консультації можливо обо завершити Епізод або оновити його (передати право іншому лікарю на створення консультацій під цим епізодом).

ВАЖЛИВО!

В роботі з епізодами, при завершенні обслуговуючого випадку пацієнта (останній візит або якщо випадок проліковано чи передається на лікування іншому лікарю), важливо пам'ятати: 

  • Епізод закриваємо після одужання пацієнта по захворюванню, яке вказано в назві епізоду.
  • Епізод з хронічним захворюванням не закривається, лише, за винятком, переїзду пацієнта (можливо закрити або оновити епізод) або його смерті (епізод закриваємо).
  • Епізод можливо оновити (кнопка [Оновити епізод] ) для передачі епізода пацієнта іншому лікарю (для внесення консультацій по даному епізоду) або змінити назву епізоду та позначити як помилково внесений.
  • Обов'язково натиснути кнопку [Перевірити стан] , дочекатися стану епізоду "Діючий", "Внесено помилково" або "Закритий" (залежить від того, яку дію з епізодом Ви виконуєте).

Детально про роботу з епізодами описано у розділі Епізод ("eHealth")

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Далі переходимо до наступного розділу ЕМК, Запис на прийом (Лікар поліклініки)

  • Нет меток