Зміст

Призначення

Опис

Відео

 


Створення епізоду

Прередумови для створеня Епізоду


Створення консультації, внесення діагностичного звітуРобота з типовою Консультацією лікаря поліклініки. Створення та заповнення діагностичного звіту в рамках консультації

Накладення ЕЦП реєстрація ЕМЗ на ЦК eHealth

Етап завершення консультації. У випадку, якщо немає потреби вносити додаткову інформацію до Консультації , епізод не закривається

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом, на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуацій (Поліклініка) та виконайте зазначені рекомендації.

Створення Епізоду та Консультації є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря.

УВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в "eHealth" при роботі з Консультацією, перейдіть за цим посиланням (детально про помилку тут...).

Створення епізоду та консультації

Робота з епізодами (перевірка, створення)

Для створення консультації, необхідно перевірити закладку "Епізоди" на наявність епізоду, якщо:

  1. Епізод відсутній (звернення пацієнта по новій причині до лікаря), необхідно: створити епізод, (детально тут...)
  2. Епізод в наявності - переходимо до створення консультації (за умови, що епізод створено лікарем, який буде проводити консультацію).

3. Епізод в наявності - створений не лікарем, який буде проводити консультацію, (детально тут...).

При створенні нового епізоду, необхідно дочекатися його обробки в "eHealth", статусу епізоду "Діючий" в колонці таблиці епізодів "Стан в системі "eHealth", (детально тут... ).

ВАЖЛИВО!

При роботі з епізодами, перед створенням консультації важливо пам'ятати:

  • Пацієнт звертається з приводу нового випадку захворювання - створюємо новий Епізод
  • При звернені пацієнта з приводу того самого випадку захворювання - новий епізод не створюється
  • Раніше був створений Епізод по хронічному випадку захворювання - продовжуємо цей епізод
  • Обов'язково натиснути кнопку [Перевірити стан] , дочекатися стану епізоду "Діючий", "Внесено помилково" або "Закритий" (залежить від того, яку дію з епізодом Ви виконуєте)

Детально про роботу з епізодами описано у розділі Епізод ("eHealth")

Далі переходимо до створення консультації.

Створення консультації лікарем поліклініки СМД

ВАЖЛИВО!

Передумовами для створення консультації є:

  • Наявність реєстрації пацієнта в "eHealth";
  • Відкритий епізод в статусі"Діючий".

Заповнення консультації складається з двох частин:

  1. Включає в себе заповнення загальної картки консультації та відправка до "eHealth" (зазначено в даному розділі).
  2. Заповнюється додаткова інформація в додаткових реєстрах консультації (додатково в наступному розділі Підреєстри та завершення консультації (Лікар поліклініки) )

Існує 3 способи створення консультації ( під епізодом), детальніше тут…:

  1. Відкривши епізод, натиснути кнопку [Додати консультацію] .
  2. Виділити епізод та натиснути на правій боковій панелі  [Додати консультацію] 
  3. Перейти у вкладку медичні документи та  [Додати консультацію] спеціаліста.

 Після створення відкривається Консультація для заповнення, яка поділяється на декілька блоків: 

  1. Загальне -  вписується інформація про випадок обслуговування та мету;
  2. Скарги -   є можливість описати скарги, огляд, анамнез хвороби та анамнез життя;
  3. "eHealth" - включає: eпізод, дата та час консультації, пріоритет випадку, направлення, причину звернення, спостереження, діагнози, дії та діагностичні звіти;
  4. Заключення.

Детально роботу з кожним блоком описано у розділі Консультація ("eHealth").

УВАГА!

До ЦК Ehealth передається лише блок "Ehealth"!

У даному розділі коротко розглянемо  заповнення блоку "Ehealth".

Робота із блоком "eHealth"

Заповнюємо даний блок необхідною інформацією: (детально про заповнення, тут...)

  • Епізод (обираємо раніше створений або новий епізод) – Обов’язково
  • Тип взаємодії (Альтернативна ідентифікація пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв’язку) Обов’язково;
  • Пріоритет (планово чи ургентно) – Обов’язково
  • Направлення (поле призначене для вибору № направлення пацієнта) За наявності
  • Місце надання послуг За необхідності.


Далі коротко розглянемо заповнення даними таблиці блоку "eHealth" та умови їх внесення.

Для внесення інформації до будь-якої таблиці (створення картки) блоку "eHealth", потрібно натиснути кнопку [Додати] .

Детально опис заповнення вказаних нижче таблиць, наведено у розділі Консультація ("eHealth").

Таблиця "Причини звернення"

В картці Причини звернення, лікар вносить:

Назва поляЗначення інформації
Причина звернення причини звернення за довідником ICPC-2
Опис можна описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення

Після вибору причини звернення з’являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення, довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.

Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку [Ок], якщо причин декілька – кнопку [Додати іншу], після чого відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.

Більш детально у розділі Консультація ("eHealth").

УВАГА!

Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при внесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.

Таблиця "Спостереження"

Дана таблиця обов'язково заповнюється у випадку реєстрації НЕІДЕНТИФІКОВАНОЇ особи, детально у розділі Консультація ("eHealth").

Таблиця "Діагнози"

До даної таблиці вноситься наступна інформація (детально у розділі Консультація ("eHealth"):

Назва поляЗначення інформації
Код МКХ-10кодуємо діагноз за довідником MKX-10 Австралійської модифікації
Клінічний статус обираємо з представленого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив)
Статус достовірностіВведений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований

УВАГА!

Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основного. Інші діагнози, додані в картки, будуть або з роллю супутній або ускладнення.

Таблиця "Дії"

До цієї таблиці заносяться послуги  картки "Дія", які були надані або проведені під час консультації. Поле "Послуга" заповнюється згідно Австралійського класифікатора медичних інтервенцій (АКМІ) до 30 інтервенцій. Категорія підтягується автоматично і у відповідності до послуги. Більш детально у розділі Консультація ("eHealth").

ВАЖЛИВО!

Якщо Ви не знаєте потрібний код послуги, Вам необхідно перейти до Медичних класифікаторів НСЗУ (за цим посиланням, тут... ), де можна здійснити пошук необхідного коду послуги, за класифікатором НК 026:2019 "Класифікатор медичних інтервенцій".


УВАГА!

Якщо консультація створюється на підставі Електронного направлення, то до таблиці "Дія" обов'язково додається послуга, яка вказана у направленні.

Таблиця "Діагностичний звіт"

Інформацію по діагностичному звіту в системі може вносити як лікар, який проводив діагностичне дослідження, так і лікуючий лікар пацієнта (детально у розділі Консультація ("eHealth").


Після створення картки Діагностичного звіту, відкривається форма для внесення інформації за категоріями у відповідні поля (детально у розділі Консультація ("eHealth").

ВАЖЛИВО!

Якщо Ви не знаєте потрібний код послуги, необхідно перейти до Медичних класифікаторів НСЗУ (за посиланням, тут...), де можна здійснити пошук необхідного коду послуги за класифікатором НК 026:2019 "Класифікатор медичних інтервенцій".

Після того, як вся необхідна інформація буде занесена до картки "Консультація", переходимо до відправки даної консультації в "eHealth" та накладання особистого ЕЦП лікаря.

Накладення ЕЦП

  1. Після заповнення картки консультації натискаємо на кнопку [Відправити в eHealth]
  2. З'являється картка для підписання ЕЦП.
  3. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал.2), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції ЕЦП).
  4. Очікуємо статус консультації в системі "eHealth". Остаточний статус вдало відправленої консультації повинен бути - "Завершена"

ВАЖЛИВО!

Створення лікарем електронного направлення через систему "eHealth", можливе тільки після відправки консультації та знаходження її в статусі "Завершена"

Детально про відправку та підпис консультації наведено у розділі Консультація ("eHealth").

На цьому перший етап проведення консультації лікарем поліклініки можна вважати завершеним, далі заповнюється (за необхідності) додаткова інформація консультації (Антропометрія, Призначені препарати, Направлення пацієнта та інше...),про що зазначено в наступному розділі Підреєстри та завершення консультації (Лікар поліклініки).

Якщо у внесенні додаткової інформації немає необхідності (за умови прийому пацієнта по Самозверненню ) - консультація є завершеною.

Нижче в таблиці наведено інші варіанти завершення консультації, при різних варіаціях звернення пацієнта до лікаря:

Варіант зверненняУмова завершенняЗображенняДії
За попереднім записомНеобхідно поставити позначку "прийом відбувся"


Необхідно перейти у реєстр "Записані до мене" та відмітити позначку, детально у розділі Створення запису на прийом

За електронним направленнямНеобхідно погасити направлення 


Необхідно в картці Консультація, після відправки даних до "eHealth", натиснути на кнопку [Погасити направлення],  детально у розділі Консультація ("eHealth")

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо вносити додаткову інформацію до Консультації немає необхідності - переходимо до наступного розділу ЕМК, Запис на прийом (Лікар поліклініки).

У випадку необхідності внести додаткову інформацію (створити направлення на консультацію, аналізи та інше) - потрібно перейти до розділу Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки).

  • Нет меток