ЗмістОпис

Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру Пацієнти та ЕК пацієнта

ВАЖЛИВО!

Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним та залежить від налаштувань ЛЗ. Зазначена інформація щодо опису ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка) є загальною.

Більш детально про опис та роботу з певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" РеєстратураПМДСМД.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  , є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою для роботи та ознайомлення з інформацією даного розділу є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

Електронна картка пацієнта

Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить всю необхідну інформацію, а саме: контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адреса, контактні дані, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад, спеціаліст та ін. Створення картки пацієнта можливе з реєстру Пацієнти, за допомогою стандартної кнопки [Створити] та в ЕК інших реєстрів, що містять кнопку [Створити] біля поля "Пацієнт" (ЕК госпіталізація, запис на прийом та інші). Більш детально про роботу з ЕК (створення) описано в розділі Створення та робота з ЕК.

Щоб відкрити картку пацієнта в системі MedEir, необхідно: 

  • перейти до реєстру Пацієнти на панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснути лівою клавішею мишки, після чого відкривається таблиця (мал. 1):

Мал. 1 - Список пацієнтів з реєстру Пацієнти


  • в лівому кутку на головній панелі лівою клавішею мишки натискаємо кнопку [Редагувати]  або [Створити] після чого з'являється форма ЕК пацієнта (мал.2):


Мал. 2 - Форма для введення даних про пацієнта


Дана картка пацієнта містить три інформаційних блоки даних (мал.3 табл.1)Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта

Таблиця 1. Блоки картки пацієнта

Блок№ позначки мал.Зміст

"Персональні дані"

1Містить персональні дані пацієнта (зі вказаним документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство)

Інформаційна область картки

2

Містить додаткові поля із загальними даними даними пацієнта (данні про соціальні статуси, освіту та інше)

Також в данній картці винесене поле РНОКПП (код платника податку), який є обов`язковим для реєстрації  в eHealth для пацієнтів старше 14-ти річного віку  (при  фактичній наявності документу)

Область вкладок

3

Містить вкладки з формами для введення додаткових особистих даних пацієнта.

Вкладки: "Адреси", "Дані контактних осіб", "Контакти" автоматично переходять у форму редагування пацієнта  в системі "eHealth"

УВАГА!

Вся внесена інформація вблоки картки (табл. 1) по пацієнту автоматично переноситься в картку реєстрації пацієнта в eHealth, окрім унікальних полів (кодове слово пацієнта та інших, детально опис унікальних полів тут...)

Опис блоку "Персональні дані"

Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта ((має функцію згортання  (лівий верхній кут картки, мал. 4)) . У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхню частину ("Персональні дані") заповнюємо шляхом введення інформації за допомогою клавіатури, українською мовою.

Мал. 4 - Персональні дані пацієнта

УВАГА!

В ЕК пацієнта додано транслітерацію ПІБ пацієнт для нових пацієнтів.

  • Для транслітерації ПІБ пацієнта, який був створений раніше, необхідно натиснути спецдію "Змінити персональні данні" (мал. 4 (б)) 
  • Вести актуальні дані вручну та натиснути "Ок"

Для автоматичної зміни транслітерації необхідно виконати такі дії:

  1. Натиснути спецдію "Змінити персональні данні" та змінити необхідне значення у полі  "Прізвище*", "Ім'я*" або "По батькові".
  2. Для зміни  даниих в полі "Last name", "First name" або "Middle name", необхідно видалити попереднє значення в обраному полі ("Last name", "First name" або "Middle name") та натиснути "Ок"

3. Далі в ЕК пацієнта натиснути "Оновити" і повторно "Змінити персональні данні" 

4. Відбудеться автоматична зміна після якої натискаємо "Ок"


Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано далі в  
Таблиці 2

 

Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"Прізвище*"

Вказується прізвище пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення

"Ім’я*"

Вказується ім’я пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення

"По-батькові"

Вказується по батькові пацієнта

"Країна народження"

Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Місце народження"

Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Дата народження*"

Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. *Поле обов’язкове для заповнення

"Стать*"

Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. *Поле обов’язкове для заповнення

"Тип документа"

Вказується тип документа, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документа, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки

"Дійсний до"

Вказується дата дії документа, наданого пацієнтом. Дата має бути більшою за дату видачі документа, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки

"Серія"

Вказується серія документа, наданого пацієнтом

"Номер"

Вказується номер документа, наданого пацієнтом

"Номер запису в ЄДДР"

Поле відображається, якщо тип документу Біометричний паспорт

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом.

"Контактний номер*"Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. *Поле обов’язкове для заповнення (дане поле присутнє не на всіх проектах МІС MedEir) 

Рядки, що містять списки, позначені стрілочкою  (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне з переліку (мал.5). Наприклад, в рядку ''Країна народження'' вводимо літеру ''У'' , після чого з'явиться список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:

Мал. 5 - Приклад вибору потрібного значення


Після першого збереження ЕК пацієнта, поля блоку "Персональні дані" закриваються для редагування. При потребі зміни персональних даних (для користувачів, що мають відповідні права) доступна спеціальна дія блоку  "Змінити персональні дані". 


Мал. 6 - Зміна персональних даних


 Кнопка "Ок"дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

 Кнопка "Скасувати" дозволяє не зберігати зміни, після чого форма також закривається.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Перед створенням картки ЕК пацієнта, необхідно попередньо здійснити Пошук пацієнта в системі eHealth  щоб виключити створення дублів.

При потребі, можливо викорастати додаткові функції пошуку: спецдію "Загальний пошук" 

Фільтрацію по колонках реєстру або по боковій фільтрації  

При створенні нового пацієнта рекомендовано заповнювати всі поля блоку "Персональні дані" для зменшення вірогідністі створення дублюючої картки пацієнта,

а також для подальшого спрощеного редагування пацієнта в системі eHealth.

Опис блоку інформаційна область (загальні дані) картки

Блок загальної інформації наведено на мал. 7 , опис його елементів - табл. 3 (детальний опис елементів зазначено в розділі Елементи управління інтерфейсу). Усі поля заповнюються набором тексту з клавіатури, вибором зі списку варіантів (детально Елементи управління інтерфейсу) або за допомогою спеціальних дій. Процес заповнення блоку описано у розділі Створення та робота з ЕК

Мал. 7 - Загальні дані картки

Таблиця 3. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Громодянство"

1

Зазначається громадянство пацієнта. За замовчуванням, обрано Україна (містить список вибору)

"Місце роботи"

2

Вибір або створення нового місця роботи пацієнта (містить список вибору з додаванням у довідник)

"Сімейний стан"

3

Зазначається сімейний стан пацієнта (містить список вибору)

"К-сть дітей"

4

Зазначається кількість дітей пацієнта

"Контингент"

5

Зазначається соціальний статус пацієнта (містить список множинного вибору)

"Група інвалідності"

6

Зазначається група інвалідності пацієнта (містить список вибору)

"Група крові"

7

Зазначається група крові пацієнта (містить список вибору)

"Резус-фактор"8Зазначається резус-фактор крові пацієнта (містить список вибору)
"Дільниця"9Зазначається дільниця, за якою закріплено пацієнта. Містить список вибору, створений окремо у реєстрі Мій лікувальний заклад у картці ЛЗ  (детально у розділі: Лікувальний заклад)
"Згода пацієнта"10, 11, 20Підтягується електронний сканований файл [10] згоди пацієнта або сканується за допомогою відповідної спеціальної дії [11], та ставиться позначка про отримання такої згоди [20]
"РНОКПП"12Заповнюється поле РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків)
"Посада"13,14 Заповнюється поле посада [13] та проставляється позначка, якщо пацієнт є медичним працівником [14]
"Рівень освіти"15Зазначається рівень освіти пацієнта (містить список вибору)
"Соціальна група"16Зазначається соціальна група пацієнта (містить список вибору)
"Коментар"17Заповнюється поле довільним текстом
"ЗОЗ перебування на обліку"18Відображає лікувальний заклад, в якому пацієнт знаходиться на обліку (ПМД)
"Лікар"19Відображає лікаря, за яким закріплено пацієнта

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку є не обов'язковими для заповнення (заповнюються за потреби та наявності) і залишаються на розсуд користувача. Рекомендується заповнювати поле РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), який використовується при створенні картки декларації (автоматично вноситься до картки). 

Опис блоку вкладки

Дана частина картки (мал. 8 та мал. 9) містить вкладки з додатковими формами (згруповані за певними ознаками), які містять додаткові поля для введення даних. Перелік закладок може відрізнятися, в залежності від проекту та прав користувача (детальний перелік відповідних вкладок наведено у табл. 4).

Мал. 8 - Область вкладок


Мал. 9 - Область вкладок (додаткові)

Таблиця 4Додаткові області закладок поля для введення

Елемент (вкладка)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Медичні дані"

1 (мал. 8)

Вказуються медичні дані пацієнта (флюорографічне обстеження, онкологічне обстеження)

"Адреси"

2 (мал. 8)

У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта

"Контакти"

(мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта

"Дані контактних осіб"

4 (мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей (для дітей поле обов’язкове для заповнення)

"Страхування"

5 (мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта

"Переміщення"

6 (мал. 8)Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні в інший заклад

"Лікарі"

(мал. 8)У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта
"Організації з доступом"8 (мал. 8) Відображається інформація про організації, які працюють із пацієнтом
"Декларації в системі eHealth"(мал. 8)

У цій вкладці лікар створює декларацію в системі eHealth

"Фінансове покриття"(мал. 9)Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта
"Платежі"(мал. 9)Містить інформацію про усі замовлення Пацієнта
"Замовлення"(мал. 9)Містить платежі з усіх замовлень

Усі наведені вкладки мають два варіанта відображення: форму з полями із вводом тексту з клавіатури (або вибором зі списку) та форму у вигляді таблиці. Для записів, з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:

  • "Створити";

  • "Редагувати";

  • "Видалити";

  • "Змінити адресу";

  • "Налагодження колонок";

  • "Скинути налагодження колонок";

  • "Експорт в Excel".

Медичні дані

ДО ВІДОМА

Вкладка "Медичні данівикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Вкладка містить медичні дані пацієнта (мал. 10): флюорографічне та онкологічне обстеження, дата останнього проходження огляду (заповнюється користувачем, в якого є права на редагування картки пацієнта, незалежно від спеціальності).

Мал. 10 - Вкладка "Медичні дані"

 

Таблиця 5. Призначення полів закладки "Медичні дані" ЕК Пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"ФОГК"

В полі вказуються дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Онкоогляд"

В полі вказуються дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Адреси

ДО ВІДОМА

Вкладка "Адресивикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Вкладка відображає інформацію щодо адреси пацієнта у вигляді таблиці (мал. 11).

Мал. 11 - Вкладка "Адреси"

При створенні адреси, за допомогою кнопки [Створити] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних стосовно адреси (мал. 12).

Мал. 12 - Форма створення адреси

В дану картку вносять інформацію про адресу проживання та/або реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою фактичного проживання, відмічаємо галочкою у полі [співпадає з адресою проживання] і система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання (мал. 13, мал. 11). У випадку різних адрес, кожну з них потрібно створити окремо.

Мал. 13 - Приклад створення адреси 

Таблиця 6. Призначення полів форми створення адреси

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси*"

В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"Статус"

В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовчуванням, "Актуальна", змінюється при зміні адреси з аналогічним типом

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"Район населенного пункту"

В полі вказується район населеного пункту

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення

"Будинок*"

В полі вказується номер будинку. Поле обов’язкове для заповнення

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу

"Квартира"

В полі вказується номер квартири

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з типом "Адреса проживання"

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 14).

Мал. 14 - Форма редагування адреси

Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 15).

 Мал. 15 - Запит на підтвердження видалення

Якщо дійсно збираєтесь видалити запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

Для внесення нової адреси з аналогічним (вже існуючим) типом, потрібно виділити запис з попередньою адресою та натиснути кнопку  [Змінити адресу] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки). Після натискання на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу (мал.16).

Мал.16 - Форма зміни адреси


Таблиця 7. Призначення полів форми створення адреси

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси"

В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування

"Статус"

В полі, за замовчуванням, відображається статус "Актуальна". Статус попередньої адреси автоматично змінюється на "Неактуальна". Поле закрите для редагування

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"Район населеного пункту"

В полі вказується район населеного пункту

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення

"Будинок*"

В полі вказується номер будинку. Поле обов’язкове для заповнення

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу

"Квартира"

В полі вказується номер квартири

"Змінює"

В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування

"Дата зміни"

В полі вказується дата зміни адреси проживання

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з типом "Адреса проживання"

Кнопка  [Ок]  дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що в свою чергу спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюючої картки пацієнта)

 Контакти

ДО ВІДОМА

Вкладка "Контактивикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Дана закладка містить інформацію щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 17).

Мал. 17 - Вкладка "Контакти"

 Після натискання на кнопку [Створити] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних про контакт (мал. 18).

Мал. 18 - Форма створення контакту 

Таблиця 8. Призначення полів форми створення контакту

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип контакту*"

В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"Значення*"

В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення

"Примітка"

В полі вказується примітка

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал.19). 

Мал.19 - Форма редагування контакту

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 20).

 Мал. 20 - Запит на підтвердження видалення

 Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюючої картки пацієнта)

Дані контактних осіб 

ДО ВІДОМА

Вкладка "Дані контактних осібвикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

При натисканні на дану закладку, відкривається форма для заповнення (мал. 21)

а) Загальний вигляд

б) Додати ще один запис

Мал. 21 - Закладка "Дані контактних осіб"

Якщо натиснути [Додати], на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці (мал. 22).

Мал. 22 - Вкладка "Дані контактних осіб"

Додати запис контактних осіб можна за допомогою кнопки  [Створити] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), після натискання на яку, відкривається форма для заповнення даних про особу (мал. 23).

Мал. 23 - Форма створення даних контактних осіб


Таблиця 9. Призначення полів форми створення даних контактних осіб

Елемент (поле)Опис елемента

"Прізвище"

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення

"Ім’я*"

В полі вказується ім’я контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення

"По-батькові"

В полі вказується по батькові контактної особи пацієнта

"ЕМК"

В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім’я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ

"Стать"

В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Ступінь спорідненості*"

В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення

"Дата народження*"

В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки

"РНОКПП"

В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта

"Тип документа особи"В полі вказується тип документа (заповнюється шляхом вибору зі списку). Секція "Документ особи"
"Номер документа особи"В полі вказується серія та номер документа контактної особи. Секція "Документ особи"

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документа, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. Секція "Документ особи"

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом. Секція "Документ особи"

"Тип"В полі вказується тип документа (заповнюється шляхом вибору зі списку). Секція "Документ, що підтверджує законність представника"
"Номер"В полі вказується серія та номер документа контактної особи. Секція "Документ, що підтверджує законність представника"

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документа, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. Секція "Документ, що підтверджує законність представника"

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом. Секція "Документ, що підтверджує законність представника"

"Телефон"Вказується номер телефону, наданого пацієнтом 
"E-mail"Вказується адреса електронної пошти, наданої пацієнтом 

"Місце проживання"

Вказується місце проживання пацієнта, заповнюється шляхом вводу тексту з клавіатури

"Країна народження"

Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Місто народження"

Вказується місто народження пацієнта, заповнюється шляхом вводу тексту з клавіатури

"Примітки"

В полі вказується примітка

"Основний для eHealth"Логічна позначка. Відмічається для законного представника пацієнта (дитина до 14 років або для недієздатної повнолітньої особи). У випадку відсутності діє пріорітетність, відповідно значень поля "Ступінь спорідненості*": Законний представник, Мати, Батько та інше (відповідно класифікатору eHealth)

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний та натиснути кнопку  [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 24).


Мал. 24 - Форма редагування контакту


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає з таблиці

Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 25).

 

Мал. 25 - Запит на підтвердження видалення

 

Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої картки пацієнта)

 Страхування

ДО ВІДОМА

Вкладка "Страхуваннявикористовується при роботі з фінансовим модулем (отплата пацієнта за надані медичні послуги)

Вкладка містить інформацію щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 26).


Мал. 26 - Вкладка "Страхування"


Після натискання на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про страхування (мал. 27).


Мал. 27 - Форма створення страхового поліса


Таблиця 10. Призначення полів форми створення страхового поліса

Елемент (поле)

Опис елемента

"Страхова компанія*"

В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення

"Серія"

В полі вказується серія страхового поліса пацієнта

"Номер"

В полі вказується номер страхового поліса пацієнта

"Дата видачі"

В полі вказується дата видачі страхового поліса пацієнта

"Термін дії поліса"

В полі вказується дата закінчення дії страхового поліса пацієнта

"Контакти компанії"

В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 28).

 

Мал. 28 - Форма редагування страхового поліса


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці

Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 29).

 

Мал. 29 - Запит на підтвердження видалення

Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

 Переміщення

ДО ВІДОМА

Вкладка "Переміщеннявикористовується лікарями ПМД

Вкладка відображає інформацію про переміщення пацієнта між лікарнями (мал. 30).

Мал. 30 - Вкладка "Переміщення"

Натиснувши кнопку [Створити], відкриється форма для заповнення даних про медичний заклад (мал.31). Детальний опис форми наведено нижче.

Мал. 31 - Форма створення переміщення між лікарнями

.

Якщо причина зняття з нагляду в лікарні передбачає переміщення в іншу лікарню, система додає поле "ЗОЗ, до якого буде здійснено направлення" (мал. 32).

Мал. 32 - Форма створення переміщення між лікарнями


Таблиця 11. Призначення полів  форми створення переміщення

Елемент (поле)

Опис елемента

"ЗОЗ*"

В полі вказується назва лікарні, де перебуває (перебував) на обліку пацієнт. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"Дата взяття під нагляд*"

В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення

"Причина взяття*"

В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку"

Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку

"Дата зняття з нагляду"

В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки

"Причина зняття"

В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку

ВАЖЛИВО!

Створення нового запису, який призводить до взяття на облік пацієнта в інший ЗОЗ від попереднього, потребує:

  • попередньо провести редагування минулого запису (зняття з обліку)
  • різниця в часі між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути не менша, ніж 24 години
  • створити наперед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 33).

Мал. 33 - Форма редагування переміщення

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал.34).

 

Мал. 34 - Запит на підтвердження видалення

УВАГА!

Видалити можливо лише помилково внесені дані. Записи попереднього перебування на обліку в іншому ЗОЗ, особливо до виконання переводу в ЗОЗ, який бере на облік - видаляти ЗАБОРОНЕНО!

Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

ДО ВІДОМА

При роботі лікаря з карткою пацієнта,  вкладки "Лікарі" та "Організація з доступом" заповнюються та редагуються системою автоматично.

Декларації в системі eHealth

ДО ВІДОМА

Вкладка "Декларації в системі eHealth" використовується лікарями ПМД.

Вкладка відображає інформацію про заключені (діючі), розірвані (недіючі) та в стані створення (чернетка, на реєстрації) або очікування підтвердження реєстрації (очікує верифікації) декларації пацієнта (мал. 35).

Мал. 35 - Вкладка "Декларації в системі eHealth"

Дана вкладка має форму таблиці та містить (з правої сторони), перелік стандартних функціональних кнопок (створити, редагувати та ін.). Детальний опис та робота зі стандартними кнопками табличної форми наведено в інструкції Елементи управління інтерфейсу.

ВАЖЛИВО!

  • Стадартна кнопка [Редагувати] - дозволяє переглянути та роздрукувати картку декларації пацієнта (редагування діючої декларації за допомогою даної кнопки не проводиться). Редагування даних пацієнта проводиться за допомогою оновлення інформації в системі eHealth (детально тут...).

  • Стадартна кнопка [Видалити] - дозволяє видаляти лише записи на стадії створення декларації (чернетка) та її реєстрації (детально тут...). Видалити записи декларації зареєстровані в ЦК eHealth в стані "Діюча" або "Недіюча" - неможливо.

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстровано або переєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор" (детально про опис ролі тут...; про те як провести реєстрацію або переєстрацію тут...).

Брати на облік пацієнта в системі MedEir не потрібно.

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

УВАГА!

Декларації в стані "Діюча" або "Недіюча"  (зареєстровані в ЦК eHealth) видалити НЕМОЖЛИВО! Зареєстровані декларації є записами в базі даних на ЦК eHealth, доступ до яких МІС MedEir не має. Система лише надсилає запити на отримання певної інформації для її відображення користувачу та надсилає інформацію для запису в БД ЦК eHealth, сформовану та підтверджену (підписану ЕЦП) користувачем.

Реєстрація пацієнта та Декларації це дві окремі дії в системі eHealth!

Заява на реєстрацію Декларації створюється лише для пацієнта, що зареєстрований в системі eHealth!

Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування на підписання понад 7 днів стан заявки змінюється на "Просрочено" (детально тут...).

Підписати Декларацію може лише лікар якого обрав пацієнт.

Натиснувши кнопку [Створити], відкриється форма реєстрації заявки на Декларацію заповнення даних про Декларацію (мал.36). Опис форми створення наведено нижче (мал. 38)

Мал. 36 - Форма реєстрації заяви на Декларацію

ВАЖЛИВО!

Зазначена форма (мал. 36) декларації  автоматично заповнюється даними лікаря з яким підписується Декларація або відповідні поля заповнюються уповноваженою особою. Детальний опис варіантів вигляду форми в залежності від умов створення та станів, а також перелік дій над формою зазначено в інструкції Декларації ("eHealth"), тут...


Якщо натиснути на клавішу [Створити] при діючій декларації, система покаже таке повідомлення (мал.37).

Мал. 37 - Запит на підтвердження створення нової декларації

Якщо Ви дійсно маєте намір створити нову декларацію (замість існуючої), натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

У випадку якщо пацієнт не зареєстрований в системі eHealth, система про це повідомить користувача (мал.38).

Мал. 38 - Повідомлення системи про відсутність реєстрації пацієнта в системі eHealth

УВАГА!

Реєстрація пацієнта та Декларації це дві окремі дії в системі eHealth!

Заява на реєстрацію Декларації створюється лише для пацієнта, що зареєстрований в системі eHealth!

Користувач не проводив пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth!

Стара форма картка Декларації (мал. 39), 

ВАЖЛИВО!

Всі Декларації пацієнта, який раніше обслуговувався лікарем в системі MedEir (зареєстровані в попередній версії (мал. 39, позначка [1])) в таблиці вкладки "Декларації в системі "eHealth"" системи (мал. 35) доступні на перегляд та друк (мал. 39, позначка [2]).


Мал. 39 - Картка старої форми декларації для перегляду та друку

Щоб видалити запис не зареєстрованої декларації (стадія створення), потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 40). 

Мал. 40 - Запит на підтвердження видалення

Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

ДО ВІДОМА

Детальний опис створення та роботи з даною вкладкою описано у розділі Декларації в системі "eHealth"

Додаткові атрибути картки Пацієнта (фінансова частина)

ДО ВІДОМА

Додаткові атрибути ЕК пацієнта використовуються при роботі з фінансовим модулем (сплата пацієнтом за надані медичні послуги). Детально про роботу з даними елементами буде описано у розділі Фінансовий модуль.

Поле "Джерело інформування"

Призначено для відображення джерела інформації, з якого пацієнт дізнався про лікувальний заклад або послуги, які в ньому надаються (мал. 41, позначка [1]). Вибір здійснюється з випадаючого списку. Варіанти значень залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

Мал. 41 - Статус пацієнта

Поле "Статус клієнта"

Надає інформацію про статус пацієнта (мал. 41, позначка [2]). Вибір здійснюється з випадаючого списку. Цей статус є внутрішнім, варіанти значень залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

Вкладка "Фінансове покриття"

Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. За замовчуванням, при створенні нового пацієнта вказується значення із джерелом коштів "Власний кошт".

Мал. 42 - "Фінансове покриття"

Редагування джерела коштів:

  • Двічі натиснути на запис або вибрати кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці "Фінансове покриття";
  • У вікні, що відкриється (мал.46) обрати джерело коштів з випадаючого списку, прайс лист за замовчуванням (даний прайс лист буде використовуватися в Замовленнях, які буде сплачувати Пацієнт або Контрагент) за даним джерелом коштів (детальніше про замовлення у розділі Фінмодуль), відмітити чек бокс "За замовчуванням" якщо дане фінансове покриття буде основним для пацієнта і натиснути [Ок];

Мал. 43 - Редагування джерела коштів

Створення фінансового покриття із джерелом коштів "Власний кошт":

Натиснути кнопку [Створити] праворуч від таблиці "Фінансове покриття";

У вікні, що відкриється (мал. 43) обрати джерело коштів "Власний кошт", обрати прайс лист з випадаючого списку, відмітити за потреби чек бокс "За замовчуванням" і натиснути кнопку "Ок";

Для створення фінансового покриття із джерелом коштів "Контрагент" у вікні створення необхідно:

  • Обрати джерело коштів "Контрагент";
  • Обрати контрагента з випадаючого списку (про створення контрагентів у розділі Фінмодуль), якщо контрагент є страховою компанією;
  • Відмітити чек бокс "За замовчуванням" у разі використання джерела коштів як основного і натиснути кнопку "Ок".

Мал. 44 -  Створення контрагентів 

Вкладка "Замовлення"

Містить інформацію про усі замовлення пацієнта.

Мал. 45 - "Замовлення Пацієнта"

Для того, щоб редагувати вкладку Замовлення (за умови наявності на це прав у користувача), необхідно натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці замовлень (детальніше про створення і редагування замовлень у розділі Фінмодуль).

Владка "Платежі"

Містить платежі з усіх замовлень пацієнта. Щоб відкрити необхідний платіж, необхідно натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці платежів.

Мал. 46 - Редагування "Платежів"

У даній вкладці також можливо створити авансовий платіж для пацієнта (детальніше у розділі Фінмодуль).

Спеціальні дії ЕК над записами пацієнта

Картка пацієнта реєстру "Пацієнти" також містить відповідні спеціальні дії, які дають змогу виконувати певні  процеси над записами пацієнта, перелік яких наведено нижче мал. 47 та табл. 12.

Мал. 47 - Спеціальні дії в картці пацієнта

ВАЖЛИВО!

При роботі з кнопками спеціальних дій: Взяти на облікЗняти з облікуПомерРедагування в системі "eHealth"Метод автентифікації в системі "eHealth"Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі "eHealth"Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth", будьте дуже УВАЖНІ! Виправлення та повернення у початковий стан інформації про пацієнта, при використані деяких з даних кнопок є НЕМОЖЛИВИМ!

Використання кнопок спеціальних дій, пов'язаних  з eHealth, вимагає реєстрації користувача в даній системі (у випадку відсутності реєстрації права на дані спеціальні дії відсутні, детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та авторизації (Авторизація спеціаліста)

Таблиця 12. Призначення кнопок спеціальних дій в картці пацієнта

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.      

ЕМК

Доступно всім, хто має право на використання

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта

2.      

Взяти на облік

Доступно всім, хто має право на використання. Призначена для первинної ланки

Детально Спеціальна дія "Взяти на облік"

3.      

Зняти з обліку

Доступно всім, хто має право на використання. Призначена для первинної ланки

Детально Спеціальна дія "Зняти з обліку"

4.      

Помер

Доступно лише тим, хто має право на використання. Потребує додаткових налаштувань

Змінює стан пацієнта на "Помер"

5.       

Редагування в системі "eHealth"

Доступно всім, хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість реєстрації ідентифікованої персони в системі "eHealth"

6.       

Метод автентифікації в системі "eHealth"

Доступно всім, хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду поточних методів автентифікації персони в системі "eHealth" та виконання дій над ними

7.       

Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі "eHealth"

Доступно всім, хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість приєднання запису неідентифікованої персони

8.       

Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"

Доступно всім, хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду запису про неідентифіковану персону в системі "eHealth" та її реєстрації

Розглянемо більш детально дві спеціальні дії, а саме: "Взяти на облік" та "Зняти з обліку".

ВАЖЛИВО!

Перед взяттям на облік у Ваш ЗОЗ, пацієнта необхідно:

  • попередньо зняти з обліку пацієнта (спеціальна дія або редагування запису у вкладці "Переміщення")
  • різниця в часі між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути не менще ніж 24 години
  • створити наперед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!

Спеціальна дія "Взяти на облік"

Для того, щоб взяти пацієнта на облік, потрібно натиснути на кнопку [Взяти на облік], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти" та заповнити поля форми, що відкриється (мал. 48). Призначення полів форми описані в таблиці 13.

Мал. 48 - Форма взяття на облік  

Таблиця 13. Призначення полів форми "Взяття на облік"

 Елемент

Опис елемента

Поле "ЗОЗ, взяття на облік*"

В полі вказується назва ЗОЗ, в який приймають пацієнта на облік. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

Поле "Дата взяття на облік*"

В полі вказується дата взяття пацієнта на облік. Поле обов’язкове для заповнення

Поле "Причина взяття на облік*"

В полі вказується причина взяття пацієнта на облік. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

Логічна ознака "Створити амбулаторну картку"

Логічна ознака, що встановлюється при необхідності відразу створити амбулаторну картку для поточного пацієнта

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

На облік можна взяти лише того пацієнта, який ще не перебуває на обліку у вибраному ЗОЗ. Якщо пацієнт вже перебуває на обліку, система видасть відповідне повідомлення (мал. 49).


Мал. 49 - Повідомлення про помилку


Спеціальна дія "Зняти з обліку"

Для того, щоб зняти пацієнта з обліку, потрібно натиснути на кнопку [Зняти з обліку], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти" (доступна, якщо картка пацієнта має стан "На обліку в медичному закладі") та заповнити поля форми, що відкриється (мал. 50). Призначення полів форми описані в таблиці 14.


Мал. 50 - Форма зняття з обліку


Таблиця 14. Призначення полів форми "Зняття з обліку"

Елемент (поле)

Опис елемента

"Дата зняття з обліку*"

В полі вказується дата зняття пацієнта з обліку. Поле обов’язкове для заповнення

"Причина зняття з обліку*"

В полі вказується причина зняття пацієнта з обліку. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується Лікувальний заклад, до якого направляють пацієнта. Поле відображається, якщо в причині зняття вказані наступні значення:

  • Виїзд в інший регіон України

  • Виїзд в іншу країну

  • Лабораторна помилка

  • Невідоме місце проживання

  • Перебування у місцях позбавлення волі

  • Переїзд

"Причина смерті"

В полі вказується причина смерті пацієнта

Поле відображається, якщо в полі "Причина зняття з обліку" вибрано значення "Смерть"

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

  • Нет меток