Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 15 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Загальний алгоритм роботи (Пошук та ідентифікація пацієнтаПерегляд інформації пацієнтаОформлення госпіталізації/Надання амбулаторно консультаціїспеціалістів Приймального відділення детально описано в інструкціях даного підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Перелік, опис етапів та інструкцій зазначено в табл. 1.  Враховуючи те, що звернення пацієнта до стаціонару може відбуватися за різних ситуацій (самозвернення або за направлення), робота спеціалістів може проходити за трьома сценаріями (табл. 2). Тому в залежності від різного сценарію роботи спеціаліста залежать і етапи роботи з системою, що враховано в інструкціях даного підрозділу.

Повний опис функціоналу спеціаліста приймального відділення в системі наведено в блоці Загальна інформація системи у відповідних розділах. Детальний перелік розділів зазначено в таблиці першого пункту умов роботи для користувача, інструкції Початок роботи (СМД).

ВАЖЛИВО!

Нижче наведені таблиці з основними етапами алгоритму (табл. 1) та сценаріями роботи (табл. 2) спеціалістів приймального відділення з даними пацієнта в системі. Ознайомлення з кожним етапом є необхідним для коректної роботи з системою.

Представлений в таблиці алгоритм враховує простий варіант роботи, але є різні ситуації, при яких певний пункт етапу може бути розширено або зменшено з огляду на ситуацію.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для спеціалістів приймального відділення (середній персонал та черговий лікар), тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена відповідною приміткою, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД), Опис інтерфейсу (Приймального) та розділу Приймальне відділення.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Алгоритм роботи (Приймального) (зліва). Для переходу до інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

Таблиця 1. Перелік інструкції та етапів алгоритму роботи


Призначення

Розділ

Опис


Пошук картки пацієнта

(в залежності від типу звернення)


Пошук пацієнта (Приймальне)

Пошук та ідентифікація пацієнта

Зазначено алгоритм проведення пошуку пацієнта, його ідентифікація при різних типах звернення: 

  • Самозвернення з госпіталізацією/без госпіталізації, у реєстрі Надходження/Приймальний покій (пошук eHealth), Пацієнти (пошук MedEir ).
  • Госпіталізація за направленням, у реєстрі "Пацієнти" (пошук MedEir та eHealth), "Направлення пацієнта" (пошук направленная в eHealth).


Створення/реєстрація ЕК пацієнта.

Імпорт даних пацієнта.

Огляд та внесення змін до ЕК пацієнта




ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)

Перегляд інформації пацієнта

Робота з даними (ЕК) пацієнта в системі MedEir та eHealth в залежності від результатів пошуку (попередній етап роботи):

  1. Відсутні дані пацієнта в MedEir або eHealth
    • створення картки пацієнта в MedEir;
    • реєстрація пацієнта в eHealth;
    • імпорт даних пацієнта з eHealth до MedEir.
  2. Дані пацієнта знайдено в системі та ідентифіковано правильно
    • відкриття та перегляд ЕК;
    • внесення змін до даних пацієнта (за необхідності);
    • перегляд ЕМК пацієнта.

Перегляд ЕМК пацієнта

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару

Госпіталізація Візити (Приймальне)

Госпіталізація Надходження (Приймальне)

Оформлення госпіталізації

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови.

Таблиця 2.  Сценарії роботи в залежності від типу звернення

Основні сценарії роботи

Основні етапи роботи





1.

Відмова




Самозвернення без госпіталізації



Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі.

Оформлення відмови від госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/черговий лікар):

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне).

2. Перегляд ЕК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з eHealth (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта (детально в інструкції Робота з ЕК пацієнтаНеідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).

3. Оформлення відмови від госпіталізації (детально в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне)/Госпіталізація Надходження (Приймальне)).

Проведення консультації в амбулаторній картці (черговий лікар, детальніше в інструкції Лікар приймального):

4. Створення епізоду (детальніше Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки)).

5. Створення консультації лікаря-спеціаліста та передача її до eHealth в амбулаторній картці пацієнта (детальніше Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки)).

6. Закриття епізоду (детальніше Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки)).

Огляд/Консультація



2.


Госпіталізація



Самозвернення з госпіталізацією

Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі.

Оформлення госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/черговий лікар):

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне).

2. Перегляд ЕК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з eHealth  (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта (детально в інструкції Робота з ЕК пацієнтаНеідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).

3. Оформлення госпіталізації, детально в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне)/Госпіталізація Надходження (Приймальне).




3.



Госпіталізація




Госпіталізація за електронним направленням 

Відповідно до прав користувача спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі.

Оформлення госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/черговий лікар):

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне).

2. Перегляд ЕК/ЕМК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з eHealth  (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта (детально в інструкції Робота з ЕК пацієнтаНеідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).

3. Пошук направлення в eHealth (детально в інструкції Пошук направлення ("eHealth")).

4. Взяття направлення в чергу (детально в інструкції Пошук направлення ("eHealth")).

5. Оформлення госпіталізації (детально в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне)/Госпіталізація Надходження (Приймальне)).


4.

Відмова


За електронним направленням без госпіталізації

Відповідно до прав користувача спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі.

Оформлення відмови від госпіталізації:

1. До оформлення у відділення (оформлена відмова):

УВАГА!

Направлення в обробку не береться.

  • Виконати дії (1-3сценарію 1 (оформлення відмови).
  • Надання амбулаторно Консультації (детальніше в інструкції Лікар приймального).

2. Після оформлення у відділення (в палату та на ліжко):

ВАЖЛИВО!

Направлення взято в обробку. Пацієнта поклали в палату та на ліжко.

  • Створити епізод та виписку із зазначенням відмови (детальніше в інструкції Лікар приймального).

УВАГА!

Направлення не погашається.

  • Нет меток