ЗмістОпис

Загальна інформація про ЕК закладу. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для картки закладу.


ВАЖЛИВО!

Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений опис ЕК підходить для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка), а зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. Більш детально про алгоритм створення та роботу з карткою зазначено у відповідних інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

Алгоритм створення/відкриття картки


ВАЖЛИВО!

Першочергове заповнення та створення картки ЛЗ в МІС у даному реєстрі відбувається при підключенні ЗОЗ до системи MedEir. Надалі вносити зміни до даної картки ЛЗ можуть лише користувачі, яким надано відповідне право (керівник закладу, відповідальна особа та спеціалісти, робота яких пов'язана із внесенням змін до розкладу або реєстрацією послуг, що надає заклад), перелік користувачів визначається керівництвом ЗОЗ.

Вносити корективи та зміни до картки ЛЗ в даному реєстрі можливо лише під обліковим записом керівника медичного закладу або іншого користувача, якому надано дане право (детально в інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Вносити певні корективи до облікового запису ЛЗ може лише представник технічної підтримки за поданням відповідного запиту від ЗОЗ (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Для перегляду детальної інформації по лікувальному закладу, спочатку потрібно відкрити цей запис, обрати в реєстрі відповідний пункт (скористатися пошуком за фільтрацією, якщо перелік записів містить не один заклад) та натиснути кнопку [Відкрити] (мал. 1, позначка [2]) або двічі натиснувши на назву (мал. 1, позначка [1]).

Мал. 1 - Відкриття картки закладу

Відкриється анкета лікувального закладу, в якій можливо переглянути та редагувати наступну інформацію (мал. 2). Детально в пункті інструкції опис елементів картки нижче.

Мал. 2 - Склад картки закладу

Опис ЕК заклад

Робоча область картки містить наступні налаштування та параметри:

  • Панель кнопок, секція "Спеціальні дії" (мал. 2, позначка[1], детально пункт даної інструкції Опис кнопок спеціальних дій ЕК).

  • Секція "Інформація" (табл. 1), містить загальну інформацію про ЛЗ, керівника, адресу та контактну інформацію (мал. 2, позначка[2]).

  • Секція вкладок "Налаштування ЛЗ" (мал. 2, позначка[1], детально табл. 2).

Мал. 3 - Склад секції "Інформація" картки закладу

Таблиця 1. Секція "Інформація"

№ позначки на мал. 3

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис



[1]



"Лікувальний заклад*"

ПРИКЛАД!

Текстове поле, з випадаючим списком та підтримкою внесення значень поля з клавіатуриОбирається зі списку запропонованих закладів. Налаштовується при підключенні ЗОЗ до МІС.

УВАГА!

Дані не вносяться та не редагуються, доступ до зміни даного поля мають лише співробітники МІС MedEir. Користувач може лише подати запит на зміну назви (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).



[2]

"ПІБ головного лікаря"

"ПІБ завідувача"

ПРИКЛАД!

Текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. Вносимо ПІБ в називному відмінку, українською мовою, пробіл лише між Прізвищем, Ім'ям та По батькові. Перший раз заповнюється співробітниками МІС MedEir, надалі змінюється за потреби користувачем з відповідними правами. 
[3]"ЄДРПОУ"

ПРИКЛАД!

ЄДРПОУ лікувального закладу – вводиться з клавіатури.


[4]

"Години роботи закладу з по"

ПРИКЛАД!

Години роботи закладу  заповнюються за відповідними параметрами: з якої години і до якої працює лікувальний заклад.


[5]

"Зміни в розкладі можливі за*"

ПРИКЛАД!

За який термін можливо вносити зміни в розклад – задає часовий інтервал напроти якого можна внести зміни в розклад. Для редагування доступні наступні параметри: текстове поле для вводу цифр та вибіркове поле для вибору проміжку часу (хвилини, години, доба).


[6]

"Код"


Код лікувального закладу – поле не є обов’язковим, заповнюється для створення ідентифікатора лікувального закладу в системі MedEir.


[7]

"Початок лікарської доби"

ПРИКЛАД!

Початок лікарської доби – поле для вводу початку роботи. В поле вводиться параметр години.







[8]







"Адреса"



ПРИКЛАД!

Адреса лікувального закладу (Регіон, населений пункт, район населеного пункту, вулиця будинок). Для налаштування доступні наступні параметри:

текстові поля, з випадаючим списком та підтримкою внесення з клавіатури значень поля: 

Регіон – список для вибору області. 

Населений пункт - список для вибору населеного пункту. *Обов'язкове для заповнення.

Район населеного пунктусписок для вибору району населеного пункту.

ВАЖЛИВО!

У випадаючому списку відображаються перші двадцять результатів. Для пошуку потрібного пункту почніть вводити назву і система відфільтрує за схожим результатом.

Вулиця та Будинок текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. 

[9]

"Контактна інформація"

Дані заповнюються на підставі вкладки "Адреси телефони". 

Наступна секція – це вкладки налаштування лікувального закладу (мал. 3, позначка[11], детально табл. 2). Також дану секцію можна розгорнути, скориставшись відповідною кнопкою (мал. 3, позначка[10]).

Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ"

з/п

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис

1.

"Кабінети"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Кабінетів. Таблиця має відповідні поля: "Номер" - відображає номер кабінету в ЛЗ. "Код" - код кабінету в системі. "Відділення" - відділення до якого належить кабінет. "Поверх" - поверх на якому знаходиться кабінет. "Опис" -  короткий опис про кабінет.

Для створення нового кабінету оберіть відповідну кнопку  .

Потрібно зазначити наступні параметри для збереження кабінету:

[1] – номер кабінету.

[2]- відділення в якому знаходиться кабінет, обрати з випадаючого списку (створено попередньо у відповідній вкладці).

[3] – опис кабінету (довільна форма).

[4] – поверх кабінету.

[5] – код кабінету (не обов'язково).

[6] – інтервал відображення розкладу (показує розклад за встановлений період, якщо попередньо його було створено).

[7] – конфігурацію розкладу кабінету (детально в інструкції Розклад кабінетів).

2.

"Послуги"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Послуг. Таблиця має відповідні поля за замовчуванням: "Спеціальність", "Стандартна послуга", "Код послуги", "Тривалість", "Кабінет" та інші (наведено в полі "Візуалізаціяданої таблиці 2, малюнок Налагодження колонок).

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення послуги.

Створення та заповнення послуги є важливою частиною налаштування лікувального закладу: для реєстрації послуги в eHealth, для створення розкладу лікарів.

Для запису пацієнта на прийом, потрібно створити послуги які надає лікар (-і). В ній фіксуються дані про лікарів, зазначено час, який спеціаліст витрачає на одну консультацію, що дає змогу оптимізувати графік надання послуг в лікувальному закладі.

Детально заповнення форми послуги для розкладу зазначено в інструкції  Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) для всіх закладів. Інформація про реєстрацію послуги в eHealth зазначена в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД) лише для закладів вториного/третиного рівнів. Опис картки послуги наведено в інструкції ЕК Реєстрації Послуг та ролей.

3."Заміни"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Заміни. Таблиця має відповідні поля: "Дата з по" - відображає період заміни. "Час з по" - години які підлягають заміні. "Спеціаліст якого заміняють""Хто заміняє".

Створення замін лікарів лікувального закладу (наприклад: лікар у відпустці і його замінює інший).

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення заміни.

[1] Спеціаліст, якого заміняють – потрібно обрати з випадаючого списку, також можливо переглянути його картку.

[2] – Так само обрати спеціаліста хто заміняє.

[3] – Встановіть дату з якої і по яку відбувається заміна спеціаліста.

[4] - Встановіть час з якого по який відбувається заміна.

4."Виключення з розкладу"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Виключень з розкладу. Таблиця має відповідні поля: "Причина виключень""Рік""Місяць""Числа".

Інформаційне поле для перегляду створених виключень з розкладу в ЛЗ. 

Всі індивідуальні виключення з розкладу створюються в карточці лікаря під час створення робочого розкладу, в даному пункті фіксуються виключення, що відносяться до роботи закладу.

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення виключення з розкладу.

[1] – З випадаючого списку вказати причину виключення (наприклад Святкові дні, прийом вагітних, прийом дітей до 1-го року).

[2] – Вказати рік дії виключення.

[3] Місяць дії виключення.

[4] – Число дії виключення.

Детально процес створення виключення з розкладу в інструкції Виключення з розкладу.

5."Додаткова інформація"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші


Дана вкладка представлена наступними атрибутами:

  1. "Горизонтальний доступ для амбулаторій" - логічний атрибут, відображається тільки для ЛЗ, що є "ЦПМСД".
  2. "Доступні медичні статуси" - множинний вибір зі списку, для редагування доступних медичних статусів пацієнта. Довідник "Медичних статусів"
  3. "Відображати у записі на прийом" - логічне, якщо атрибут заданий, то відображати поточний лікувальний заклад у параметрах фільтру планувальника розкладу. За замовчуванням, атрибут відмічений.
  4. "Зображення" - додаткова кнопка для вибору зображень із довідника. Дозволяє обирати зображення тільки з типом Building. Вписувати зображення в квадрат інтерфейсу.
6."Райони обслуговування"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

а)

б)

Має форму таблиці – відображає перелік Районів обслуговування. Містить дві таблиці, одна з яких відображає номер дільниці (позначка [1]), друга – перелік територіальних одиниць (позначка [2], з відповідними полями: "Район""Населений пункт""Район населеного пункту", "Вулиця" , "Частина вулиці", "Будинки").

Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення дільниці (а) та територіальна одиниця дільниці (б). При створенні дільниці заповнюється номер або назва у відповідне поле. Тільки після того як буде створено дільницю, створюється територіальна одиниця із зазначенням наступних полів:

[1] – район (обов'язкове), вибір зі списку, поле заповнене за замовчуванням із секції "Адреси".

[2]- населений пункт (обов'язкове), вибір зі списку.

[3] – район населений пункт (не обов'язкове, за наявності), вибір зі списку.

[4] – вулиця (не обов'язкове), вибір зі списку або є можливість додати за відсутності вулиці за допомогою кнопки , що викликає відповідну форму з полем для назви вулиці.

[5] – частина вулиці (не обов'язкове), вибір зі списку (парна або не парна сторона вулиці).

[6] – будинки (не обов'язкове), поле із вводом з клавіатури.

7."Договори в системі eHealth"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Договорів в системі eHealth. Дана вкладка доступна тільки в налаштуваннях закладів ПМД. Дозволяє створити, або передивитися активні договори в системі eHealth. Блок договорів підтримує можливість: створити новий договір, передивитися стан в системі eHealth , оновити договір у випадку призупинення або необхідності актуалізації інформації по договору.

Детально опис картки договору зазначено в інструкції Договори з НСЗУ ("eHealth").

Робота з даною вкладкою та карткою зазначено в інструкції Договір з НСЗУ (ПМД).

8."Адреси і телефони"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Адрес і телефонів. Інформаційний пункт з фіксацією адреси і контактних телефонів лікувального закладу (номерами головного лікаря, реєстратури, відділень та інше).

Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення.

Дана інформація відображається в секції картки закладу "Контактна інформація" (мал. 3, позначка[9]).

9."Довірені лікувальні заклади"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Довірених лікувальних закладів. Вкладка тільки для лікувальних закладів ПМДДає можливість надати доступ для перегляду інформації поточного лікувального закладу іншим. Містить дві таблиці, одна з яких відображає перелік закладів яким надано доступ (позначка [1]), друга перелік закладів які отримали доступ (позначка [2]).

Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення.

10."Відділення"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Відділень. Перегляд та налаштування відділень лікувального закладу. Налаштування є обов’язковим, оскільки без коректного створення відділень неможлива робота, фіксація пацієнтів в стаціонарному відділенні та робота з ними, а також створення кабінетів.

Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення.

[1] –  в текстовому полі вказати назву відділення (без слова відділення у назві).

[2] – поле код відділення, не є обов’язковим для заповнення. Код відділення вводиться відповідно до довідників кодів стаціонарних відділень закладів охорони здоров’я України, згідно додатку "Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 066/о" тут.... В списку відділень відображаються перші 20 варіантів, для пошуку інших необхідно вводити назву або код відділення.

[3] відображає відповідний тип, варіант обрати зі списку.

[4] – довільна форма для заповнення, вказується контактний номер телефону відділення.

При створенні відділення даний параметр використовується при реєстрації спеціаліста ЛЗ в стаціонарі, створенні палат та кабінетів.

Робота з даною вкладкою та карткою зазначена в інструкції Відділення (Керівник ПМД/СМД).

11."Палати"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

а)                                                              б)

Має форму таблиці – відображає перелік Палат. Перегляд та налаштування палат лікувального закладу. Налаштування палат є обов’язковим, оскільки без коректно налаштованого ліжкового фонду лікарі стаціонару не зможуть продовжити роботу з пацієнтами через МІС, а саме покласти в системі пацієнта на ліжко в палаті.

Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення палати.

[1] – з випадаючого списку вказати Відділення (створене раніше).

[2] – вказати номер палати.

[3] вказати тип палати з випадаючого списку (заповнено у відповідному довіднику системи).

[4] – вказати поверх де знаходиться палата.

[5] – створити перелік ліжок, що містяться в палаті. Для додавання потрібно натиснути кнопку . Після відкриється вікно створення ліжок.

[1]номер ліжка.

[2] – профіль ліжка, з випадаючого списку.

[3] стан ліжка, з випадаючого списку.

[4] – характеристику ліжка, з випадаючого списку.

[5] – дата з якої починає діяти ліжко.

[6] – кількість ліжок які потрібно створити, автоматично створиться потрібна кількість ліжок із ідентичними параметрами.

Робота з даною вкладкою та карткою зазначена в інструкції Палати та ліжка (Керівник СМД).

12."Штатний розклад"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік записів Штатного розкладу. Таблиця має відповідні поля за замовчуванням: "Номер", "Подається на", "Стан" та інші (наведено в полі "Візуалізаціяданої таблиці 2, малюнок Налагодження колонок).

Для створення картки можливо використати: Кнопку [Створити]  або [Копіювати Штатний розклад] . Кнопка копіювання дозволяє повністю скопіювати попередні данні. Після відкриється нове вікно створення розкладу або попереднє вікно де потрібно лише відредагувати дані.

Створення та заповнення картки Штатного розкладу є важливою частиною налаштування лікувального закладу: для передачі розкладу до НСЗУ.

Детально опис картки наведено в інструкції ЕК Штатного розкладу для НСЗУ , робота з карткою наведена в інструкції Штатний розклад (СМД).

Опис кнопок спеціальних дій ЕК

Картка спеціаліста містить набір кнопок спеціальних дій (мал. 2, позначка [1]), що дозволяє виконати наступну роботу над карткою спеціаліста (табл. 3): 

Таблиця 3. Кнопки спеціальних дій

№ 

позначки на мал. 2

Назва кнопкиВізуалізаціяОпис
1.

Секція "Спеціальні дії"

[Реєстрція в системі "eHealth"]

Дана кнопка дозволяє перейти до картки реєстрації ЛЗ в системі eHealth. Детально по роботі з даною карткою в інструкціях:

  • Нет меток