УВАГА!

Послуги eHealth в систему  реєструє керівник закладу (відповідальна особа через обліковий запис керівника).

Для реєстрації послуг необхідно в реєстрі «Мій лікувальний заклад» (Мал. 1 позначка [1]) відкрити картку ЛЗ та натиснути на вкладку «Місце надання послуг» (Мал. 1 позначка [2]), після чого, натиснути кнопку натисути кнопку «Створити»   (Мал. 1 позначка [3])  на боковій  панелі вкладки.

Мал. 1  Реєстрація місць надання послуг

З`явиться таблиця для реєстрації місця надання послуг в системі eHealth (Мал. 2).

Мал. 2 Таблиця послуг

Картка реєстрації послуг змінюється в залежності від обраного типу послуги (Мал. 3 позначка [1]) та стандартної послуги (Мал. 3 позначка [2]).

УВАГА!

В полі «Тип послуги»  обираємо: «Амбулаторний прийом лікаря» - для внесення амбулаторних послуг, стандартна (Мал. 3 позначка [1]). Для стаціонарних послуг рекомендовано обрати тип послуги: «Обслуговування в стаціонарі (eHealth)» / «Стаціонарні  (eHealth).

Поле «Стандартна послуга» для реєстрації амбулаторних умов надання  послуг починається зі слова: «Консультація …… первинна».

Для стаціонарних послуг – послуга згідно ліцензії на загальну медичну практику (наприклад,ендокринологія, дерматовенерологія, офтальмологія тощо).

Мал. 3  Створення послуги

Опис полів картки «Послуга (Створення)»

Поля: «Тип послуги»; Поле «Стандатрна послуга»

 

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку

Поле «Місце надання послуг*»

Поле, що містять довідники. Вибір зі списку попередньо зареєстрованих місць надання послуг

 

Поле «Спеціальність*»

Поле, що містять довідники. Вибір зі списку спеціальностей (хто надає відповідну послугу)

 

Поле «Умови надання послуг*»

Поле, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку

Поле «Коментар»

Текстове поле для самостійного введення даних.

Не є обов'язковим полем

Поле «Тривалість, хв.*»

Текстове поле для самостійного введення даних

 

Поле «Надається у всіх кабінетах»

Відмічене по замовчуванню

ВАЖЛИВО!

Поле «Надається у всіх кабінетах» відмічене по замовчуванню.

Якщо необхідно зареєструвати певні кабінети в яких надається послуга, необхідно зняти маркер поля – з’явиться табличка  (Мал. 4) – де необхідно додати кабінет/кабінети (попередньо зареєструвавши кабінети закладу у вкладці «Кабінети»).

Мал. 4 -  Додавання кабінетів при реєстрації послуги

Блоки: «Графік доступності»; «Графік недоступності»

У блоках «Графік доступності послуги» - вказуємо дні та години надання відповідної послуги послуги (Мал. 5 позначка [1])

У блоці «Графік недоступності послуги є можливість відмітити одне (Мал. 3 позначка [2])  або декілька  виключень доступності послуги (Мал. 5 позначка [5]).

Мал. 5 Графіки доступності та недоступності послуги

Після заповнення всіх полів натискаємо  кнопку «Зберегти» та «Зареєструвати в системі «eHealth»» 

Після вдалої реєстрації з’явиться табличка (Мал. 6).

Мал. 6   Успішно зареєстрована послуга

Внесення спеціаліста у послугу

Після збереження послуги є можливість відредагувати дані - додати лікаря який надає послугу, обравши його з випадаючого списку та натиснувши кнопку «Зареєструвати в системі «eHealth»»   (Мал. 7).

Мал. 7 Внесення спеціалістів до послуги

Деактивація спеціаліста в послузі

Для деактивації спеціаліста в послузі обираємо відповідну послугу та знаходимо необхідного спеціаліста натискаємо на нього правою клавішею миші і натискаємо кнопку деактивувати   (Мал. 8).

Мал. 8 Деактивація спеціаліста у послузі

Деактивація послуги /активація послуги

УВАГА!

Для деактивації  послуг керівник закладу (відповідальна особа через обліковий запис керівника) в картці реєстрації натискає кнопку «Деактивувати в системі «eHealth»» 

або натиснути на кнопку «Деактивувати в системі «eHealth»» (Мал. 9).

Мал. 9  Деактивація послуги

ВАЖЛИВО!

Після деактивації послугане видаляється. Вона залишається в переліку послуг в стані «Неактивна». Для повторної активації послуги обираємо її зі списку послуг, натискаємо редагувати (Мал.10 ) та в картці реєстрації послуги натискаємо кнопку «Активувати послугу в системі eHealth » (Мал. 11)

Мал. 10  Редагування послуги

Мал. 11 Активація послуги

УВАГА!

В рамках одного підрозділу можна додати не більше двох послуг однієї спеціальності з різними умовами надання послуг.

У вкладці Послуги є можливість переглянути інформацію або виконати дії:

Стан активації послуги: стан в системі eHealth - активна, неактивна.

Редагування послуги : деактивування послуги,  активування послуги, а також провести імпорт послуг з системи eHealth.


Для імпрорту послуг з системи eHealth необхідно натиснути на кнопку «Імпорт медичних послуг закладу спеціалізованої медицини з системи eHealth»  (Мал. 12).

Мал. 12 Імпорт медичних послуг закладу спеціалізованої медицини з системи eHealth

Після вдалого імпорту з'явиться повідомлення (Мал. 13).

Мал. 13 Імпорт послуг

  • Нет меток