Послуги eHealth в систему реєструє керівник закладу (відповідальна особа через обліковий запис керівника). |
Для реєстрації послуг необхідно в реєстрі «Мій лікувальний заклад» (Мал. 1 позначка [1]) відкрити картку ЛЗ та натиснути на вкладку «Місце надання послуг» (Мал. 1 позначка [2]), після чого, натиснути кнопку натисути кнопку «Створити» (Мал. 1 позначка [3]) на боковій панелі вкладки.
Мал. 1 Реєстрація місць надання послуг
З`явиться таблиця для реєстрації місця надання послуг в системі eHealth (Мал. 2).
Мал. 2 Таблиця послуг
Картка реєстрації послуг змінюється в залежності від обраного типу послуги (Мал. 3 позначка [1]) та стандартної послуги (Мал. 3 позначка [2]).
В полі «Тип послуги» обираємо: «Амбулаторний прийом лікаря» - для внесення амбулаторних послуг, стандартна (Мал. 3 позначка [1]). Для стаціонарних послуг рекомендовано обрати тип послуги: «Обслуговування в стаціонарі (eHealth)» / «Стаціонарні (eHealth). Поле «Стандартна послуга» для реєстрації амбулаторних умов надання послуг починається зі слова: «Консультація …… первинна». Для стаціонарних послуг – послуга згідно ліцензії на загальну медичну практику (наприклад,ендокринологія, дерматовенерологія, офтальмологія тощо). |
Мал. 3 Створення послуги
Опис полів картки «Послуга (Створення)»
Поля: «Тип послуги»; Поле «Стандатрна послуга»
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поле «Місце надання послуг*» | Поле, що містять довідники. Вибір зі списку попередньо зареєстрованих місць надання послуг
|
Поле «Спеціальність*» | Поле, що містять довідники. Вибір зі списку спеціальностей (хто надає відповідну послугу)
|
Поле «Умови надання послуг*» | Поле, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поле «Коментар» | Текстове поле для самостійного введення даних. Не є обов'язковим полем |
Поле «Тривалість, хв.*» | Текстове поле для самостійного введення даних
|
Поле «Надається у всіх кабінетах» | Відмічене по замовчуванню |
Поле «Надається у всіх кабінетах» відмічене по замовчуванню. Якщо необхідно зареєструвати певні кабінети в яких надається послуга, необхідно зняти маркер поля – з’явиться табличка (Мал. 4) – де необхідно додати кабінет/кабінети (попередньо зареєструвавши кабінети закладу у вкладці «Кабінети»). |
Мал. 4 - Додавання кабінетів при реєстрації послуги
Блоки: «Графік доступності»; «Графік недоступності»
У блоках «Графік доступності послуги» - вказуємо дні та години надання відповідної послуги послуги (Мал. 5 позначка [1])
У блоці «Графік недоступності послуги є можливість відмітити одне (Мал. 3 позначка [2]) або декілька виключень доступності послуги (Мал. 5 позначка [5]).
Мал. 5 Графіки доступності та недоступності послуги
Після заповнення всіх полів натискаємо кнопку «Зберегти» та «Зареєструвати в системі «eHealth»»
Після вдалої реєстрації з’явиться табличка (Мал. 6).
Мал. 6 Успішно зареєстрована послуга
Внесення спеціаліста у послугу
Після збереження послуги є можливість відредагувати дані - додати лікаря який надає послугу, обравши його з випадаючого списку та натиснувши кнопку «Зареєструвати в системі «eHealth»» (Мал. 7).
Мал. 7 Внесення спеціалістів до послуги
Деактивація спеціаліста в послузі
Для деактивації спеціаліста в послузі обираємо відповідну послугу та знаходимо необхідного спеціаліста натискаємо на нього правою клавішею миші і натискаємо кнопку деактивувати (Мал. 8).
Мал. 8 Деактивація спеціаліста у послузі
Деактивація послуги /активація послуги
Для деактивації послуг керівник закладу (відповідальна особа через обліковий запис керівника) в картці реєстрації натискає кнопку «Деактивувати в системі «eHealth»» або натиснути на кнопку «Деактивувати в системі «eHealth»» (Мал. 9). |
Мал. 9 Деактивація послуги
Після деактивації послугане видаляється. Вона залишається в переліку послуг в стані «Неактивна». Для повторної активації послуги обираємо її зі списку послуг, натискаємо редагувати (Мал.10 ) та в картці реєстрації послуги натискаємо кнопку «Активувати послугу в системі eHealth » (Мал. 11) |
Мал. 10 Редагування послуги
Мал. 11 Активація послуги
В рамках одного підрозділу можна додати не більше двох послуг однієї спеціальності з різними умовами надання послуг. |
У вкладці Послуги є можливість переглянути інформацію або виконати дії:
Стан активації послуги: стан в системі eHealth - активна, неактивна.
Редагування послуги : деактивування послуги, активування послуги, а також провести імпорт послуг з системи eHealth.
Для імпрорту послуг з системи eHealth необхідно натиснути на кнопку «Імпорт медичних послуг закладу спеціалізованої медицини з системи eHealth» (Мал. 12).
Мал. 12 Імпорт медичних послуг закладу спеціалізованої медицини з системи eHealth
Після вдалого імпорту з'явиться повідомлення (Мал. 13).
Мал. 13 Імпорт послуг