Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 7 Следующий »


ЗмістОпис

Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи із ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру "Пацієнти" та ЕК пацієнта.


ВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним він залежить від налаштувань ЛЗ. Наведений опис ЕК для користувача будь якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка), зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. 

Більш детально опис та робота із певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" РеєстратураПМДСМД.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  , є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

Електронна картка пацієнта

Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить усю необхідну інформацію про пацієнта (таку як, контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адреси, контактні дані, дані контактних осіб, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та спеціаліст та іншу).

В системі MedEir для того щоб відкрити картку пацієнта необхідно (детально роботу з ЕК описано в розділі Створення та робота з ЕК): 

  • перейти до реєстру "Пацієнтина панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснувши лівою клавішею мишки. Після чого, відкривається табличка (мал.1):

Мал. 1 - Список пацієнтів з реєстру ''Пацієнти''


  • у лівому кутку на головній панелі лівою клавішею мишки натискаємо кнопку [Редагувати]  або [Створити]з'являється форма ЕК пацієнта (мал.2):


Мал. 2 - Форма для введення даних про пацієнта


Дана картка містить три інформаційних блоки даних про пацієнта, (мал.3 табл.1).

Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта

Таблиця 1. Блоки картки пацієнта

Блок№ позначки мал.Зміст

"Персональні дані"

1містить особисті дані пацієнта

Інформаційна область картки

2містить додаткові поля з особистими даними пацієнта

Область вкладок

3містить вкладки із формами для введення додаткових особистих даних пацієнта 

Опис блоку "Персональні дані"

Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта. У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхня частина – "Персональні дані" пацієнта, де заповнюємо поля шляхом введення інформації з клавіатури українською мовою.

Мал.4 - Персональні дані пацієнта


Ця частина ЕК має функцію згортання  (лівий верхній кут картки, мал.4). Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано нижче в  Таблиці 2:

 

Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"Прізвище*"

Вказується прізвище пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Ім’я*"

Вказується ім’я пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"По-батькові"

Вказується по-батькові пацієнта.

"Країна народження"

Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Місце народження"

Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата народження*"

Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення.

"Стать*"

Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Тип документу"

Вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документу, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"Серія"

Вказується серія документу, наданого пацієнтом.

"Номер"

Вказується номер документу, наданого пацієнтом.

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом.

"Контактний номер*"Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення. Присутнє не на всіх проектах МІС MedEir. 

Рядки, що містять списки позначені стрілочкою  (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне зі списку (мал.5). Наприклад, у ряду ''Країна народження'' вводимо букву ''У'' і з'являється список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:

Мал.5 - Приклад вибору потрібного значення


Після першого збереження ЕК пацієнта, поля блоку "Персональні дані" закриваються для редагування, для користувачів, що мають відповідні права, стає доступною спеціальна дія блоку [Змінити персональні дані]. 


Мал.6 - Зміна персональних даних


 Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути    [Змінити персональні дані] та відредагувати інформацію в полях попап-форми редагування, що відкриється: 

Мал.7. - Форма редагування блоку "Персональні дані"

 Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує імовірність створення дублюїчої картки пацієнта)

Опис блоку інформаційна область (загальні дані) картки

Блок загальної інформації наведено на мал. 7 та опис елементів блоку в табл. 3 (детальний опис елементів зазначено в розділі Елементи управління інтерфейсу). Усі поля заповнюються набором тексту з клавіатури, вибором зі списку варіантів (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) або за допомогою спеціальних дій. Процес заповнення блоку описано у розділі Створення та робота з ЕК

Мал. 7 - Загальні дані картки

Таблиця 3. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Громодянство"

1

Зазначається громодянство пацієнта, за замовчуванням обрано Україна (містить список вибору).

"Місце роботи"

2

Вибір або створення нового місця роботи пацієнта (містить список вибору зі списку з додаванням у довідник).

"Сімейний стан"

3

Зазначається сімейний стан пацієнта (містить список вибору).

"К-сть дітей"

4

Зазначається кількість дітей пацієнта.

"Контингент"

5

Зазначається соціальний статус пацієнта (містить список множинного вибору)

"Група інвалідності"

6

Зазначається група інвалідності пацієнта (містить список вибору).

"Група крові"

7

Зазначається група крові пацієнта (містить список вибору).

"Резус-фактор"8Зазначається резус-фактор крові пацієнта (містить список вибору).
"Дільниця"9Зазначається дільниця за якою закріплено пацієнта (містить список вибору створений окремо у реєстрі Мій лікувальний заклад у картці ЛЗ, детально у розділі: Лікувальний заклад).
"Згода пацієнта"10, 11, 20Підтягується електроний сканований файл [10] згоди пацієнта або сканується за допомогою відповідної спеціальної дії [11] та ставиться позначка про отримання такої згоди [20].
"ІПН"12Заповнювнюється поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків). 
"Посада"13,14 Заповнювнюється поле посада [13] та проставляється позначка якщо пацієнт є медичним працівником [14]
"Рівень освіти"15Зазначається рівень освіти пацієнта (містить список вибору).
"Соціальна група"16Зазначається соціальна група пацієнта (містить список вибору).
"Коментар"17Заповнювнюється поле довільним текстом
"ЗОЗ перебування на обліку"18Відображає лікувальний заклад в якому знаходиться на обліку пацієнт (ПМД)
"Лікар"19Відображає лікаря, за яким закріплено пацієнта

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку є не обовязковими для заповнення (заповнюються за потреби та наявності), їх заповнення залишається на розсуд користувача. Рекомендується заповнювати поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків) - використовується при створенні картки декларації (автоматично вноситься до картки). 

Опис блоку вкладки

Дана частина картки (мал.8 та мал.9) містить вкладки із додатковими формами (згруповані за певними ознаками), які в свою чергу містять додаткові поля для введення даних. Перелік закладок може відрізнятися в залежності від проекту та прав користувача, детальний перелік відповідних вкладок наведено у табл.4.

Мал. 8 - Область вкладок


Мал. 8 - Область вкладок (додаткові)

Таблиця 4Додаткові області закладок поля для введення

Елемент (вкладка)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Медичні дані"

1 (мал.8)

Вказуються медичні дані пацієнта (флюорографічне обстеження, онкологічне обстеження).

"Адреси"

2 (мал.8)

У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта.

"Контакти"

(мал.8)У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта.

"Дані контактних осіб"

4 (мал.8)У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб  пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей(Для дітей поле обов’язкове для заповнення).

"Страхування"

5 (мал.8)У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта.

"Переміщення"

6 (мал.8)Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні у інший заклад.

"Лікарі"

(мал.8)У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта.
"Організації з доступом"8 (мал.8)Тут відображається інформація про організації які працюють із пацієнтом.
"Декларації в системі eHealth"(мал.8)

У цій вкладці лікар створює декларацію у системі eHealth.

"Фінансове покриття"(мал.9)Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. 
"Платежі"(мал.9)Містить інформацію про усі Замовлення Пацієнта.
"Замовлення"(мал.9)Містить усі платежі з усіх замовлень.

Усі наведені вкладки мають два вигляди: форму з полями із вводом тексту з клавіатури або вибором зі списку та форму у вигляді таблиці. Для записів з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:

  • "Створити";

  • "Редагувати";

  • "Видалити";

  • "Змінити адресу";

  • "Налагодження колонок";

  • "Скинути налагодження колонок";

  • "Експорт в Excel".

Медичні дані

ДО ВІДОМА

Вкладка "Медичні данівикористовується лікарями як ПМД так СМД

На вкладці вказуються медичні дані пацієнта (м ал.10): флюорографічне та онкологічне обстеження, дата останнього проходження огляду (заповнюється користувачем у якого є права на редагування картки пацієнта, не залежно від спеціальності).

Мал.10 - Вкладка "Медичні дані"

 

Таблиця 5. Призначення полів закладки «Медичні дані» ЕК Пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"ФОГК"

В полі вказується дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Онкоогляд"

В полі вказується дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Адреси

ДО ВІДОМА

Вкладка "Адресивикористовується лікарями як ПМД так СМД

На вкладці відображається інформація щодо адрес пацієнта у вигляді таблиці (мал.11).

Мал.11 - Вкладка "Адреси"

При створенні адреси за допомогою кнопки [Створити] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних про адресу (мал.12).

Мал.12 - Форма створення адреси

В дану картку вносять адреси проживання та реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою проживання, тоді відмічають галочка у полі [співпадає з адресою проживання], система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання (мал.13, мал.11). У випадку різних адрес, кожну адресу створюють окремо.

Мал.13 - Приклад створення адреси 

Таблиця 6. Призначення полів  форми створення адреси

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси*"

В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Статус"

В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовченням – «Актуальна», змінюється при зміні адреси з аналогічним типом.

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Район населенного пункту"

В полі вказується район населеного пункту.

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

"Будинок*"

В полі вказується номер будинка. Поле обов’язкове для заповнення.

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу.

"Квартира"

В полі вказується номер квартири.

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з Типом «Адреса проживання»

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки). В результаті чого відкриється форма редагування (мал.14).

Мал.14 - Форма редагування адреси

Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.15).

 Мал.15 - Запит на підтвердження видалення

Якщо дійсно збираєтесь видалити запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

Для внесення нової адреси з аналогічним вже існуючим типом, потрібно виділити запис про попередню адресу та натиснути кнопку  [Змінити адресу] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки). Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу (мал.16).

Мал.16 - Форма зміни адреси


Таблиця 7. Призначення полів форми створення адреси

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси"

В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування

"Статус"

В полі за замовченням відображається статус «Актуальна». Статус попередньої адреси автоматично змінюється на «Неактуальна». Поле закрите для редагування

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Район населеного пункту"

В полі вказується район населеного пункту.

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

"Будинок*"

В полі вказується номер будинка. Поле обов’язкове для заповнення.

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу

"Квартира"

В полі вказується номер квартири

"Змінює"

В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування

"Дата зміни"

В полі вказується дата зміни адреси проживання.

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з Типом «Адреса проживання»

Кнопка  [Ок]  дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує імовірність створення дублюїчої картки пацієнта)

 Контакти

ДО ВІДОМА

Вкладка "Контактивикористовується лікарями як ПМД так СМД

На закладці відображається інформація щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (мал.17).

Мал.17 - Вкладка "Контакти"

 Після натиснення на кнопку [Створити] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних про контакт (мал.18).

Мал.18 - Форма створення контакту 

Таблиця 8. Призначення полів  форми створення контакту

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип контакту*"

В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Значення*"

В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Примітка"

В полі вказується примітка

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки). В результаті чого відкриється форма редагування (мал.19).

Мал.19 - Форма редагування контакту

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.20).

 Мал.20 - Запит на підтвердження видалення

 Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує імовірність створення дублюїчої картки пацієнта)

Дані контактних осіб

ДО ВІДОМА

Вкладка "Дані контактних осібвикористовується лікарями як ПМД так СМД

При натисканні на дану закладку відкривається форма для заповнення (мал. 21)

Мал.21 - Закладка "Дані контактних осіб"

Якщо натиснути [Додати] на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці (мал.22).

Мал.22 - Вкладка "Дані контактних осіб"

Додати запис про щодо контактних осіб здійснюється за допомогою кнопки  [Створити] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки). Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про особу (мал.23).

Мал.23 - Форма створення даних контактних осіб


Таблиця 9. Призначення полів  форми створення даних контактних осіб

Елемент (поле)Опис елемента

"Прізвище"

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Ім’я*"

В полі вказується ім’я контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"По-батькові"

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта.

"ЕМК"

В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім’я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ.

"Стать"

В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Ступінь спорідненості*"

В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення.

"Дата народження*"

В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"ІПН"

В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта.

"Тип документу"В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку.
"Номер документу"В полі вказується серія та номер документа контактної особи.

"Телефон"

В полі вказується номер телефону контактної особи пацієнта.

"Документ про опіку"

В полі вказується тип документу про опіку, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Номер документу про опіку"

В полі вказується серія та номер документа про опіку.

"Місце проживання"

В полі вказується адреса контактної особи пацієнта.

"Країна народження"

В полі вказується країна народження контактної особи пацієнта.

"Місто народження"

В полі вказується місто народження контактної особи пацієнта.

"Примітки"

В полі вказується примітка.

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (мал.24).


Мал.24 - Форма редагування контакту


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.25).

 

Мал.25 - Запит на підтвердження видалення

 

Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує імовірність створення дублюїчої картки пацієнта)

 Страхування

ДО ВІДОМА

Вкладка "Страхуваннявикористовується при роботі з фінансовим модулем (сплата пацієнтом за надані медичні послуги)

На закладці відображається інформація щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (мал.26).


Мал.26 - Вкладка "Страхування"


Після натиснення на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про контакт (мал.27).


Мал.27 - Форма створення страхового полісу


Таблиця 10. Призначення полів форми створення страхового полісу

Елемент (поле)

Опис елемента

"Страхова компанія*"

В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Серія"

В полі вказується серія страхового полісу пацієнта

"Номер"

В полі вказується номер страхового полісу пацієнта

"Дата видачі"

В полі вказується дата видачі страхового полісу пацієнта

"Термін дії полісу"

В полі вказується дата закінчення дії страхового полісу пацієнта

"Контакти компанії"

В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (мал.28).

 

Мал.28 - Форма редагування страхового полісу


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.29).

 

Мал.29 - Запит на підтвердження видалення

Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

 Переміщення

ДО ВІДОМА

Вкладка "Переміщеннявикористовується лікарями ПМД

На закладці відображається інформація про переміщення пацієнта між лікарнями (мал.30).

Мал.30 - Вкладка "Переміщення"

Натиснувши кнопку [Створити] відкриється форма для заповнення даних про медичний заклад (мал.31). Детальний опис форми додавання лікарні наведено  нижче

Мал.31 - Форма створення переміщення між лікарнями

.

Якщо причина зняття з нагляду у лікарні передбачає переміщення у іншу лікарню, система додає поле "ЗОЗ, до якого направлено" (мал.32).

Мал.32 - Форма створення переміщення між лікарнями


Таблиця 11. Призначення полів  форми створення переміщення

Елемент (поле)

Опис елемента

"ЗОЗ*"

В полі вказується назва лікарні, в якій перебуває (перебував) на обліку пацієнт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Дата взяття під нагляд*"

В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення.

"Причина взяття*"

В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку"

Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку

"Дата зняття з нагляду"

В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або менше, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"Причина зняття"

В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

ВАЖЛИВО!

Створення нового запису який призводить до взяття на облік пацієнта в інший ЗОЗ від попереднього потребує:

  • попередньо провести редагування попереднього запису (зняття з обліку)
  • різниця між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути доба
  • створити на перед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!
  • внесення змін до даної вкладки (переміщення пацієнта у відповідний ЗОЗ) є ОБОВ'ЯЗКОВИМ перед створенням декларації

Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth"

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (мал.33).

Мал.33 - Форма редагування переміщення

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.34).

 

Мал.34 - Запит на підтвердження видалення

УВАГА!

Видаляти можливо лише помилково внесені дані. Видаляти записи попереднього перебування на обліку в іншому ЗОЗ, особливо до виконання переводу в ЗОЗ який бере на облік - ЗАБОРОНЕНО!


Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

ДО ВІДОМА

Вкладка "Лікарі" та "Організація з доступом" заповнюється та редагуються системою автоматично при роботі лікаря з карткою пацієнта. 

Декларації в системі eHealth

ДО ВІДОМА

Вкладка "Декларації в системі eHealth" використовується лікарями ПМД

На вкладці відображається інформація про заключені (діючі), розірвані (недіючі) та в стані створення (чернетка, на реєстрації) або очикування підтвердження реєстрації (очикує верефікації) декларації пацієнта (мал.35).

Мал.35 - Вкладка "Декларації в системі eHealth"

Дана вкладка має форму таблиці та містить (з правої сторони) окрім стандартних функціональних кнопок (створити, редагувати та ін.) на панелі інструментів закладки, також додаткову функціональну клавшу [Стан декларації] . Деякі стандартні функціональні кнопоки також мають деяку відмінність:

  • "Редагувати" - дозволяє переглянути та роздрукувати картку декларації пацієнта (редагування діючої декларації за допогою даної кнопки не проводиться). Редагування проводиться лише запису на стадії створення декларації чернетка або на реєстрації.

  • "Видалити" - дозволяє лише видаляти записи на стадії створення декларації (чернетка, на реєстрації), видаляти записи про декларації зареєстровані в ЦК eHealth в стані "Діюча" або "Недіюча" - неможна.

УВАГА!

Декларації в стані "Діюча" або "Недіюча"  (зареєстровані в ЦК eHealth) видалити НЕМОЖЛИВО! Зареєстровані декларації є записами в базі даних на ЦК eHealth доступу до яких МІС MedEir не має. Система лише надсилає запити на отримання певної інформації для її відображення користувачу та надсилає інформацію для запису в БД ЦК eHealth, сформовану та підтверджену (підписану ЕЦП) користувачем.

Натиснувши кнопку [Створити] відкриється форма для заповнення даних про Декларацію (мал.36). Опис форми створення декларації наведено нижче (мал.38)

Мал.36 - Форма створення декларації

ВАЖЛИВО!

Зазначена форма (мал. 36) декларації  автоматично заповнюється з даних блоку "Персональні дані", поля "ІПН" (блок "Інформаційна область") та вкладок "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб" - тому рекомендовано інформацію в зазначені блоки, вкладки та поля вносити.


Якщо натиснути на клавішу [Створити] при діючій декларації система видасть повідомлення (мал.37).

Мал.37 - Запит на підтвердження створення нової декларації

Якщо дійсно збираєтесь створити нову декларації замість існуючої, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

Мал. 38 - Опис форми створення декларації (Лікар, ЛЗ - позначка [1] та персональні дані - позначка [2])


Картка декларації містить наступну інформацію:

  • Дані про лікаря (який заключає декларацію з пацієнтом) та ЛЗ (в якому працює лікар) позначка [1] (мал. 38). Поля автоматично заповнюються даними того лікаря під яким обліковим записом запущено MedEir.
  • Блок персональні дані пацієнта позначка [2] (мал. 38). Інформація автоматично підвантажуються з блоку "Персональні дані", поля "ІПН" та вкладки "Контакти" ЕК пацієнта.

Мал. 39 - Опис форми створення декларації (Адреса)

  • Блок адреса фактичного проживання та реєстрації (мал.39). Інформація автоматично підвантажуються з вкладки "Адреси" ЕК пацієнта. Блок "Адреса реєстрації" (мал.39) автоматично згорнута (необхідно натиснути клавішу ). При розгортанні, якщо абреса проживання співпадає з адресою реєстрації необхідно проставити позначку (мал.40). Поля даного блоку є не обовязковими до заповнення.

Мал. 40 - Опис форми створення декларації (Адреса), позначка про співпадіння фактичного проживання з реєстрацією   

  • Блок "Додатковий контакт" (позначка [1]) та "Опікун/Довірена особа" (позначка [2]мал. 41.

Мал. 41 - Опис форми створення декларації ("Додатковий контакт" - позначка [1] та "Опікун/Довірена особа" - позначка [2])

  • Позначка про згоду обробки персональних даних пацієнта (мал.42)

Мал. 42 - Опис форми створення декларації (згода на обробку персональних даних)

Щоб відредагувати запис декларації в стадії створення, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити запис не зареєстрованої декларації (стадія створення), потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал.43).

 

Мал.43 - Запит на підтвердження видалення

Якщо дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

ДО ВІДОМА

Детальний опис створення та робота з даною вкладкою описано у розділі Декларації в системі "eHealth"

Додаткові атрибути картки Пацієнта (фінансова частина)

ДО ВІДОМА

Додаткові атрибути ЕК пацієнта використовується при роботі з фінансовим модулем (сплата пацієнтом за надані медичні послуги). Детально роботу з даними елементами буде описано у розділі Фінансовий модуль.

Поле "Джерело інформування"

Призначено для відображення джерела інформації, з якого пацієнт дізнався про лікувальний заклад або послуги, які в ньому надаються (мал.44, позначка [1]). Вибір з випадаючого списку. Варіанти значень випадаючого списку залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

Мал. 44 - статус пацієнта

Поле "Статус клієнта"

Надає інформацію про статус пацієнта (мал.44, позначка [2]). Вибір з випадаючого списку. Цей статус є внутрішнім, варіанти значень випадаючого списку залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

Вкладка "Фінансове покриття"

Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. По замовчуванню, при створені нового пацієнта заповнюється значенням із джерелом коштів "Власний кошт".

Мал. 45 - "Фінансове покриття"

Редагування джерела коштів:

  • Двічі натиснути на записі, або натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці "Фінансове покриття";
  • У вікні, що відкриється (мал.46) обрати джерело коштів з випадаючого списку, прайс лист за замовчуванням (даний прайс лист буде використовуватися у Замовленнях, які буде сплачувати Пацієнт або Контрагент) за даним джерелом коштів (детальніше про замовлення у розділі Фінмодуль), відмітити чек бокс "За замовчуванням" якщо дане фінансове покриття буде основним для пацієнта і натиснути [Ок];

Мал. 46 - Редагування джерела коштів

Створення фінансового покриття із джерелом коштів "Власний кошт":

Натиснути кнопку [Створити] праворуч від таблиці "Фінансове покриття";

У вікні, що відкриється (мал.46) обрати джерело коштів "Власний кошт", обрати прайс лист з випадаючого списку, відмітити за потреби чек бокс "За замовчуванням" і натиснути кнопку "Ок";

Для створення фінансового покриття із джерелом коштів "Контрагент" у вікні створення необхідно:

  • Обрати джерело коштів "Контрагент";
  • Обрати контрагента з випадаючого списку (про створення контрагентів у розділі Фінмодуль), якщо контрагент є страховою компанією;
  • Відмітити чек бокс "За замовчуванням" у разі використання джерела коштів як основного і натиснути кнопку "Ок".

Мал. 47 -  Створення контрагентів 

Вкладка "Замовлення"

Містить інформацію про усі замовлення пацієнта.

Мал. 48 - "Замовлення Пацієнта"

Для того, щоб відкрити Замовлення на редагування (за умови наявності на це прав у користувача) необхідно натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці замовлень (детальніше про створення і редагування замовлень у розділі Фінмодуль).

Владка "Платежі"

Містить усі платежі з усіх замовлень, щоб відкрити платіж необхідно натиснути кнопку [Редагувати] праворуч від таблиці платежів.

Мал. 49 - Редагування "Платежів"

У даній вкладці також можливо створити авансовий платіж для пацієнта (детальніше у розділі Фінмодуль).

Спеціальні дії над карткою пацієнта

Перелік спеціальних дій та їх опис наведено у розділі Пацієнти пункт Спеціальні дії в реєстрі "Пацієнти" в таблиці 1, в даному пункті інструкції розглянемо більш детально дві спеціальні дії, це: "Взяти на облік" та "Зняти з обліку".

ВАЖЛИВО!

Перед взяттям на облік у Ваш ЗОЗ пацієнта необхідно:

  • попередньо зняти з обліку пацієнта (спеціальна дія або редагування запису у вкладці "Переміщення"
  • різниця між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути доба
  • створити на перед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!

Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth"

Спеціальна дія "Взяти на облік"

Для того, щоб взяти пацієнта на облік, потрібно натиснути на кнопку [Взяти на облік], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти", та заповнити поля форми, що відкриється (мал.50). Призначення полів форми описані в таблиці 12.

Мал.50 - Форма взяття на облік  

Таблиця 12. Призначення полів форми "Взяття на облік"

 Елемент

Опис елемента

Поле "ЗОЗ, взяття на облік*"

В полі вказується назва ЗОЗ, в який на облік приймають пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле "Дата взяття на облік*"

В полі вказується дата взяття пацієнта на облік. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле "Причина взяття на облік*"

В полі вказується причина взяття пацієнта на облік, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака "Створити амбулаторну картку"

Логічна ознака, що встановлюється якщо необхідно відразу створити амбулаторну картку для поточного пацієнта.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

На облік можна взяти лише того пацієнта, який ще не перебуває на обліку в вибраному ЗОЗ. Якщо пацієнт вже перебуває на обліку, система видасть відповідне повідомлення (мал. 51).


Мал.51 Повідомлення про помилку


Спеціальна дія "Зняти з обліку"

Для того, щоб зняти пацієнта з обліку, потрібно натиснути на кнопку [Зняти з обліку], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти" (доступна, якщо картка пацієнта має стан "На обліку в медичному закладі"), та заповнити поля форми, що відкриється (мал.52). Призначення полів форми описані в таблиці 13.


Мал.52 - Форма зняття з обліку


Таблиця 13. Призначення полів форми "Зняття з обліку"

Елемент (поле)

Опис елемента

"Дата зняття з обліку*"

В полі вказується дата зняття пацієнта з обліку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Причина зняття з обліку*"

В полі вказується причина зняття пацієнта з обліку, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується Лікувальний заклад, до якого направляють пацієнта. Поле відображається, якщо в причині зняття вказані наступні значення:

  • Виїзд в інший регіон України,

  • Виїзд в іншу країну,

  • Лабораторна помилка,

  • Невідоме місце проживання,

  • Перебування у місцях позбавлення волі,

  • Переїзд.

"Причина смерті"

В полі вказується причина смерті пацієнта.

Поле відображається, якщо в полі "Причина зняття з обліку" вибрано значення «Смерть»

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Спеціальні дії ЕК над записами пацієнта

Картка пацієнта реєстру "Пацієнти" також містить відповідні спеціальні дії, які дають змогу виконувати певні дії над записами пацієнта, перелік яких наведено нижче мал.53 та табл.14.


Мал.53 - Спеціальні дії в картці пацієнта

Таблиця 14. Призначення кнопок спеціальних дій в картці пацієнта

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.      

ЕМК

Доступно всім у кого зазначено в правах

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта

2.      

Взяти на облік

Доступно всім у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки.

Детально Спеціальна дія «Взяти на облік»

3.      

Зняти з обліку

Доступно всім у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки.

Детально Спеціальна дія «Зняти з обліку»

4.      

Помер

Доступно лише тим у кого зазначено в правах. Потребує додаткових налаштувань

Змінює стан пацієнта на «Помер»

5.       

Редагування в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість реєстрації ідентифікованої персони в системі «eHealth»

6.       

Метод автентифікації в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду поточних методів автентифікації персони в системі «eHealth» та виконання дій над ними

7.       

Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для приєднання запису неідентифікованої персони

8.       

Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду запису про неідентифіковану персону в системі «eHealth» та реєстрації

ВАЖЛИВО!

При роботі з кнопками спеціальних дій: Взяти на облікЗняти з облікуПомерРедагування в системі «eHealth»Метод автентифікації в системі «eHealth»Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth»Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth», будьте дуже УВАЖНІ! Виправлення та повернення у початковий стан інформаціції про пацієнта при використані багатьох із даних кнопок є НЕМОЖЛИВИМ!

Використання кнопок спеціальних дій пов'язаних  з eHealth вимагає реєстрації користувача в системі eHealth (у випадку відсутності реєстрації права на дані спеціальні дії відсутні, детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та авторизації (Авторизація спеціаліста)

  • Нет меток