Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 13 Следующий »


Зміст

Опис

Наведено загальну інформацію та кроки користувача при проведенні Пошук пацієнта в системі при різних варіантах звернення до ЛЗ.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД)Опис інтерфейсу (СМД).

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних або послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

ВИЗНАЧЕННЯ

Пошук пацієнта - є першочерговим етапом алгоритму роботи будь-якого медичного спеціаліста, що працює з пацієнтом або його даними в МІС МedEir. У зв'язку з передачею даних до ЦК (eHealth), про випадок звернення пацієнта до ЛЗ та надання йому медичної допомоги, основним пошуком пацієнта є Пошук пацієнта в системі eHealth.

Не залежно від сценарію звернення пацієнт до ЛЗ:

  1. Самозвернення - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару безпосередньо:
    • на прийом до спеціаліста без направлення або попереднього запису;
    • на госпіталізацію без направлення або ургентного випадку.
  2. Ургентно - пацієнта доставлено швидкою на госпіталізацію до стаціонару.
  3. За направленням - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару за направленням від певного спеціаліста безпосередньо:
    • на прийом до спеціаліста без попереднього запису;
    • на госпіталізацію без ургентного випадку.
  4. Попередній запис - пацієнт за попереднім записом через реєстратуру, особистий запис (медичний портал) або попередній запис лікаря звертається амбулаторно безпосередньо на прийом в зазначений час.

Користувач МІС зобов'язаний перш за все провести Пошук пацієнта засобами системи. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен сценарій звернення окремо при проведенні пошуку пацієнта.

САМОЗВЕРНЕННЯ

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук  пацієнта в eHealth зазначено тут…

 Алгоритм дій при проведенні пошуку, наведено нижче:

  1. Переходимо до реєстру (мал.1, позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"] (мал.1, позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку (мал.1, позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.1, позначка [4]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth

В залежності від результату пошуку система наддасть варіанти значень Пошуку пацієнта в залежності від наявної інформації про нього в МІС МedEir та eHealth (детально результату пошуку та необхідні дії користувача наведено в Табл. 1). У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).

Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).



В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).

Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Детальніше про варіанти пошуку (тут...).

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

Варіант та візуалізаціяДії
1.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). 

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 2 - Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth


2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). 

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.3 - Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth


Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...

3.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). 

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.4 - Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth


Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 - Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)


Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

5. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.6 - Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth 


Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...)

6.

ВАЖЛИВО!

Також можливі помилки в даних пацієнта та в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут...

Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

Таблиці 2 -  Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря

ВаріантДеталі та зауваження
1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

Пункт даної інструкції Пошук пацієнта (СМД)#Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки.

ВАЖЛИВО!

Проведення належного пошуку пацієнта в eHealth (перевірка реєстрації) та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки.

УВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал

Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).

УВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

3.За особистим записом лікаря

Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).

ВАЖЛИВО!

Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?


Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):

  1. Переходимо до реєстру Записані до мене  (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
  3. Обираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
  4. Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально ПацієнтиРобота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.

Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.


Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене

ВАЖЛИВО!

При роботі із записами реєстру Записані до мене, не забудьте виконати спец дії пов'язані з обробкою запису на прийом (мал.3): [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності та виконання робочого процесу в системі.

Опис роботи зі спец діями в реєстрі Записані до мене більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.

Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром Записані до мене

УВАГА!

Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Але про те, що прийом відбувся, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). 

Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]

За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД.  В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).

ВАЖЛИВО!

Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом в МІС. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.5) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
  2. Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.5).
  3. Обрати потрібне направлення.
  4. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  5. Відкрити ЕМК пацієнта.

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 


Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:

  • зареєстровано в eHealth пацієнта;
  • існує запис на прийом або ЕК пацієнта в МІС;
  • існує електронне (актуальне) направлення eHealth, взято в чергу та в обробку до потрібного лікаря.

Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки)

  • Нет меток