Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 27 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Сторінка містить перелік поширених питань, що виникають у користувача МІС MedEir під час роботи. Питання розбито на розділи: Організаційні питання, Початок роботи, eHealth, Керівник, Лікар та інші.

ДО ВІДОМА:

Для швидкого пошуку інформації оберіть потрібний розділ (зміст поряд)

ПЕРЕЛІК РОЗДІЛВ:

Організаційні питання

Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання.

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Інструкція про Систему eHelp детально тут...

  1.  Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. Якщо зв'язок із сервером не втрачено, але система не запускається або не відповідає - видалити папку 2.0.
  4. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.

Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:

  1. У провіднику Windows поставити галочку - відображати приховані папки. Це можна зробити через "Панель керування" у меню "Пуск", відкривши розділ "Оформлення та персоналізація" та знайшовши пункт "Параметри Файлового провідника" або зробити, як показано на малюнку.

2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок

3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження

Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль.

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут

В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).

Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...).  

Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача

Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:

  1. Експорт до Word:
    • Зайти в меню сторінки порталу, правий верхній кут (мал. 2).
    • Обрати пункт меню Експорт до Word (мал. 2).
    • Натиснути (мал. 2).
  2. Друк інструкції засобами інтернет браузера:
    • Зайти в меню інтернет браузера, правий верхній кут (мал. 3).
    • Обрати пункт меню Друк (мал. 3).
    • Натиснути (мал. 3).
    • Обрати потрібний принтер, налаштування сторінки для друку (мал. 3).
    • Натиснути Друк (мал. 3).
  3. Збереження до PDF за допомогою інтернет браузера:
    • Зайти в меню інтернет браузера, правий верхній кут (мал. 4).
    • Обрати пункт меню Друк (мал. 4).
    • Натиснути (мал. 4).
    • Обрати принтер Зберегти як PDF, налаштування сторінки для друку (мал. 4).
    • Натиснути Друк (мал. 4).

Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word)

Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу)

Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF)


Початок роботи

Містить перелік поширених питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача або налаштуванням системи MedEir та eHealt.

  1. Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. Якщо зв'язок із сервером не втрачено, але система не запускається або не відповідає - видалити папку 2.0.
  4. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.


eHealth

Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта, епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання.

 Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС.

Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1].

Мал. 1 - Виписування рецепту

Мал. 2 - Помилка 422

Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива.

Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:

  1. Зайти у реєстр "Мої рецепти", малюнок 1 (вище), позначка [3].
  2. Знайти потрібного пацієнта за фільтром по Прізвищу (приклад на малюнку - мал. 3, позначка [1]). 

 Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422

3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2].

4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5.

5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]).

6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]).

7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]).

Мал. 4 - Пошук рецепту

8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]).

Мал. 5 - Повторна відправка смс

9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий.

Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала?

Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:

  1. В вікні авторизації в eHealth, натиснути на кнопку "Забули пароль"
  2. Заповнити відповідну форму, де зазначити Емейл-адресу користувача eHealth та натиснути на кнопку відправити
  3. Зайти на вищезазначену поштову скриньку та в листі eHealth перейти за посиланням для створення нового паролю
  4. Повенутись в систему, провести авторизацію та укладати декларації

Декларація на ЦК eHealth не видаляється, декларацію можно призупинити (розірвати). Для того, щоб призупинити (розірвати) декларацію, необхідно написати заяву за формою, яка знаходиться на сайті НСЗУ.

У МІС (медична інформаційна система) немає прав на видалення дублів на ЦК eHealth, дані права є доступні НСЗУ.

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форм,у де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.

Детальніше за посиланням...

В такому випадку, необхідно натиснути на кнопку Авторизація в eHealth, це можно зробити в Реєстр ЕМК, в будь-якій картці ЕМК пацієнта, або в картці реєстрації Декларації. У відкритому вікні авторизації ввести пароль лікаря для eHealth, прийняти умови і продовжити, детально тут.

Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:

  1. В вікні авторизації в eHealth, натиснути на кнопку "Забули пароль"
  2. Заповнити відповідну форму, де зазначити Емейл-адресу користувача eHealth та натиснути на кнопку відправити
  3. Зайти на вищезазначену поштову скриньку та в листі eHealth перейти за посиланням для створення нового паролю
  4. Повенутись в систему, провести авторизацію та укладати декларації

Стан декларації

Зміст

Недіюча

1) заключення декларації з іншим лікарем;

2) звільнення чи перехід лікуючого лікаря в інший ЛЗ;

3) смерть пацієнта;

4) інше. Щомісяця на ЦК eHealth проводять дедублікацію та  деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи, відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. З приводу уточнення причини деактивації декларації, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ -Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

На реєстрації

Потрібно накласти ЕЦП і закінчити реєстрацію декларації. Лікар декларацію не підписав ЕЦП. 

На верифікації

Очікувати на верифікацію документів, МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи,

Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

Деактивована

Лікарю потрібно провести процедуру переукладання декларації.

Після досягнення 18-ти років, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 503 "Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу"; пацієнт має право самостійно обрати лікаря. 

Потрібно перевірити метод автентифікації декларації пацієнта,

  1. Якщо авторизація проводилась по ВЕРИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ, або на номер пацієнта зареєстровано більше 10 декларацій, СМС повідомлення не може прийти. В такому випадку в МІС,після підписання рецепту, з’являється повідомлення «№ Рецепту ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ, Код погашення - 0000». Пацієнту видається друкована форма рецепту з кодом погашення, за якою видається виписаний препарат в аптеці.
  2. Якщо авторизація проводилась по номеру телефону - СМС повідомлення з кодом погашення можуть прийти протягом однієї доби. Обов’язково потрібно перевірити чи не заповнена пам’ять телефону. Якщо СМС не прийшла з першого разу, потрібно натиснути на кнопку «Повторна СМС», виділивши відповідний рецепт в реєстрі призначених препаратів. Якщо СМС з номером рецепту і кодом погашення не прийшла після повторної відправки СМС, потрібно відхилити поточний рецепт і створити НОВИЙ.

В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth - то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так.

Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати, то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок.

В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth, то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так.

Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати - то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок.

Якщо пацієнт бажає змінити номер телефону авторизації в eHealth, необхідно звернутися до лікаря та провести процедуру редагування методу автентифікації персони в системі «eHealth». Дану процедуру необхідно провести за допомогою спеціальної дії «Методи автентифікації в системі «eHealth»»  у ЕК пацієнта. Переукладати декларацію із пацієнтом, при цьому не потрібно.  Пацієнт має вказати новий номер телефону, отримати смс з кодом на новий номер телефону та одразу отримати смс з кодом на номер телефону, з яким була зареєстрована попередня декларація.

В системі МедЕйр інформація, щодо попередньго номеру телефону, на який була укладена декларація, відображається в інформаційному повідомлені.

Якщо пацієнт не має можливості отримати смс на попередній номер телефону, необхідно звернутися до сайту НСЗУ в розділ, де вказаний алгоритм заміни номеру телефону, за яким необхідно написати заяву відповідної форми.

На даний момент інформація знаходиться за наступним посиланням: http://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya


Керівник ЛЗ

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. 

На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря.

Лише користувач,  який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут...


Реєстратура

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад.

  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панельФільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища,Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут


Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок".

Статистика

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



Лікарі

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.

  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панельФільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища,Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут

Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок".

Середній медичний персонал

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.

  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панельФільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища,Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут

Лаборанти

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



  • Нет меток