Організаційні питання Якорь |
Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання. | |||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
| Як видалити папку 2.0? | |||||||||||||||||||
Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:
Для збільшення натисніть на малюнок 2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок Для збільшення натисніть на малюнок 3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль. |
| |
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Якорь Друк інструкцій Друк інструкцій
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...). Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:
Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF) |
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | |
РеєстратураМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад. | ||||||
| ||||||
| ||||||
СтатистикаМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
ЛікаріМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
| ||||||
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | ||||||
Фінансовий модульМістить перелік Фінансовий модульМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth. | |
Середній медичний персоналМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
Якорь |
| ||||||||||||||||||||||||||||
| eHealth |||||||||||||||||||||||||||||
Якорь | eHealth | eHealth |
| ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
eHealth Якорь |
| ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта,|||||||||||||||||||||
Якорь | Помилки МВН | Помилки МВН | епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання. Раскрыть | | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
№ | Дії | Опис | Інструкція |
---|---|---|---|
1 | Пошук пацієнта | Виконати пошук пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth), як ідентифікованого використовуючи усю наявну інформацію по пацієнту (ПІБ, Дата народження, ІПН або свідоцтво про народження) | Пошук пацієнта ("eHealth") |
2 | У разі відсутності! Реєстрація пацієнта | В разі відсутності результатів пошуку - зареєструвати пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth) як ідентифікованого | Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth") |
3 | Епізод | Створити або обрати існуючий епізод медичної допомоги (МД) | Епізод ("eHealth") |
4 | Створення взаємодії | В рамках обраного/створеного епізоду МД створити взаємодію обравши тип взаємодії:
| |
5 | Взаємодія, заповнення розділу "Діагноз" | В рамках створення взаємодії в розділі діагноз зокрема вказати код МКХ-10-АМ - U07.1 - “2019-nCoV гостра респіраторна хвороба” доповнивши його описом (статус достовірності, клінічний статус, тощо) | |
6 | Заповнення взаємодії | Внести іншу потрібну інформацію (процедури, діагностичні звіти, інтервенції, тощо) | |
7 | Підписання та відправка взаємодії | Підписати взаємодію КЕП та передати до ЦБД ЕСОЗ (eHealth) | Накладання ЕЦП |
Таблиця 2. Лікар ЗОЗ (діагноз підтверджено/спростовано лабораторно, результат лабораторного дослідження відсутній в ЕК пацієнтів ЦБД ЕСОЗ)
Виконати пошук пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth), як ідентифікованого використовуючи усю наявну інформацію по пацієнту (ПІБ, Дата народження, ІПН або свідоцтво про народження)
У разі відсутності!
Реєстрація пацієнта
В разі відсутності результатів пошуку - зареєструвати пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth) як ідентифікованого
Створити або обрати існуючий епізод медичної допомоги (МД)
В рамках обраного/створеного епізоду МД створити взаємодію обравши тип взаємодії:
- для первинної медичної допомоги:
- Взаємодія в закладі охорони здоров'я
- Консультація пацієнта засобами зв'язку
- Візит за місцем постійного перебування пацієнта
- для спеціалізованої медичної допомоги в амбулаторних умовах:
- Взаємодія в закладі охорони здоров'я
- Консультація пацієнта засобами зв'язку
- Візит за місцем постійного перебування пацієнта
- Коронавірус COVID 19
- для спеціалізованої медичної допомоги в стаціонарних умовах:
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
Взаємодія,
заповнення розділу "Діагноз"
В рамках створення взаємодії в розділі діагноз зокрема вказати код МКХ-10-АМ - U07.1 - “2019-nCoV гостра респіраторна хвороба” доповнивши його описом (статус достовірності, клінічний статус, тощо)
Взаємодія,
заповнення розділу "Спостереження"
В рамках створення взаємодії створюється Спостереження, (в розділі спостереження) про результати лабораторного дослідження.
Подсказка |
---|
Якщо було виконано декілька досліджень з використанням різних методів - Спостереження, вносяться щодо кожного з них окремо |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Ковід передається в оперативному режимі взаємодією з типом “Коронавірус COVID 19”, а за фактом виписки чи смерті пацієнта також створюється взаємодія з типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару” |
В Спостереженні:
- Обрати категорію - Лабораторна діагностика
- Обрати один з кодів довідника “Код спостереження”, а саме:
- 94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно
- 94558-4 — Виявлення антигену SARS-CoV-2 методом швидкого імуноаналізу
- 94500-6 — Виявлення нуклеїнових кислот (РНК) SARS-CoV-2
- 94562-6 — Виявлення антитіл IgA до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
- 94564-2 — Виявлення антитіл IgM до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
- 94563-4 — Виявлення антитіл IgG до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
- В полі “Джерело данних” - обрати “Інше”
- Обрати код результату дослідження з довідника у полі “Значення”, а саме:
- Позитивний
- Негативний
- Сумнівний
Заповнення взаємодії
Внести іншу потрібну інформацію (процедури, діагностичні звіти, інтервенції, тощо)
Підписати взаємодію КЕП та передати до ЦБД ЕСОЗ (eHealth)
Таблиця 3. Лікар або лаборант лабораторії при ЗОЗ/ЗОЗ виключно лабораторної діагностики (виконано лаборатоне дослідження, отримано його результат)
№ | Дії | Опис | Інструкція |
---|---|---|---|
1 | Пошук пацієнта | Виконати пошук пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth), як ідентифікованого використовуючи усю наявну інформацію по пацієнту (ПІБ, Дата народження, ІПН або свідоцтво про народження) | Пошук пацієнта ("eHealth") |
2 | У разі відсутності! Реєстрація пацієнта | В разі відсутності результатів пошуку - зареєструвати пацієнта в ЦБД ЕСОЗ (eHealth) як ідентифікованого | Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth") |
3 | Створення Діагностичний звіт | По обраному/створеному пацієнтові створити діагностичний звіт, в якому зокрема вказати:
| Діагностичний звіт ("eHealth") |
4 | Діагностичний звіт, заповнення розділу "Спостереження" | В рамках створеного Діагностичного звіту створюється Спостереження, (в розділі спостереження) про результати лабораторного дослідження. В Спостереженні:
| |
6 | Заповнення діагностичного звіту | Внести іншу потрібну інформацію (процедури, діагностичні звіти, інтервенції, тощо) | |
7 | Підписання та відправка взаємодії | Підписати взаємодію КЕП та передати до ЦБД ЕСОЗ (eHealth) | Накладання ЕЦП |
title | Помилки на боці ДРАЦСГ/Дія при отриманні інформації від ЕСОЗ (передача медичного висновку новонародженого) |
---|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для отримання інформації про помилку запитувач має звернутися до НСЗУ та надати інформацію:
|
Таблиця 1. Перелік помилок з боку ДРАЦСГ/Дія
404
Медичний висновок не знайдено — перевірте правильність введеного номеру або МВН не підписано КЕП лікаря - зверніться до автора МВН.
403
Дані для перевірки медичного висновку не співпадають
1. Перевірте правильність введеного номеру МВН
2. Якщо все вірно, зверніться до лікаря (в пологовому або сімейного лікаря) для перевірки правильності податкового номеру (РНОКПП(за наявності)), паспортних даних та УНЗР (за наявності) матері та коригування за потреби.
400
Технічна несправність або медичний висновок містить помилки в даних дитини. Зверніться до лікаря для повторної подачі медичного висновку.
500
Сервіс перевірки медичного висновку недоступний. Спробуйте пізніше.
title | Чому не можу пройти Авторизацію в eHealth? Виникає помилка... |
---|
Для того щоб пройти Авторизацію в eHealth у випадку помилки, потрібно:
- Відкрити реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта.
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 1- Авторизація спеціаліста
2. Натиснути на клавіатурі одночасно кнопки [Alt]+[Ctrl], знаходяться на вашій клавіатурі знизу з права або зліва (мал. 2, наведено приклад розташування клавіш, залежить від різновиду клавіатури).
3. Також одночасно з клавішами [Alt]+[Ctrl] одночасно натиснути мишею на кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 1 позначка [2]).
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
ПРИКЛАД!
Мал. 2 - Клавіши [Alt]+[Ctrl] на клавіатурі
4. З'явиться додаткове вікно для авторизації (мал. 3) НЕ ЗАКРИВАТИ! та додатково відкриється в інтернет браузері сторінка авторизації спеціаліста (мал. 5).
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 3- Додаткове вікно Авторизація спеціаліста
5. За потреби можливо перенести сторінку авторизації в інший інтернет браузер, як зображено на мал. 4.
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 4 - Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер
6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5)
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 5 - Авторизація спеціаліста
7. Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 6) НЕ ЗАКРИВАТИ! Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 6).
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 6 - Копіювання коду Авторизація спеціаліста
8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok].
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
Мал. 7 - Авторизація спеціаліста
9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8)Мал. 8 - Авторизація спеціаліста
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дана помилка пов'язана з тим, що в секції "Законний представник пацієнта" потрапляє запис про контактну особу. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 1- Законний представник пацієнта Для виправлення даної ситуації та проведення успішної реєстрації, потрібно видалити запис з таблиці законного представника запис про контактну особу. Провести повторну реєстрацію. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При заключенні Декларації з пацієнтом що є дитиною з віком меншим 14 років або новонародженим потрібно:
Реєстрацію пацієнта, що є дитиною < 14 років потрібно обов'язково із законним представником або опікуном. Для цього потрібно вказати при реєстрації дані законного представника або опікуна:
Законний представник або опікун повинен бути зареєстрований в системі eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того щоб оновити дані по персоні (пацієнт), потрібно спочатку оновити дані по ПІБ, тоді оновити дані по документам, або навпаки. Але кожна зміна вноситься окремо та оновлюється в системі eHealth. Якщо пацієнт раніше заключав Декларацію з лікарем в такому випадку необхідно переглянути друковану або паперову форму декларації для отримання попередніх даних пацієнта. У випадку вперше заключення Декларації пацієнта з даним лікарем потрібно, щоб пацієнт мав або друковану версію попередньої декларації, або ксерокопії документів із данимим, що змінюються. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При реєстрації персони з автентифікацією через третю особу, після пошуку опікуна поле залишаєтся пустим, тому що в особи опікуна відсутній метод автентифікації. Для вирішення даної ситуації необхідно відкрити картку пацієнта (особа опікун) та додати метод автентифікації та після цього повернутися до реєстрації пацієнта якого представляє законний представник (третя особа, опікун). Рекомендація: Для того щоб не вносити двічі дані до картки реєстрації потрібно спочатку провести пошук по системі eHealth даних про законного представника (третю особу, опікуна) та перевірити метод автентифікації |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація не оновлюється автоматично разом з формою реєстрації та зберігає в друкованій формі дані, що були на момент заключення коли дані у формі реєстрації не були оновлені. Реєстрація або оновлення пацієнта в системі eHealth та подання заявки на реєстрацію Декларації НЕ Є ТОТОЖНОЮ ДІЄЮ. Це дві різні дії в системі eHealth, що потребують окремих дій та накладання підпису користувача. Тому для заключення Декларації між пацієнтом та лікарем після внесення оновлених даних в eHealth, потрібно створювати нову заявку на реєстрацію Декларації. Детально як це зробити на YouTube каналі Support Medeir (Реєстрація Декларації версії 3 (V3) лікарем ПМД в системі “eHealth”; Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth” та інші) або на Порталі в розділі Інструкції користувача Декларації ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дані в формі реєстрації пацієнта не зберігаються, після закриття та відкриття форми, лише у випадку якщо дана форма не була підтверджена методом автентифікації (СМС або сканкопії документів). Потрібно натиснути кнопку [Зареєструвати] (пацієнт не зареєстрований в системі eHealth) або [Оновити] (пацієнт зареєстрований в системі eHealth) та підтвердити подання заявки визначеним методом автентифікації пацієнта (СМС або сканкопіями документів). Лише в цьому випадку зберігаються внесенні дані в формі реєстрації та не потрібно створювати її заново. Далі користувач з ролю Лікар підписує заявку власним КЕП (ЕЦП) для остаточної реєстрації або оновлення даних пацієнта в eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС. Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1]. Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 1 - Виписування рецепту Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 2 - Помилка 422 Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива. Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:
Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422 3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2]. 4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5. 5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]). 6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]). 7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Пошук рецепту 8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 5 - Повторна відправка смс 9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала? |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація на ЦК eHealth не видаляється, декларацію можно призупинити (розірвати). Для того, щоб призупинити (розірвати) декларацію, необхідно написати заяву за формою, яка знаходиться на сайті НСЗУ. У МІС (медична інформаційна система) немає прав на видалення дублів на ЦК eHealth, дані права є доступні НСЗУ. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації. Детальніше за посиланням... |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку, необхідно натиснути на кнопку Авторизація в eHealth, це можно зробити в Реєстр ЕМК, в будь-якій картці ЕМК пацієнта, або в картці реєстрації Декларації. У відкритому вікні авторизації ввести пароль лікаря для eHealth, прийняти умови і продовжити, детально тут. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
title | Що робити коли декларація в стані на верифікації, на реєстрації, деактивована, недіюча? |
---|
Стан декларації | Зміст |
---|---|
Недіюча | 1) заключення декларації з іншим лікарем; 2) звільнення чи перехід лікуючого лікаря в інший ЛЗ; 3) смерть пацієнта; 4) інше. Щомісяця на ЦК eHealth проводять дедублікацію та деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи, відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. З приводу уточнення причини деактивації декларації, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ -Інформаційно-довідкова служба НСЗУ: 1677. |
На реєстрації | Потрібно накласти ЕЦП і закінчити реєстрацію декларації. Лікар декларацію не підписав ЕЦП. |
На верифікації | Очікувати на верифікацію документів, МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи, Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ: 1677. |
Деактивована | Лікарю потрібно провести процедуру переукладання декларації. Після досягнення 18-ти років, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 503 "Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу"; пацієнт має право самостійно обрати лікаря. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Потрібно перевірити метод автентифікації декларації пацієнта,
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth - то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати, то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth, то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати - то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо пацієнт бажає змінити номер телефону авторизації в eHealth, необхідно звернутися до лікаря та провести процедуру редагування методу автентифікації персони в системі «eHealth». Дану процедуру необхідно провести за допомогою спеціальної дії «Методи автентифікації в системі «eHealth»» у ЕК пацієнта. Переукладати декларацію із пацієнтом, при цьому не потрібно. Пацієнт має вказати новий номер телефону, отримати смс з кодом на новий номер телефону та одразу отримати смс з кодом на номер телефону, з яким була зареєстрована попередня декларація. В системі МедЕйр інформація, щодо попередньго номеру телефону, на який була укладена декларація, відображається в інформаційному повідомлені. Якщо пацієнт не має можливості отримати смс на попередній номер телефону, необхідно звернутися до сайту НСЗУ в розділ, де вказаний алгоритм заміни номеру телефону, за яким необхідно написати заяву відповідної форми. На даний момент інформація знаходиться за наступним посиланням: http://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya |
ЛабораторіяМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | |
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | |