Епізод –  це окремо взятий медичний випадок пацієнта (медична подія). Розглядається як період від першого звернення пацієнта до ЗОЗ за медичною допомогою щодо первинної проблеми зі здоров'ямдо останньої взаємодії (включно) щодо цієї проблеми.

Відповідно до наказу МОЗ від 28.02.2020 №587 епізод створюється в електронній системі охорони здоров’я в перший день надання медичної допомоги пацієнту.

Тому дата відкриття (початку) епізоду має відповідати ДАТІ ПЕРШОГО ЗВЕРНЕННЯ.

ВАЖЛИВО!

Відповідно до умов надання медичної допомоги (амбулаторна чи стаціонарна), відрізняється і ведення епізоду.

Амбулаторні  умови -  епізод відкривається та закривається, коли випадок, з яким звернувся пацієнт є завершений, окрім хронічного захворювання (такий епізод відкритий все життя). Лікар особисто вирішує, коли випадок пацієнта є завершений і, відвовідно, закриває епізод.

Стаціонарні  умови  -  епізод відкривається датою госпіталізації, закривається датою виписки. При стаціонарному лікуванні - епізод у пацієнта один в рамках однієї стаціонарної картки.

Закони України по веденню пацієнтів, що містять захворювання на синдром набутого імунодефіциту (СНІД)  та розлади психіки та поведінки:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2861-17#Text

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1489-14#Text

Назва епізоду не являється чутливими даними, лікар, що вказує назву епізоду, яка містить чутливі дані, самостійно несе відповідальність за розголошення таких даних!

Будьте уважні при створенні таких медичних випадків. МІС НЕ рекомендує шифрувати назву епізоду з діагнозом, що входить до обмежувальної групи. Даний діагноз можливо вказати у взаємодії

Для лікувальних закладів, що перейшли в МІС "МедЕйр"  (без змін в підпорядкуванні ЛЗ та структурних одиниць) додано можливість імпортувати епізоди

створені в іншій МІС для подальшої роботи з ними. 

Для імпорту епізоду необхідно знайти потрібний епізод та натиснути "Імпорт епізоду з системи "eHealth"

Після натискання кнопки "Імпорт епізоду з системи "eHealth"", з'явиться повідомлення про успішно проведений імпорт.

Після імпорту, з'являється можливість створити взаємодію


Після натискання кнопки "Імпорт епізоду з системи "eHealth"", з'явиться повідомлення про успішно проведений імпорт.

Після імпорту, з'являється можливість створити взаємодію

Створення (Відкриття) епізоду

Виконавши всі передумови створення епізоду, створюємо та реєструємо епізод в системі eHealth.

  • В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та натиснути кнопку "Створити епізод"

  • З'явиться таблиця створення епізоду де необхідно вказати тип епізоду, дату та час відкриття, назву (діагноз), назву упізоду (за потреби).

Дата та час діагнозу проставлена поточна, за потреби, її необхідно змінити!

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"

Оновлення (оновлення назви епізоду чи лікуючого лікаря)

ВАЖЛИВО!

Якщо після оновлення була зміна спеціаліста, то попередньому спеціалісту (зазначеному в епізоді) даний епізод не буде доступним для змін: оновлення, закриття, вказати епізод як помилково внесений.

 Якщо в межах епізоду необхідна зміна назви або зміна спеціаліста – відповідального за ведення епізоду, необхідно оновити епізод. Оновлення епізоду доступне виключно спеціалісту, який зазначений в епізоді. В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно  оновити, натиснути кнопку "Оновити епізод".  Кнопки вкладки "Епізоди".

Після натиснення "Оновити", з’явиться таблиця оновлення епізоду

Оновлюємо спеціаліста епізоду, видаливши попередній запис в полі "Спеціаліст*", або змінюємо назву епізоду

 Реєструємо в системі eHealth, натиснувни клавішу "Ок"

Позначення як помилково внесений

ВАЖЛИВО!

Позначати епізод як помилково внесений, може виключно спеціаліст, заначений в епізоді. Якщо після оновлення була зміна спеціаліста, то попередньому спеціалісту (зазначеному в епізоді) даний епізод не буде доступним для змін.

В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно відмітити як помилковий, натиснути кнопку "Позначити як помилково внесений" 

В таблиці, що з’явиться, необхідно провести підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта.

Вказати причину зміну стану та обґрунтувати її.

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод, як помилково внесений в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок" 

Закриття епізоду

Для закриття епізоду в ЕМК пацієнта, обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно закрити, натиснути кнопку "Закрити епізод"  (мал. 12). Кнопки вкладки "Епізоди" (таб. 1).

В таблиці, що з’явиться, необхідно вказати дату закриття, причину закриття епізоду та внести дані про заключний висновок пацієнта (мал. 13). Вказати причину закриття епізоду та обґрунтувати її.

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод як закритий в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"

  • Нет меток