Алгоритм пошуку картки реєстрації в eHealth та в МІС "МедЕйр"Кнопка спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" Image Addedзнаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" та інші. Передумови пошуку персональних даних пацієнта в eHealth: - Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
Image Added - У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено:
- пошук пацієнта в системі MedEir
Image Added (детально тут...)
Предупреждение |
---|
| Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта для уникнення створення дублів карток. Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних. |
Алгоритм дій наведено (мал.1): - Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
- Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
- Натискаємо кнопку "Пошук",
Image Added (мал.1,позначка [4]). - Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
- Для додаткового пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).
Image Added
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth 7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).
Предупреждение |
---|
| Завдання спеціаліста ЛЗ який проводить пошук пацієнта в eHealth не просто знайти запис про пацієнта, а знайти ПРАВИЛЬНИЙ запис. Тому для проведення пошуку окрім обов'язкових полів, що зазначені для пошуку пацієнта треба також вказувати наступні поля: - "РНОКПП" - завжди у випадку дорослої особи.
- "Номер свідоцтва про народження" - завжди у випадку дитини.
Також в певних випадках потрібно додатково проводити пошук за полем "Номер телефону для зв'язку". Зазначення даних полів надасть можливість знайти правильну особу. Тому що якщо пацієнта зареєстровано спеціалістами ЛЗ без належних даних то запис про нього в eHealth не вважається правильним. Всі повнолітні пацієнти які не відмовились від даного РНОКПП повинні бути зареєстровані з ним. Так само і діти повинні бути зареєстровані з номером свідоцтва про народження. Для уникнення використання невідповідних даних пацієнта (робота не з тим записом пацієнта в системі), спеціалісти повинні приділяти велику увагу персональним та медичним даним пацієнта в системі МedEir та eHealth. На підставі проаналізованих даних прийняти відповідне рішення щодо використання того чи іншого запису пацієнта. Рішення про використання відповідного запису пацієнта приймає спеціаліст ЛЗ, у випадку спірних ситуацій та виявлення помилок системи необхідно звертатися до технічної підтримки МІС МedEir. |
Опис картки пошукуПісля натискання кнопки спеціальної дії "Пошук персони в системі "eHealth", з'явиться форма пошуку в eHealth (мал.2). Представлена форма складається з двох блоків: "Панель пошуку" (мал.2, позначка [1]) та "Таблиця результатів" (мал.2, позначка [2]). Остання містить кнопки навігації (мал.2, позначка [3]) (набір колонок таблиці можливо змінювати в залежності від потреб користувача (мал.3). Детально про роботу з таблицями та кнопками навігації у розділі Елементи управління інтерфейсу. Image Added
Мал. 2 - Опис картки пошук пацієнта в eHealth
Image Added
Мал. 3 - Додаткові поля картки пошук пацієнта в eHealth Панель пошуку картки eHealthДана панель (мал.2, позначка [1]) складається з текстових полів які заповнюються вводом тексту з клавіатури та поля дати (обирається з випадаючого списку або вводиться з клавіатури), детально про роботу з полями у розділі Елементи управління інтерфейсу. Опис полів наведено в Таблиці 1.
Примечание |
---|
| Поля, назви яких містять символ * (зірочка) та позначку Image Added вважаються обов'язковими для заповнення та не можуть бути пустими. |
Таблиця 1. Опис форми пошуку № з/п | Назва елементу (поле) | Призначення поля | Опис |
---|
№ з/п | Назва елементу (поле) | Призначення поля | Опис |
---|
1 | "Прізвище*" | Обов'язкове | Вноситься з клавіатури прізвище пацієнта (можна вносити не з прописної літери) | 2 | "Ім'я*" | Обов'язкове | Вноситься з клавіатури ім'я пацієнта (можна вносити не з прописної літери) | 3 | "По батькові" | Додаткове | Вноситься з клавіатури по батькові пацієнта (можна вносити не з прописної літери) | 4 | "Дата народження*" | Обов'язкове | Вноситься дата народження з клавіатури (вноситься без роздільних знаків, лише цифри) або з випадаючого списку (календар) пацієнта | 5 | "Номер свідоцтва про народження" | Додаткове | Вноситься з клавіатури номер свідоцтва про народження пацієнта (серія та номер, згідно формату свідоцтва) | 6 | "РНОКПП" | Додаткове | Вноситься з клавіатури податковий номер пацієнта (10 цифр) | 7 | "Номер телефону для зв'язку" | Додаткове | Вноситься з клавіатури номер телефону пацієнта лише 9 цифр (формат поля +380 _________) |
Також панель містить кнопки "Пошук" Image Added (натиснути після внесення необхідних даних в поля пошуку ) та "Очистити" Image Added (натиснути для очистки форми пошуку |
...
title | Пошук пацієнта за фільтрацією та загальним пошуком в системі MedEir |
---|
...
title | Пошук пацієнта за фільтрацією та загальним пошуком в системі MedEir |
---|
...
title | Пошук пацієнта в системі eHealth |
---|
...
title | Пошук направлення в системі eHealth |
---|
Примечание |
---|
|
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар) та виконайте зазначені рекомендації. Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення. Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами. |
Предупреждение |
---|
|
Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Пам'ятка користувача (СМД), Опис інтерфейсу (СМД), Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Removed є обов'язковими для заповнення. Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. |
Варіанти пошуку та передумови госпіталізації
Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення або за направленням) та за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального), табл.2), тому пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності.
Предупреждение |
---|
|
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є: - Пошук пацієнта в системі eHealth.
- Ідентифікація пацієнта за документами.
- Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.
|
Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та при різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням).
...
). Робота з ідентифікованим пацієнтом (ідентифікація за документами)СамозверненняПри |
...
самозверненні (незалежно від обставин та ситуації звернення). ОБОВ'ЯЗКОВО першочергово провести пошук пацієнта в eHealth! Пошук здійснюється в реєстрі |
...
"Пацієнти"/ "Всі пацієнти" (залежить від налаштування системи) |
...
за допомогою кнопки спеціальної |
...
дії "Пошук персони в системі "eHealth" |
...
". Подсказка |
---|
| Пошук може здійснювати як середній медичний |
|
...
персонал (зареєстрований на ЦК eHealth) |
|
...
. Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошуку в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)). |
|
Алгоритм пошуку пацієнта та записів
Нижче наведено алгоритм дій спеціалістами приймального відділення при проведенні пошуку пацієнта, (мал.1):
- Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1
Предупреждение |
---|
|
Вносимо персональні дані відповідно до документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікацію пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"). |
4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
5. Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
Image Removed
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Далі, в залежності від результатів пошуку та ідентифікації, потрібно виконати певні дії перед оформленням госпіталізації.
Результати пошуку
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
- Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).
Перший варіант, коли "Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2)", свідчить про позитивний результат пошуку, згідно з яким, пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Image Removed
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку:
- ОБОВ'ЯЗКОВО проводимо ідентифікацію пацієнта за документами (звірити дані, що надані системою МedEir/eHealth з персональними даними пацієнта, детально зазначено в інструкції Робота з пацієнтом в МІС).
- Переходимо до наступного етапу, зазначеного в таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 1 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
...
...
Пошук пацієнта здійснюємо з документів!
Таблиця 2 - Результати пошуку пацієнта Якорь |
---|
| #Варіанти пошуку пацієнта |
---|
| #Варіанти пошуку пацієнта |
---|
|
|
...
Залежно від ситуації з пошуком, реєстрацією або приєднанням пацієнта необхідно виконати Передумови реєстрації та оновлення персональних даних пацієнта в eHealth!!!
1. | Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). | Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth. Image Modified
| Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі eHealth: - Реєстрації в eHealth не підлягає!
- Можливе оновлення пацієнта в системі eHealth з послідуючим оновленням картки в МІС
| 2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Image Modified
| Пацієнт має ЕК в МІС та не має реєстрації в системі eHealth: - пацієнт в eHealth зареєстрований з помилкою (yнеобхідно оновити дані пацієнта в eHealth) - пацієнт не має реєстації в в eHealth (необхідно зареєструвати пацієнта в eHealth) - Оновленню в eHealth не підлягає!
- Можлива реєстрація пацієнта в eHealth
| 3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат. Image Modified
| - Реєстрації в eHealth не підлягає!
- Можливе оновлення в системі eHealth.
- Необхідне пиєднання до картки реєстрації в eHealth - картки в МІС:
- пацієнт в МІС зареєстрований з помилкою - пацієнт не має реєстації в МІС (провести імпорт карток) | 4. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Image Modified
| | 5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Image Modified
| Можлива реєстрація пацієнта в МІС та eHealth: - пацієнт не зареєстрований в МІС та eHealth - пацієнт в МІС або eHealth зареєстрований з помилкою Можливе оновлення в системі eHealth після його попередньої перевірки. | 6. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth |
|
...
). | Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних. Image ModifiedДля збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.
Image Modified
| Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir. Предупреждение |
---|
| У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp. |
| 7. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (декілька записів) до одного запису пиєднаний ідентифікатор eHealth | Image Modified
| Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі eHealth, а також має ДУБЛЬ КАРТКИ в МІС: - Реєстрації в eHealth не підлягає!
- Можливе оновлення пацієнта в системі eHealth з послідуючим оновленням картки в МІС на пацієнта з приєднаним ідентифікатором.
- Необхідне об'єднання дублів карток в МІС через запит в Системі техпідтримки.
Предупреждение |
---|
| У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp. |
|
Примечание |
---|
| У випадку, коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно: - Переглянути інструкцію
|
|
...
Додаткові параметри пошуку пацієнтаТаблиця |
...
...
Пошук MedEir Інструмент пошуку | Призначення | Умови використання | Про пошук |
---|
ЗАГАЛЬНИЙ ПОШУК ПАЦІЄНТА | Через кнопку спеціальної дії |
|
...
...
...
реєстр "Пацієнти". | Ідентифікація та перевірка на існування дублюючих записів пацієнта в системі MedEir. | Створення нового запису, оформлення лікування, внесення ЕМЗ про пацієнта, що потребує ідентифікацію пацієнта в системі MedEir | Даний пошук проводить перевірку по всій базі даних MedEir (в межах області). Після виконання спеціальної |
|
...
...
...
з'явиться вікно пошуку. Дане вікно складається з секції "Пошук" (мал. |
|
...
4, позначка [1]) та "Таблиці результатів пошуку" (мал. |
|
...
...
позначка [3]). Image Modified
Мал. |
|
...
4 - Форма пошуку в MedEir (Для збільшення малюнку натисніть на |
|
...
нього) Секція пошуку містить набір текстових полів з довільним вводом тексту або вибором списку із довідника/календеря дат, а також двох кнопок (мал. |
|
...
...
...
"Пошук" та "Очистити". Кнопка очистити дозволяє провести очищення введених пошукових даних. Таблиця містить набір таких полів (мал. |
|
...
...
5 - Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir (Для збільшення малюнку натисніть на |
|
...
нього) Заповнюємо форму пошуку (мал. |
|
...
4) поля з обов’язковими відмітками Image Modified або всі запропоновані поля. Пошук пацієнта в системі потрібно проводити за паспортними даними. Натискаємо |
|
...
кнопку "Пошук". Image Added | ПОШУК ЗА БОКОВОЮ ПАНЕЛЬЮ "ФІЛЬТРАЦІЯ" | Через бокову панель "Фільтрація", |
|
...
...
"ЕМК" (детально Загальні реєстри). | Ідентифікація та перевірка на існування дублюючих записів пацієнта в системі MedEir. | Створення нового запису, оформлення лікування, внесення ЕМЗ про пацієнта, що потребує ідентифікацію пацієнта в системі MedEir | Даний пошук проводить перевірку по всій базі даних MedEir (в межах району обслуговування ЛЗ). Детально опис інтерфейсу в інструкції Опис та робота з реєстрами та Загальні реєстри. Image Modified
Мал. |
|
...
6- Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir Для збільшення малюнку натисніть на ньому - Користувач обирає потрібну категорію даних за якими проводиться пошук.
- Вносить дані та
|
|
...
- натискає "Пошук".
Image Added
Примечание |
---|
| Після пошуку пацієнта способом фільтрації через Форму фільтрації або Колонки реєстру, необхідно очистити фільтри, натиснувши кнопку |
|
|
...
...
" (Форма фільтрації) або в нижньому правому кутку робочого поля кнопку |
|
|
...
Image Added (Колонки реєстру).
|
|
|
...
Звернення за електронним направленням eHealthПацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. |
...
Передумови обробки направлення - Авторизація
- Пошук пацієнта в системі eHealth
- Пошук направлення
Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт). Алгоритм дій обробки направлення: - В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення(мал. 7).
Image Added
Image Added
Мал. 7 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 8).
Image Added
Image Added
Мал. 8- Формування черги на обробку Знняття направлення з черги на обробку: - При потребі зняття направлення з черги на обробку у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку
Image Added
та підтрверджуємо зняття (мал. 9). Image Added
Мал. 9 - Зняття направлення з черги на обробку - Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" (мал. 10).
Image AddedМал. 10 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку
- Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
Знайти необхідний код послуги (мал. 11, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 11, позначка [3]). Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! Image Added
Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги) |
...
Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").
Image Removed
...