панель | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||
|
панель | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
панель | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||
|
Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth
Розділ робота лікаря з системою інструкції (отримати дозвіл на читання даних з сист Ехелс,перегляд дозволів на читання даних з системи Ехелс,скасування дозволів на читання даних з системи Ехелс)
Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealthпанель | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||
Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ) | При потребі відміни ЕМЗ лікаря, якого звільнено в eHealth, є два механізми дій: відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спеціалістом), зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де було створено електронний медичний запис). відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНІСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)ЕМЗ, що підлягають відміні
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth 2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта 5. Внести причину зміни стану та обґрунтування, натиснути "Ок" (мал. 5). Мал. 5 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта 6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 6). Мал. 6 - Підписання ЕМЗ 7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".
Раскрыть |
ЕМЗ, що підлягають відміні
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth 2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth 3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14). Мал. 14 - Кнопка "Помилково внесено" 5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15). Мал. 15 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ 6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 16). Мал. 16 - Підписання ЕМЗ 7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth
панель | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Раскрыть |
УВАГА! Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних! ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник: ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями. Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ. Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися. У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77. БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!! Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту Передумови читання даних з системи eHealth
Раскрыть |
Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)
Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)
Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок" для підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів (мал. 6). Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів УВАГА! Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7). Мал. 7 - Видалення обраного епізоду
УВАГА! Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12). Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)
|
панель | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| клінічної інформації (діагностичний звіт)||||||||
УВАГА! Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17). Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту | ||||||||
Раскрыть | ||||||||
| ||||||||
УВАГА! Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25). Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Мал. 30 - Доступ до чутливих даних пацієнта (приклад)
Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 32 - Підтвердження доступу
Мал. 33 - Отримання дозволу до чутливих даних
Мал. 34 - Отримання дозволу до чутливих даних |
title | Доступ до направлення пацієнта, що містить чутливі дані |
---|
- Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 35), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).
Мал. 35 - Направлення, що містить чутливі дані (приклад)
Мал. 36 - Не знайдено запитуваного направлення
Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних:
"Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 37).
Мал. 37 - Дозвіл на чутливу групу
- Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи (мал. 39) необхідно виконати пошук напавлення пацієнта (мал. 40).
Мал. 39 - Запит на групу чутливих даних отримано
Мал. 40 - Пошук електронного направлення (приклад)
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал.41 - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"
Мал. 42- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth
Мал. 43 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth |
title | Відхилення доступу до даних з системи "eHealth |
---|
ВАЖЛИВО!
- Лікар СМД може відхилити свій доступ до читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
- Лікар ПМД (з яким пацієнт має декларацію) може відхилити доступ будь-якого іншого лікаря на читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
- Здійснити пошук конкретного типу ресурсу зазначивши один або декілька параметрів пошуку (мал. 44).
Мал. 44 - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
- Після завантаження конкретного ресурсу необхідно натиснути кнопку "Відізвати доступ в eHealth" (мал. 45).
Мал. 45- Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
- Система опрацює запит (мал. 46).
Мал. 46- Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)
- Після відміни права доступу система видасть повідомлення про успішне виконання відміни (мал. 47).
Мал. 47 - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)
направлення пацієнта, що містить чутливі дані |
|
---|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Пошук медичних записів
панель | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Обробка ЕМЗ в системі eHealth
панель | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealth
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Верифікація пацієнта в системі eHealth
панель | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА З ПЕРСОНАЛЬНИМИ ДАНИМИ ПАЦІЄНТА Пошук пацієнта в ехелс
панель | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||
|
Верифікація пацієнта в системі eHealth
панель | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Раскрыть | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та верифікації пацієнта:
Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth: Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth |
Помилка в системі «eHealth» | Переклад помилки |
Such person can’t be updated.New person should be created instead | Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth». |
Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT | Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type | Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи. |
Birthday or unzr is not corrent | Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
One and only one residence address is required | Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
Person’s tax ID is not valid | РНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
Document expiration_date should be in the future | Дата придатності документів повинна бути у майбутньому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз |
Document issued date should be in the past | Дата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз |
Document issued date should be greater than person.birth_date | Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз |
Incorrect person age for such an action | Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
Must contain required item | Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
Person’s birth date is not valid | Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
Person must be authorized OTP or OFFLINE | Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз. |
tax_id can't be updated | РНОКПП не може бути оновлений |
Preperson has no episodes | Приєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth" |
borderStyle | solid |
---|---|
title | Пошук пацієнта ("eHealth") |
title | Алгоритм пошуку картки реєстрації в eHealth та в МІС "МедЕйр" |
---|
ВАЖЛИВО!
Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.
Більш детально опис певних дій при різних варіантах результатів пошуку (реєстрація, імпорт пацієнта та інше...) розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІС, Робота з "eHealth" та інших розділах (зазначено в тексті інструкції).
Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення.
Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Персональні налаштування, Пошук та перехід до інформації, Робота з пацієнтом.
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
УВАГА!
Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir. Вся робота з пацієнтом яка потребує внесення даних про нього до eHealth або на початку лікування (пацієнт вперше звернувся до закладу: консультація, стаціонарне лікування...), ОБОВ'ЯЗКОВО потребує проведення пошуку пацієнта в eHealth.
Пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Ігнорування пошуку в eHealth, невиконання рекомендацій зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.
Всю відповідальність за проведення або не проведення пошуку пацієнта в системі eHealth та виконання або не виконання подальших дій пов'язаних з результатом пошуку бере на себе користувач, який виконав дану процедуру.
Алгоритм пошуку картки реєстрації в eHealth та в МІС "МедЕйр"
Кнопка спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти"/ "Мої пацієнти"/ "Мої декларації"/ "Приймальне відділення"/ "Надходження" та інші.
Передумови пошуку персональних даних пацієнта в eHealth:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено:
- пошук пацієнта в системі MedEir
УВАГА!
Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта для уникнення створення дублів карток.
Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.
Алгоритм дій наведено (мал.1):
- Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
- Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
- Натискаємо кнопку "Пошук" (мал.1,позначка [4]).
- Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
- Для додаткового пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
7 .Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).
УВАГА!
Завдання спеціаліста ЛЗ який проводить пошук пацієнта в eHealth не просто знайти запис про пацієнта, а знайти ПРАВИЛЬНИЙ запис.
Тому для проведення пошуку окрім обов'язкових полів, що зазначені для пошуку пацієнта треба також вказувати наступні поля:
- "РНОКПП" - завжди у випадку дорослої особи.
- "Номер свідоцтва про народження" - завжди у випадку дитини.
Також в певних випадках потрібно додатково проводити пошук за полем "Номер телефону для зв'язку".
Зазначення даних полів надасть можливість знайти правильну особу. Тому що якщо пацієнта зареєстровано спеціалістами ЛЗ без належних даних то запис про нього в eHealth не вважається правильним. Всі повнолітні пацієнти які не відмовились від даного РНОКПП повинні бути зареєстровані з ним. Так само і діти повинні бути зареєстровані з номером свідоцтва про народження.
Для уникнення використання невідповідних даних пацієнта (робота не з тим записом пацієнта в системі), спеціалісти повинні приділяти велику увагу персональним та медичним даним пацієнта в системі МedEir та eHealth. На підставі проаналізованих даних прийняти відповідне рішення щодо використання того чи іншого запису пацієнта. Рішення про використання відповідного запису пацієнта приймає спеціаліст ЛЗ, у випадку спірних ситуацій та виявлення помилок системи необхідно звертатися до технічної підтримки МІС МedEir.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Після натискання кнопки спеціальної дії "Пошук персони в системі "eHealth", з'явиться форма пошуку в eHealth (мал.2). Представлена форма складається з двох блоків: "Панель пошуку" (мал.2, позначка [1]) та "Таблиця результатів" (мал.2, позначка [2]). Остання містить кнопки навігації (мал.2, позначка [3]) (набір колонок таблиці можливо змінювати в залежності від потреб користувача (мал.3). Детально про роботу з таблицями та кнопками навігації у розділі Елементи управління інтерфейсу. Мал. 2 - Опис картки пошук пацієнта в eHealth Мал. 3 - Додаткові поля картки пошук пацієнта в eHealth |
Назва єлементу
(поле)
Призначення поля
"Номер свідоцтва про
народження"
"Номер телефону для
зв'язку"
Також панель містить кнопки [Пошук] (натиснути після внесення необхідних даних в поля пошуку ) та [Очистити]
(натиснути для очистки форми пошуку)
|
---|