панель | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||
|
панель | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
панель | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||
|
Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth
Розділ робота лікаря з системою інструкції (отримати дозвіл на читання даних з сист Ехелс,перегляд дозволів на читання даних з системи Ехелс,скасування дозволів на читання даних з системи Ехелс)
Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealthпанель | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ) | При потребі відміни ЕМЗ лікаря, якого звільнено в eHealth, є два механізми дій: відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спеціалістом), зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де було створено електронний медичний запис). відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНІСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)ЕМЗ, що підлягають відміні
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth 2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта 5. Внести причину зміни стану та обґрунтування, натиснути "Ок" (мал. 5). Мал. 5 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта 6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 6). Мал. 6 - Підписання ЕМЗ 7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".
Раскрыть |
ЕМЗ, що підлягають відміні
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth 2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth 3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14). Мал. 14 - Кнопка "Помилково внесено" 5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15). Мал. 15 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ 6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 16). Мал. 16 - Підписання ЕМЗ 7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково". |
Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth
borderStyle | solid |
---|---|
title | Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth |
title | Передумови читання даних з системи eHealth |
---|
УВАГА!
Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних!
ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ
Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник:
- надає медичному працівнику згоду на отримання та обробку персональних даних.
ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.
Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ.
Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися.
У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77.
БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!!
Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту
Передумови читання даних з системи eHealth
- авторизація лікаря в системі eHealth (лікар має бути активний і авторизований в системі eHealth)
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"
Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth |
title | Доступ до клінічної інформації (епізоди) |
---|
- Для типу ресурсу "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 3).
Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)
- В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 4).
Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)
- Для розширеного рошуку конкретного епізоду є можливість внести додаткові дані в поля: "Період від", "Період до", а також, за потреби зазначити "Статус" та (або) значення в поле "Організація".
- Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 5) та натиснути "Ок"
Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів
З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок" для підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів (мал. 6).
Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів
УВАГА!
Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7).
Мал. 7 - Видалення обраного епізоду
- Після проведення пошуку та вибору необхідних епізодів (епізоду), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 8).
Мал. 8 - Пам'ятка пацієнту
- З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 9).
Мал. 9 - Підтвердження доступу
- З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 10).
Мал. 10 - Отримання дозволу
- Переходимо у вкладку "Епізоди" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 11).
Мал. 11 - Перегляд запитуваного епізоду
УВАГА!
Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12).
Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)
title | Доступ до клінічної інформації (діагностичний звіт) |
---|
- Для типу ресурсу "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 13).
Мал. 13 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)
- В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 14).
Мал. 14 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)
- Для розширеного рошуку конкретного діагностичного звіту є можливість внести додаткові дані в поля: "Видано від", "Видано до".
- Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні діагностичні звіти (мал. 15) та натиснути "Ок"
Мал. 15 - Вибір необхідних діагностичниних звітів
- З'явиться перелік обраних діагностичних звітів, далі необхідно знову натиснути "Ок"
для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 16).
Мал. 16 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів
УВАГА!
Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17).
Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту
- Після проведення пошуку та вибору необхідних діагностичних звітів (звіту), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 18).
Мал. 18 - Пам'ятка пацієнту
- З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 19).
- З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 20).
Мал. 20 - Отримання дозволу
- Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію у вкладці "Діагностичні звіти" (мал. 21).
Мал. 21 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)
title | Доступ до клінічної інформації (план лікування) |
---|
- Після вибору типу ресурсу "Клінічна інформація", та обираємо тип ресурсу "План лікування" (мал. 22).
Мал. 22 - Тип ресурсу (План лікування)
- Для розширеного рошуку конкретного плану лікування є можливість внести додаткові дані в поля "Статус" та (або) "Період"
або зазначити дані в полях: "Взаємодія", "На основі", "Частина"
такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ).
- Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 23) та натиснути "Ок"
Мал. 23- Тип ресурсу (План лікування)
- З'явиться перелік обраних планів лікування, далі необхідно знову натиснути "Ок" для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 24).
Мал. 24 - Підтвердження вибору даних планів лікування
УВАГА!
Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25).
Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування
- Після проведення пошуку та вибору необхідних планів лікування (або окремого плану лікування), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 26).
Мал. 26 - Пам'ятка пацієнту
- З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 27).
Мал. 27 - Підтвердження доступу
- З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 28).
Мал. 28 - Отримання дозволу
- Переходимо у вкладку "Плани лікування " та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 29).
Мал. 29 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Мал. 30 - Доступ до чутливих даних пацієнта (приклад)
Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 32 - Підтвердження доступу
Мал. 33 - Отримання дозволу до чутливих даних
Мал. 34 - Отримання дозволу до чутливих даних |
title | Доступ до направлення пацієнта, що містить чутливі дані |
---|
- Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 35), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).
Мал. 35 - Направлення, що містить чутливі дані (приклад)
Мал. 36 - Не знайдено запитуваного направлення
Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних:
"Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 37).
Мал. 37 - Дозвіл на чутливу групу
- Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи (мал. 39) необхідно виконати пошук напавлення пацієнта (мал. 40).
Мал. 39 - Запит на групу чутливих даних отримано
Мал. 40 - Пошук електронного направлення (приклад)
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал.41 - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"
Мал. 42- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth
Мал. 43 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth |
title | Відхилення доступу до даних з системи "eHealth |
---|
ВАЖЛИВО!
- Лікар СМД може відхилити свій доступ до читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
- Лікар ПМД (з яким пацієнт має декларацію) може відхилити доступ будь-якого іншого лікаря на читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
- Здійснити пошук конкретного типу ресурсу зазначивши один або декілька параметрів пошуку (мал. 44).
Мал. 44 - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
- Після завантаження конкретного ресурсу необхідно натиснути кнопку "Відізвати доступ в eHealth" (мал. 45).
Мал. 45- Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
- Система опрацює запит (мал. 46).
Мал. 46- Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)
- Після відміни права доступу система видасть повідомлення про успішне виконання відміни (мал. 47).
Мал. 47 - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)
Верифікація пацієнта в системі eHealth
borderStyle | solid |
---|---|
title | Верифікація пацієнта в системі eHealth |
title | Верифікація пацієнта в системі eHealth |
---|
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Пошук медичних записів
панель | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Обробка ЕМЗ в системі eHealth
панель | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealth
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
панель | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Верифікація пацієнта в системі eHealth
панель | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ РОБОТА З ПЕРСОНАЛЬНИМИ ДАНИМИ ПАЦІЄНТА Пошук пацієнта в ехелс
панель | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||
|
Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.
Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та верифікації пацієнта:
Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації
Виконувати процес верифікації
Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:
Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар
Отримувати зміну статусу верифікації
Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.
Перевірка статусу верифікації
Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:
Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта)
- Статус верифікації "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
- всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
- відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів, тощо.
- всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
є заборони на створення деяких нових об’єктів:
не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені
можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.
можна створювати взаємодії, діагнлостичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.
можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепту.
Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію:
Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"
Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"
Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"
Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")
Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.
Причини верифікації пацієнта :
- Встановлено автоматично
- Встановлено вручну
- Не проводилася перевірка на правила верифікації
- Потребує ручної верифікації
- Не потребує ручної верифікації
Перелік помилок
Помилка в системі «eHealth»
Переклад помилки
Such person can’t be updated.New person should be created instead
Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».
Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT
Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type
Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.
Birthday or unzr is not corrent
Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
One and only one residence address is required
Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s tax ID is not valid
РНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Document expiration_date should be in the future
Дата придатності документів повинна бути у майбутньому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Document issued date should be in the past
Дата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Document issued date should be greater than person.birth_date
Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Incorrect person age for such an action
Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Must contain required item
Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s birth date is not valid
Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person must be authorized OTP or OFFLINE
Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
tax_id can't be updated
РНОКПП не може бути оновлений
Preperson has no episodes
Приєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth"
title | Верифікація пацієнта в системі eHealth |
---|
Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.
Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та верифікації пацієнта:
Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації
Виконувати процес верифікації
Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:
Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар
Отримувати зміну статусу верифікації
Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.
Перевірка статусу верифікації
Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:
Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта)
- Статус верифікації "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
- всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
- відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів, тощо.
- всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
є заборони на створення деяких нових об’єктів:
не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені
можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.
можна створювати взаємодії, діагнлостичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.
можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепту.
Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію:
Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"
Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"
Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"
Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")
Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.
Причини верифікації пацієнта :
- Встановлено автоматично
- Встановлено вручну
- Не проводилася перевірка на правила верифікації
- Потребує ручної верифікації
- Не потребує ручної верифікації
Перелік помилок
Помилка в системі «eHealth»
Переклад помилки
Such person can’t be updated.New person should be created instead
Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».
Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT
Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type
Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.
Birthday or unzr is not corrent
Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
One and only one residence address is required
Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s tax ID is not valid
РНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Document expiration_date should be in the future
Дата придатності документів повинна бути у майбутньому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Document issued date should be in the past
Дата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Document issued date should be greater than person.birth_date
Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Incorrect person age for such an action
Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Must contain required item
Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s birth date is not valid
Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person must be authorized OTP or OFFLINE
Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
tax_id can't be updated
РНОКПП не може бути оновлений
Preperson has no episodes