Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


панель
borderColorLightBlue
bgColorLightBlue
borderWidth5
titleBGColorLightBlue
borderStylesolid
titleПример



Раскрыть

Спецдія "Пошук медичних записів"  дає можливість завантажити розшифровку НСЗУ з відповідними колонками:

  • "ID мед. запису"
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

Для можливості перевірки обробки ЕМЗ та виправлення помилок та зауважень, що надходять у РОЗШИФРОВКАХ ВІД НСЗУ

Передумови пошуку медичних записів





панель
titleColorBlue
borderStylesolid
titleПошук медичних записів та передумови




Раскрыть

Спецдія "Пошук медичних записів"  дає можливість завантажити розшифровку НСЗУ з відповідними колонками:

  • "ID мед. запису"
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

Для можливості перевірки обробки ЕМЗ та виправлення помилок та зауважень, що надходять у РОЗШИФРОВКАХ ВІД НСЗУ

Передумови пошуку медичних записів



  • наявність розшифровки від НСЗУ (мал. 1).

Мал. 1 - Приклад розшифровки від НСЗУ






панель
titleColorBlue
borderStylesolid
titleПідготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)



Раскрыть

Підготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)

Для пошуку медичних записів, необхідно попередньо підготувати документ в форматі Excel.

  1. З розшифровки від НСЗУ необхідно обрати три колонки:
  • "ID мед. запису
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

2. Сформувати документ Excel  (мал. 2).

Мал. 2 - Приклад підготовленого документу





панель
titleColorBlue
borderStylesolid
titleПошук медичних даних (ЕМЗ)



Раскрыть



Раскрыть
  1. Перейти в реєстр ЕМК (мал. 3) та обрати кнопку спецдії "Пошук медичних записів" 
  2. В таблиці, що з'явиться необхідно виконати завантаження підготовленого файлу (мал. 3)

Мал. 3 - Пошук медичних записів. Підвантаження сформованого файлу (реєстр "ЕМК")

УВАГА!

Для завантаження сформованого файлу в МІС через спецдію "Пошук медичних записів" підготовлений файл має бути ЗБЕРЕЖЕНИЙ та ЗАКРИТИЙ.

Якщо файл відкритий, система видасть повідомлення "Не можливо вложити файл, оскільки він зайнятий іншимпроцесом" (мал. 4).

Мал. 4 - Помилка підвантаження файлу

3. Очікуємо на завантаження файлу (близько 30-60 секунд) швидкість завантаження залежить від розміру файлу та швидкості інтернету.

4. Після успішного завантаження файлу з'явиться  заповненна таблиця "Пошук медичних записів" з заповненими даними (мал. 5).

Мал. 5 - Вивантажені дані пошуку

5. У завантажених даних пошуку в МІС є можливість відкрити ЕМК конкретного пацієнта, або його конкретний електронний медичний запис (ЕМЗ) для аналізу над помилками і,

при потребі,  виправлення та відправки в eHealth. 

Система виконує пошук по заданим параметрам в таких типах ЕМЗ:

  • Діагностичний звіт
  • Епізод
  • Амбулаторна і стаціонарна взаємодія
  • Процедура






панель
titleColorBlue
titleПІДКАЗКА!



Раскрыть

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Пошук медичних записів" обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Відкрити картку ЕМК  - дозволяє відкрити картку ЕМК виділеного пацієнта (мал. 6)

Мал. 6 - Відкриття картки ЕМК конкретного пацієнта

  • Відкрити картку ЕМЗ  - дозволяє відкрити картку ЕМЗ виділеного пацієнта (мал. 7)

Мал. 7 - Відкриття картки ЕМЗ конкретного пацієнта

  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Пошук медичних записів"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані в таблиці в документ Excel





панель
titleColorBlue
borderStylesolid
titleПередумови перевірки обробки даних в системі eHealth



Раскрыть






панель
titleColorBlue
titleПеревірка обробки ЕМЗ в системі eHealth



Раскрыть

Для перевірки обробки ЕМЗ, необхідно перейти в реєстр ЕМК  (мал. 1) або натиснути на вкладку "eHealth" (мал. 2).

Натиснути кнопку спецдії "Обробка ЕМЗ в системі "eHealth"(мал. 1; мал. 2)

Мал. 1 - Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ  в системі "eHealth" (реєстр "ЕМК")

Мал. 2  Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ в системі "eHealth" (вкладка "eHealth")

В таблиці, що з'явиться, заповнюємо поле "Пацієнт", вказуємо прізвище та ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати значення, при потребі, подати по батькові та дату народження.

Випадаючий список відображає лише перших 20 значень, тому важливо чітко прописувати дані пацієнта.

  • Після додавання необхідних параметрів пошуку (ПІБ), натискаємо на "Пошук" (мал. 3).

Мал. 3 - Пошук данх ЕМЗ пацієнта в eHealth

  • Після пошуку даних ЕМЗ пацієнта в системі eHealth, система дає можливість переглянути тип ЕМЗ, стан обробки, очікуваний час обробки в системі eHealth
  • Для перегляду необхідного ЕМЗ, слід обрати потрібний запис, натиснувши лівою клавішею миші, у блоці "Додаткова інформація", з'явиться інформація про ЕМЗ (мал. 4).

Мал. 4  - Дані обробки ЕМЗ (приклад)





панель
titleColorBlue
titleВАЖЛИВО!




Раскрыть

Стан обробки ЕМЗ в ситемі 

eHealth

 - помилка обробки ЕМЗ

 - очікує обробки ЕМЗ

 - успішна обробка ЕМЗ 
















Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Розділ робота лікаря з системою   інструкції  (отримати дозвіл на читання даних з сист Ехелс,перегляд дозволів на читання даних з системи Ехелс,скасування дозволів на читання даних з системи Ехелс)

Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealth


При потребі відміни ЕМЗ лікаря, якого звільнено в eHealth, є два механізми дій:

відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спеціалістом), зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де було створено електронний медичний запис).

відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНІСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації

Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури

Передумови відміни ЕМЗ:

  1. Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.pngImage Removed (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів).

Image Removed 

Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта image2020-12-8_13-51-48.pngImage Removed

Image Removed

Мал. 2 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3. Для відміни конкретного ЕМЗ, необхідно отримати доступ на редагування даного ЕМЗ

Детальна інформація по роботі з дозволами eHealth за посиланням...

Image Removed

Мал. 3 Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання (редагування) даних з системи eHealth"

4. Після отримання доступу на редагування даних, потрібно відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Позначити як помилково внесена" (мал. 4).

Image Removed

Мал. 4  - Кнопка "Позначити як помилково внесена"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування, натиснути "Ок" (мал. 5).

Image Removed

Мал. 5  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта

6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 6).

Image Removed

Мал. 6  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".

панель
titleColorBlack
titleBGColorDeepSkyBlueBlue
borderStylesolid
titleВідміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealthПередумови читання даних з системи eHealth


Image Added

Image Removed


Раскрыть
title
Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)
Раскрыть
titleРеєстрація Медичного адміністратора

Реєстрація Медичного адміністратора

Алгоритм дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"Image Removed(детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" Image Removed

або "Спеціалісти ЛЗ"Image Removed(детально про реєстр тут...).

3.Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або клавішею  "Відкрити" (мал. 7).

Image Removed

Мал. 7 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку  спецдії "Реєстрація в системі "eHealth"Image Removed

5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 8, позначки [1-6]).

Поля, відмічені символом Image Removed є обов'язковими для заповнення (детальніше тут...).

Image Removed

Мал. - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

6. Обрати роль в системі eHealth "Медичний адміністратор" та вказати посаду спеціаліста. 

7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" Image Removedта "Зареєструвати"  Image Removed(мал. 8, позначки [7, 8]).

8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" Image Removed (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 9).

Image Removed

Мал. 9 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 10).

Image Removed

Мал. 10 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації" приклад)

8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація).

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).

Після реєстрації та авторизації спеціаліста в eHealth, рекомендовано повторно відкрити карту реєстрації в eHealth.

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 11).

Image Removed

Мал. 11 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"

Після того, як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. 

Раскрыть
titleВідміна ЕМЗ медадміном

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури

Передумови відміни ЕМЗ:

  1. Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.pngImage Removed (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів). 

Image Removed

Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Image Removed

Image Removed

Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14).

Image Removed

Мал. 14  - Кнопка "Помилково внесено"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15).

Image Removed

Мал. 15  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ

6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 16).

Image Removed

Мал. 16  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".

Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Передумови читання даних з системи eHealth


Предупреждение

УВАГА!

Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних!

ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ

Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник:
- надає медичному працівнику згоду на отримання та обробку персональних даних.

ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.

Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.

Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ.

Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися.

У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77.

БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!!

Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту  Image Added

Передумови читання даних з системи eHealth

  •  авторизація лікаря в системі eHealth (лікар має бути активний і авторизований в системі eHealth) 

Image Added

  •  зареєстрований пацієнт в системі eHealth

Image Added

  • У пацієнта додано актуальний метод автентифікації

Image Added





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleОтримання дозволу на читання даних з ситеми eHealth


Image Added


Раскрыть

Отримання дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth" (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"

  • Додати необхідний тип ресурсу (мал. 2 позначка [1]) та підтягнути активний метод автентифікації (мал. 2 позначка [2]).

Image Added

Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth





панель
titleColorOrangeRed
titleДоступ до клінічної інформації (епізоди)


Image Added


Раскрыть

Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 1)

Image Added

Мал. 1 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Тип ресурсу (Епізод)

  • Для розширеного рошуку конкретного епізоду  є можливість внести додаткові дані в поля: "Період від", "Період до", а також, за потреби зазначити "Статус" та (або) значення в поле  "Організація". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 3) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 3 - Вибір необхідних епізодів 

  • З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів (мал. 4). 

Image Added

Мал. 4 - Підтвердження вибору даних епізодів

Предупреждение

УВАГА!

Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 5).

Image Added

Мал. 5 - Видалення обраного епізоду

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних епізодів (епізоду), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 6).

Image Added

Мал. 6 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС).

Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 7)

Image Added

Мал. 7 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 8)

Image Added

Мал. 8 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Епізоди" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 9).

Image Added

Мал. 9 - Перегляд запитуваного епізоду

Предупреждение

УВАГА!

Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний  тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)






панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleДоступ до клінічної інформації (діагностичний звіт)


Image Added


Раскрыть
  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)

  • Для розширеного рошуку конкретного діагностичного звіту є можливість внести додаткові дані в поля: "Видано від", "Видано до". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні діагностичні звіти (мал. 3) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 3 - Вибір необхідних діагностичниних звітів

  • З'явиться перелік обраних діагностичних звітів, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 4). 

Image Added

Мал. 4 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів

Предупреждение

УВАГА!

Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 5).

Image Added

Мал. 5 - Видалення обраного діагностичного звіту

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних діагностичних звітів (звіту),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 6).

Image Added

Мал. 6 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 7).

Image Added

Мал. 7 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 8).

Image Added

Мал. 8 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта"  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію у вкладці "Діагностичні звіти" (мал. 9).

Image Added

Мал. 9 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleДоступ до клінічної інформації (план лікування)


Image Added


Раскрыть

Доступ до клінічної інформації (план лікування)

  • Після вибору типу ресурсу "Клінічна інформація",  та обираємо тип ресурсу "План лікування" (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Тип ресурсу (План лікування)

  • Для розширеного рошуку конкретного плану лікування є можливість внести додаткові дані в поля "Статус" та (або)  "Період"

або зазначити дані в полях: "Взаємодія""На основі", "Частина" 

такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ). 

  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так")

 необхідні епізоди (мал. 2) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 2- Тип ресурсу (План лікування)

З'явиться перелік обраних планів лікування, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Підтвердження вибору даних планів лікування


Предупреждение

УВАГА!

Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 4)

Image Added

Мал. 4 - Видалення обраного плану лікування

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних планів лікування (або окремого плану лікування),  з'являється пам'ятка на

отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику)

і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 5).

Image Added

Мал. 5 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі,

далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 6).

Image Added

Мал. 6 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал.7 ).

Image Added

Мал. 7 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Плани лікування "  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 8).

Image Added

Мал. 8 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleДоступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних)


Image Added


Раскрыть

Доступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних)

  • Для типу ресурсу "Чутливі дані", обрати відповідний перелік чутливих груп і натиснути "Ок" (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Доступ до чутливих даних  пацієнта (приклад)

  • З'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному пресставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 3)

Image Added

Мал. 3 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на отримання дозволу (мал. 4)

Image Added

Мал. 4 - Отримання дозволу до чутливих даних

  • Після отримання дозволу з'явиться інформація про ЕМЗ з конкретної групи чутливих даних (мал. 34).

Image Added

Мал. 4 - Отримання дозволу до чутливих даних





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleДоступ до направлення пацієнта, що містить чутливі дані


Image Added


Раскрыть


Информация

Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 1), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).

Image Added

Мал. 1 - Направлення, що містить чутливі дані (приклад)

Image Added

Мал. 2 - Не знайдено запитуваного направлення

Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних:

"Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або  "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Дозвіл на чутливу групу

Подсказка

Детально в розділі Доступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних).

Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи (мал. 4) необхідно виконати пошук напавлення пацієнта  (мал. 4).

Image Added

Мал. 5 - Запит на групу чутливих даних отримано

Image Added

Мал. 6  - Пошук електронного направлення (приклад)





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleПерегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"


Image Added


Раскрыть

Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"" (мал. 1).

Image Added

Мал.1  - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"

  • Зазначити один або декілька параметрів пошуку: статус (мал. 42  позначка [1]), рівень доступу (мал. 2  позначка [2]), тип ресурсу (мал. 42 позначка [3])

та, за потреби, обрати необхідний ресурс) (мал. 2 позначка [4]) та натиснути "Пошук". Image Added

Image Added

Мал. 2- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

  • Для перегляду окремого ресурсу, необхідно натиснути кнопку "Редагувати" (відкрити) (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth





панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleПерегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"


Image Added


Раскрыть

Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"" (мал. 1).

Image Added

Мал.1  - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"

  • Зазначити один або декілька параметрів пошуку: статус (мал. 2  позначка [1]), рівень доступу (мал. 42  позначка [2]), тип ресурсу (мал. 2 позначка [3])

та, за потреби, обрати необхідний ресурс) (мал. 2 позначка [4]) та натиснути "Пошук". Image Added

Image Added

Мал. 2- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

  • Для перегляду окремого ресурсу, необхідно натиснути кнопку "Редагувати" (відкрити) (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth






панель
titleColorOrangeRed
borderStylesolid
titleВідхилення доступу до даних з системи "eHealth


Image Added


Раскрыть


Примечание

ВАЖЛИВО!

  • Лікар СМД може відхилити свій доступ до читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
  • Лікар ПМД (з яким пацієнт має декларацію)  може відхилити доступ будь-якого іншого лікаря на читання (або редагування) даних з системи "eHealth".


Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Здійснити пошук конкретного типу ресурсу зазначивши один або декілька параметрів пошуку (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після завантаження конкретного ресурсу необхідно натиснути кнопку "Відізвати доступ в eHealth"  (мал. 2).

Image Added

Мал. 2- Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Система опрацює запит (мал. 3).

Image Added

Мал. 3- Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після відміни права доступу система видасть повідомлення про успішне виконання відміни (мал. 4).

Image Added

Мал. 4  - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)









Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція  Пошук медичних записів


панель
borderStylesolid
titleПошук медичних записів


Image Added


Раскрыть
titleПередумови пошуку медичних записів


Подсказка

Спецдія "Пошук медичних записів"  дає можливість завантажити розшифровку НСЗУ з відповідними колонками:

  • "ID мед. запису"
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

Для можливості перевірки обробки ЕМЗ та виправлення помилок та зауважень, що надходять у РОЗШИФРОВКАХ ВІД НСЗУ

Передумови пошуку медичних записів

Image Added

  • наявність розшифровки від НСЗУ (мал. 1).

Image Added

 Мал. 1 - Приклад розшифровки від НСЗУ



Раскрыть
titleПідготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)

Підготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)

Для пошуку медичних записів, необхідно попередньо підготувати документ в форматі Excel.

  1. З розшифровки від НСЗУ необхідно обрати три колонки:
  • "ID мед. запису
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

2. Сформувати документ Excel  (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Приклад підготовленого документу


Раскрыть
titleПошук медичних даних (ЕМЗ)
  1. Перейти в реєстр ЕМК (мал. 3) та обрати кнопку спецдії "Пошук медичних записів"Image Added
  2. В таблиці, що з'явиться необхідно виконати завантаження підготовленого файлу (мал. 3)

Image Added

Мал. 3 - Пошук медичних записів. Підвантаження сформованого файлу (реєстр "ЕМК")


Предупреждение

УВАГА!

Для завантаження сформованого файлу в МІС через спецдію "Пошук медичних записів" підготовлений файл має бути ЗБЕРЕЖЕНИЙ та ЗАКРИТИЙ.

Якщо файл відкритий, система видасть повідомлення "Не можливо вложити файл, оскільки він зайнятий іншим процесом" (мал. 4).

Image Added

Мал. 4 - Помилка підвантаження файлу

3. Очікуємо на завантаження файлу (близько 30-60 секунд) швидкість завантаження залежить від розміру файлу та швидкості інтернету.

4. Після успішного завантаження файлу з'явиться  заповненна таблиця "Пошук медичних записів" з заповненими даними (мал. 5)

Image Added

Мал. 5 - Вивантажені дані пошуку

5. У завантажених даних пошуку в МІС є можливість відкрити ЕМК конкретного пацієнта, або його конкретний електронний медичний запис (ЕМЗ) для аналізу над помилками і,

при потребі,  виправлення та відправки в eHealth. 

Система виконує пошук по заданим параметрам в таких типах ЕМЗ:

  • Діагностичний звіт
  • Епізод
  • Амбулаторна і стаціонарна взаємодія
  • Процедура


Подсказка

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Пошук медичних записів" обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Відкрити картку ЕМК Image Added - дозволяє відкрити картку ЕМК виділеного пацієнта (мал. 6)

Image Added

Мал. 6 - Відкриття картки ЕМК конкретного пацієнта

  • Відкрити картку ЕМЗ Image Added - дозволяє відкрити картку ЕМЗ виділеного пацієнта (мал. 7)

Image Added

Мал. 7 - Відкриття картки ЕМЗ конкретного пацієнта

  • Налагодження колонок Image Added - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Пошук медичних записів"
  • Скинути налагодження колонок Image Added- скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel Image Added - експортуємо дані в таблиці в документ Excel





Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Обробка ЕМЗ в системі eHealth


панель
borderStylesolid
titleОбробка ЕМЗ в системі eHealth


Image Added


Раскрыть
titleПередумови перевірки обробки даних в системі eHealth


Подсказка

Спецдія "Обробка ЕМЗ  в системі "eHealth" створена спеціально для можливості перевірки обробки ЕМЗ (електронних медичних записів)

в системі eHealth після їх підписання та відправки. Дана дія актуальна, коли є затримки в роботі системі eHealth, а також вона дає можливість спеціалісту перевіряти дані одразу після відправки ЕМЗ та закриття картки, з якої було відправлено запис.

Передумови перевірки обробки даних в системі eHealth

Image Added

Image Added


Раскрыть
titleПеревірка обробки ЕМЗ в системі eHealth

Перевірка обробки ЕМЗ в системі eHealth

Для перевірки обробки ЕМЗ, необхідно перейти в реєстр ЕМК  (мал. 1) або натиснути на вкладку "eHealth" (мал. 2).

  • Натиснути кнопку спецдії "Обробка ЕМЗ в системі "eHealth"(мал. 1; мал. 2).

Image Added

Мал. 1 - Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ  в системі "eHealth" (реєстр "ЕМК")

Image Added

Мал. 2  Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ в системі "eHealth" (вкладка "eHealth")

  • В таблиці, що з'явиться, заповнюємо поле "Пацієнт", вказуємо прізвище та ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати значення, при потребі, подати по батькові та дату народження.


Подсказка

Випадаючий список відображає лише перших 20 значень, тому важливо чітко прописувати дані пацієнта.

  • Після додавання необхідних параметрів пошуку (ПІБ), натискаємо на "Пошук" (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Пошук данх ЕМЗ пацієнта в eHealth

  • Після пошуку даних ЕМЗ пацієнта в системі eHealth, система дає можливість переглянути тип ЕМЗ, стан обробки, очікуваний час обробки в системі eHealth
  • Для перегляду необхідного ЕМЗ, слід обрати потрібний запис, натиснувши лівою клавішею миші, у блоці "Додаткова інформація", з'явиться інформація про ЕМЗ (мал. 4).

Image Added

Мал. 4  - Дані обробки ЕМЗ (приклад)


Предупреждение

ВАЖЛИВО!

  Стан обробки ЕМЗ в ситемі eHealth

Image Added - помилка обробки ЕМЗ

Image Added

Image Added - очікує обробки ЕМЗ

Image Added

Image Added - успішна обробка ЕМЗ

Image Added






Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealth


панель
borderStylesolid
titleВідміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ) та передумови відміни ЕМЗ


Image Added


Раскрыть


Примечание

При потребі відміни ЕМЗ лікаря, якого звільнено в eHealth, є два механізми дій:

відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спеціалістом), зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де було створено електронний медичний запис).

відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНІСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації

Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)

Подсказка

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури

Передумови відміни ЕМЗ:

  1. Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.pngImage Added (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів). 

Image Added

Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Image Added

Image Added

Мал. 2 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3. Для відміни конкретного ЕМЗ, необхідно отримати доступ на редагування даного ЕМЗ 

Подсказка

Детальна інформація по роботі з дозволами eHealth за посиланням...

Image Added

Мал. 3 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання (редагування) даних з системи eHealth"

4. Після отримання доступу на редагування даних, потрібно відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Позначити як помилково внесена" (мал. 4).

Image Added

Мал. 4  - Кнопка "Позначити як помилково внесена"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування, натиснути "Ок" (мал. 5)

Image Added

Мал. 5  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта

6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 6).

Image Added

Мал. 6  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".





панель
borderStylesolid
titleРеєстрація Медичного адміністратора


Image Added



Раскрыть

Реєстрація Медичного адміністратора

Алгоритм дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"Image Added
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"Image Added або "Спеціалісти ЛЗ"Image Added
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або клавішею  "Відкрити" (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку  спецдії "Реєстрація в системі "eHealth"Image Added

5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 2, позначки [1-6]).

Поля, відмічені на мал.2(1-6)є обов'язковими для заповнення

Image Added

Мал. 2 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

6. Обрати роль в системі eHealth "Медичний адміністратор" та вказати посаду спеціаліста. 

7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти"Image Addedта "Зареєструвати"Image Added

(мал. 8, позначки [7, 8]).

8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати"Image Added(вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 4).

Image Added

Мал. 4 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації" приклад)

10. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація).

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).


Подсказка

Після реєстрації та авторизації спеціаліста в eHealth, рекомендовано повторно відкрити карту реєстрації в eHealth.

11. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 5).

Image Added

Мал. 5 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"

Після того, як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. 




панель
borderStylesolid
titleВідміна ЕМЗ медадміном


Image Added


Раскрыть


Подсказка

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури

Передумови відміни ЕМЗ:

Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.pngImage Added (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів).

Image Added

Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Image Added

Image Added

Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14).

Image Added

Мал. 14  - Кнопка "Помилково внесено"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15).

Image Added

Мал. 15  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ

6. Підписати помилково внесений  ЕМЗ (мал. 16).

Image Added

Мал. 16  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".



Раскрыть


Подсказка

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури

Передумови відміни ЕМЗ:

Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.pngImage Added (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів).

Image Added

Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта Image Added

Image Added

Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14).

Image Added

Мал. 14  - Кнопка "Помилково внесено"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15).

Image Added

Мал. 15  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ

6. Підписати помилково внесений  ЕМЗ (мал. 16).

Image Added

Мал. 16  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".




Розділ РОБОТА ЛІКАРЯ З СИСТЕМОЮ інструкція Верифікація пацієнта в системі eHealth


панель
titleВерифікація пацієнта в системі eHealth


Image Added


Раскрыть


Информация

Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.


Предупреждение

Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та  верифікації пацієнта:

    • Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації

    • Виконувати процес верифікації

Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:

    • Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар

    • Отримувати зміну статусу верифікації

    • Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.

Перевірка статусу верифікації

Подсказка

Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:

Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  Image Added

Для перевірки статусу верифікації пацієнта,попередньо необхідно здійснити  Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта) Image Added

  • Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК)  пацієнта (мал. 1).

Image Added

Мал. 1

  • В ЕК натиснути на спецдію"Верифікація пацієнта в системі "eHealth""(мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth"

  • В  таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)

Можливі статуси верифікації

  • Статус верифікації  "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів, тощо.
  • Статус "Не  верифіковано":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • є заборони на створення деяких нових об’єктів:

      • не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені

      • можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.

      • можна створювати взаємодії, діагнлостичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.

      • можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепту.

Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію

  1. Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"

  2. Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"

  3. Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"

  4. Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")

  5. Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.

Причини верифікації пацієнта 

  • Встановлено автоматично 
  • Встановлено вручну
  • Не проводилася перевірка на правила верифікації 
  • Потребує ручної верифікації 
  • Не потребує ручної верифікації 

Перелік помилок

Помилка в системі «eHealth»Переклад помилки

Such person can’t be updated.New person should

be created instead

Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».   

Person can have only new passport NATIONAL_ID

or old PASSPORT

Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth

method type

Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.
Birthday or unzr is not correntНеправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
One and only one residence address is requiredДля пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s tax ID is not validРНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Document expiration_date should be in the futureДата придатності документів повинна бути у майбутньому. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Document issued date should be in the pastДата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be greater than

person.birth_date

Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз
Incorrect person age for such an actionДата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Must contain required itemДля пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person’s birth date is not validДата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
Person must be authorized OTP or OFFLINEПацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.
tax_id can't be updatedРНОКПП не може бути оновлений
Preperson has no episodesПриєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth"






Розділ РОБОТА З ПЕРСОНАЛЬНИМИ ДАНИМИ ПАЦІЄНТА Пошук пацієнта в ехелс


Передумови читання даних з системи eHealth

Image Removed

Image Removed

Image Removed

панель
titleПошук пацієнта ("eHealth")


Image Added


Раскрыть
titleАлгоритм пошуку картки реєстрації в eHealth та в МІС "МедЕйр"


Примечание

ВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Більш детально опис певних дій при різних варіантах результатів пошуку (реєстрація, імпорт пацієнта та інше...) розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та інших розділах (зазначено в тексті інструкції).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Added  є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).


Предупреждение

УВАГА!

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir. Вся робота з пацієнтом яка потребує внесення даних про нього до eHealth або на початку лікування (пацієнт вперше звернувся до закладу: консультація, стаціонарне лікування...), ОБОВ'ЯЗКОВО потребує проведення пошуку пацієнта в eHealth.

Пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Ігнорування пошуку в eHealth, невиконання рекомендацій зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність за проведення або не проведення пошуку пацієнта в системі eHealth та виконання або не виконання подальших дій пов'язаних з результатом пошуку бере на себе користувач, який виконав дану процедуру.

Алгоритм пошуку картки реєстрації в eHealth та в МІС "МедЕйр"

Кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth" Image Added знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти"/  "Мої пацієнти"/ "Мої декларації"/ "Приймальне відділення"/ "Надходження" та інші. 


Подсказка

Передумови пошуку персональних даних пацієнта в eHealth:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth Image Added
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
  • пошук пацієнта в системі MedEir Image Added


Предупреждение

УВАГА!

Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта  для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.

Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук" Image Added(мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта,  необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Image Added

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth

7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).


Предупреждение

УВАГА!

Завдання спеціаліста ЛЗ який проводить пошук пацієнта в eHealth не просто знайти запис про пацієнта, а знайти ПРАВИЛЬНИЙ запис.

Тому для проведення пошуку окрім обов'язкових полів, що зазначені для пошуку пацієнта треба також вказувати наступні поля:

  • "РНОКПП" завжди у випадку дорослої особи. 
  • "Номер свідоцтва про народження"  завжди у випадку дитини.

Також в певних випадках потрібно додатково проводити пошук за полем "Номер телефону для зв'язку".

Зазначення даних полів надасть можливість знайти правильну особу. Тому що якщо пацієнта зареєстровано спеціалістами ЛЗ без належних даних то запис про нього в eHealth не вважається правильним. Всі повнолітні пацієнти які не відмовились від даного РНОКПП повинні бути зареєстровані з ним. Так само і діти повинні бути зареєстровані з номером свідоцтва про народження.

Для уникнення використання невідповідних даних пацієнта (робота не з тим записом пацієнта в системі), спеціалісти повинні приділяти велику увагу персональним та медичним даним пацієнта в системі МedEir та eHealth. На підставі проаналізованих даних прийняти відповідне рішення щодо використання того чи іншого запису пацієнта. Рішення про використання відповідного запису пацієнта приймає спеціаліст ЛЗ, у випадку спірних ситуацій та виявлення помилок системи необхідно звертатися до технічної підтримки МІС МedEir.

панель
borderStylesolid
titleОтримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Image Removed

Раскрыть
titleПередумови читання даних з системи eHealth

УВАГА!

Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних!

ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ

Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник:
- надає медичному працівнику згоду на отримання та обробку персональних даних.

ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.

Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.

Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ.

Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися.

У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77.

БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!!

Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту Image Removed

Раскрыть
titleОтримання дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth" (мал. 1).

Image Removed

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"

  • Додати необхідний тип ресурсу (мал. 2 позначка [1]) та підтягнути активний метод автентифікації (мал. 2 позначка [2])

Image Removed

Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth

Раскрыть
titleДоступ до клінічної інформації (епізоди)
  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 3)

Image Removed

Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 4).

Image Removed

Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)

  • Для розширеного рошуку конкретного епізоду  є можливість внести додаткові дані в поля: "Період від", "Період до", а також, за потреби зазначити "Статус" та (або) значення в поле  "Організація". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук"Image Removed та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 5) та натиснути "Ок" Image Removed

Image Removed

Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів 

  • З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок"Image Removedдля підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів (мал. 6). 

Image Removed

Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів

УВАГА!

Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7).

Image Removed

Мал. 7 - Видалення обраного епізоду

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних епізодів (епізоду), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 8).

Image Removed

Мал. 8 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 9).

Image Removed

Мал. 9 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 10).

Image Removed

Мал. 10 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Епізоди" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 11).

Image Removed

Мал. 11 - Перегляд запитуваного епізоду

УВАГА!

Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний  тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12).

Image Removed

Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)

Раскрыть
titleДоступ до клінічної інформації (діагностичний звіт)
  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 13).

Image Removed

Мал. 13 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 14).

Image Removed

Мал. 14 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)

  • Для розширеного пошуку конкретного діагностичного звіту є можливість внести додаткові дані в поля: "Видано від", "Видано до". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук Image Removed та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні діагностичні звіти (мал. 15) та натиснути "Ок"Image Removed

Image Removed

Мал. 15 - Вибір необхідних діагностичниних звітів

  • З'явиться перелік обраних діагностичних звітів, далі необхідно знову натиснути "Ок"Image Removed для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 16).

Image Removed

Мал. 16 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів

УВАГА!

Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17).

Image Removed

Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних діагностичних звітів (звіту),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 18).

Image Removed

Мал. 18 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 19).

Image Removed

Мал. 19 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 20).

Image Removed

Мал. 20 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта"  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію у вкладці "Діагностичні звіти" (мал. 21).

Image Removed

Мал. 21 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)

Раскрыть Раскрыть
titleДоступ до клінічної інформації (план лікування)
  • Після вибору типу ресурсу "Клінічна інформація",  та обираємо тип ресурсу "План лікування" (мал. 22).

Image Removed

Мал. 22 - Тип ресурсу (План лікування)

  • Для розширеного рошуку конкретного плану лікування є можливість внести додаткові дані в поля "Статус" та (або)  "Період"

або зазначити дані в полях: "Взаємодія""На основі", "Частина" 

такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ). 

Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук"Image Removed та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 23) та натиснути "Ок"Image Removed

Image Removed

Мал. 23- Тип ресурсу (План лікування)

  • З'явиться перелік обраних планів лікування, далі необхідно знову натиснути "Ок"Image Removed для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 24). 

Image Removed

Мал. 24 - Підтвердження вибору даних планів лікування

УВАГА!

Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25).

Image Removed

Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних планів лікування (або окремого плану лікування),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 26).

Image Removed

Мал. 26 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 27).

Image Removed

Мал. 27 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 28).

Image Removed

Мал. 28 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Плани лікування "  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 29).

Image Removed

Мал. 29 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)