Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Загальний алгоритм роботи (Пошук та ідентифікація пацієнтаПерегляд інформації пацієнтаОформлення госпіталізації/Надання амбулаторно консультаціїспеціалістів Приймального відділення детально описано в інструкціях даного підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Перелік, опис етапів та інструкцій зазначено в 

табл. 1.  Враховуючи те, що звернення пацієнта до стаціонару може відбуватися за різних обставин (самозвернення або за направлення), робота спеціалістів може проходити за трьома сценаріями (табл. 2). Тому, залежно від різного сценарію роботи спеціаліста, залежать і етапи роботи з системою, що враховано в інструкціях даного підрозділу.

У підрозділі зазначені загальні правила та алгоритми роботи з пацієнтами на приймальному відділенні стаціонару, використовуючи функціонал МІС. 

Робота спеціаліста приймального відділення з пацієнтом в системі майже не відрізняється від звичайного прийому або роботи з інформацією пацієнта в ЛЗ, відмінність полягає лише у застосуванні ПК для обробки інформації, необхідності знання функціоналу та правил роботи із системою.

Спеціаліст приймального відділення, застосовуючи МІС при роботі з пацієнтом, може, наприклад:

  • Провести пошук ЕК або ЕМК.
  • За відсутності пацієнта в системі створити картку пацієнта.
  • Відкрити інформацію про пацієнта, переглянути її, додати записи.
  • Створити запис в журнал стаціонарного лікування (оформлення до стаціонару, прийом амбулаторно або відмова).
  • Надати необхідну інформацію пацієнтові, роздрукувавши її з системи.
  • Сформувати звітні форми та інше.

Повний опис функціоналу спеціаліста приймального відділення в системі наведено в блоці Загальна інформація Опис системи у відповідних розділах. Детальний перелік розділів зазначено в таблиці першого пункту умов роботи для користувача, інструкції Початок роботи Пам'ятка користувача (СМД) та Опис інтерфейсу (СМД).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Нижче наведені таблиці з основними етапами алгоритму (табл. 1) та сценаріями роботи (табл. 2) спеціалістів приймального відділення з даними пацієнта в системі. Ознайомлення з кожним етапом є необхідним для коректної роботи з системою.

Представлений в таблиці алгоритм враховує простий варіант роботи, але є різні ситуації, при яких певний пункт етапу може бути розширено або зменшено з огляду на ситуацію.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для спеціалістів приймального відділення (середній персонал та черговий лікар), тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена відповідною приміткою , БУДЬТЕ УВАЖНІ!

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте , не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).


Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи Пам'ятка користувача (СМД), Опис інтерфейсу (ПриймальногоСМД) та розділу Приймальне відділення.


Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Алгоритм роботи (Приймального)8030190 (зліва). Для переходу до інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.


Перелік інструкцій розділу та пошук 

Дерево страниц
expandCollapseAlltrue
rootАлгоритм роботи (Приймального)
spacesINFO
excerpttrue
searchBoxtrue

Статистика переглядів інструкцій

Загальний алгоритм роботи спеціалістів Приймального відділення детально описано в інструкціях даного підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Перелік, опис етапів та інструкцій зазначено в табл. 1  Враховуючи те, що звернення пацієнта до стаціонару може відбуватися за різних ситуацій (самозвернення або за направлення), робота спеціалістів може проходити за трьома сценаріями (табл. 2). Тому в залежності від різного сценарію роботи спеціаліста залежать і етапи роботи з системою, що враховано в інструкціях даного підрозділу. Детальний опис дій спеціалістів зазначено в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне).

Таблиця 1. Перелік інструкції та етапів алгоритму роботи

, проведення прийому черговим лікарем у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонаруПроведення прийому черговим лікарем

Призначення

Розділ

Опис


Пошук картки пацієнта

(в залежності від типу звернення)


Пошук пацієнта (Приймальне)

Пошук та ідентифікація пацієнта

Зазначено алгоритм проведення пошуку пацієнта, його ідентифікація при різних типах звернення: 

  • Самозвернення з госпіталізацією/без госпіталізації, у реєстрі Надходження/Приймальний покій (пошук eHealth), Пацієнти (пошук MedEir ).
  • Госпіталізація за направленням, у реєстрі "Пацієнти" (пошук MedEir та eHealth), "Направлення пацієнта" (пошук направленная в eHealth).


Створення/реєстрація ЕК пацієнта.

Імпорт даних пацієнта.

Огляд та внесення змін до ЕК пацієнта




ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)

Перегляд інформації пацієнта

Робота з даними (ЕК) пацієнта в системі MedEir та eHealthв залежності від результатів пошуку (попередній етап роботи):

  1. Відсутні дані пацієнта в MedEir або eHealth
    • створення картки пацієнта в MedEir;
    • реєстрація пацієнта в eHealth;
    • імпорт даних пацієнта з eHealth до MedEir.
  2. Дані пацієнта знайдено в системі та ідентифіковано правильно
    • відкриття та перегляд ЕК;
    • внесення змін до даних пацієнта (за необхідності);
    • перегляд ЕМК пацієнта.

Перегляд ЕМК пацієнта

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару

Госпіталізація Візити (Приймальне)

Госпіталізація Надходження (Приймальне)

Оформлення госпіталізації

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови

.

Image Removed

Таблиця 2.  Сценарії роботи в залежності від типу звернення

Основні сценарії роботи

Основні етапи роботи





1.

Image Modified

Відмова





Самозвернення без госпіталізації



Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі

.Спеціаліст

:

Оформлення відмови від госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/

Черговий

черговий лікар

:

)

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне)

.

2. Перегляд ЕК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з 

eHealth 

eHealth (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта

, детально 

(детально в інструкції Робота з ЕК

та ЕМК пацієнта (Приймальне).
, детально
.Черговий лікар (проведення

)

Проведення консультації в амбулаторній картці (черговий лікар, детальніше в інструкції Лікар приймального):

4. Створення епізоду (детальніше Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки))

.

5. Створення консультації лікаря-спеціаліста та передача її до eHealth в амбулаторній картці пацієнта (детальніше Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки))

.
.

Image Modified

Огляд/Консультація



2.


Image Modified

Госпіталізація



Самозвернення з госпіталізацією

Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі

.Спеціаліст

:

Оформлення госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/

Черговий

черговий лікар

:

)

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне)

.

2. Перегляд ЕК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з eHealth  (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта

, детально 

(детально в інструкції Робота з ЕК

та ЕМК пацієнта (Приймальне).

пацієнтаНеідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"))

3. Оформлення госпіталізації, детально в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне)

.

/Госпіталізація Надходження (Приймальне)




3.



Image Modified

Госпіталізація




Госпіталізація за електронним направленням 

Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі

.Спеціаліст

:

Оформлення госпіталізації (спеціаліст середнього медичного персоналу/

Черговий

черговий лікар

:

)

1. Основний пошук пацієнта в eHealth та додатковий пошук в MedEir (перевірка дублюючих записів пацієнта), детально в інструкції Пошук пацієнта (Приймальне)

.

2. Перегляд 

ЕК пацієнта

ЕК/ЕМК пацієнта (детально в інструкції ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне)) або за відсутності його даних провести імпорт з eHealth  (детально в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth"чи створення картки пацієнта

, детально

(детально в інструкції Робота з ЕК

та ЕМК пацієнта (Приймальне).
,

(детально в інструкції Пошук

пацієнта (Приймальне).

направлення ("eHealth"))

4. Взяття направлення в чергу

,

(детально в інструкції Пошук

пацієнта (Приймальне).

направлення ("eHealth"))

5. Оформлення госпіталізації

,

(детально в інструкції Госпіталізація Візити (Приймальне)

.Без госпіталізації пацієнта (детально в інструкції Госпіталізація Візити







4.

Раскрыть






Image Added

Відмова







За електронним направленням без госпіталізації

Відповідно до прав користувача, спеціалісти можуть виконати наступні дії в системі:

Оформлення відмови від госпіталізації

title

1. До оформлення у відділення (оформлена відмова):

Консультація, направлення

Предупреждение
titleУВАГА!

Направлення в обробку не береться

, скорочений опис тут...

.

  • Виконати дії (1-3сценарію 1 (оформлення відмови)
  • Надання амбулаторно Консультації (детальніше в інструкції Лікар приймального)
  • Направлення не опрацьовувати!
  • Оформлено відмову від госпіталізації (згідно сценарію 1 даної таблиці).
  • Черговий лікар створює консультацію (згідно сценарію 1 даної таблиці).
  • В консультації вказати пріоритет ургентна.
  • Направлення не підтягувати!
  •  Закрити епізод із зазначенням про відмову від госпіталізації
Раскрытьtitle

2. Після оформлення у відділення (в палату та на ліжко):

Створення епізоду та виписки із зазначенням відмови, скорочений опис тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Направлення взято в обробку. Пацієнта поклали

  • Оформлено госпіталізацію (згідно сценарію даної таблиці).
  • Оформлено у відділення (

    в палату та на ліжко

    ).
  • Після відмови пацієнта створити епізод.
  • Створити виписку із зазначенням відмови.
  • Закрити епізод із

    • Створити епізод та виписку із зазначенням відмови (детальніше в інструкції Лікар приймального)
    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Направлення не погашається

    зазначенням відмови

    .