Зміст | Опис | |
Наведено загальну інформацію та кроки користувача при проведенні Пошук пацієнта в системі при різних варіантах звернення до ЛЗ. |
ВИЗНАЧЕННЯ
Пошук пацієнта - є першочерговим етапом алгоритму роботи будь-якого медичного спеціаліста, що працює з пацієнтом або його даними в МІС МedEir. У зв'язку з передачею даних до ЦК (eHealth), про випадок звернення пацієнта до ЛЗ та надання йому медичної допомоги, основним пошуком пацієнта є Пошук пацієнта в системі eHealth.
Не залежно від сценарію звернення пацієнт до ЛЗ:
- Самозвернення - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару безпосередньо:
- на прийом до спеціаліста без направлення або попереднього запису;
- на госпіталізацію без направлення або ургентного випадку.
- Ургентно - пацієнта доставлено швидкою на госпіталізацію до стаціонару.
- За направленням - пацієнт особисто звертається амбулаторно або до стаціонару за направленням від певного спеціаліста безпосередньо:
- на прийом до спеціаліста без попереднього запису;
- на госпіталізацію без ургентного випадку.
- Попередній запис - пацієнт за попереднім записом через реєстратуру, особистий запис (медичний портал) або попередній запис лікаря звертається амбулаторно безпосередньо на прийом в зазначений час.
Користувач МІС зобов'язаний перш за все провести Пошук пацієнта засобами системи. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен сценарій звернення окремо при проведенні пошуку пацієнта.
САМОЗВЕРНЕННЯ
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук пацієнта в eHealth зазначено тут…
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
В залежності від результату пошуку система наддасть варіанти значень Пошуку пацієнта (детальніше про варіанти пошуку тут...). При наявності певної інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth в результаті пошуку, опис результатів та необхідні дії користувача наведено в Табл. 1.
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта та дії користувача
№ | Варіант та візуалізація | Дії |
---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 2 - Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth | У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]). В такому випадку користувач одразу переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням, випискою, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності. |
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.3 - Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth | Дані про пацієнта в системі eHealth відсутні (мал.3, позначка [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести його реєстрацію в eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)). |
3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.4 - Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | Дані про пацієнта в системі МedEir відсутні (мал.4, позначка [1]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та створити ЕК пацієнта в МІС, з імпортом даних eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)). |
4. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.5 - Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено двома окремими записами (мал.5, позначка [1] та [2]). Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести об'єднання або імпорт даних з eHealth (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)). |
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.6 - Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth | Дані про пацієнта відсутні в обох системах (МedEir/eHealth). Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі. У випадку отримання зазначеного результату пошуку (мал.6) потрібно провести додатково пошук, перевірити дані пошуку або створити та зареєструвати пацієнта (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)). |
6. | Знайдено пацієнта з помилкою в МІС МedEir та/або в eHealth! а) б) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори) | Дані про пацієнта присутні в обох системах (МedEir/eHealth), але результат представлено з помилками: невідповідність персональних даних або двома окремими записами (мал.5, варіант а та б) та інші варіанти, що не відповідають попереднім 5-ти зазначеним в даній таблиці. Тому потрібно спочатку виконати певні дії в системі для додаткової перевірки інформації про пацієнта та провести виправлення помилки скориставшись рекомендаціями зазначеними в інструкціях Помилки в роботі МІС (СМД) та Помилки в роботі МІС або звернутися до Технічної підтримки МІС МedEir (детально рекомендації наведені тут...). Після виконання потрібних дій користувач переходить до наступного етапу основного Алгоритму роботи згідно розділу користувача (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)). |
Для опрацювання електронного направлення eHealth, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
- Перейти в картку електронного направлення пацієнта (мал.8).
- Обрати потрібне направлення.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕМК, епізодом, консультацією, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал.8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Для опрацювання електронного направлення МІС, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта (мал.8) за допомогою фільтрації таблиці реєстру (детально тут...).
- Обрати потрібне направлення.
- Далі користувач переходить до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з ЕМК, консультацією, амбулаторною або стаціонарною картою та ін. за необхідності.
Детально процес пошуку та робота з Направленням МІС зазначено тут...
Для опрацювання паперового направлення, необхідно:
- Провести пошук пацієнта, як при Самозверненні (детально тут...).
- Обрати ЕМК та амбулаторною або стаціонарною карту пацієнта.
- Перейти до наступного етапу Алгоритму роботи, зазначеного у таблиці відповідного розділу (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)): робота з консультацією, процедурою, випискою та ін. за необхідності.
Попередній запис
Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Деталі та зауваження |
---|---|---|
1. | Запис на прийом через реєстратуру | Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря). Пункт даної інструкції Пошук пацієнта (СМД)#Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки. ВАЖЛИВО! Проведення належного пошуку пацієнта в eHealth (перевірка реєстрації) та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки. УВАГА! Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні: 1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...); 2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...). |
2. | Запис особисто пацієнтом через медичний портал | Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал). УВАГА! Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні: 1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...); 2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...). |
3. | За особистим записом лікаря | Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря). |
У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).
ВАЖЛИВО!
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):
- Переходимо до реєстру Записані до мене (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
- Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
- Обираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
- Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Пацієнти, Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.
Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.
Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене
ВАЖЛИВО!
При роботі із записами реєстру Записані до мене, не забудьте виконати спец дії пов'язані з обробкою запису на прийом (мал.3): [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності та виконання робочого процесу в системі.
Опис роботи зі спец діями в реєстрі Записані до мене більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.
Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром Записані до мене
УВАГА!
Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.
Але про те, що прийом відбувся, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4).
Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]
ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:
Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:
- зареєстровано в eHealth пацієнта;
- існує запис на прийом або ЕК пацієнта в МІС;
- існує електронне (актуальне) направлення eHealth, взято в чергу та в обробку до потрібного лікаря.
Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки)