- Создана пользователем Info-MedEir. Последнее обновление: мар. 16, 2023 Время чтения: 13 мин.
Особливості роботи з планом лікування | |
---|---|
План лікування - тактика лікування пацієнта, створена лікуючим лікарем пацієнта, яка необхідна для супроводу та лікування в амбулаторних умовах. Лікуючий лікар (автор, який створив ПЛ) створює первинні призначення для вирішення медичних проблем пацієнта. На основі цих первинних призначень, пацієнту будуть сформовані вторинні призначення - рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма та направлення. Автор плану лікування відповідальний за його ведення, а саме:
На основі створеного плану лікування та активності (первинного призначення) (або декількох активностей), пацієнту буде сформовано електронні направлення (та рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма), що будуть створені автором плану лікування, пов'язаним лікарем (якого обрав пацієнт) або його лікарем ПМД. Цільове призначення плану лікування:
ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ПЛАНУ ЛІКУВАННЯ Проведена Авторизація спеціаліста Перевірка даних пацієнта в системі eHealth Зареєстрований Епізод та амбулаторна взаємодія на пацієнта (опрацьоване електронне направлення (за наявності), котре додано у взаємодію з пацієнтом). ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ На амбулаторному рівні лікування у пацієнта з одним конкретним діагнозом (або станом) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом) попередній активний план автоматично деактивується! Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може, на його основі, отримувати вторинні призначанення (електронні рецепти та направлення). Допускаєтья одночасна наявність:
УВАГА! Якщо в призупиненому плані лишились активне призначення препарату або інших призначень, термін яких ще не збіг (і досі триває), то на основі нового призначення (на цей же препарат, послугу) з активного плану лікування, на основі якого створюється електронний рецепт або направлення, виникатимуть помилки. В таких випадках необхідгно відхилити призначення у призупиненому плані лікування та виписати повторно нові призначення на основі нового (активного) Плану Лікування. | |
Опрацювання електронноно направлення | |
За наявності електронного направлення, спеціаліст здійснює його пошук та бере його в обробку.
Мал. 1 - Пошук направлення
УВАГА! Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клацнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]). Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
УВАГА! При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотна дія. Мал. 3 - Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу" УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" стан має бути "В обробці" (мал. 4). Мал. 4 - Стан виконання направлення "В обробці"
Мал. 5 – Кнопка "Створити епізод" Мал. 6 - Приклад створення епізоду
Мал. 7 – Створення взаємодії
Мал. 8 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)
При створенні взаємодії варто звернути увагу на ОСНОВНИЙ ДІАГНОЗ, СУПУТНІЙ ДІАГНОЗ, місце надання послуг. УВАГА! Заповнюємо взаємодію відповідно вимог НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році".
| |
Робота з планом лікування | |
Пошук плану лікування
Мал. 10 – Пошук (приклад)
Мал. 11 - Повідомлення про відсутність доступу до ПЛ Запросити доступ можна натиснувши "Ок" (мал. 12) у повідомленні про відсутності доступу та виконанні наступних дій, або натиснувши кнопку "Запросити доступ в eHealth" Мал. 12 - Запросити доступ в eHealth (доступ до обраного ПЛ)
Мал. 13 – Кнопка "Створити" (для створення ПЛ)
Вказати взаємодію, на основі якої буде реєстрація плану лікування та заповнити всі необхідні поля (мал. 14). Мал. 14 – Приклад заповнення плану лікування УВАГА! У полі "Медичний стан" може буди вказано лише основний діагноз, якщо у взаємодії пацієнта були вказані супутні діагнози (або ускладнення), необхідно прибрати відмітки навпроти цих діагнозів (мал. 15). Мал. 15 – Заповнення вкладки "Медичний стан" (приклад)
Мал. 16 – Заповнення вкладки "Персонал"
Мал. 17 – Приклад пошуку спеціаліста (вкладка "Персонал")
Мал. 18 – Приклад реєстрації спеціаліста (вкладка "Персонал")
Мал. 19 – Доданий спеціаліст у вкладку "Персонал" (приклад)
Мал. 20 – Створення даних у вкладці "Перелік станів та спостережень" (приклад)
Мал. 21 – Додавання ЕМЗ у вкладку "Перелік станів та спостережень" (приклад)
Мал. 22 – Додані ЕМЗ у вкладку "Перелік станів та спостережень" (приклад) УВАГА! Заповнення вкладки "Призначення" рекомендоване після підписання плану лікування та отримання доступу до нього. Підписання ПЛ
Мал. 23 – Пошук чернетки плану лікування (приклад)
Мал. 24 – Кнопка "Зареєструвати в eHealth" (приклад)
Мал. 25 – Реєстрація плану лікування в eHealth (приклад) Після реєстрації плану лікування в ЕСОЗ його стан змінюється на "Новий" (для швидкої зміни стану плану лікування, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 23)).
Мал. 26 – Доступ до плану лікування eHealth Мал. 27 – Доступ до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Процедура отримання доступу проходить через добровільну інформаційну згоду та отримання СМС (для пацієнтів з методом автентифікації через СМС) (мал. 28). Мал. 28 – Підтвердження доступу до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Підписання призначень у плані лікуванні
Мал. 29 – Створення даних у вкладці "Призначення" (приклад) Внести дані про призначення:
Мал. 30 – Створення проекту для підписання призначення на препарат (приклад)
Мал. 31 – Створення проекту для підписання призначення групу послуг (приклад) Мал. 32 – Створення проекту для підписання призначення окремої послуги (приклад)
Мал. 33 – Реєстрація призначення в ЕСОЗ Мал. 34 – Підписання призначення в ЕСОЗ
Мал. 35 – Призначення зі статусом "Заплановано"
Мал. 36 – Зміна стану призначення зі статусом "Проект" (приклад) Мал. 37 – Підтвердження зміни стану призначення зі статусом "Проект" (приклад)
Мал. 38 – Зміна статусу призначення на "Внесено помилково" (приклад)
Мал. 39 – Кнопка "Відмінити" для відміни призначення зі статусом "Заплановано" (приклад)
Мал. 40 – Причина зміни статусу (приклад)
Мал. 41 – Підписання причини зміни статусу призначення (приклад)
Мал. 42 – Зміна статусу призначення на "Відмінено" (приклад) | |
Створення та обробка електронного направлення із пов’язаним ПЛ та призначенням | |
Мал. 43 – Кнопка "Створити" для реєстрації електронного направлення (приклад)
Для реєстрації декількох направлень одночасно (пакет направлень, що підписується з таблиці направлень), необхідно натиснути "Додати направлення", внести наступне направлення, а потім необхідні направлення з таблиці направлень за допомогою кнопки "Зареєструвати в системі "eHealth". Мал. 44 – Реєстрація направлення з пов’язаним планом лікування та призначенням (приклад)
Призначення можливо виконати у межах різних ЕМЗ, залежно від вимог кожного окремого пакету. Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році". УВАГА! Для виконання направлення ЕМЗ має бути зареєстроване належним чином та підписане електронним ключем.
Мал. 45 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком "Дії" для СМД
Мал. 46 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком "Процедури"
Мал. 47 – Створення діагностичного звіту в межах взаємодії Мал. 48 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком "Діагностичні звіти"
Мал. 49 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком "Діагностичні звіти" та процедури одночасно
Мал. 50 - Приклад виконання призначення у діагностичному звіті Мал. 51 - Приклад виконання призначення у процедурі
Мал. 52 – Виконання призначення (приклад) | |
Завершення медичного випадку | |
Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році".
Мал. 53 – Кнопка "Завершити" для відміни призначення зі статусом "Виконується" (приклад)
Мал. 54 – Причина зміни статусу (приклад)
Мал. 56 – Призначення зі статусом "Виконано" УВАГА! Виконати призначення можливо у разі погашення електронного направлення (мал. 57). Мал. 57 – Повідомлення про непогашене направлення
Мал. 58 – Кнопка "Завершити" для завершення плану лікування (приклад)
Мал. 59 – Внесення причини зміни статусу (приклад)
Мал. 60- Статус плану лікування "Завершений"
Мал. 61 - Кнопка "Закрити епізод"
Мал. 62 - Кнопка "Закрити епізод" |
- Нет меток