Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir). Пошук картки пацієнта за направленням. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару. |
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та виконайте зазначені рекомендації. Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення. Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами. |
Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД), Опис інтерфейсу (Приймального), Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг не правильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікації пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається на користувачеві який виконав обробку даних пацієнта в системі. |
Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення або за направленням) та за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального), табл.2), тому пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності.
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:
|
Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та за різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням).
Крім пацієнтів при свідомості до Приймального відділення можуть поступати пацієнти, що є без свідомості або без документів (втрата), тому в даному випадку необхідно виконувати інші дії (детально в пункт даної інструкції Неідентифіковані).
При самозверненні (не залежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО першочергово проводиться пошук пацієнта в eHealth!
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар. Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)). |
Нижче наведено алгоритм дій спеціалістами приймального відділення при проведенні пошуку пацієнта, (мал.1):
Вносимо персональні дані відповідно документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікувати пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"). |
4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
5. Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Далі в залежності від результатів пошуку та ідентифікації потрібно виконати певні дії перед оформленням госпіталізації.
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
Перший варіант, коли "Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2)", свідчить про позитивний результат пошуку. За результатами даного варіанту, пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку:
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 2 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Таблиця 2 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) | ||
---|---|---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth |
| ||
2. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth |
| ||
3. | Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) |
| ||
4. | Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth |
| ||
5. | Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth) |
|
У випадку коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно:
Та виконати потрібний варіант, що відповідає ситуації. |
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).
Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").
Мал. 8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
У випадках, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта для оформлення госпіталізації, необхідно провести реєстрацію неідентифікованого пацієнта в системі eHealth. Дана процедура виконується лише у виключних ситуаціях, наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось причин не може назвати свої персональні дані (мал. 9. Лише за таких умов до системи eHealth повинна бути заведена неідентифікована персона (детально процедура реєстрації неідентифіковної особи в eHealth, зазначено в інструкції Неідентифікований пацієнт ("eHealth").
Мал. 9 - Умови створення неідентифіковної особи в eHealth
Виконання процедури неідентифікації пацієнта в eHealth, в свою чергу, дасть можливість медичним працівникам виконати:
ОБОВ'ЯЗКОВОЮ умовою після проведення реєстрації неідентифікованої особи є створення АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ (мінімальний набір медичних даних). У разі їх відсутності, неідентифікована персона автоматично деактивується! Відповідальність за неправомірне використання процедури реєстрації неідентифікованої особи в eHealth та невиконання всіх умов даної процедури несе користувач та ЛЗ. У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даній інструкції, потрібно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта та ідентифікували за документами. Далі переходимо до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне) або іншого потрібного етапу (госпіталізація - Госпіталізація (Приймальне); консультація - Алгоритм роботи (Лікар поліклініки), Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки) та Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки)), визначається за потреби користувачем. |
Якщо етап "Пошук пацієнта" не проведено або визначено не правильного пацієнта - далі при лікуванні пацієнта під час передачи ЕМЗ лікарем до eHealth З'ЯВЛЯТЬСЯ помилки (відправити дані не можливо, невідповідність даних, тощо...). В такому випадку потрібно:
Детально робота з помилками в системі описано в інструкції Помилки при роботі з системою (Стаціонар). |