Передумови створення  консультації (взаємодії)

Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:

  • Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.

  • Консультація, яка зберігається в системі "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.



УВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!




Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

ПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (мал. 2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням


Мал.2 - Створення амбулаторної картки

Алгоритм створення  консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)

Для створення картки "Консультація лікаря ….", необхідно в амбулаторній картці додати гілку "Консультація лікаря…" (мал. 3). В доданій гілці  (мал. 4, позначка [1]) на робочому полі відкриється таблиця, де необхідно натиснути кнопку "Додати"    (мал. 4, позначка [2]).

Мал. 3 - Додавання гілок до амбулаторної картки


Мал. 4 - Створення консультації

З’явиться картка "Консультація ортопеда-травматолога" (мал. 5), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку "Зберегти".

Мал. 5 - Заповнення та збереження картки

Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку "Зберегти"  (мал. 5).

Для скасування внесення картки, натиснути кнопку "Скасувати" 

Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth

ВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 



Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (мал. 6)

Мал. 6 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (мал. 7).

Мал. 7 - Обираємо необхідний тип консультації

 Варіант ІІ

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (мал. 8).

Мал. 8 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (мал. 9).

Мал. 9 - Запропоновані типи консультацій

Варіант ІІІ

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (мал. 10).

Мал. 10 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (мал. 11).

Мал. 11 - Внесення епізоду в картку пацієнта

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками  обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...

Додаткові картки консультації

УВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.

Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)


ПризначенняРозділОпис


Визначення антропометрія пацієнта Антропометрія

Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних  в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста.


Medication, drugs, drug, medical, medicine icon - Download

Призначення та реєстрація препаратів


 Призначені препарати

Містить перелік створених призначених препаратів:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в eHealth по програмі "Доступні ліки".


Diagnostic - Free medical icons

Направлення через  в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

 Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth


Prescription, medical, bill, leave, sick, document, history icon - Download


Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціалістаЛікарняний листокРобота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка.

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста








  • Нет меток