Передумовою створення плану лікування (ПЛ)
- Проведена Авторизація спеціаліста
Перевірка даних пацієнта в системі eHealth
- Зареєстрований Епізод та амбулаторна взаємодія (СМД) на пацієнта.
УВАГА!
На конкретний План лікування, створюється на конкретний код діагнозу, згідно Класифікатору хвороб та споріднених проблем охорони здоров’я НК 025:2019. При створенні Плану лікування може бути внесено 1 код діагнозу (зазначений, як основний при створенні амбулаторної взаємодії).
УВАГА!
План лікування може бути без дати закінчення, або може мати опційну дату завершення. За потреби його можна продовжити, створивши нові призначення (активності).
Дозволені типи ЕМЗ при створенні плану лікування
- Епізод
- Процедура
- Діагностичний звіт
Дозволені типи ЕМЗ при первинного призначення (активності)
- Стан/діагноз пацієнта
- Спостереження
- Діагностичний звіт
Важливо!
Якщо в пацієнта відсутні поперпедні передні ЕМЗ, які необхідно зазначати в Плані лікування, то лікар (автор ПЛ) може самостійно в консультації (амбулаторній взаємодії), на основі якої буле створено План лікування, вказати необхідні ЕМЗ на підставі наявності паперової документації.
ВАЖЛИВО!
На амбулаторному рівні лікування у пацієнта з одним конкретним діагнозу (або стану) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом) попередній активний план автоматично деактивується!
Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може на його основі отримувати вторинні призначанення (електронні рецепти та направлення).
З однаковим діагнозом чи станом у пацієнта можливо відкрити ще один план лікування, виключно, при взаємодії у стаціонарі.
Допускаєтья одночана наявність:
одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні
одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні та стаціонарному рівні
Якщо у пацієнта є активний план лікування в одного лікаря (автора ПЛ), але пацієнт звернувася заз потребою створити електронне направлення чи рецепт у іншого лікаря, то вони виписуються на підставі певних призначень у активному плані лікування (нового плану лікування створювати не потрібно).
Заміна лікарів, також передбачає роботу з активним планом лікування (БЕЗ створення нового плану лікування).
Доступ до плану лікування
УВАГА!
Для лікарів СМД всі доступи на читання або редагування даних надає пацієнт за допомогою смс, якщо метод автентифікації через СМС!
Для лікарів ПМД доступ є відкритий, якщо лікар має з пацієнтом заключену декларацію.
Робота автора з його планом лікування (спеціаліст СМД)
Створення первинних призначень
Виписування е-рецептів та е-направлень на основі первинних призначень (активностей)
Зміна статусів первинних призначень та плану лікування
Використання плану лікування іншим лікарем (ПМД /СМД)
Перегляд плану лікування
Ведення роботи за планом лікування (створення електронних рецептів та направлень)
Створення, скасування та завершення первинного призначення у плані лікування (для СМД)
Доступ на читання плану лікування
- Перегляд загальної інформації щодо плану лікування
- Перегляд первинного призначення (активності)
- Створення вторинного призначення на основі первинного
Доступ на редагування плану лікування
- Перегляд загальної інформації щодо плану лікування
- Перегляд первинного призначення (активності)
- Створення вторинного призначення на основі первтинного
- Створення нового первинного призначення
- Змінювати статус попередніх первинних призначень
- Змінювати статус плану лікування
Алгоритм роботи з планом лікування
- Обов'язково провести Перевірку даних пацієнта в системі eHealth з документу та перевіряючи РНОКПП (код платника податку) або номер свідоцтва пацієнта (для неповнолітніх пацієнтів) (мал. ).
Мал. - Пошук пацієнта в системі
УВАГА!
Якщо при пошуку пацієнта в системі eHealth виявлено декілька облікових записів, медичний працівникк обирає запис саме того пацієнта, чиї персональні дані вказані згідно документів.
Робота з планом лікування, активностями, електронними направленнями та е-рецептами можлива лише для ідентифікованих пацієнтів з документів.
Якщо пацієнт не зареєстрований в ЕСОЗ, медичний працівник, має попередньо провести Редагування пацієнта в системі eHealth.
2. Пошук електронного направлення в eHealth
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. ).
Мал. - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги.
Якщо пацієнт звернувся без електронного направлення, обов'язково здійснюємо Перевірку даних пацієнта в системі eHealth.
3. Стврення Епізоду медичної допомоги
Мал. - Створення епізоду
Мал. - Створений епізод
УВАГА!
Будьте обережні при зазначенні епізоду як "Помилково внесений" або закритті епізоду - ці дії незворотн і можуть вплинути на роботу незакритого Плану лікування!
Епізод eHealth створюється в перший день надання медичної допомоги пацієнту (Наказ МОЗ 28.02.200 №578).
Для роботи з цукровим діабетом тип епізоду "Лікування", статус епізоду має бути "Діючий".
Особливості роботи з епізодом (для пацієнтів хворих на діабет)
- При зміні лікаря, пацієнт повідомляє попереднього лікаря про зміну (для закриття епізоду). Новий лікар відкриває свій епізод.
- Якщо через декілька місяців, пацієнт повертається до попереднього лікаря, в якрого вже закритий епізод по даному медичному випадку, то лікар має відкрити новий епізод
для продовження ведення цього пацієнта.
4. Створення та підписання амбулаторної взаємодії - ЕМЗ передаються після кожного візиту пацієнта
УВАГА!
Будьте обережні при зазначенні амбулаторної взаємодії, як "Помилково внесена" - ця дія незворотня і може вплинути на роботу незакритого Плану лікування!
При створенні взаємодії в межах епізоду ведення пацієнтів необхідно врахувати такі значення:
- Взаємодія є обов'язковим медичним записом для фіксації лікарем результатів надання медичної допомоги пацієнту, підставою для створення Плану лікування є взаємодія з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", пріоритетність "Планова".
- В межах одного епізоду може бути створена різна кількість окремих взаємодій, залежно від окремого медичного випадку.
- Поле "Місце надання послуг" обов'язкове поле для передачі даних в eHealth
- Електроне направлення зазначається у взаємодії у випадку, коливзаємодія була відкрита на підставі звернення пацієнта з е-направленням до даного спеціаліста.
План лікування має бути створений після реєстрації амбулаторної взаємодії, у якій буде вказана інформація, що підтвержує відповідний стан пацієнта: діагноз, спостереження, діагностичні звіти.
Якщо в пацієнта відсутні попередні передні ЕМЗ, які необхідно зазначати в Плані лікування, то лікар (автор ПЛ) може самостійно в консультації (амбулаторній взаємодії), на основі якої буле створено План лікування, вказати необхідні ЕМЗ на підставі наявності паперової документації.
СОЦІАЛЬНІ ТА МЕДИЧНІ ДАНІ пацієнта (номер студентського квитка, рівень глікозильованого гемоглобіну, гостроти зору тощо) зазначаються у СПОСТЕРЕЖЕННІ.
Мал. - Внесення соціальних та медичних даних на пацієнта
- Всі інші секції та поля лікар заповнює з урахуванням конкретного звернення пацієнта, враховучи потреби в створенні Плану лікування:
- Після створення взаємодії, необхідно підписати чинним КЕП.
Створення плану лікування
Перед створенням плану лікування лікар має інформувати пацієнта про намір створення плану лікування, в якому буде вказано період та процес лікування та отримати згоду від пацієнта.
Пацієнт також має бути попереджений про те, що на амбулаторному рівні лікування у ньогоз одним конкретним діагнозом (або станом) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом) попередній активний план автоматично деактивується!
Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може на його основі отримувати вторинні призначанення (електронні рецепти та направлення). Тому пацієнту варто рекомендувати попереджати лікуючого лікаря (автора його плану лікування) про потребу зміни лікаря пацієнтом, щоб уникнути порушень процесу лікування.
З однаковим діагнозом чи станом у пацієнта можливо відкрити ще один план лікування, виключно, при взаємодії у стаціонарі.
- Для створення ПЛ необхідно перейти у вкладку «План лікування» (мал. ).
Мал - Вкладка "План лікування"
УВАГА!
ПОШУК ПЛАНУ ЛІКУВАННЯ
Перед створенням Плану лікування спеціаліст обов'язково проводить пошук попередніх планів, для уникнення скасування (деактивування) попередніх планів лікування, що встановлюються
системою автоматично, у випадку створення нового плану лікування з ідентичним кодом діагнозу або стану НК 025:2019 вказаного на однрому рівні надання медичної допомоги.
Для пошуку необхідно вказати значення в полі "Дата з" (пошук виконується по всіх датах де проміжною є зазначена"Дата з") та обрати необхідний стан (для перевірки наявності активних планів лікування обрати "Активний") та натиснути "Пошук" (мал. ).
Мал. - Пошук плану лікування
Після пошуку плану (за наявності вказаних параметрів пошуку) в таблиці планів лікування з'явиться дані (мал ).
Мал - Таблиця "План лікування" (приклад)
ПІДКАЗКА!
Мал. - Заповнен полів плану лікування
Реєстрація ПЛ в eHealth
Реєстрації чернетки плану лікування в системі eHealth
- Для реєстрації чернетки плану лікування в системі eHealth необхідно здійснити підписання ПЛ, після отримання дозволу від пацієнта.
- Після збереження чернетки ПЛ в МІС "МедЕйр необхідно перейти здійснити пошук плану лікування зі станом "Чернетка", обрати необхідний план лікування та натиснути на кнопку "Зареєструвати в eHealth" (мал. ).
Мал. - Ініціювання підписання плану лікування
- Підписати план лікування своїм КЕП (мал. ).
Мал. - Підписання ПЛ
- Пацієнту надійде СМС повідомлення про ініціацію плану лікування (мал. ) з його публічним номером та посиланням на пам'ятку про згоду на обробку даних та ведення плану лікування (мал. ).
Мал. - СМС про ініціацію плану лікування
Мал. - Пам'ятка пацієнту
- Після успішної реєстрації чернетки в системі eHealth з'являться данні з публічним номером ПЛ
Мал. - Публічний номер ПЛ
- Також лікар, який створив план лікування, може надати пацієнту роздруковану інформаційну довідку, в якій буде зазначено номер плану лікування.
Заповнення полів Плану лікування
Таб. 1 - Опис та призначення полів плану лікування
Назва поля | Опис та призначення |
---|---|
Поле "Пацієнт" | Поле заповнене по замовчуванню |
Поле "Взаємодія" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Перелік зареєстрованих в eHealth взаємодій з'являється автоматично, необхідно вказати посилання на взаємодію, на основі якої створюється план лікування. |
Поле "Назва*" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Зазначається назва плану лікування у довільній формі. Рекомендовано у назві плану лікування зазначати дату відкриття плану лікування та особливі примітки. Наприклад: “01.07.2021. ЛІКУВАННЯ НЕЦУКРОВОГО ДІАБЕТУ” |
Поле "Категорія*" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth Категорії плану лікування - визначають якого класу захворювань відноситься план лікування class_1- "ДЕЯКІ ІНФЕКЦІЙНІ ТА ПАРАЗИТАРНІ ХВОРОБИ" class_3 - "ХВОРОБИ КРОВІ ТА КРОВОТВОРНИХ ОРГАНІВ, ТА ОКРЕМІ ПОРУШЕННЯ З ЗАЛУЧЕННЯМ ІМУННОГО МЕХАНІЗМУ" class_4 - "ЕНДОКРИНІ ХВОРОБИ, РОЗЛАДИ ХАРЧУВАННЯ ТА ПОРУШЕННЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН" ДОСЛІДЖЕННЯХ, НЕ КЛАСИФІКОВАНІ В ІНШИХ РУБРИКАХ"
|
Поле "Умови надання послуг" | Необхідно обрати з довідника умови надвання послуг:
|
Поле " Автор" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. У цьому полі оберається ПІБ лікаря, який створює план лікування і несе відповідальність за достовірність вказаної інформації. |
Поле "Початок періоду (Дата з)" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Вказується дата створення плану лікування |
Поле "Кінець періоду (Дата по)" | Вказувати дату завершення дії плану лікування не обов’язково. У випадку, якщо автор плану лікування вказує дату його завершення, з'явиться повідомлення наступного змісту: “Увага! Ви зазначаєте кінцевий термін періоду дійсності плану лікування. Зауважте, що отримання пацієнтом медичних послуг або лікарських засобів за призначенням з цього плану лікування після цієї дати будуть неможливі!” |
Поле "Діагноз" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Дане поле повхязане з полем "Взаємодія" та обраним основним діагнозом в ній. |
Поле "Розширений опис" | Зазначається суть плану лікування у довільній формі. |
Поле "Коментар" | Поле для приміток, що зазначається у довільній формі. |
Блок "Додаткова інформація" Для роботи з блоком "Додаткова інформація", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:
У цьому блоці автор плану лікування може вказати посилання на електронні медичні записи пацієнта, які зокрема:
Це можуть бути посилання на ЕПІЗОДИ медичної допомоги, ПРОЦЕДУРИ або ДІАГНОСТИЧНІ ЗВІТИ. Вказати посилання на електронні медичні записи пацієнта можливо за умови, що в ЕСОЗ вже є записи, які стосуються діагностики та лікування захворювання або стану, щодо якого пацієнту створюється план лікування. | |
Секція "Персонал" | В даному полі є можливість внести дані про персонал. На боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" Мал. - Картка "Пошук спеціаліста" |
Секція "Перелік станів та спостережень" | В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натиснути кнопку "Створити" Вказуємо дані в полі "Тип ЕМЗ", зазначаємо дату Мал. - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (Пошук ЕМЗ) |
Секція "Активності" | Для реєстрації даних секції в системі eHealth (для автора протоколу, його замісника, або лікаря ПМД), необхідна створення запиту на доступ до редагування плану лікування. Детальний опис в розділі "Робота з первинними призначеннями". |
Статуси плану лікування та первинних призначень
Таб. 2 - Статуси ПЛ
Назва | Опис для плану лікування | Назва | Опис для первинних призначень (активностей) |
---|---|---|---|
Чернетка | План лікування розробляється або очікує використання та ще не вступив в дію. Стан "Чернетка" можливий при реєстрації плану в МІС | Заплановане | Встановлюється системою автоматично при створенні та підписанні в системі eHealth первинного призначення |
Новий | Встановлюється системою автоматично, коли лікуючий лікар створює план лікування і реєстує його в eHealth | Виконується | Встановлюється системою автоматично, коли пацієнт розпочав отримувати лікарські засоби, або послуги за певним призначенням |
Активний | План лікування вступив в дію, встановлюється системою автоматично, у випадку створення первинного призначення (активності) та підписання його в системі eHealth. Статус описує, що цей план лікування діє зараз, тому інші плани лікування для цього пацієнта з таким самим діагнозом повинні бути припинені | ||
Призупинений | План лікування був призупинений | Відмінене | Встановлюється лікарем вручну, у випадку, якщо дане призначення , за певних причин, вже непотрібне. Статус "Відмінене" може бути обраний для первинного призначення, якщо пацієнт ще не розпочав отримувати медичні послуги чи лікарські засоби за цим призначенням, або якщо медичне призначення вже виконується але перестало бути актуальним для пацієнта |
Відмінений | План лікування завершений та він більше не буде використовуватися в майбутньому. Встановлюється вручну, лікарем, що є його створив, у випадках, якщо пацієнт не надає згоду на ведення плану лікування, або призначення стоврені та не будуть виконуватись з певних причин. ВАЖЛИВО! Якщо у плані лікування є незавершені призначення, їх необхідно завершити, перед зміною статусу плану лікування на "Відмінений" | Завершене | Встановлюється лікарем вручну, у випадку повного виконання первинного призначення або часткового виконання первинного призначення (якщо з певних причин втрачається потреба у продовженні виконання запланованого призначення). |
Завершений | План лікування завершений та він більше не буде використовуватися в майбутньому. Встановлюється вручну, лікарем що є його створив, у випадках, якщо первинні призначення у плані лікування виконані зі статусом "Завершене", або скасоване - "відмінене", а сам план лікування завершений за певних причин | ||
Скасований (деактивований) | Встановлюється системою автоматично, у випадку створення нового плану лікування з ідентичним кодом діагнозу або стану НК 025:2019 вказаного на одному рівні надання медичної допомоги. План лікування перервано до моменту його закінчення. Встановлюється вручну (автором ПЛ) у випадку, коли план лікування був відхилений з будь-якої причини або по плану лікування була отримана помилка (з відповідною помилкою).
| ||
Невизначений | Поточний стан листку лікарських призначень невизначений | ||
Частково виконано | Встановлюється при закритті пов’язаного плану лікування, якщо є і виконані і не виконані призначення | ||
Не виконано | Встановлюється при закритті пов’язаного плану лікування, якщо жодне заплановане призначення не було виконано |
Увага!
Статуси плану лікування та первинних призначень можуть змінюватися:
автором плану лікування, за умови отримання дозволу на читання та редагування ланих в eHealth
лікарем, що заміняє автора плану лікування, за умови отримання дозволу на читання та редагування ланих в eHealth
автоматично еHealth
Скасування/відміна плану лікування
У випадку, якщо склалися обставини, за яких необхідно скасувати план лікування, автор плану лікування має змінити його статус на "Відмінений".
Разом зі зміною статусу також необхідно зазначити причину скасування плану лікування.
Статус "відмінений" може бути обраний для плану лікування як у випадку, коли первинні призначення ще не були заплановані так і за наявності первинних призначень (активнистей).
В такому випадку усі первинні призначення повинні бути завершеними або скасованими.
Зміна статусу з "Новий" або "Активний" на "Відмінений" відбувається шляхом натискання відповідної кнопки у картці зареєстрованого плану лікування (мал. ).
Мал. - Відміна / завершення плану лікування
З'явиться вікно, де необхідно вказати причину зміни статусу плану лікування:
Механічна помилка
Невірно ідентифікований пацієнт
Відмова пацієнта
Пацієнт не дав дозволу на ведення плану лікування
Смерть пацієнта
Пацієнта переведено в інший заклад
Зміна профілю лікаря
Робота з первинними призначеннями (активностями)
Варіанти реєстрації активностей:
- Реєстрація в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health
- Реєстація активностей в системі e-health
Реєстрація активностей в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health
Після реєстрації чернетки плану лікування в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health (або після підписання ПЛ в ЕСОЗ), з'являється можливість створення активності в МІС "МедЕйр".
Для цього в плані лікування (зі станом "Чернетка" або "Активний"), необхідно обрати секцію "Активність" та натиснути кнопку "Створити" (мал. )
ПІДКАЗКА!
Особливості ведення первинного призначення препарату (активністі)
При створенні первинного призначення (активності) лікарського засобу лікар повинен вказати кількість цього засобу в одиницях форми випуску (мл, мг, тощо), яку має приймати за цим призначенням.
Наприклад, ендокринолог створює призначення інсуліну, та вказує необхідну кількість лікарського засобу, що може бути виписаний за цим призначенням.
Якщо лікар виписує первинне призначення на 6 місяців, то максимальний термін призначення інсуліну в е-рецепті - 90 діб. Тому згідно призначення інсуліну з розрахункус 6 місяців - з цим первинним призначенням пацієнт може звернутися щонайменше - двічі.
Важливо, що е-рецепт не може бути виписаний на меншу кількість препарату ніж 1 добова доза конкретного пацієнта.
Якщо первинне призначення інсуліну було створено на 6000 МО інсуліну, а пацієнту необхідно по 30 МО на добу (Всього 6000МО ÷ 30МО/ добу=200 діб).
Згідно цього розрахунку:
Максимальна кількість інсуліну в МО - 2700 МО інсуліну (на 90 діб).
Мінімальна кількість інсуліну не менша ніж 30 МО (1 добова дозоза пацієнта).
Максимальний термін, на який призначається інсулін вагітним жінкам не перевищеє 3-х місяців, тому одразу можливо виписати рецепт на 90 діб.
Реєстація активностей в системі e-health
Передумови реєстрації активностей:
- Обов'язковою передумовою створення та є реєстрація ПЛ в системі eHealth,
- Отимання дозволу на читання та редагування даних в системі eHealth (доступ дозволить лікарю створювати первинні призначення та змінювати їх статуси).
Для Отимання дозволу на читання та редагування даних в системі eHealth у вкладці "План лікування" знайти необхідний план лікування (зі станом "Чернетка" або "Активний") та натиснути кнопку
"Запросити доступ в eHealth"
(мал. ).Мал. - Спецдія "Запросити доступ в eHealth"
В формі "Отимати дозвіл на читання даних з системи "eHealth"" необхідно вказати активний метод автентифікації (мал. ) і натиснути
Мал. - Активний метод автентифікації
З'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнта і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. ).
Мал. - Пам'ятка пацієнту
- Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнта і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 4).
- З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth через код СМС, що підтверджує згоду пацієнта на створення активності з реєстрацією (згода на лікування).
- Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. ).
Мал. - Підтвердження доступу
- З'явиться табличка на отримання дозволу (мал. 6).
Мал. 6 - Отримання дозволу
- Натискаємо
Необхідно перейти до обраного ПЛ та обрати секцію "Активність", натиснути кнопку "Створити" (мал. )
Після цього лікар може створити первинні призначення на певний період лікування пацієнта за вказаним планом лікування.
Первинні призначення, котрі реєструютьс в системі eHealth бувають 2-х типів:
первинні призначення на медичні послуги - на основі яких можна створити е-направлення;
первинні призначення на лікарські засоби - на основі яких можна створити е-рецепти.
Заповнення полів первинного призначення (активності)
Таб. 3 - Опис та призначення полів активності
Назва поля | Опис та призначення |
---|---|
Поле "Автор" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Поле заповнене по замовчуванню. У цьому полі вказується ПІБ лікаря, який є автором цього первинного призначення. |
Поле "Очікуваний результат" | Поле не обов’язкове для заповнення. Необхідно обрати одну або декілька причин даного призначення та вказати, яких змін медичного стану пацієнта він очікує після виконання цього первинного призначення:
|
| Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth при виборі типу призначення "Препарат" та необов’язкове для заповнення призначень на медичні послуги. Для призначення на медичні послуги, то із запропонованих значень можна обрати ЛИШЕ: "Програма державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". При виборі типу призначення "Препарат", обов’язково обрати програму реімбурсації:
Значення довідника поля "Програми", що доступні тільки в МІС МЕДЕЙР
Зверніть увагу, що програма може бути змінена при взятті в обробку е-направлення, яке створене на підставі первинного призначення |
Поле "Призначення" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. Довідник поля "Призначення"
Поле, що містить довідник з переліком призначень, залежно від обраного типу призначення змінюється форма поля опису призначення. При виборі призначення "Препарат", необхідно ввести частину назви препарату та знайти потрібне значення. При виборі призначення "Направлення" необхідно ввести частину назви послуги (або конкретний код послуги) та знайти потрібне значення. Довідник шукає по "містить" |
Поле "Кількість" (загальна кількість препарату або загальна кількість процедур) | Обов'язковполе для передачі даних в eHealth. У цьому полі вказується загальна кількість (число) лікарського засобу в одиницях форми випуску, яку пацієнту необхідно отримати за цим первинним призначенням. При заповненні цього поля (для призначення "Препарат"), система автоматично підбере та запропонує форму випуску відповідно до обраного лікарського засобу у полі "Призначення". Зверніть увагу!
При заповненні цього поля (для призначення "Направлення") у полі вказується кількість призначених медичних послуг. Наприклад: 5 (якщо 5 процедур) |
Поле "Дата з" | Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth. У цьому полі обов’язково вказується дата початку дії призначення. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаряю. |
Дата по | Поле не обов’язкове для заповнення. Вказувати дату закінчення дії призначення не обов’язковою. Зверніть увагу! Якщо в плані лікування вказано дату закінчення плану лікування, то дата закінчення первинного призначення має бути вказана з урахуванням терміну дії плану лікування. |
Поле "Розширений опис" | Поле не обов’язкове для заповнення. У цьому полі автор первинного призначення може лишити коментар або уточнення, які стосуються цього призначення та які допоможуть йому або іншим лікарям при роботі чи ознайомленні з цим призначенням у довільній формі. |
Блок "Посилання та підстави для призначення" Для роботи з таблицею "Посилання та підстави для призначення", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:
У цьому полі вказується код НК 025:2019, який відповідає діагнозу або стану пацієнта, на підставі якого створюється це первинне призначення. | |
Секція "Діагноз" | В даному полі є можливість внести дані про діагноз, що є підставою для створення призначення На боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" Мал. - Вибір значення (Пошук спеціаліста) |
Секція "ЕМЗ" | В таблиці "Пошук ЕМЗ" на боковій панелі натиснути кнопку "Створити" Вказуємо дані в полі "Тип ЕМЗ", зазначаємо дату Мал. - Картка "Пошук ЕМЗ" |
Підписання збереженого первинного призначення
Для реєстрації первинного призначення в системі eHealth необхідно виконати наступні дії:
Після збереження чернетки первинного призначення в плані лікування, обраємо необхідну активність та натискаємо на кнопку "Зареєструвати в eHealth"
(мал. ).Мал. - Ініціювання підписання активності
- Підписати план лікування своїм КЕП (мал. ).
Мал. - Підписання активності
Первинне направлення на послуги (на направлення)
Якщо первинне призначення передбачає кілька медичних послуг, то по мірі того, як в ЕСОЗ будуть створюватися електронні медичні записи, які базуються на е-направленні, яке створено на підставі цього первинного призначення, то ЕСОЗ буде автоматично змінювати значення “доступної кількості” у первинному призначенні.
Погашення е-направлення не впливає на значення “доступної кількості”.
Тож при перегляді первинних призначень можна буде побачити, яку кількість медичних послуг залишилось виконати із призначеної автором кількості.
Первинне направлення на препарати
Якщо первинне призначення передбачає створення декількох електронних рецептів, то по мірі того, як вони будуть погашатись в аптечному закладі, система буде автоматично змінювати значення “доступної кількості” вторинних призначень.
Тож при перегляді первинного призначення можна буде побачити, яку кількість лікарського засобу із призначеної автором ще не отримав пацієнт в аптеці і ще потенційно доступно до виписування за цим призначенням.
Якщо е-рецепт виписано, але ще не погашено в аптеці і він є активним до погашення, то “доступна” кількість ще не буде зменшена, але на таку кількість неможливо буде виписати інший рецепт.
Процес створення первинного призначення завершується після автоматичної перевірки системою плану лікування. Якщо у плані лікування вже існує аналогічне первинне призначення в незавершеному статусі (“заплановане” або “виконується”), то система не дозволить створити нове первинне призначення. Якщо у плані лікування відсутнє аналогічне первинне призначення в незавершеному статусі, то система дозволить створити нове первинне призначення.