Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 9 Следующий »


ЗмістПризначенняОпис



Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Послуги"

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації по послугам, що надає ЛЗ.

Розділ для керівника  ПМД/СМД.

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення.

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Керівник медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Створення та налаштування

Вкладка "Послуги":

Створення та заповнення блоку послуги є важливою частиною налаштування лікувального закладу та створення розкладу лікарів. Для запису пацієнта на прийом, потрібно створити послугу яку надає лікар (-і). В ній фіксуються дані про лікарів, зазначено час, який спеціаліст витрачає на одну консультацію, що дає змогу оптимізувати графік надання послуг в лікувальному закладі.

Для керівника ПМД:

  • Створення послуг та налаштування згідно даної інструкції

Для керівника ПМД:

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення та налагодження послуги є створені в системі Спеціалісти

Вибір послуги в розкладі по спеціалістам можливий за умови, якщо в ній вказано спеціаліста.

Якщо спеціальність у відповідному полі картки Спеціаліста (детально тут...) не відповідає вказаній спеціальності в послузі, створити запис на прийом до такого спеціаліста буде НЕМОЖЛИВО.

УВАГА!

Перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), щоб потім не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою. Вносити зміни у дані про кабінети та розклад можливо, якщо дані не впливають на роботу всієї системи.

Для того щоб створити послугу в системі MedEir, необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
  4. Обрати вкладку "Послугу" (мал.1, позначка [1])
  5. Обрати кнопку [Cтворити], натиснути (мал.1, позначка [2])

Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Послуги")

6. З'явиться картка створення послуги (мал.2,)

Мал. 2- Картка "Послуга" (Створення)

7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) наступні поля:

  • "Тип послуги" - *поле є обов'язковим (мал.2, позначка [1]), обрати з випадаючого списку (відображаються лише перші 20 результатів).

Потрібно набрати перші літери ключових слів типу послуги (мал.3).

Наприклад ввести слово "консультація" та  обрати потрібну послугу (для амбулаторних умов вказати "Консультація в лікарні").

Мал. 3 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Типу послуги"

  • "Стандартна послуга"  - поле активується лише після вибору типу послуг (мал.2, позначка [2]), обрати з випадаючого списку (відображаються лише перші 20 результатів). Потрібно набрати перші літери ключових слів, стандарту послугу, наприклад: консультація (мал.4). Далі обрати ту послугу, що буде надавати лікар, наприклад: Консультація терапевта.


Мал. 4 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Стандартна послуга"

  • "Тривалість" - вказати у хвилинах тривалість прийому пацієнта лікарем (мал.5).

Мал. 5 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Тривалість" послуги

  • "Надається" - вказати варіанти надання послуги: всіма спеціалістами/конкретними спеціалістами; всіма спеціальностями/конкретними спеціальностями; у всіх кабінетах/у конкретному кабінеті (мал.6).

Позначки залишити або прибрати, в залежності від конфігурації надання послуги )

УВАГА!

Позначку "Всіх спеціальностей"  НЕ ВІДМІЧАТИ!!!

У випадку, якщо потрібно вказати конкретних спеціалістів, що будуть надавати послугу, необхідно прибрати позначку "всіма спеціалістами" (мал.6, позначка [1]) після чого з'явиться блок вибору спеціаліста (мал.6, позначка [2]). В цьому блоці вказати спеціалістів в полі "Спеціаліст", які будуть надавати послугу (мал.6, позначка [2]), натиснути кнопку [Додати] (мал.6позначка [3]).


Мал. 6 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "всіма спеціалістами"

УВАГА!

Відмітку "всіх спеціальностей" (мал.7, позначка [1]), НЕ ВІДМІЧАТИ! Оскільки вона автоматично розподіляє прив'язку даної послуги до всіх спеціалістів у ЛЗ.

Після цього з'явиться блок вибору спеціальності (мал.7, позначка [2]), вказати спеціальність лікаря, що буде надавати послугу в полі "Спеціальність" (мал.7, позначка [2]), натиснути кнопку [Додати] (мал.7позначка [3]).

Мал. 7 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "всіх спеціальностей"

ДО ВІДОМА:

Також для даної послуги можна вказати спеціаліста за замовчуванням (мал.2, позначка [5]), детально тут...


У випадку, якщо створена послуга надається в певному кабінеті, позначку з параметра "у всіх кабінетах" (мал.8, позначка [1]), потрібно прибирати, потім з'явиться блок вибору кабінету (мал.8, позначка [2]), обрати потрібний, натиснути кнопку [Додати] (мал.8позначка [3]). Як створити кабінет зазначено в розділі Кабінети (Керівник ПМД/СМД).

Мал. 8 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "у всіх кабінетах"

8. Натиснути [OK] для збереження, послугу створено.

Редагування

УВАГА!

Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені послуги, що вже були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ! 

Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи.

РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ: 

  • створення на початку помилкової послуги;
  • необхідності внесення змін, що не вплинуть на іншу інформацію в системі (наприклад, "Тривалість", додати нового спеціаліста або кабінет);
  • наявності полів, що не заблоковані: "Коментар", "Тривалість", "Надається у всіх кабінетах" (послуги для СМД, детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...)

Для внесення змін до вкладки "Послуги", необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Послуги" (мал.1, позначка [1])
  2. Обрати потрібне відділення, номер або назву кабінету в таблиці
  3. Обрати кнопку  [Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
  4. У вікні "Кабінет" (мал.2, детально опис картки тут...обрати потрібний запис розкладу
  5. Обрати кнопку  [Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
  6. Внести потрібні зміни (залежить від ситуації)
  7. Натиснути [OK] для збереження.

Видалення

УВАГА!

Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом або зареєстровано в eHealth для СМД) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (старий в такому випадку залишається в архіві та не використовується).

НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:

  • послуги, які мають історію (було створено запис на прийом або зареєстровано в eHealth для СМД).

ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:

  • створення помилкової послуги (не було створено записів на прийом або реєстрації в eHealth для СМД);
  • до послуги не прив'язаний спеціаліст.

Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система видасть помилку, про що свідчить повідомлення (мал.9), 

Мал. 9 - Помилка при видаленні відділення

Для видалення відділення у вкладці "Послуги"необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Послуги" (мал.1, позначка [1])
  2. Обрати потрібний запис у відповідній таблиці
  3. Обрати кнопку  [Видалити], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
  4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то [Так] (мал.7).

Мал. 7 - Повідомлення про вибір дії видалення

Детальний опис вкладки "Послуги" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад та ЕК Реєстрації Послуг та ролей.

  • Нет меток