Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »

ПІДКАЗКА!

Передумовою створення  консультації ( взаємодії в денному стаціонарі) будь-якої консультації, є створення картки "Денний стаціонар" (мал. 1).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням

Передумови створення  консультації (взаємодії)


УВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!


Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"


ПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення  картки денного стаціонару (мал. 2).

Мал.2 - Створення картки денного стаціонару


ВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 

Алгоритм ведення взаємодії (консультації) 


Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Мал. 5)

Мал. 5 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Мал. 6).

Мал. 6 - Обираємо необхідний тип консультації

 Варіант ІІ

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Мал. 7).

Мал. 7 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (Мал. 8).

Мал. 8 - Запропоновані типи консультацій

Варіант ІІІ

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Мал. 4).

Мал. 9 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Мал. 10).

Мал. 10 - Внесення епізоду в картку пацієнта

ВАЖЛИВО!

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками  обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...

Додаткові картки консультації (взаємодії)

УВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.



ПризначенняРозділОпис

Diagnostic - Free medical icons

Направлення через  в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста








  • Нет меток