ПІДКАЗКА!

Однією з передумов заповнення картки "Консультація спеціаліста", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

Передумови створення  консультації (взаємодії)


УВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієнта.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН), може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!


Мал.1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"


ПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення  картки денного стаціонару (мал. 2).

Мал. 2 - Створення картки денного стаціонару


ВАЖЛИВО!

Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 

Алгоритм ведення взаємодії (консультації) 


Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (мал. 3)

Мал. 3 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (мал. 4).

Мал. 4 - Обираємо необхідний тип консультації

 Варіант ІІ

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (мал. 5).

Мал. 5 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (мал. 6).

Мал. 6 - Запропоновані типи консультацій

Варіант ІІІ

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (мал. 7).

Мал. 7 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (мал. 8).

Мал. 8 - Внесення епізоду в консультацію пацієнта

ВАЖЛИВО!

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в eHealth за посиланням...

Додаткові картки консультації (взаємодії)

УВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази, наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.



ПризначенняРозділОпис

Diagnostic - Free medical icons

Направлення через систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста








  • Нет меток