ПРО РОЗДІЛ:
Даний розділ містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованими пацієнтами.
Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
ВАЖЛИВО!
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").
Пошук пацієнта
УВАГА!
Перед реєстрацією процедури, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.
Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]).
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"
Після пошуку пацієнта, переходимо до роботи з "ЕМК" (електронними медичними картками пацієнта) на головній панелі (мал. 2)
Мал. 2 – ЕМК
ВАЖЛИВО!
У вкладці "Медичні документи" (мал. 3), обираємо необхідну медична карту стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично- облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення.
Після здійснення перевірки, перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні - натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))
Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 4 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
Взаємодії пацієнта стаціонару в eHealth
Передумови роботи із взаємодіями в стаціонарі eHealth:
- авторизація лікаря в системі eHealth
- зареєстрований пацієнт в системі eHealth
- відкритий та діючий епізод пацієнта
-пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))
ВАЖЛИВО!
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом - є зареєстрований епізод в стані "Діючий".
Епізод в стані "Очікує верифікації" - не може бути доданий у взаємодію (мал. 5)
Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням…
Мал. 5 - Стани епізодів
Особливості заповнення блоку "eHealth" у взаємодіях
Типи стаціонарних взаємодій eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
- Альтернативна ідентифікація
Поля з червоними хрестиками
- обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
УВАГА!
Взаємодію з типом "Альтернативна ідентифікація" для новонароджених пацієнтів передавати в ЕСОЗ не потрібно!!!
- Взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHealth (мал. 6).
- За потреби повторної госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта, взаємодію з типом "Альтернативна ідентифікація" проводити не потрібно.
- Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Мал. 6ПІДКАЗКА:
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії.
Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
ВАЖЛИВО!
Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом "Альтернативна ідентифікація" є реєстрація в секції "Спостереження" коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене повідомлення:
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 8).
Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Варіанти ведення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
- Виписка з електронним направленням
- Виписка з паперовим направленням
- Виписка без направлення (самозвернення, КШД)
ВАЖЛИВО!
- Електронне направлення на послугу з кодом "Послуга A67010 Стаціонарне лікування" на госпіталізацію пацієнта фіксується у взаємодію з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 9).
- У взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" (в тому числі і хірургічні втручання), а також при потребі "Імунізації") для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.
Мал. 9 - Виписка з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Виписка з електронним направленням
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити направлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).
Мал. 10 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12).
Мал. 12 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).
Публічний номер направлення
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 13).
УВАГА!
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!
Мал. 13 - Формування черги на обробку
ПІДКАЗКА!
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення:
ВАЖЛИВО!
Перед переходом до роботи з ЕМК, в карті направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою"
(стан має бути "В обробці" (мал. 14)).
Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Виписка з паперовим направленням
ВАЖЛИВО!
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.
У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17).
В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).
Критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.
Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)
Видалення паперового направлення
Видалення паперового направлення можливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19).
Мал. 19 - Видалення паперового направлення (приклад)
Виписка без електронного направлення
Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо тип "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.
Взаємодія в закладі охорони здоров’я
Перед створенням взаємодій "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого.
Даний тип взаємодії для стаціонарного випадку обов'язковий при передачі даних в ЕСОЗ для новонародженого пацієнта, саме під цим типом взаємодії формується
МЕДИЧНИЙ ВИСНОВОК НОВОНАРОДЖЕНОГО
Коронавірус COVID 19
Перед створенням взаємодій "Коронавірус COVID 19" необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
У взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.
ВАЖЛИВО!
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий».
Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 5)
Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням…
Заповнюємо картку, враховуючи всі Особливості заповнення блоку " eHealth" у взаємодіях
Виписка пацієнта з ЕМК (внутрішня виписка МІС)
Внутрішня виписка пацієнта МІС
В реєстрах: "Пацієнти мого відділення" ( або "003/о – Історії хвороби мого відділення"; "096/о – Вагітності на пологи мого відділення"), "Стаціонарні картки" необхідно знайти пацієнта, зайти в його ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал. 20).
УВАГА!
Виписка пацієнта можлива, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято"
Мал. 20 - Виписка пацієнта (ЕМК)
Якщо були попередні переведення пацієнта, картка ліжкового фонду змінена на таблицю (мал. 21).
Мал. 21 - Виписка пацієнта при переведенні в інше відділення (ЕМК)
У таблиці, що з'явиться заповнити поле "Стан при виписуванні*", "Тип епікризу*", а також "Лікар" і натиснути кнопку "Ок" (мал. 22 позначки [1; 2;3]).
Мал. 22 - Виписка пацієнта (МІС)
УВАГА!
Після виписки рекомендовано сформувати 066/о "Карта пацієнта, який вибув із стаціонару".
Детально інформація по веденню 066 форми за посиланням….
Переведення пацієнта в інше відділення
УВАГА!
Переведення пацієнта можливе, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято"
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Перевести" (мал. 23).
Мал. 23 – Переведення пацієнта
У вікні, що відкриється, обрати з випадаючих списків відділення, до якого переміщено пацієнта та натиснути "Ок" (мал. 24).
Мал. 24 – Зміна відділення пацієнта (переведення)
Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом, звідки переведено та куди направленно, переміщення успішно виконано (мал. 25).
Мал. 25 – Успішне переведення пацієнта