Передумови роботи з пацієнтом

Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" 

знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" та інші. 

 Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)


УВАГА!

Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.


Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. 

ПІДКАЗКА!

Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth")

Обробка електронного направлення


ВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

УВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 1 - "Чим підтверджується виконнання направлення"


Тип електронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура



Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація




ВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу

Залежно від типу процедури лікар може зорієнтуватися, яким чином він буде підтверджувати виконання направлення.

Наприклад пацієнту надано направлення на послугу (групу послуг) і було виконано направлення з категорією "Діагностична процедура" (мал. 1; мал. 2).

Підтвердження виконання направлень даної категорії відбувається у ЕМЗ:  "Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)" та "Діагностичний звіт" (таб .1).

Мал. 1 - Направлення з категорією "Діагностична процедура"

Мал. 2 - Перегляд категорії направлення в каталозі послуг (при створенні направлення)

Алгоритм дій обробки  електронного направлення:

Для пошуку окремого електронного направлення, в реєстрі "Направлення пацієнта" необхідно здійснити пошук направлення за допомогою кнопки спецдії  "Пошук направлення в системі  в системі eHealth

  • Після вдалого пошуку направлення (мал. 3), спеціаліст бере направлення в чергу на обробку та в роботу.

Мал. 3 - Пошук направлення

УВАГА!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 4, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Детальна інформація про пошук та обробку електронного направлення за посиланням за посиланням…

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 4, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 4, позначка [3]).

Мал. 4 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 6), а потім в обробку,

або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 5 ). 

УВАГА!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Мал. 5 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"

  • "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою) (мал. 6). 

Мал. 6 - Формування черги на обробку

  • Після зміни смену виконання за програмою "В черзі", необхідно взяти направлення в роботу (мал. 7). 


При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" (мал. 7) - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення!

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Мал. 7 - Спецдія "Взяття направлення в роботу"

  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення, необхідно натиснути "Ок" (мал. 8).

Мал. 8 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Опрацювати необхідний діагностичний звіт можливо без переходу в ЕМК  за допомогою спецдії "Створити діагностичний звіт",

дана спецдія активна після переходу стану направлення "В обробці" (мал. 9).

Або через перехід в  ЕМК  пацієнта, перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"(стан має бути "В обробці") (мал. 9).

Мал. 9 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створення діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"

Для обробки діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"  необхідно виконати наступні дії:

У картці "Направлення пацієнта ПІБ" перевірити стан виконання за програмою (має бути "В обробці"), та натиснути спецдію"Створити діагностичний звіт" (мал. 8).

  • В картці "Діагностичний звіт (Створення)" заповнити всі необхідні дані, якщо направлення було створено на окрему послугу, а не на групу послуг, то електронне направлення буде автоматично

підвантажене в картку "Діагностичний звіт (Створення)" разом з  окремим кодом послуг (мал. 10).

Мал. 10 - Автоматично підвантажене електронне направлення в картку "Діагностичний звіт (Створення)"

  • Після перевірки/внесення всіх необхідних даних направлення, необхідно внести дані проведеного дослідження в блок "Заключення" (мал. 11).

Мал. 11 - Заповнення діагностичного звіту (приклад)

  • Після заповнення даних діагностичного звіту необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 12).

Мал. 12 - Підписання діагностичного звіту (приклад)

  • Після відправлення діагностичного звіту, за потреби, погасити електронне направлення (мал. 13).

УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

Мал. 13 - Погасити направлення

Створення діагностичного звіту через спецдію "ЕМК"

Для обробки діагностичного звіту з ЕМК пацієнта  необхідно виконати наступні дії:

Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 14).

Мал. 14 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 15)


ВАЖЛИВО!

В залежності від налаштувань бази, гілка "Діагностичні звіти" може бути прикріплена під амбулаторну картку пацієнта.

Відповідно, якщо попередньо амбулаторна карта не створена, гілка «Діагностичні звіти» буде недоступна. Необхідно попередньо створити амбулаторну картку.


Мал. 15 – Створення діагностичного звіту (з ЕМК пацієнта)

  • Для збереження  "Діагностичного звіту" в стані "Чернетка" (мал. 17) необхідно заповнити поле "Категорія", "Код послуги"  натиснути "Зберегти" 

Після збереження діагностичного звіту, при потребі, можливо закрити картку (мал. 16).

Мал. 16 - Збереження  (та закриття) чернетки 

Мал. 17 –  Збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка"

  • Якщо виникає потреба збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка" рекомендовано внести значення поля з червоним хрестиком

  • Для збереження діагностичного звіту без заповнення обов'язкових полів, натиснути "Ок"  і "Скасувати" 
  • Для оновлення таблиць діагностичного звіту необхідно натиснути  кнопку "Скинути налагодження колонок" 
  • Оновлення таблиць діагностичного звіту відбувається також при повторному відкритті картки.

  • Для діагностичного звіту в стані "Відправлено", за потреби, є можливість повторного відправлення ЕМЗ атиснути  кнопку "Перевірити" (мал. 18), якщо звіт відправлено, він терейде у таблиці зареєстрованих звітів.

    Мал. 18 –  Діагностичний звіту в стані "Відправлено"

Передача ЕМЗ в систему eHealth

Для передачі ЕМЗ в систему eHealth, картці "Діагностичний  звіт (Створення)" необхідно здійснити пошук направлення в межах конкретного діагностичного звіту.

Натиснувши на  кнопку "Пошук",   в таблиці, що з’явиться, необхідно ввести публічний номер направлення (мал. 19).

Мал. 19 - Пошук направлення в діагностичному звіті

В таблиці "Пошук направлення" необхідно перевірити колонки "Код послуги/групи послуг" (для направлень створених під однією взаємодією); "Медична програма", обрати необхідне направлення, що попередньо вже призначено спеціалісту на обробку та натиснути кнопку "Ок" 

Після завантаження електронного направлення в діагностичний звіт (мал. 20), перевіряємо, заповнюємо потрібні дані.

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.

Мал. 20 – Створення діагностичного звіту з направленням (приклад)

Після створення діагностичного звіту, накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 21).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 21 - Накладання КЕП

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 22).

Мал. 22 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Обробка діагностичного звіту  (без направлення)

УВАГА!

Для реєстрації діагностичного звіту з паперовим направленням в системі eHealth, обов’язковою умовою є перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth  з реєстру "Пацієнти".


Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 23).

Мал. 23 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 15; мал. 25).

Мал. 25 – Створення діагностичного звіту по самозверненню (приклад)

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.

Після заповнення звіту натиснути кнопку "Створити"   та підписати звіт КЕП/ЕЦП (мал. 26).

Мал. 26 - Реєстрація діагностичного звіту

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 27).

Мал. 27 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Помилка в зареєстрованому діагностичному звіті


УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

При помилках в таблиці зареєстрованоних  діагностичнних звітів, необхідно знайти та відкрити зареєстрований з помилкою діагностичний звіт, та натиснути кнопку "Помилково внесено" (мал. 29).

Мал. 29 - Помилково внесено

  • Вказати причину зміни стану діагностичного звіту і внести обґрунтування (мал. 30).

Мал. 30 -  Обґрунтування помилки

  • Для завершення дії, здійснити накладання КП/ЕЦП (мал. 31).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 31 - Накладання КЕП

Дослідження в межах МІС

УВАГА!

Дані картки "Функціональна діагностика" не передається в систему eHealth! 

ПІДКАЗКА!

Передумовою заповнення картки "Функціональна діагностика", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

Для створення картки "Функціональна діагностика", необхідно обрати  в картці денного стаціонару (або амбулаторній, стаціонарній) таблицю "Функціональна діагностика"  та натиснути кнопку  "Створити" відкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведену діагностику (мал. 32).

Мал. 32 - Створення картки "Функціональна діагностика"

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Функціональна діагностика" обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити - додаємо нову картку 
  • Редагувати  - редагуємо раніше створену картку 
  • Видалити  - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Функціональна діагностика"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані в таблиці в документ Excel


Редагування картки "Функціональна діагностика"

Після додавання картки "Функціональна діагностика", необхідно заповнити поле "Тип дослідження*", залежно від типу дослідження буде змінюватися форма картки

та наповнення полів (мал. 33). 

Картка, загалом, є стандартною для всіх видів дослідження, деякі дослідження можуть мати додаткові поля (наприклад, при додаванні типу дослідження "Електрокардіографія"). 

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками   - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.


Мал. 33 -  Поле "Тип дослідження*"

В стандартних формах в нижньому блоці картки будуть відображатися поля "Опис", "Результат дослідження" та можливісь підкріплення файлу (або сканування файлу) (мал. 34).

Мал. 34 - Редагування полів картки

УВАГА!

Для створення власних шаблонів додано спеціальні поля, що передбачають можливість створення шаблонів:

  • Кнопка  "Додати шаблон" призначена для створення текстових шаблонів.
  • Кнопка "З шаблону" призначена для вибору потрібного, попередньо збереженого текстового шаблону

При виборі типу дослідження "Електрокардіографія" частина картки буде автоматично змінена, відповідно до логіки типу дослідження (мал. 35).

Мал. 35 - Секція Електрокардіографія

  • Щоб зберегти зміни, внесені в картку, слід натиснути кнопку "Зберегти" 
  • Щоб скасувати внесення змін, слід натиснути кнопку "Скасувати" 
  • Для переходу до наступних карток, слід натиснути кнопку "Далі" 
  • Нет меток