Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 19 Следующий »


Зміст

Призначення

Опис

Відео

Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir).

Пошук картки пацієнта за направленням.

Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД)Опис інтерфейсу (Приймального),  Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг не правильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікації пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається на користувачеві який виконав обробку даних пацієнта в системі.


Варіанти пошуку та передумови госпіталізації

Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення або за направленням) та за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального)табл.2), тому пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності. 

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта по системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та за різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням).

Крім пацієнтів при свідомості до Приймального відділення можуть поступати пацієнти, що є без свідомості або без документів (втрата), тому в даному випадку необхідно виконувати інші дії (детально в пункт даної інструкції Неідентифіковані).


Робота з ідентифікованим пацієнтом (ідентифікація за документами)

Самозвернення

При самозверненні (не залежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО першочергово проводиться пошук пацієнта в eHealth! 

Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]Детально пошук пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

ДО ВІДОМА:

Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар.

Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)).

Алгоритм пошуку пацієнта та записів

 Нижче наведено алгоритм дій спеціалістами приймального відділення при проведенні пошуку пацієнта, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1

УВАГА!

Вносимо персональні дані відповідно документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікувати пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.

5. Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth

Далі в залежності від результатів пошуку та ідентифікації потрібно виконати певні дії перед оформленням госпіталізації.

Результати пошуку

Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):

  1. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
  2. Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
  3. Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
  4. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
  5. Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
  6. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).

    Перший варіант, коли "Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2)", свідчить про позитивний результат пошуку. За результатами даного варіанту, пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth


В такому випадку:

  • ОБОВ'ЯЗКОВО проводимо ідентифікацію пацієнта за документами (звірити дані, що надані системою МedEir/eHealth з персональними даними пацієнта, детально зазначено в інструкції Робота з пацієнтом в МІС).
  • Переходимо до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).

Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 2 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Таблиця 2 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
1.

Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня).

Мал. 3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth


Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, детальніше див (тут...)

2.Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Значення: даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Мал. 4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, детальніше див (тут...)

3. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутрня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутрня). Ідентифікатор eHealth зазначено лише в запису eHealth  (позначка [2]).

Мал. 5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)


Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, детальніше див (тут...)

4. 

Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth

Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Мал. 6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth

Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано eHealth, детальніше див (тут...)

5.Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth)

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (перший рядок) та eHealth (другий рядок) на першому малюнку але в системі eHealth його ідентифіковано як дві різні особи (різних ідентифікатори ). Або має три записи на другому малюнку, що також має два різних ідентифікатори в системі eHealth. Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth не правильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

або

Мал. 7 - Варіант пошуку, помилка!

Дії: проаналізувати кожний запис пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів).

УВАГА!

Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.

ВАЖЛИВО!

У випадку коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно:

  1. Переглянути інструкцію Пошук пацієнта в системі (табл.3 пункт змісту Ідентифікація пацієнта).
  2. Переглянути інструкцію Пошук пацієнта ("eHealth") (табл.3 пункт змісту Результати пошуку в eHealth).

Та виконати потрібний варіант, що відповідає ситуації.

 За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).

Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
  2. Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
  3. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  4. Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").

Мал. 8 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта

Робота з неідентифікованим пацієнтом (ідентифікація без документів)

У випадках, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта для оформлення госпіталізації, необхідно провести реєстрацію неідентифікованого пацієнта в системі eHealth. Дана процедура виконується лише у виключних ситуаціях, наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось причин не може назвати свої персональні дані (мал. 9. Лише за таких умов до системи eHealth повинна бути заведена неідентифікована персона (детально процедура реєстрації неідентифіковної особи в eHealth, зазначено в інструкції Неідентифікований пацієнт ("eHealth").


Мал. 9 - Умови створення неідентифіковної особи в eHealth


УВАГА!

ОБОВ'ЯЗКОВОЮ умовою після проведення реєстрації неідентифікованої особи є створення АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ (мінімальний набір медичних даних)У разі їх відсутності, неідентифікована персона автоматично деактивується!

Відповідальність за неправомірне використання процедури реєстрації неідентифікованої особи в eHealth та невиконання всіх умов даної процедури несе користувач та ЛЗ.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даній інструкції, потрібно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Виконання процедури неідентифікації пацієнта в eHealth, в свою чергу, дасть можливість медичним працівникам виконати:

  • передачу та відстеження медичних даних такого пацієнта;
  • приєднати медичні дані такого пацієнта до запису ідентифікованої персони коли персональні дані неідентифікованого пацієнта будуть однозначно та остаточно визначені.



ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта та ідентифікували за документами.

Далі переходимо до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне) або іншого потрібного етапу (госпіталізаціяГоспіталізація (Приймальне); консультація Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки) та Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки)), визначається за потреби користувачем.

УВАГА!

Якщо етап "Пошук пацієнта" не проведено або визначено не правильного пацієнта - далі при лікуванні пацієнта під час передачи ЕМЗ лікарем до eHealth З'ЯВЛЯТЬСЯ  помилки (відправити дані не можливо, невідповідність даних, тощо...).

В такому випадку потрібно:

  • Визначити ситуацію та виписати даного пацієнта (статистику буде порушено);
  • Позначити запис про даного пацієнта як помилковий;
  • За потреби перенесення даних або не можливості розібратися в ситуації, звернутися до технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Та заповнити відповідну анкету, якщо потрібно видаляти або переносити дані пацієнта в системі МedEir (детально про анкету, тут...).

Детально робота з помилками в системі описано в інструкції Помилки при роботі з системою (Стаціонар).

  • Нет меток