Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Текущий »

Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого


ВАЖЛИВО!

Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Пошук пацієнта 

УВАГА!

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1).

Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта,  необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).

Реєстрація неідентифікованого пацієнта (окрім новонароджених)


Передумови реєстрації даних  неідентифікованого пацієнта в eHealth:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. За наявності персональних даних проведено перевірку через Пошук пацієнта в системі eHealth 

Якщо пацієнта не знайдено в eHealth та відсутня картка МІС необхідно перейти до наступних дій:

  • Створити електронну картку (ЕК)  МІС із фіксацією обов'язкових полів (окрім реєстрації новонародженого, картка новонародженого створюється після пологів).

З реєстру "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" або при оформленні госпіталізації з картки "Приймальне відділення"/ "Надходження".

І Створення ЕК  МІС з картки "Приймальне відділення"/ "Надходження"

  • В картці "Візити" або "Надходження" в полі пацієнт необхідно натиснути кнопку "Додати"  (мал 2).

Мал. 2 - Додати ЕК пацієнту з картки "Візити" (приклад)

  • У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком  та натиснути "Ок" (мал. 3).

Мал. 3 - Створення ЕК пацієнту з картки "Візити" (приклад)

  • Після збереження створеної ЕК пацієнта МІС, необхідно зберегти дані картки "Візити" або "Надходження" (мал. 4).

Мал. 4 - Збереження картки "Візити" (приклад)

  • Лікар приймального покою або лікуючий лікар має можливість зареєструвати неідентифікованого пацієнта  в eHealth відкривши карту пацієнта  з картки "Візити" або "Надходження"

або знайшовши необхідного пацієнта в реєстрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" (мал. 5).

Мал. 5 - Відкрити картку пацієнта з картки "Візити" (приклад)

ІІ Створення ЕК  МІС з реєстру "Пацієнти"/  "Всі пацієнти"

  • В реєстрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" га головній панелі натиснути кнопку "Створити" (мал. 6)  

                                    Мал. 6 - Створення карти пацієнта з реєстру "Пацієнти" (приклад)

  • У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком  

та натиснути "Зберегти"  (мал. 7).

                                                    Мал. 7 - Електронна карта пацієнта (МІС)

За потреби зміни даних, після збереження ЕК пацієнта,  у блоці "Персональні дані" необхідно натиснути "Змінити персональні дані" (мал. 8).

Мал. 8 - Дія "Змінити персональні дани"

Після виконаних передумов з реєстрацією пацієнта, необхідно перейти в ЕК пацієнта та натиснути кнопку спецдії ""Неідентифікований пацієнт в системі "Health"" (мал. 9).

Мал. 9 - Кнопка спецдії "Неідентифікований пацієнт Health"

  • Після відкривання картки""Неідентифікований пацієнт в системі "Health"", з'явиться повідомлення з переліком категорій пацієнтів для реєстрації,

після ознайомлення з переліком пацієнтів необхідно натиснути "Ок" (мал. 10).

Мал. 10 - Категорії для реєстрації ( "Неідентифікованого пацієнта в системі Health")

  • У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком,

 за потреби (та наявності даних) внести дані у всі інші поля та натиснути "Зареєструвати" (мал. 11).

Мал. 11 - Картка "Неідентифікований пацієнт в системі Health"

В залежності від зазанченої причини створення змінюється форма картки і перелік обов'язкових полів (мал. 12)

Мал. 12 - Форма картки "Неідентифікованого пацієнта в системі Health"

  • Після реєстрації неідентифікованого пацієнта стан пацієнта буде "Активний" (мал. 13) дана реєстрація потребує підтвердження неідентифікованого пацієта.

Мал. 13 - Форма картки "Неідентифікованого пацієнта в системі Health"

Після створення для неідентифікованої персони повинен бути переданий мінімальний набір медичних даних, а саме спостережень стосовно стану, особливих прикмет неідентифікованої персони для забезпечення альтернативної ідентифікації персони. Такі дані неідентифікованої персони повинні бути поданими протягом часу, відведеного з моменту створення такої персони. У разі їх відсутності неідентифікована персона автоматично деактивується.

Для підтвердження реєстрації неідентефікованого пацієнта, після реєтстації необхідно протягом часу зареєструвати "Альтернативну ідентифікацію" для дітей та дорослих, або "Взаємодію в закладі охороги здоров'я" (для  новонароджених дітей без свідоцтва про народження), в якій внести дані спостереження, обов'язково вказуючи дані статі та зросту.

Госпіталізація пацієнта (приймальний покій)

На приймальному відділенні пацієнту створюється картка Госпіталізації (Надходження або візиту),

Для стаціонарного хворого створюється один з типів стаціонарної катри (тип візиту):

  • Медична карта стаціонарного хворого -  003/o;
  • Медична карта переривання вагітності - 003-1/o;
  • Історія пологів - 096/o (створюється для пацієнток,  які госпіталізовані в стаціонар із строком вагітності 22 тижні та більше);
  • Карта розвитку новонародженого 097/o – створюється в стаціонарі після пологів.

Після вибору необхідної документації вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації, планова чи ургентна консультація, опис діагнозу (діагноз пацієнта) (мал.14; мал.15).

Мал. 14 - Створення госпіталізації/Надходження (приклад)

Мал. 15- Створення госпіталізації/Візит (приклад)

Далі лікар Приймального відділення, лікуючий лікар або постова медсестра приймає пацієнта у відділення та обирає палату та ліжко (мал. 16).

Мал. 16 - Прийом пацієнта у відділення (фіксація пацієнта)

УВАГА!

Видалення стаціонарної карти можливне до фіксації пацієнта на ліжку та створенні епізоду.

Детальна інструкція по роботі з епізодом: Епізод ("eHealth")

Лікар Приймального відділення, лікуючий лікар створює в ЕМК ЕПІЗОД з необхідним типом (залежно від окремого медичного випадку:

  • Діагностика
  • Лікування
  • Паліативна допомога
  • Профілактика
  • Реабілітація

В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та натиснути кнопку "Створити епізод" (мал. 17). 

Мал. 17 - Створення епізоду (приклад)

  • З'явиться таблиця створення епізоду (мал. 13) де необхідно вказати тип епізоду, дату та час відкриття, назву (діагноз), назву упізоду (за потреби).


Увага!

Дата та час епізоду проставлена поточна, за потреби, її необхідно змінити!


Мал. 13 - Заповнення даних епізоду (приклад)

ПІДКАЗКА!

Поле "Назва епізоду" - це текстове поле для довільного введення назви епізоду або приміток даного епізоду.

Після внесення та перевірки всіх полів, необхідно зареєструвати  епізод в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"

Після цього відбувається реєстрація епізоду в системі eHealth та система сповіщує, що епізод створено.

Мал. 14 - Епізод створено в системі eHealth

Далі  необхідно перейти до заповнення медичних даних у стаціонарну карту пацієнта.

Підтвердження неідентифікованого  пацієнта у взаємодії  "Альтернативна ідентифікація" (окрім новонароджених)

УВАГА!

  • Взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація" можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHealth (окрім реєстрації новонароджених пацієнтів).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом "Альтернативна ідентифікація" проводити не потрібно.

ПІДКАЗКА:

Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 15). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії.

Мал. 15 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

ВАЖЛИВО!

За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії  "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст.

В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене  повідомлення (мал. 16).

Мал. 16 - Обов'язкові значення спостережень

А також обов'язково внести дані в блок  "Діагноз" та "Дії".

Приклад заповнення секції спостереження (мал. 17).

Мал. 17 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)

Після заповнення даних взаємодії (мал. 18) необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 19).

Мал. 18 - Заповнена взаємодія  з типом "Альтернативна ідентифікація" (приклад)

Мал.19 - Підписання ЕМЗ взаємодія  з типом "Альтернативна ідентифікація" (приклад)

Приєднання  запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth"


  • Перед приєднанням пацієнта, необхідно закрити епізод, що був створений на неідентифікованого пацієнта. Після приєднання закриття епізоду на неідентифікованого пацієнта НЕМОЖЛИВЕ!!!
  • Передумовою приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" є зареєстований пацієнт в системі "eHealth".
  • Перед приєднанням пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в "eHealth" через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" .
  • Якщо після пошуку пацієнта в "eHealth" пацієнта знайдено, необхідно провести Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.

Пошук пацієнта здійснюємо з документів!

Алгоритм приєднання неідентифікованого пацієнта в "eHealth"

  1. Редагувати  неідентифікованого пацієнта  в системі "eHealth" та внести дані з документів (обов'язково перед редагування здійснити "Пошук пацієнта в системі «eHealth»") (мал 20).

Мал. 20 - Редагування пацієнта в системі "eHealth"


Після успішної реєстрації пацієнта можливе приєднання  запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" (мал 21).

Мал. 21 - Редагування пацієнта в системі "eHealth" (стан "Підписано")


2. Редагувати ЕК пацієнта (мал 22).

Мал. 22 - Редагування ЕК пацієнта 

3. Після редагування необхідно натиснути кнопку спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth"" (мал 23).

Мал. 23 -  Кнопка спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth""

4. У формі, що з'явиться необхідно обрати метод автентифікації та натиснути "Зареєструвати" (мал 24).

Мал. 24 -  Реєстрація приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth""

5. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням про ідентифікацію пацієнта (за потреби, роздрукувати )

та натиснути "Продовжити"  (мал 25).

Мал. 25 -  Інформаційне повідомленням про ідентифікацію пацієнта 

6. Залежно від методу автентифікації через СМС (пацієнту надходить код СМС) або через документи необхідно обрати  скан-копію документа, що підтверджує  пацієнта:  обрати паспорт та натиснути "Відкрити",   обрати РНОКПП та натиснути "Відкрити"  (мал 26).

Мал. 26 -  Ідентифікація пацієнта через документи 

7. Система видасть повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"",

яку необхідно підтвердити та підписати протягом 1- ї години! (мал 27).

Мал. 27 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта 

8. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням та інформованою згодою на приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" та на обробку персональних даних пацієнта, для якого створюється запис в реєстрі пацієнтів Електронної системи охорони здоров’я.

 Необхідно роздрукувати та натиснути "Продовжити"  (мал 28).

Мал. 28 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта 

9. Підписати приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" (мал 29).

Мал. 29- Згода на приєднання медичних даних запису

10. Сиситема видасть повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"".

Для перевірки стану запису необхідно натиснути "Ок" (мал 30).

Мал. 30 - Повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого

11. Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth" змінено на "Підписано"(мал 31).

Мал. 31 - Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта ("Підписано")

Відкриття МВТН

Для відкриття Медичного випадку по тимчасовій непрацездатності, при поступленні пацієнта, відкривається взаємодія з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", дана взаємодія необхідна для відправки МВТН.

Мал. 32 - Кнопка для реєстрації медичного висновку


Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару

ПІДКАЗКА!

Детальна інформація по роботі зі стаціонарними взаємодіями:  Взаємодії в стаціонарі eHealth та Виписка пацієнта через МІС

При виписці пацієнта, необхідно зареєструвати взаємодію з типом  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 33).

Мал. 33- Створення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (приклад)

Відкривається Виписка зі стаціонару Ehealth для заповнення, яка поділяється на декілька блоків:
1.Короткий анамнез, де є можливість описати скарги, огляд, анамнез хвороби та анамнез життя (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ).
2. Ehealth що включає: Епізод, пріоритет випадку, дані по госпіталізації, причину звернення, спостереження, діагнози, дії та діагностичні звіти.
3. Заключення, що включає інформацію по рекомендаціях та заключенні (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ).

Звертаємо вашу увагу, до ЦК Ehealth після накладання ЕЦП передається лише блок "eHealth"!

Блок "Короткий анамнез"

В блоці "Короткий анамнез" є можливість описати скарги, огляд, анамнез хвороби та анамнез життя (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ) (мал. 34).

Мал. 34 - Заповнення блоку "Короткий анамнез" (приклад)

Блок "eHealth"

Мал. 35 - Блок "eHealth" 

Клас взаємодії (стаціонарна медична допомога, фіксується автоматично);

Тип взаємодії ("Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару");

Направлення (поле призначене для вибору № направлення пацієнта, яке попередньо взято в обробку);

Місце надання послуг (вибір зі списку місць надання послуг зареєстрованих в ЛЗ);

Пріоритет (вибір зі списку: Ургентна або планова, залежить від конкретного медичного випадку);

Дата та час - фактична дата та час виписки пацієнта з ЛЗ.

Секція "Госпіталізація"

Мал. 36 - Блок "eHealth" 


Для запису медичних даних про стаціонарне лікування, у взаємодії додатково вказуються такі дані (мал. 35):
В полі "Підстава звернення" ( ▪ За електронним направленням ▪ За паперовим направленням, яке було роздруковано з ЕСОЗ ▪ Самозвернення ▪ Бригадою екстреної (видкої) медичної допомоги ▪ Переведений з іншого ЗОЗ ▪ Переведений з іншого відділення ▪ Доставлений третіми особами ▪ Народжений в закладі);
В полі "Повторна госпіталізація з тим же діагнозом" (▪ Ні ▪ Так, протягом 30 днів ▪ Так, протягом року);
В полі "Заклад у який переведено пацієнта" ID закладу до якого було переведено (з зареєстрованих в ЕСОЗ здійснюється пошук по повній назві ЛЗ, чи ЄРДПОУ );
В полі "Результат лікування" (▪Без змін, Виписаний з погіршенням, Виписаний з поліпшенням Здоровий(а), Переведений до іншого ЗОЗ ▪ Пацієнт залишив заклад охорони здоров'я всупереч медичним рекомендаціям ▪ Помер(ла) ▪Статистична виписка);
В полі "Відділення виписки" -відділення з якого виписано пацієнта (довідник eHealth);
В полі Номер виклику швидкої допомоги Номер швидкої допомоги, яка доставила пацієнта (якщо підстава звернення "Бригадою екстреної (видкої) медичної допомоги").

Зверніть увагу! При виборі значення "Переведено в інший ЗОЗ" у полі "Результат лікування", з’являється додаткове поле - "Заклад, у який переведено пацієнта", що єобов’язковим для заповнення.

Секція "Причини звернення"

Згідно вимог Національної служби здоров’я України (НСЗУ) у секцію "Причини звернення" додайте причини зведнення згідно довідника  ІСРС-2
В даному розділі потрібно зазначити скарги, з якими звернувся пацієнт.

Для внесення Причин звернення натиснути кнопку "Створити"(мал. 37).
Відкриється картка "Причини звернення":

Мал. 37 - Секція "Причини звернення" 


Мал. 38 - Заповнення секції "Причини звернення" (приклад)

 В полі "Причина звернення" -  є можливість обирати причини звернення за довідником ICPC-2 (мал. 37),
 В полі "Опис" - є можливість описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,

Після вибору причини звернення з'являється блок "Додаткова інформація" (мал. 38), в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.

Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку "Ок", якщо причин звернення декілька,

натискаємо "Додати іншу" (відкриється картка для вибору наступної причини звернення по даному епізоду).

Секція "Спостереження"

Мал. 39 - Секція "Спостереження" 

Для внесення Спостереження натиснути кнопку "Створити".
Відкриється картка "Спостереження":

Мал. 40 - Заповнення секції "Спостереження" (приклад)


Перелік спостережень, що підлягають створенню:

Стать - для всіх пацієнтів
Вага дитини до року при госпіталізації в стаціонар (одиниця вимірювання вказується в грамах) - для всіх пацієнтів віком до 1 року
Шкала апгар на першій хвилині життя - для всіх неонатальних випадків
Шкала апгар на п'ятій хвилині життя - для всіх неонатальних випадків
Важливо: відсутність, при виписці зі стаціонару, створених обстежень за цим переліком може призвести до неможливості віднесення пролікованого випадку до діагностично-спорідненої групи (дсг) та як наслідок - неможливості отримання оплати за цей випадок.
УВАГА при реєстрації в ЕСОЗ НЕІДЕНТИФІКОВАНОЇ особи

ВАЖЛИВО: у випадку, якщо дані про вищезазначені обстеження неідентифікованої особи не будуть внесені, то запис про цю особу буде заблоковано, що унеможливлює внесення медичних даних про неї, а отже і отримання оплати за цей пролікований випадок.

УВАГА!

Дані в секції "Спостереження" як чернетка не зберігаються! Рекомендовано всі спостереження вносити, безпосередньо, перед відправкою самої взаємодії.

Секція  "Діагнози"

Для внесення Діагнозе натиснути кнопку "Створити".
Відкриється картка "Діагноз (створення)":


Мал. 41 - Секція "Діагнози" 

Мал. 42 - Заповнення секції "Діагнози" (приклад)


В полі "Код МКХ-10" кодуємо діагноз за довідником MKX-10 Австралійської модифікації.
В полі "Клінічний статус" обираємо з випадаючого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив)
В полі "Статус достовірності" Введений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований)

ВАЖЛИВО!

Діагноз, який внесено першим в картку, має роль сновний". Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю упутній" або з роллю складнення".

Секція " Дії"

Мал. 43 - Секція "Дії" 

 Поле "Послуга" заповнюється згідно Австралійського класифікатора медичних інтервенцій (АКМІ) до 30 інтервенцій.

Мал. 44 - Заповнення секції "Дія" (приклад)

Секція "Діагностичний звіт"

Мал. 45 - Секція "Діагностичний звіт" 


Для внесення Діагностичного звіту натиснути кнопку "Створити" (мал. 45).

Відкривається картка "Діагностичний звіт (Створення)" для внесення інформації за категоріями:

  • Візуалізація
  • Діагностична процедура
  • Лабораторна діагностика
  • Лікувально-діагностична процедура

Мал. 46 - Заповнення картки "Діагностичний звіт (Створення)" (приклад)

Інформацію по діагностичному звіту в межах стаціонарного лікування формується у "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" в системі може вносити як лікар, який проводив діагностичне дослідження, так і лікуючий лікар, який виписує пацієнта.

УВАГА!

Для діагностичного звіту з категорією "Лабораторна діагностика", обов'язковим є внесення даних в секцію "Спостереження" (мал. 46).

Блок "Імунізації"

Необхідна для реєстації імунізацій провезених в ЛЗ (наприклад для внесення імунізації по новонародженому) або, за потреби, внесення імунізацій проведених в інших ЛЗ (історичних імунізацій - коли є інше джерело проведення) тощо.

Мал. 47 - Секція "Імунізація" 


Для внесення Імунізації натиснути кнопку "Створити" (мал. 47).

Відкривається картка "Імунізація" для внесення інформації  (мал. 48).

Мал. 48 - Заповнення картки "Імунізація" (приклад)

Після внесення даних по імунізації необхідно натиснути кнопку "Зберегти і закрити" (мал. 48).

Блок "Заключення"

В блоці "Заключення" є можливість описати заключення по госпіталізації, вказати рекомендації та дату наступного візиту, а також сформувати виписний епікриз (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ) (мал. 49).

Мал. 49 - Блок "Заключення" 

Передача стаціонарної взаємодії  в систему eHealth

 Після заповнення стаціонарної взаємодії в блоці "еHealth" натискаємо на кнопку "Відправити в "eHealth"" (мал. 50).

Мал. 50 - Кнопка "Відправити в "eHealth""

 З'являється форма для підписання КЕП/ЕЦП де необхідно здійснити підпис створеної взаємодії (мал. 51).

Мал. 51 - Підпис (приклад)

Мал. 52 - Обробка виписки

Система видає повідомлення, що "Виписка очікує обробки в системі "eHealth"". Необхідно натиснути "Ок".


При обробці виписка має стан  "Очікує обробки", після обробки виписка переходить у стан "Завершена". Система видає повідомлення, що "Виписку створено в  системі"eHealth"".

Після виписки пацієнта та погашення направлення лікуючий лікар повинен ЗАКРИТИ епізод госпіталізації (мал 53).

Мал. 53 - Закрити епізод госпіталізації

При закритті епізоду вказується натупні дані:  "Дата закриття*" - фактичне завершення окремого медичного випадку (виписка з ЛЗ), "Причина закриття*", "Заключний висновок*" (мал. 54).

Мал. 54 - Закриття епізоду госпіталізації

 Після цього відбувається закриття епізоду в системі eHealth та система сповіщає, що епізод очікує обробки, а після обробки з'являється сповіщення про закриття епізоду (мал. 55).

Мал. 55 - Сповіщення про закриття епізоду госпіталізації


Після передачі інформації по стаціонарному лікуванню, Лікуючий лікар закриває стаціонарну картку та для формування статистики генерує форму 066/о,

натиснувши на спеціальну дію "Згенерувати форму 066".

Мал. 56 - Згенерувати форму 066

Детальна інформація по роботі з формою 066/о в інстукції  Робота з 066/o формою
  • Нет меток