ПІДКАЗКА!
Однією з передумов заповнення картки "Консультація спеціаліста", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта:
Амбулаторної карти (025/о)
- Індивідуальної карти вагітної та породіллі (111/о)
- Карти денного стаціонару (003-2/о)
Передумови створення консультації (взаємодії)
УВАГА!
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієнта.
Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]).
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН), може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!
Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!
Мал.1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
ПІДКАЗКА!
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення картки денного стаціонару (мал. 2).
Мал. 2 - Створення картки денного стаціонару
ВАЖЛИВО!
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".
Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії.
Алгоритм ведення взаємодії (консультації)
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (мал. 3)
Мал. 3 - Додавання консультації з епізоду
В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (мал. 4).
- Обираємо необхідний тип консультації
Мал. 4Варіант ІІ
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (мал. 5).
- Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
Мал. 5та обрати відповідний тип консультації (мал. 6).
- Запропоновані типи консультацій
Мал. 6Варіант ІІІ
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (мал. 7).
- Створення консультації з таблиці
Мал. 7В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (мал. 8).
- Внесення епізоду в консультацію пацієнта
Мал. 8ВАЖЛИВО!
ВАЖЛИВО!
Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.
Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в eHealth за посиланням...
Додаткові картки консультації (взаємодії)
УВАГА!
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази, наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.
Призначення | Розділ | Опис | |
Направлення через систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| ||
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |