Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Примечание

Увага!!! З 24 лютого 2022 року, відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану", в Україні введено режим воєнного стану!

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 17 березня 2022 року № 496 "Деякі питання надання первинної медичної допомоги в умовах воєнного стану" громадяни зі статусом внутрішньо переміщеної особи, для отримання медичної допомоги можуть звертатися у будь-який заклад охорони здоров’я за своїм вибором, якщо цей заклад має можливість забезпечити відповідне лікування.

Лікарі, надавачі медичних послуг, до яких звернулися переміщені особи, для отримання медичної допомоги, проведення вакцинації згідно з Календарем профілактичних щеплень, не мають права наполягати на необхідності подання їм декларації про вибір лікаря.

Також лікарі за потреби мають оформити рецепти на необхідні ліки, у тому числі за Урядовою програмою «Доступні ліки».

Роз'яснення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо деяких питань організації медичної допомоги під час воєнного стану



ЗмістОписВідео

Image Removed

Оглавление
styleЗаголовок 2

Передумови створення декларації.

Створення декларації пацієнта з системи MedEir. 

Опис картки Декларації.

Алгоритм дій при проведенні реєстрації декларації в eHealth та рекомендації при різних варіантах дій.

Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth”.

Для перегляду натисніть тут...

Реєстрація дитини в системі eHealth + Декларація версії 3. 

Для перегляду натисніть тут...

Вебінар. Декларація версії 3 (V3).

Для перегляду натисніть тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... 

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та залежно від системних прав конкретного користувача в МІС.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІСПошук пацієнта ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth".

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Предупреждение
titleУВАГА!

Головною умовою для заключення Декларації є зареєстрований пацієнт в системі eHealth. Обов'язково, при проведенні реєстрації Декларації, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові. 

Реєстрація пацієнта в системі eHealth та Декларації - це дві окремі дії в системі eHealth!

Пацієнти менше 14 років реєструються в системі eHealth із законним представником (детально  Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"))

Для завершення проведення реєстрації Декларації, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).

Для уникнення помилок при проведенні реєстрації Декларації, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність при реєстрації даних пацієнта в Декларації, несе спеціаліст, який провів дану операцію.

ВИЗНАЧЕННЯ

Декларація в системі eHealth - є функціоналом eHealth (ДП "Електронне здоров’я"), що реалізовано в МІС MedEir відповідно вимог та технічного завдання. 

"Декларація про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу" (далі – Декларація) - документ, що підтверджує волевиявлення пацієнта (його законного представника) про вибір лікаря, який надаватиме йому первинну медичну допомогу. В системі eHealth даний механізм реалізований наступним чином:

  1. Пацієнт має бути зареєстрований в системі eHealth.
  2. Медичний працівник ПМД зареєстрований в eHealth подає заявку на реєстрацію Декларації з пацієнтом в eHealth:
    • створюється заявка на реєстрацію Декларації;
    • створена заявка зареєстрована;
    • зареєстрована заявка обов'язково підписується КЕП (ЕЦП) лише Лікарем пацієнта та відповідно реєструється в eHealth.

Реєстрація пацієнта в системі eHealth є обов'язковою умовою для надання медичних послуг, які реєструються в eHealth та фінансуються НСЗУ. Реєстрація є окремим процесом в системі eHealth та не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення Декларації. Проведення реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрованим в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації. Детально про Реєстрація пацієнта в системі eHealth в інструкції Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth").

ВІДКРИТТЯ/СТВОРЕННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ

Функціонал декларування пацієнта в системі eHealth розташований в МІС MedEir у ЕК пацієнта на вкладці "Декларації в системі "eHealth"" (детально опис вкладки тут...), де користувач зможе відкрити вже зареєстровану Декларацію або Заявку на реєстрацію на перегляд, а також створити нову заявку для реєстрації Декларації між пацієнтом та лікарем.

Перед створенням заяви для реєстрації Декларації повинно бути виконано основні вимоги та передумови (детальний перелік та опис тут...):

  1. Спеціаліст, що проводить реєстрацію Заявки або Декларації повинен бути авторизований в системі eHealth Image Removed (детально тут...);
  2. Заява для реєстрації Декларації створюється лише для пацієнта, який зареєстрований в eHealth (детально тут...);
  3. Зареєстрований пацієнт має актуальний та діючий метод автентифікації  (детально тут...);
  4. Пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed(детально тут...) проведено;
  5. Пацієнта ідентифіковано за документами;
  6. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та для уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed за додатковими параметрами пошуку (детально тут...)
    • пошук пацієнта в системі MedEir Image Removed (детально тут...)
    • відредаговано, за необхідності, дані пацієнта в eHealth Image Removed (детально тут...)
    • відредаговано, за необхідності, дані пацієнта в MedEir (детально тут...)
Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth та має на це відповідні права.

Підписати декларацію може лише лікар, якого обрав пацієнт.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстрована або перереєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор" (детально про опис ролі тут...; про те, як провести реєстрацію або переєстрацію тут...).

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

7. Змінено або виправлено метод автентифікації пацієнта в eHealth Image Removed 

8. Лише після цього користувач може перейти до вкладки "Декларації в системі "eHealth"" в ЕК пацієнта зареєстрованого в системі eHealth (мал. 1, позначка [1]) та створити картку заяви на реєстрацію Декларації (мал. 1, позначка [2]).

Image Removed

Мал. 1 - Вкладка з деклараціями в ЕК пацієнта

ЯкорьОпис ДеклараціїОпис Декларації

ОПИС КАРТКИ ЗАЯВИ, ДЕКЛАРАЦІЇ

Картка Декларації пацієнта, в залежності від типу версії (оновлена або стара форма) може мати наступний зовнішній вигляд:

  • Стара форма картки Декларації (мал. 2), заключено в попередній версії (мал. 2, позначка [1]). 
  • Нова форма картки Декларації пацієнта (мал. 3).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Всі попередні Декларації (записи в таблиці вкладки "Декларації в системі "eHealth"" системи, мал. 1) доступні по пацієнту, який раніше обслуговувався лікарем в системі MedEir, на перегляд та друк.

Image Removed

Мал. 2 - Картка старої форми декларації для перегляду та друку

Image Removed

Мал. 3 - Перелік атрибутів картки Декларація (нова форма)

Опис атрибутів (елементи, поля та інше) картки заяви на реєстрацію Декларації (мал. 3) наведено нижче (табл. 1). В даній таблиці зазначено відповідний атрибут та його опис:

  • призначення;
  • значення в залежності від стану картки;
  • спосіб заповнення та ким заповнюється в залежності від системних прав;
  • та інше...

Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.

ЯкорьТабл.1Табл.1
Предупреждение
titleУВАГА!

Заявка на реєстрацію створюється лише для зареєстрованого пацієнта в eHealth! 

Виконувати дію взяття на облік виконувати для реєстрації Декларації не потрібно. 

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Таблиця 1. Опис атрибутів картки Декларації

панель
borderWidth2
titleДля перегляду опису атрибутів картки Декларації в таблиці
Раскрыть
titleНатисніть тут...
№ позначки

Назва атрибуту

Опис

[1]

"Ідентифікатор пацієнта в Системі "eHealth""

Ідентифікатор пацієнта в системі eHealth. Є унікальним для пацієнта та незмінним в системі eHealth. Заповнюється автоматично у випадку, якщо дані пацієнта з системи eHealth завантажено до МІС MedEir та приєднано до правильної ЕК пацієнта (ідентифіковано за документами та в MedEir перевірено на дублюючі записи).

[2]

"Пацієнт"

Інформація щодо пацієнта. Заповнюється автоматично у випадку, якщо дані пацієнта з системи eHealth завантажено до МІС MedEir та приєднано до правильної ЕК пацієнта (ідентифіковано за документами та в MedEir перевірено на дублюючі записи).

Формат: <Прізвище, Імя, По-батькові, Дата народження>

[3]

"Лікувальний заклад*"

Лікувальний заклад, на облік якого буде зареєстровано декларацію. Поле є випадаючим списком з варіантами ЛЗ (підлеглих).

Заблоковано для редагування користувача Лікар. Автоматично для Лікаря вноситься системою ЛЗ користувача в якому він зареєстрований.

Поле доступне на редагування користувачу Реєстратор, обирає ЛЗ лікаря з яким заключено Декларацію.

[4]

"Спеціаліст*"

Спеціаліст, з яким пацієнт підписує декларацію. Поле є випадаючим списком з варіантом списку лікарів ЛЗ.

Поле заблоковано для редагування користувача Лікар. Автоматично для Лікаря заповнюється системою з облікового запису користувача під яким він зареєстрований в системі.

Поле доступне на редагування користувачу Реєстратор, обирає потрібного лікаря з яким заключається Декларація.

[5]

"Стан"

Відображає перелік станів картки (див. табл.2). Дає змогу переглянути користувачу в якому стані знаходиться заявка на декларацію або сама Декларація.

[6]

"Метод автентифікації*"

Відображає метод автентифікації пацієнта в системі eHealth. Поле доступне для користувача з метою обрати потрібний метод автентифікації пацієнта при реєстрації Декларації в eHealth. Поле є випадаючим списком з варіантами автентифікації. Якщо метод автентифікації у пацієнта один, дане поле заповнено автоматично за замовчуванням. 

Предупреждение
titleУВАГА!

Завжди перевіряйте метод автентифікації пацієнта! Він повинен бути актуальним, так як за допомогою його проводиться підтвердження дій з пацієнтом в системі eHealth.

Формат: <Тип>, <Назва>, <Номер телефону>, <Кінцевий строк дії>

[7]

"Номер декларації"

Відображається тільки після присвоєння номеру декларації. Тільки після підписання лікарем.

[8]

"Ідентифікатор заявки в системі "eHealth""

Відображається тільки після присвоєння ідентифікатору заявки на створення декларації. Заявка повинна бути підтверджена методом автентифікації пацієнта (СМС на номер телефону або після підкріплення сканкопій документів, що підтверджують особу пацієнта).

[9]Дії на формі ДеклараціяРозміщено кнопки дій які можливо виконати над карткою Декларація (див. табл.3).

Перелік станів які може приймати картка Декларацій наведено нижче (табл. 2). В даній таблиці зазначено перелік відповідних станів картки та їх опис:

  • вигляд;
  • перелік функціональних кнопок в залежності від стану картки;
  • та інше...
Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.  ЯкорьСтани табл.2Стани табл.2
Предупреждение
titleУВАГА!

Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування понад 7 днів стан заявки змінюється на "Просрочено".

Декларації в стані "Діюча" або "Недіюча"  (зареєстровані в ЦК eHealth) видалити НЕМОЖЛИВО! Зареєстровані декларації є записами в базі даних на ЦК eHealth, доступ до яких МІС MedEir не має. Система лише надсилає запити на отримання певної інформації для її відображення користувачу та надсилає інформацію для запису в БД ЦК eHealth, сформовану та підтверджену (підписану ЕЦП) користувачем. Детально про стани в табл. 2

Таблиця 2. Перелік станів картки Декларацій

панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку станів картки Декларації в таблиці
Раскрыть
titleНатисніть тут...

Назва стану

Опис

В системіВізуалізація форми"Чернетка"

Заявка створена в системі MedEir, але не зареєстрована в eHealth.

В даному стані можливо видалити з системи MedEir.

Користувачу доступні лише кнопки [Зареєструвати] та стандартні [Ок], [Скасувати].

MedEir

Image Removed

Мал. 4 - Вигляд форми декларації в стані "Чернетка"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Нова"

Заявку на створення декларації зареєстровано в MedEir, але не підтверджено автентифікацією реєстрацію в системі eHealth та не підписана.

В даному стані можливо видалити з системи MedEir.

Користувачу доступні лише кнопки [Підтвердити], [Відхилити] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 5 - Вигляд форми декларації в стані "Нова"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Підтверджена"

Заявка на створення декларації підтверджена  автентифікацією в eHealth (зареєстровано), але не підписана.

В даному стані неможливо видалити з системи MedEirПідлягає лише скасуванню в системі eHealth. Залишається як історичний запис в системі.

Користувачу доступні лише кнопки [Відхилити], [Підписати], [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 6 - Вигляд форми декларації в стані "Підтверджена"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Скасована"

Заявка на створення декларації скасована в eHealth. 

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Відхилена"

Заявка на створення декларації відхилена в eHealth.

Залишається як історичний запис в системі.

Користувачу доступні лише кнопки:

  • у випадку відкриття запису чужої Декларації спеціаліста ЛЗ в якому працює користувач (мал. 7, варіант а), доступно [Ок], [Закрити];
  • у випадку відкриття свого запису доступно [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].
eHealth, MedEir

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Мал. 7 - Вигляд форми декларації в стані "Відхилена" (а - до підтвердження заявки, б - після підтвердження)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Прострочена"

Заявка на створення декларації прострочена в eHealth (заявка очікувала більше 7 днів підтвердження або підписання).

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Діюча"

Заявка на створення декларації підписана та декларація діюча в eHealth.

Користувачу доступні лише кнопки:

  • у випадку відкриття запису чужої Декларації спеціаліста ЛЗ в якому працює користувач (мал. 8, варіант б), доступно [Закрити];
  • у випадку відкриття свого запису доступно [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].
eHealth, MedEir

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Мал. 8 - Вигляд форми декларації в стані "Діюча" (а - для лікаря з яким підписано декларацію, б - для лікаря який не є підписантом декларації)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Зупинена"

Декларація розірвана в eHealth. 

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Очікує верифікації"

Заявка на створення декларації підписана та декларація діюча в eHealth, але очікує перевірки з боку НСЗУ.

Даний стан зумовлений двома варіантами:

  • Метод автентифікації пацієнта в eHealth вказано "За документами".
  • Пацієнт зареєстрований в eHealth без ІПН (РНОКПП). 

Переходить в стан діюча після перевірки НСЗУ або автоматично через 30 днів.

Користувачу доступні лише кнопки [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 9 - Вигляд форми декларації в стані "Очікує верифікації"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Перелік дій, які можливо виконати над карткою Декларації наведено нижче (таб. 3). В даній таблиці зазначено перелік функціональних кнопок картки та їх опис:

  • значення кнопки;
  • опис відображення в залежності від стану картки;
  • та інше...
Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.  ЯкорьСтани табл.2Стани табл.2
Предупреждение
titleУВАГА!

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа). Підписати декларацію може лише лікар, якого обрав пацієнт.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстрована або перереєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор".

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Таблиця 3. Перелік дій над карткою Декларації

панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку дій які можливо виконати над карткою Декларації в таблиці
Раскрыть
titleНатисніть тут...
№ позначки, мал.

Назва дії

Опис

Примітка[1], мал. 4, табл.2

[Зареєструвати]

Реєстрація заявки на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо створюється нова декларація в MedEir, стан Декларації "Чернетка" (див. табл.2). Заяву на декларацію не зареєстровано та Декларацію не підписано з пацієнтом в eHealth.[2], мал. 4, табл.2[Ок]Підтвердити зміни та закрити картку реєстрації заявки на створення деклараціїДія доступна та відображається на всіх формах Декларації  та не залежить від станів (див. табл.2)
[3], мал. 4, табл.2

[Скасувати]

Закриття картки реєстрації заявки на створення декларації

[1], мал. 5, табл.2

[Підтвердити]

Підтвердження заявки на створення декларації

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію створена в MedEir та зареєстрована в eHealth, стан Декларації "Нова" (див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[2], мал. 5, табл.2

[Відкликати]

Відкликання заявки на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію зареєстровано або підтверджено в eHealth. Відображається на формі Декларації в стані "Нова" або "Підтверджена"(див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[1], мал. 6, табл.2

[Підписати]

Підписання заявки на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію підтверджена в eHealth та лише для користувача Лікар. Відображається на формі Декларації в стані "Підтверджена"(див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[2], мал. 6, табл.2

[Друкована форма]

Перегляд друкованої форми декларації

Дія доступна та відображається, якщо заява на декларацію підтверджена, декларацію підписано, скасовано заявку на декларацію або декларацію в eHealth. Відображається на формі Декларації в стані "Підтверджена", "Скасована", "Відхилена", "Діюча", "Зупинена", "Очікує верифікації" (див. табл.2).-

[Зберегти в файл]

Збереження заявки на створення декларації у файл для підписання у зовнішніх системах

Доступно лише на формі підпису (див. інструкцію Накладання ЕЦП), при виборі "Тип підпису" варіанту "Зовнішній ресурс". Спрацьовує автоматично при підписанні.-

[Відправити з файлу]

Завантаження підписаного файлу заявки декларації для реєстрації в системі eHealth

РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ЯкорьПередумовиПередумови

Для процесу декларування пацієнта в системі eHealth, необхідно враховувати наступні вимоги та передумови:

  1. Створює та реєструє заявку на декларацію лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth.
  2. Підписує декларацію лише лікар.
  3. Зареєстрований пацієнт в системі eHealth або внесені зміни до реєстрації не є заміною декларування, а лише його складовою частиною та підставою для створення заявки.
  4. Передумови для реєстрації:

ОСНОВНИЙ СЦЕНАРІЙ РЕЄСТРАЦІЇ

Під основним сценарієм розуміється, що пацієнта знайдено та зареєстровано в eHealth та MedEir, зміни вносити не потрібно, всі дані відповідають дійсності.

Алгоритм дій користувача при основному сценарії:

  1. Провести пошук пацієнта в eHealth;
  2. Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir;
  3. Ідентифікувати пацієнта за його документами;
  4. Дані в eHealth та MedEir відповідають дійсності (документам пацієнта);
  5. Створити заявку на реєстрацію декларації;
  6. Зареєструвати заявку;
  7. Підтвердити заявку за допомогою SMS або сканкопій документів пацієнта;
  8. Підписати Декларацію.

Детальний опис алгоритму наведено нижче в окремому пункті даної інструкції Алгоритм дій при основному сценарії реєстрації.

ДОДАТКОВІ СЦЕНАРІЇ РЕЄСТРАЦІЇ

В залежності від результату пошуку та даних пацієнта в системі eHealth та/або MedEir, можуть бути додаткові сценарії реєстрації Декларації:

  • При пошуку пацієнта, виявлено результати відмінні від стандартного, коли одночасно знайдено дані пацієнта в eHealth та MedEir (дані пацієнта об'єднано);
  • Попередньо потрібно змінити дані пацієнта в eHealth та/або MedEir при різних варіантах пошуку;
  • Попередньо потрібно змінити метод автентифікації при різних варіантах пошуку;
  • Пацієнт є новонародженим або дитина менше 14 років.

Детальний опис алгоритму наведено нижче в окремому пункті даної інструкції Алгоритм дій при додаткових сценаріях реєстрації.

АЛГОРИТМ ДІЙ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНАННЯ ПЕРЕДУМОВ

ЯкорьВиконання передумовВиконання передумов

Для декларування ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути виконані всі передумови (детально тут...):

  1. Лікаря ПМД авторизований в системі eHealth Image Removed (детально Авторизація).
  2. Електронно цифровий підпис (КЕП) є у наявності, діючий та не пошкоджений (детально ЕЦП та Накладання ЕЦП). 
  3. Проведена ідентифікація та пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed (детально Пошук пацієнта ("eHealth")): 
    • В реєстрі Пацієнти (мал.10, позначка [1]) натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth] (мал.10, позначка [2]).
    • Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, (мал.10, позначка [3]). Для швидкого пошуку внести "ПІБ" та "Дату народження" згідно паспортних даних.
    • Для більш детального пошуку та впевненості у правильності результату пошуку пацієнта в eHealth, рекомендовано застосовувати додаткові параметри: 
      • "РНОКПП" - для дорослої особи.
      • "Номер свідоцтва про народження" - для дітей.
      • "Номер телефону" - для всіх пацієнтів.
    • Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.10, позначка [4]).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстрована або перереєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор" (детально про опис ролі тут...; про те як провести реєстрацію або переєстрацію тут...).

Зареєструвати та відредагувати пацієнта в системі eHealth може лікар або медичний працівник, що зареєстрований в eHealth (детально про реєстрацію/редагування даних пацієнта тут...).

Брати на облік пацієнта в системі MedEir не потрібно.

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Image Removed

Мал. 10 - Алгоритм пошуку пацієнта в системі eHealth

4. Пацієнт зареєстрований в системі eHealth та не потребує внесення змін (редагування). Картка MedEir та дані з eHealth раніше були об'єднані.

5. Пацієнта успішно імпортовано з системи eHealth у випадку відсутності об'єднання картки пацієнта в MedEir з даними eHealth (детально Імпорт пацієнта з "eHealth").

6. Також картка пацієнта в MedEir відповідає даним пацієнта за документами та зареєстрованих в системі eHealth.

7. Перевірено та/або відредаговано за потреби метод Автентифікації пацієнта в eHealth Image Removed (детально Методи автентифікації пацієнта ("eHealth")).

8. Лише після цього переходимо до Алгоритму реєстрації Декларації (тут...).

Предупреждение
titleУВАГА!

Реєстрація пацієнта та Декларації це дві окремі дії в системі eHealth!

Заява на реєстрацію Декларації створюється лише для пацієнта, що зареєстрований в системі eHealth!

Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування понад 7 днів стан заявки змінюється на "Просрочено" (детально в табл. 2, тут...).

Підписати Декларацію може лише лікар якого обрав пацієнт

Підписати зареєстровані дані пацієнта в eHealth може лише лікар будь- якої спеціальності (детально про реєстрацію пацієнта тут...).

Результати пошуку система надасть в таблиці (мал.3, позначка [5]). Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth. В залежності від варіантів результату пошуку пацієнта в системі користувач переходить до певного сценарію реєстрації Декларації. Перелік варіантів результату пошуку наведено нижче (табл. 4), детальніше про варіанти пошуку тут...

Таблиця 4 - Варіанти пошуку пацієнта

ВаріантЗначенняДії1.

Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня).

Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth.

Image Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 4 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth

Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Image Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Оновленню в eHealth не підлягає!

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО виконати рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

3. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат.

Image Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані. Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Image RemovedImage Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО об'єднати дані (імпорт, детально тут...). Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

5.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Image Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth (записи відсутні)

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir. Перед створенням даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше тут...

6.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Image Removed

Image Removed

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.

Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.

РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (ОСНОВНИЙ СЦЕНАРІЙ) ЯкорьОсновнийОсновний

1. В картці пацієнта перейти на вкладку "Декларації в системі eHealth" (мал.11, варіант а та б, позначка [1]) натиснути [Створити заявку] (мал.11, варіант а та б, позначка [2]).

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 11 - Алгоритм створення заявки на реєстрацію Декларації в системі eHealth

2. У випадку, якщо система відображає повідомлення (мал.12), про те що "Декларація може бути підписана лише з пацієнтом, зареєстрованим та ідентифікованим в системі eHealth":

  • Пацієнта не зареєстровано в системі eHealth. 
  • Користувач не виконав пошук пацієнта в системі eHealth
  • Користувач не імпортував дані пацієнта з eHealth до МІС MedEir.

Image Removed

Мал. 12 Повідомлення про відсутність зареєстрованого пацієнта в eHealth

3.  У випадку існування раніше в пацієнта Декларації система надасть повідомлення (мал.13 та мал.11, варіант а, позначка [3]"У пацієнта є діюча декларація. Ви хочете почати процес реєстрації нової декларації". Якщо користувач впевнений, то потрібно натиснути [Так].

Image Removed

Мал. 13 - Повідомлення про зареєстровану Декларацію пацієнта в системі eHealth

4. Після підтвердження повідомлення на мал. 13 або натиснення кнопки [Створити заявку] відкривається вікно Реєстрація в системі eHealth (мал.11, варіант б, та мал.14).

Предупреждение
titleУВАГА!
  1. Пацієнта не зареєстровано в системі eHealth. Потрібно провести реєстрацію (детально тут...) пацієнта Image Removed та виконати дії даного алгоритму з початку (детально тут...).
  2. Користувач не виконав пошук пацієнта в системі eHealth. Потрібно додатково виконати всі дії Передумов починаючи з третього пункту (детально тут...).
  3. Користувач не імпортував дані пацієнта з eHealth до МІС MedEir. Потрібно додатково виконати всі дії Передумов починаючи з третього пункту (детально тут...).

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Image Removed

в)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 14 - Картка реєстрації заявки на Декларацію в eHealth

5. Автоматично заповнюється ідентифікатор пацієнта в eHealth  та поле "Стан" має значення "Чернетка" (мал.14, детально табл. 2, тут...)

5.1 Пункт виконує лише Уповноважена особа(Реєстратор). В полі "Лікувальний заклад*" користувач з випадаючого списку із переліком ЛЗ обирає той в якому працює Лікар з яким пацієнт реєструє Декларацію (мал.14, варіант в, позначка [1]).

5.2 Пункт виконує лише Уповноважена особа(Реєстратор).В полі "Спеціаліст*" користувач з випадаючого списку із переліком Лікарівякі зареєстровані в eHealth обирає Лікаря з яким пацієнт реєструє Декларацію (мал.14, варіант в, позначка [2]).

6. Зареєструвати створену заявку натиснути кнопку [Зареєструвати заявку] (мал.11, варіант б, позначка [3] та мал.14).

7. Відкривається вікно Інформаційне повідомлення (мал. 15). Лікар має повідомити пацієнту інформацію з Пам’ятки та поставити прапорець "Інформація з памятки пацієнта повідомлена пацієнту" (мал.15, варіант а, позначка [1]). За необхідністю роздрукувати (мал.15, варіант а, позначка [2]). Отримати згоду пацієнта та натиснути на кнопу [Ок] (мал.15, варіант б). Якщо пацієнт відмовляється надати згоду потрібно натиснути на кнопку [Скасувати] (мал.15, варіант а, позначка [3]).

Предупреждение
titleУВАГА!

ОБОВ'ЯЗКОВО перед тим як натиснути кнопку [Зареєструвати заявку]:

  • Перевірити поле "Метод автентифікації*" на актуальність варіанту та правильності методу, а також телефону пацієнта.
  • Для медичного працівника, що є реєстратором (не лікарем з яким підписується Декларація) потрібно виконати дії вказані в пунктах 5.1 та 5.2.
  • Якщо реєстрацію заявки на Декларацію проводить Лікар то поля "Лікувальний заклад*" та "Спеціаліст*" (мал.14, варіант в, позначка  [1] та [2]) - Автоматично заповнені та заблоковані.

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 15 -Інформаційне повідомлення про отримання згоди пацієнта на обробку персональних даних

8. Після підтвердження згоди на номер телефону (що зареєстрований в eHealth, як метод автентифікації пацієнта) надійде смс повідомлення із кодом для підтвердження. Ввести код з смс повідомлення (мал.16,  варіант а, позначка [1]), або завантажити скан-копії документів пацієнта, якщо пацієнт був зареєстрований через документи (мал.16,  варіант б).

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 16 - Інформаційне повідомлення автентифікації 

Натиснути кнопку  [Ок] (мал.16,  варіант а, позначка [3]). Якщо пацієнт не отримав повідомлення, можна одноразово відправити повідомлення натиснувши кнопку [Отримати SMS з новим кодом] (мал.16,  варіант а, позначка [2]).

9. З'явиться повідомлення Підтвердити заявку, натиснути кнопку [Ок] (мал.17).

Image Removed

Мал. 17 - Підтвердження або скасування заявки на Декларацію

10. У вікні Реєстрація в системі eHealth:

  • Значення в полі "Стан" з "Чернетки" змінився на "Підтверджена" (мал.18, позначка [1]).
  • З'явився номер декларації (мал.18, позначка [2]). 
  • Можна попередньо відкрити та роздрукувати декларацію, натиснувши на кнопку [Друкована форма] (мал.18, позначка [3]) та надати її пацієнту для того, щоб він перевірив інформацію згідно якої його було зареєстровано в системі (мал.19).
  • У випадку, якщо виявиться, що якісь дані невірні, натиснути кнопку [Відхилити заявку] (мал.18, позначка [5]). В такому випадку заявка буде відхилена та перейде в стан "Відхилена" (мал.20). 
  • Якщо інформація вірна, натиснути кнопку [Підписати] (мал.18, позначка [4]).

Image Removed

Мал. 18 - Заява на Декларацію в стані "Підтверджена"

Image Removed

Мал. 19 - Друкована форма заяви на Декларацію 

Image Removed

Мал. 20 - Заява на Декларацію в стані "Відхилена"

11. Відкривається друкована форма декларації, натиснути кнопку [Друк] (мал.21, варіант а, позначка [1]). У випадку відсутності даної кнопки розгорнути вікно друкованої форми:

  • Натиснувши кнопку розгорнути (мал.21, варіант б, позначка [1]).
  • Натиснувши двічі лівою кнопкою миші на назві вікна (мал.21, варіант б, позначка [2]).
  • Після з'явиться перелік кнопок та натиснути кнопку [Друк].

Роздрукувати в двох екземплярах, надати їх для підпису пацієнту. Після того як пацієнт підпише, один екземпляр лікар залишає собі - інший віддає пацієнту.

Натиснути прапорець [Декларація про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, підписана пацієнтом] (мал.21, варіант а, позначка [2]).

Натиснути кнопку [Продовжити] (мал.21, варіант а, позначка [3])

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 21 - Друкована форма Декларації 

12. З'явиться вікно Параметри підпису, обрати тип підпису (мал.22) та в залежності від обраного типу, накласти електронний цифровий підпис (детально Накладання ЕЦП ) лікаря з яким пацієнт заключає Декларацію.

Предупреждение
titleУВАГА!

Підписати Декларацію може лише Лікар, якого обрав пацієнт.

Image Removed

Мал. 22 - Вибір типу підписання Декларації

13. Після того, як був накладений підпис, з'являється вікно з повідомленням "Декларація підписана" натисніть кнопку [Ок] (мал.23).

Image Removed

Мал. 23 - Декларація успішно підписана

11. У вікні Реєстрація в системі eHealth значення в полі "Стан" змінився на "Діюча" (мал.24, варіант а, позначка [1]). У випадку методу автентифікації "За документами" або при вказанні реєстрації даних пацієнта в системі eHealth без ІПН (РНОКПП) стан декларації відповідає значенню "Очікує верифікацію" (мал.24, варіант б). Додатково можна роздрукувати декларацію, натиснувши на кнопку [Друкована форма] (мал.24, позначка [2]).

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 24 - Декларація в стані "Діюча" або "Очікує верифікацію"

Предупреждение
titleУВАГА!

Декларація в стані "Очікує верифікацію" (мал.24, варіант б)!

Потрібно перевірити варіанти:

  1. Метод автентифікації вказано "За документами". В картці реєстрації пацієнта в eHealth Image Removed, або методі автентифікації Image Removed, також можливо відкрити друковану форму Декларації  кнопка [Друкована форма] (мал.24, позначка [2]).
  2. Наявність позначки про відсутність ІПН (РНОКПП). В картці реєстрації пацієнта в eHealth Image Removed, також можливо відкрити друковану форму Декларації  кнопка [Друкована форма] (мал.24, позначка [2]).

Стан Декларації "Очікує верифікацію" (мал.24, варіант б) перейде в стан "Діюча" (мал.24, варіант а, позначка [1]) лише в двох випадках:

  • Співробітники НСЗУ перевірили дану декларацію.
  • Автоматично через 30 днів очікування.

14. На вкладці "Декларації в системі "eHealth"" в ЕК пацієнта відображається підписана декларація або та, що очікує перевірки даних (мал.25).

Image Removed

Мал. 25 - Декларація підписана або очікує перевірки

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У випадку відмінності ситуації при пошуку пацієнта в eHealth (відсутня реєстрація, картка в MedEir та інше...), потреби внесення змін до даних пацієнта в систему (дані не відповідають дійсності документів...), відсутності методу автентифікації та інших ситуацій. Потрібно виконати додаткові дії (наведено нижче) для переходу до основного сценарію реєстрації Декларації.

РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (ДОДАТКОВІ СЦЕНАРІЇ) Якорьдодатковий алгоритмдодатковий алгоритм

Враховуючи обставини коли складаються ситуації (відсутня реєстрація пацієнта в eHealthметод автентифікації, зміна персональних даних, пацієнт є неповнолітнім та інше) відмінні від основного сценарію дій при реєстрації Декларації, потрібно спочатку виконати додаткові дії які зазначено в табл. 4.

Таблиця 4. Додаткові сценарії реєстрації Декларації

Сценарій Додатковий параметрАлгоритм

1.

РЕЄСТРАЦІЯ ПАЦІЄНТА

Зареєструвати Декларацію 

Але при пошуку пацієнта, виявлено результати відмінні від стандартного, коли пацієнта одночасно знайдено в eHealth та MedEir (дані пацієнта об'єднано)

Якорь1.11.1

1.1 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

Детально даний варіант пошуку зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")табл. 3 Варіанти пошуку пацієнта в системі МedEir та eHealth (тут...)

Передумови:

  1. Пацієнта вірно ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir, що не виявив ЕК (Пошук пацієнта в системі).

Дії користувача при виконанні передумов:

  1. Провести імпорт даних пацієнта з eHealth в MedEir (Імпорт пацієнта з "eHealth").
  2. В MedEir автоматично створюється ЕК пацієнта, заповнити згідно його документів (Робота з ЕК пацієнта).
  3. Перевірити метод автентифікації пацієнта.
  4. Редагувати за потреби дані пацієнта в eHealth (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
  5. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).
Якорь1.21.2

1.2 Пацієнта не знайдено в eHealth, картку в MedEir знайдено

Детально даний варіант пошуку зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")табл. 3 Варіанти пошуку пацієнта в системі МedEir та eHealth (тут...)

Передумови:

  1. Пацієнта не ідентифіковано за документами при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі eHealth що не виявив реєстрацію (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  3. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir та знайдено, дублюючих ЕК не виявлено (Пошук пацієнта в системі).

Дії користувача при виконанні передумов:

  1. В MedEir відкрити правильну ЕК пацієнта.
  2. Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити і зареєструвати (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
  3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).
Якорь1.31.3

1.3 Пацієнта не знайдено в eHealth та MedEir

Детально даний варіант пошуку зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")табл. 3 Варіанти пошуку пацієнта в системі МedEir та eHealth (тут...)

Передумови:

  1. Пацієнта не ідентифіковано за документами при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі eHealthщо не виявив реєстрацію (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  3. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir, що не виявив ЕК (Пошук пацієнта в системі).

Дії користувача при виконанні передумов:

  1. В MedEir створити ЕК пацієнта, заповнити згідно його документів (Робота з ЕК пацієнта).
  2. Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити і зареєструвати (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
  3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

2.

 

ЗМІНА ДИНИХ ПАЦІЄНТА

Зареєструвати Декларацію

Але попередньо потрібно змінити дані пацієнта в eHealth та/або MedEir при різних варіантах пошуку

Якорь2.12.1

2.1 Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir

Передумови:

  1. Пацієнта ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir та знайдено, дублюючих ЕК не виявлено (Пошук пацієнта в системі).

Дії користувача при виконанні передумов:

  1. В MedEir внести зміни до ЕК пацієнта, заповнити згідно його документів (Робота з ЕК пацієнта).
  2. Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити зміни і зареєструвати (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
  3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).
Якорь2.22.2

2.2 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

Передумови:

  1. Пацієнта ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
  2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir,  що не виявив ЕК (Пошук пацієнта в системі).

Дії користувача при виконанні передумов:

  • Провести імпорт та створення картки в Medir (Імпорт пацієнта з "eHealth").
  • Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити зміни і зареєструвати (

    Передумови реєстрації декларації в системі 

    "eHealth"

    Image Added


    Раскрыть
    titleПередумови створення декларації

    Головною умовою для заключення Декларації є зареєстрований пацієнт в системі eHealth. Обов'язково, при проведенні реєстрації Декларації, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові. 

    У випадку, коли пацієнта знайдено в системі eHealth, а в системі MedEir картка відсутня - необхідно створити ЕК (електронну карту)

    Реєстрація пацієнта в системі eHealth та Декларації - це дві окремі дії в системі eHealth!

    Пацієнти менше 14 років реєструються в системі eHealth із законним представником (детально  

    .

    Для завершення проведення реєстрації Декларації, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).

    Для уникнення помилок при проведенні реєстрації Декларації, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

    Всю відповідальність при реєстрації даних пацієнта в Декларації, несе спеціаліст, який провів дану операцію.


    Раскрыть
    titleПерелік документів, на підставі яких пацієнт має права зареєструватись в ЕСОЗ.

    Пацієнт (його законний представник) звертається до уповноваженої особи надавача ПМД і надає їй копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) й один з таких документів, що посвідчують особу:

    паспорт громадянина України;

    тимчасове посвідчення громадянина України;

    свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку);

    посвідка на постійне проживання в Україні;

    посвідчення біженця;

    посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

    Наказ МОЗ 19.03.2018  № 503




    Порядок укладення Декларації з сімейним лікарем

     

    Image Added


    Раскрыть
    titleЕтапи укладання декларації. Загальні умови.

    Алгоритм дій:

    1) Зареєструвати заявку на подання декларації в системі eHealth. В картці пацієнта обираємо вкладку "Декларації в системі eHealth " та обираємо спеціальну дію "створити"

    Image Added

    Відразу відкривається вікно "Реєстрація пацієнта" 

    Далі потрібно натиснути на спеціальну дію "Зареєструвати заявку" 

    Image Added

    2) З'являється Інформаційне повідомлення

    Image Added

    Необхідно повідомити пацієнту інформацію з пам'ятки та отримати згоду (за необхідністю роздрукувати)

    3) Ввести код з СМС повідомлення

    Image Added

    4) Роздрукувати декларацію в 2-х екземплярах та накласти ЕЦП (електронний підпис лікаря)

    Якщо пацієнт повідомляє про зміну своїх персональних даних, перед укладанням декларації, - лікарю необхідно внести зміни та зробити редагування даних в в системі eHealth.


    Image Added





    Редагування, оновлення даних пацієнта в системі "eHealth"

    Image Added


    Раскрыть
    titleДекларація (зміна даних)

    Якщо пацієнт одночасно змінив номер телефону,
    прізвище та паспортні дані, оновлювати в системі
    еHealth потрібно за певним алгоритмом:
    1. Змінюємо в Методі автентифікації номер телефону.
    2. В Редагуванні пацієнта в еHealth, оновлюємо спочатку
    паспортні дані, потім прізвище.
    Якщо в попередній декларації в пацієнта був
    відсутній ІПН, інший паспорт та прізвище, потрібно зробити три оновлення:

    1) ІПН + документ з попередньої Декларації;
    2) Нові паспортні дані;
    3) Прізвище - якщо була зміна.

     Після оновлення, переходимо до створення нової Декларації.


    Раскрыть
    titleДекларація (відмова від ІПН)

    Необхідно зробити редагування пацієнта в еHealth

    • поставити позначку про відмову від РНОКПП
    • відсканувати та підвантажити сканкопію про відмову від ІПН
    • переукласти декларацію

    Якщо стан декларації з "очікує верифікації" буде змінено на "відхилена", то необхідно звернутись на гарячу лінію НСЗУ (1677) та дізнатись причину відхилення декларації.


    Раскрыть
    titleДекларація (дитина до 14 років)

    У випадку виникнення даної помилки необхідно порекомендувати пацієнту звернутись до НСЗУ з заявою для розірвання попередньої декларації. Процедуру припинення декларації ви можете переглянути на сайті НСЗУ: https://nszu.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/termination та звернувшись до контакт-центру НСЗУ: 16-77(безкоштовно з мобільного).
    Після розірвання декларації буде можливість укласти її знову.


    Раскрыть
    titleДекларація (дитина до 14 років) Свідоцтво про народження іноземного зразку.

    Для того, щоб укласти декларацію пацієнту зі свідоцтвом про народження іноземного зразка, необхідно звернутись до відповідних органів та зробити апостиль свідоцтва (перекласти українською мовою). Також обов'язковою умовою є наявність у одного з батьків українського громадянства або принаймні посвідки про постійне/тимчасове проживання. 


    Раскрыть
    titleДекларація (очікує верифікації)

    Декларація в стані "Очікує верифікацію" 

    Якщо при декларуванні в систему додано сканкопію, деякий час Декларація може бути на верифікації.  Потрібно очікувати на верифікацію документів. МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи. Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу
    займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

    Потрібно перевірити варіанти:

    1. Метод автентифікації вказано "За документами". В картці реєстрації пацієнта в eHealth , або методі автентифікації , також можливо відкрити друковану форму Декларації 
    2. Наявність позначки про відсутність ІПН (РНОКПП). В картці реєстрації пацієнта в eHealth

    Стан Декларації "Очікує верифікацію" перейде в стан "Діюча" лише в двох випадках:

    • Співробітники НСЗУ перевірили дану декларацію
    • Автоматично через 30 днів очікування.


    Раскрыть
    titleНа ІПН пацієнта укладена декларація на іншу особу.

    Рекомендуємо звернутися до НСЗУ у письмовому вигляді.

    Заява та додатки до неї:
    копія заяви пацієнта (його законного представника) у довільній формі, у разі якщо заявник – заклад охорони здоров’я;
    копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу пацієнта (всі заповнені сторінки);
    копія ІПН пацієнта;
    копія документів, що посвідчують законного представника пацієнта, у разі якщо заявник – законний представник пацієнта;

    подаються закладом охорони здоров'я або пацієнтом (його законним представником) до НСЗУ шляхом надсилання листа одним із засобів (на вибір):
    на електронну адресу НСЗУ (info@nszu.gov.ua) одним файлом у форматі DOC, DOCX або PDF із накладеним ЕЦП уповноваженої особи закладу охорони здоров'я або пацієнта (його законного представника);
    в паперовій формі на адресу НСЗУ (04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19). При цьому заява має бути заповнена в електронному вигляді (роздрукована та підписана власноручним підписом заявника).




    Відео

    Image Added

  • Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).
  • Якорь2.32.3

    2.3 Пацієнта не знайдено в eHealth, картку в MedEir знайдено

    Передумови:

    1. Пацієнта ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir та знайдено, дублюючих ЕК не виявлено (Пошук пацієнта в системі).

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. В MedEir внести зміни до ЕК пацієнта, заповнити згідно його документів (Робота з ЕК пацієнта).
    2. Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити зміни і зареєструвати (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
    3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).
    Якорь2.42.4

    2.4 Пацієнта не знайдено в eHealth та MedEir

    Передумови:

    1. Пацієнта не ідентифіковано за документами при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі eHealthщо не виявив реєстрацію (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    3. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir, що не виявив ЕК (Пошук пацієнта в системі).

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. В MedEir створити ЕК пацієнта, заповнити згідно його документів (Робота з ЕК пацієнта).
    2. Відкрити картку Реєстрації/Редагування пацієнта в eHealth та заповнити даними і зареєструвати (Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")).
    3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

    3.

    ЗМІНА МЕТОДУ АВТЕНТИФІКАЦІЇ Якорь33

    Зареєструвати Декларацію

    Але попередньо потрібно змінити метод автентифікації при різних варіантах пошуку 

    3.1 Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir

    Передумови:

    1. Пацієнта ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir та знайдено, дублюючих ЕК не виявлено (Пошук пацієнта в системі).

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. Відкрити в ЕК пацієнта форму Метод автентифікації пацієнта в eHealth та внести зміни (Методи автентифікації пацієнта ("eHealth")).
    2. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

    3.2 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

    Передумови:

    1. Пацієнта ідентифіковано за документами та знайдено при пошуку в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir,  що не виявив ЕК (Пошук пацієнта в системі).

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. Провести імпорт та створення картки в Medir (Імпорт пацієнта з "eHealth").
    2. Відкрити в ЕК пацієнта форму Метод автентифікації пацієнта в eHealth та внести зміни (Методи автентифікації пацієнта ("eHealth")).
    3. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

    4.

    ПАЦІЄНТ ДИТИНА (ДО 14 РОКІВ ТА ПІСЛЯ)

    Зареєструвати Декларацію

    Але пацієнт є не повнолітнім (дитина до 14 років) з відсутніми даними в системі при різних варіантах пошуку

    Детально опис реєстрації дитини до 14 років в системі eHealth (тут...) та Декларації наведено у відео інструкції тут...

    4.1 Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir

    4.2 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

    4.3 Пацієнта не знайдено в eHealth, картку в MedEir знайдено

    4.4 Пацієнта не знайдено в eHealth та MedEir

    Уповноважена особа зареєстрована в eHealth 

    Передумови:

    1. Проведено ідентифікацію за документами та пошук пацієнта в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir (Пошук пацієнта в системі).
    3. Уповноважена особа зареєстрована в eHealth (проведено пошук по eHealth) з актуальним та діючим методом автентифікації (перевірено). 

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. Для параметрів 4.1 - виконати дії для редагування, що описано в другому сценарії пункт 2.1 (тут...).
    2. Для параметрів 4.2 - імпортувати дані з eHealth, створит ЕК пацієнта в Medir згідно першого сценарію пункт 1.1 (тут...) та внести зміни відповідно до другого сценарію пункт 2.2 (тут...).
    3. Для параметрів 4.3 - зареєструвати пацієнта в eHealth згідно першого сценарію пункт 1.2 (тут...) а внести зміни відповідно до  другого сценарію пункт 2.3 (тут...).
    4. Для параметрів 4.4 - виконати дії по створенню та реєстрації пацієнта згідно другого сценарію пункт 2.4  (тут...).
    5. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

    4.1 Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir

    4.2 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

    4.3 Пацієнта не знайдено в eHealth, картку в MedEir знайдено

    4.4 Пацієнта не знайдено в eHealth та MedEir

    Уповноважена особа не зареєстрована в eHealth

    Передумови:

    1. Проведено ідентифікацію за документами та пошук пацієнта в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir (Пошук пацієнта в системі).
    3. Уповноважена особа не зареєстрована в eHealth (проведено пошук по eHealth). 

    Дії користувача при виконанні передумов:

    1. Перевірити наявність зареєстрованих даних уповноваженої особи в системі MedEir за всіма варіантами для уникнення дублюючих записів.
    2. Створити за необхідності картку уповноваженої особи в системі MedEir (пошук не виявив даних).
    3. Зареєструвати  уповноважену особу в системі eHealth.
    4. Для параметрів 4.1 - виконати дії для редагування, що описано в другому сценарії пункт 2.1 (тут...).
    5. Для параметрів 4.2 - імпортувати дані з eHealth, створит ЕК пацієнта в Medir згідно першого сценарію пункт 1.1 (тут...) та внести зміни відповідно до другого сценарію пункт 2.2 (тут...).
    6. Для параметрів 4.3 - зареєструвати пацієнта в eHealth згідно першого сценарію пункт 1.2 (тут...) а внести зміни відповідно до  другого сценарію пункт 2.3 (тут...).
    7. Для параметрів 4.4 - виконати дії по створенню та реєстрації пацієнта згідно другого сценарію пункт 2.4  (тут...).
    8. Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).

    4.1 Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir

    4.2 Пацієнта знайдено в eHealth, картку в MedEir не знайдено

    Уповноважена особа зареєстрована в eHealth але метод автентифікації не актуальний або потребує зміни

    Передумови:

    1. Проведено ідентифікацію за документами та пошук пацієнта в eHealth (Пошук пацієнта ("eHealth")).
    2. Проведено пошук пацієнта за всіма варіантами в системі MedEir (Пошук пацієнта в системі).
    3. Уповноважена особа зареєстрована в eHealth (проведено пошук по eHealth). 
    4. Створено ЕК уповноваженої особи в системі MedEir за її відсутності. 

    Дії користувача при виконанні передумов:

  • Виконати дії описані в третьому сценарії  (тут...).
  • Перейти до основного алгоритму декларування (тут...).