Організаційні питання Якорь |
Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання. | |||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Як видалити папку 2.0? | |||||||||||
Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:
Для збільшення натисніть на малюнок 2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок Для збільшення натисніть на малюнок 3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...). Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:
Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF) |
| |
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Якорь Друк інструкцій Друк інструкцій
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...). Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:
Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF) |
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | |
РеєстратураМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад. | ||||||
| ||||||
| ||||||
СтатистикаМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
ЛікаріМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
| ||||||
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | ||||||
Фінансовий модуль | ||||||
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | ||||||
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря. Лише користувач, який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут... |
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth.
Середній медичний персоналМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth | спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад. | |||||||||||
| ||||||||||||
Якорь |
| . | |||||||
| |||||||||
ЛікаріМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
eHealth Якорь |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок". |
Фінансовий модуль
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth.
Середній медичний персонал
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Містить перелік поширених питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача або налаштуванням системи MedEir та eHealt.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації. |
Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта, епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того щоб пройти Авторизацію в eHealth у випадку помилки, потрібно:
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 14 - Авторизація спеціаліста 2. Натиснути на клавіатурі одночасно кнопки [Alt]+[Ctrl], знаходяться на вашій клавіатурі знизу з права або зліва (мал. 2, наведено приклад розташування клавіш, залежить від різновиду клавіатури). 3. Також одночасно з клавішами [Alt]+[Ctrl] одночасно натиснути мишею на кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 1 позначка [2]). Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер 6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. ПРИКЛАД! Мал. 2 - Клавіши [Alt]+[Ctrl] на клавіатурі5 - Авторизація спеціаліста 7. Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 64. З'явиться додаткове вікно для авторизації (мал. 3) НЕ ЗАКРИВАТИ! та додатково відкриється в інтернет браузері сторінка авторизації спеціаліста Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 56). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 3- Додаткове вікно 6 - Копіювання коду Авторизація спеціаліста 5. За потреби можливо перенести сторінку авторизації в інший інтернет браузер, як зображено на мал. 4. 8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok]. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 4 - Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер 6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5) 7 - Авторизація спеціаліста 9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8) Мал. 8 - Авторизація спеціаліста |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дана помилка пов'язана з тим, що в секції "Законний представник пацієнта" потрапляє запис про контактну особу. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Авторизація спеціаліста 7. Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 6) НЕ ЗАКРИВАТИ! Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 6). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 6 - Копіювання коду Авторизація спеціаліста 8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok]. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 7 - Авторизація спеціаліста 9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8)Мал. 8 - Авторизація спеціаліста |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дана помилка пов'язана з тим, що в секції "Законний представник пацієнта" потрапляє запис про контактну особу. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 1- Законний представник пацієнта Для виправлення даної ситуації та проведення успішної реєстрації, потрібно видалити запис з таблиці законного представника запис про контактну особу. Провести повторну реєстрацію. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При заключенні Декларації з пацієнтом що є дитиною з віком меншим 14 років або новонародженим потрібно:
Реєстрацію пацієнта, що є дитиною < 14 років потрібно обов'язково із законним представником або опікуном. Для цього потрібно вказати при реєстрації дані законного представника або опікуна:
Законний представник або опікун повинен бути зареєстрований в системі eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того щоб оновити дані по персоні (пацієнт), потрібно спочатку оновити дані по ПІБ, тоді оновити дані по документам, або навпаки. Але кожна зміна вноситься окремо та оновлюється в системі eHealth. Якщо пацієнт раніше заключав Декларацію з лікарем в такому випадку необхідно переглянути друковану або паперову форму декларації для отримання попередніх даних пацієнта. У випадку вперше заключення Декларації пацієнта з даним лікарем потрібно, щоб пацієнт мав або друковану версію попередньої декларації, або ксерокопії документів із данимим, що змінюються. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При реєстрації персони з автентифікацією через третю особу, після пошуку опікуна поле залишаєтся пустим, тому що в особи опікуна відсутній метод автентифікації. Для вирішення даної ситуації необхідно відкрити картку пацієнта (особа опікун) та додати метод автентифікації та після цього повернутися до реєстрації пацієнта якого представляє законний представник (третя особа, опікун). Рекомендація: Для того щоб не вносити двічі дані до картки реєстрації потрібно спочатку провести пошук по системі eHealth даних про законного представника (третю особу, опікуна) та перевірити метод автентифікації |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація не оновлюється автоматично разом з формою реєстрації та зберігає в друкованій формі дані, що були на момент заключення коли дані у формі реєстрації не були оновлені. Реєстрація або оновлення пацієнта в системі eHealth та подання заявки на реєстрацію Декларації НЕ Є ТОТОЖНОЮ ДІЄЮ. Це дві різні дії в системі eHealth, що потребують окремих дій та накладання підпису користувача. Тому для заключення Декларації між пацієнтом та лікарем після внесення оновлених даних в eHealth, потрібно створювати нову заявку на реєстрацію Декларації. Детально як це зробити на YouTube каналі Support Medeir (Реєстрація Декларації версії 3 (V3) лікарем ПМД в системі “eHealth”; Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth” та інші) або на Порталі в розділі Інструкції користувача Декларації ("eHealth"). |
. Мал. 1- Законний представник пацієнта Для виправлення даної ситуації та проведення успішної реєстрації, потрібно видалити запис з таблиці законного представника запис про контактну особу. Провести повторну реєстрацію. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При заключенні Декларації з пацієнтом що є дитиною з віком меншим 14 років або новонародженим потрібно:
Реєстрацію пацієнта, що є дитиною < 14 років потрібно обов'язково із законним представником або опікуном. Для цього потрібно вказати при реєстрації дані законного представника або опікуна:
Законний представник або опікун повинен бути зареєстрований в системі eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того щоб оновити дані по персоні (пацієнт), потрібно спочатку оновити дані по ПІБ, тоді оновити дані по документам, або навпаки. Але кожна зміна вноситься окремо та оновлюється в системі eHealth. Якщо пацієнт раніше заключав Декларацію з лікарем в такому випадку необхідно переглянути друковану або паперову форму декларації для отримання попередніх даних пацієнта. У випадку вперше заключення Декларації пацієнта з даним лікарем потрібно, щоб пацієнт мав або друковану версію попередньої декларації, або ксерокопії документів із данимим, що змінюються. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При реєстрації персони з автентифікацією через третю особу, після пошуку опікуна поле залишаєтся пустим, тому що в особи опікуна відсутній метод автентифікації. Для вирішення даної ситуації необхідно відкрити картку пацієнта (особа опікун) та додати метод автентифікації та після цього повернутися до реєстрації пацієнта якого представляє законний представник (третя особа, опікун). Рекомендація: Для того щоб не вносити двічі дані до картки реєстрації потрібно спочатку провести пошук по системі eHealth даних про законного представника (третю особу, опікуна) та перевірити метод автентифікації |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація не оновлюється автоматично разом з формою реєстрації та зберігає в друкованій формі дані, що були на момент заключення коли дані у формі реєстрації не були оновлені. Реєстрація або оновлення пацієнта в системі eHealth та подання заявки на реєстрацію Декларації НЕ Є ТОТОЖНОЮ ДІЄЮ. Це дві різні дії в системі eHealth, що потребують окремих дій та накладання підпису користувача. Тому для заключення Декларації між пацієнтом та лікарем після внесення оновлених даних в eHealth, потрібно створювати нову заявку на реєстрацію Декларації. Детально як це зробити на YouTube каналі Support Medeir (Реєстрація Декларації версії 3 (V3) лікарем ПМД в системі “eHealth”; Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth” та інші) або на Порталі в розділі Інструкції користувача Декларації ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дані в формі реєстрації пацієнта не зберігаються, після закриття та відкриття форми, лише у випадку якщо дана форма не була підтверджена методом автентифікації (СМС або сканкопії документів). Потрібно натиснути кнопку [Зареєструвати] (пацієнт не зареєстрований в системі eHealth) або [Оновити] (пацієнт зареєстрований в системі eHealth) та підтвердити подання заявки визначеним методом автентифікації пацієнта (СМС або сканкопіями документів). Лише в цьому випадку зберігаються внесенні дані в формі реєстрації та не потрібно створювати її заново. Далі користувач з ролю Лікар підписує заявку власним КЕП (ЕЦП) для остаточної реєстрації або оновлення даних пацієнта в eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС. Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1]. Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 1 - Виписування рецепту Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 2 - Помилка 422 Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива. Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:
Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422 3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2]. 4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5. 5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]). 6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]). 7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Дані в формі реєстрації пацієнта не зберігаються, після закриття та відкриття форми, лише у випадку якщо дана форма не була підтверджена методом автентифікації (СМС або сканкопії документів). Потрібно натиснути кнопку [Зареєструвати] (пацієнт не зареєстрований в системі eHealth) або [Оновити] (пацієнт зареєстрований в системі eHealth) та підтвердити подання заявки визначеним методом автентифікації пацієнта (СМС або сканкопіями документів). Лише в цьому випадку зберігаються внесенні дані в формі реєстрації та не потрібно створювати її заново. Далі користувач з ролю Лікар підписує заявку власним КЕП (ЕЦП) для остаточної реєстрації або оновлення даних пацієнта в eHealth. Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС. Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1]. Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 1 - Виписування рецепту Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 2 - Помилка 422 Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива. Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки: 4 - Пошук рецепту 8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 35 - Дії для виправлення помилки 422 3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2]. 4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5. 5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]). 6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]). 7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Пошук рецепту 8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 5 - Повторна відправка смс 9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала? |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація на ЦК eHealth не видаляється, декларацію можно призупинити (розірвати). Для того, щоб призупинити (розірвати) декларацію, необхідно написати заяву за формою, яка знаходиться на сайті НСЗУ. У МІС (медична інформаційна система) немає прав на видалення дублів на ЦК eHealth, дані права є доступні НСЗУ. |
Повторна відправка смс 9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала? |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Декларація на ЦК eHealth не видаляється, декларацію можно призупинити (розірвати). Для того, щоб призупинити (розірвати) декларацію, необхідно написати заяву за формою, яка знаходиться на сайті НСЗУ. У МІС (медична інформаційна система) немає прав на видалення дублів на ЦК eHealth, дані права є доступні НСЗУ. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації. Детальніше за посиланням... |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку, необхідно натиснути на кнопку Авторизація в eHealth, це можно зробити в Реєстр ЕМК, в будь-якій картці ЕМК пацієнта, або в картці реєстрації Декларації. У відкритому вікні авторизації ввести пароль лікаря для eHealth, прийняти умови і продовжити, детально тут. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
Раскрыть | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Потрібно перевірити метод автентифікації декларації пацієнта,
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth - то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати, то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth, то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати - то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо пацієнт бажає змінити номер телефону авторизації в eHealth, необхідно звернутися до лікаря та провести процедуру редагування методу автентифікації персони в системі «eHealth». Дану процедуру необхідно провести за допомогою спеціальної дії «Методи автентифікації в системі «eHealth»» у ЕК пацієнта. Переукладати декларацію із пацієнтом, при цьому не потрібно. Пацієнт має вказати новий номер телефону, отримати смс з кодом на новий номер телефону та одразу отримати смс з кодом на номер телефону, з яким була зареєстрована попередня декларація. В системі МедЕйр інформація, щодо попередньго номеру телефону, на який була укладена декларація, відображається в інформаційному повідомлені. Якщо пацієнт не має можливості отримати смс на попередній номер телефону, необхідно звернутися до сайту НСЗУ в розділ, де вказаний алгоритм заміни номеру телефону, за яким необхідно написати заяву відповідної форми. На даний момент інформація знаходиться за наступним посиланням: http://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
При відправці ЕМЗ з'являється повідомлення: "Перевищено доступну кількість за електронним направленням". Для направлень необхідно формувати відповідну доступну кількість! При формуванні електронного направлення, кількість вказано по замовчуванню один ("1").
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації. Детальніше за посиланням... |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку, необхідно натиснути на кнопку Авторизація в eHealth, це можно зробити в Реєстр ЕМК, в будь-якій картці ЕМК пацієнта, або в картці реєстрації Декларації. У відкритому вікні авторизації ввести пароль лікаря для eHealth, прийняти умови і продовжити, детально тут. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
title | Що робити коли декларація в стані на верифікації, на реєстрації, деактивована, недіюча? |
---|
Стан декларації | Зміст |
---|---|
Недіюча | 1) заключення декларації з іншим лікарем; 2) звільнення чи перехід лікуючого лікаря в інший ЛЗ; 3) смерть пацієнта; 4) інше. Щомісяця на ЦК eHealth проводять дедублікацію та деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи, відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. З приводу уточнення причини деактивації декларації, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ -Інформаційно-довідкова служба НСЗУ: 1677. |
На реєстрації | Потрібно накласти ЕЦП і закінчити реєстрацію декларації. Лікар декларацію не підписав ЕЦП. |
На верифікації | Очікувати на верифікацію документів, МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи, Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ: 1677. |
Деактивована | Лікарю потрібно провести процедуру переукладання декларації. Після досягнення 18-ти років, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 503 "Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу"; пацієнт має право самостійно обрати лікаря. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Потрібно перевірити метод автентифікації декларації пацієнта,
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth - то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати, то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth, то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так. Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати - то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо пацієнт бажає змінити номер телефону авторизації в eHealth, необхідно звернутися до лікаря та провести процедуру редагування методу автентифікації персони в системі «eHealth». Дану процедуру необхідно провести за допомогою спеціальної дії «Методи автентифікації в системі «eHealth»» у ЕК пацієнта. Переукладати декларацію із пацієнтом, при цьому не потрібно. Пацієнт має вказати новий номер телефону, отримати смс з кодом на новий номер телефону та одразу отримати смс з кодом на номер телефону, з яким була зареєстрована попередня декларація. В системі МедЕйр інформація, щодо попередньго номеру телефону, на який була укладена декларація, відображається в інформаційному повідомлені. Якщо пацієнт не має можливості отримати смс на попередній номер телефону, необхідно звернутися до сайту НСЗУ в розділ, де вказаний алгоритм заміни номеру телефону, за яким необхідно написати заяву відповідної форми. На даний момент інформація знаходиться за наступним посиланням: http://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya |
ЛабораторіяМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | |
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | |