Зміст |
Призначення
Опис |
|
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Пацієнти" при самозверненні.
Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до лікаря на прийом:
|
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації. Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря. |
Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:
- Самозвернення.
- Попередній запис через реєстратуру або медичний портал.
- За направленням.
При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук Варіанти пошуку пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.
Самозвернення ЯкорьСамозвернення Самозвернення
Самозвернення | |
Самозвернення |
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук пацієнта в eHealth (тут…).
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):
- Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
- Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
В результаті система наддасть варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності інформації про нього в МІС МedEir та eHealth. У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).
Інші варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій. Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Детальніше про варіанти пошуку (тут...).
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) |
---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth" Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут... |
2. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут... |
3. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут... |
4. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в eHealth. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...) |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Також можливі помилки в даних пацієнта , а також та в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут... |
Попередній запис
Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Деталі та зауваження | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Запис на прийом через реєстратуру | Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря). Пункт даної інструкції Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки.
| ||||||||||
2. | Запис особисто пацієнтом через медичний портал | Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).
| ||||||||||
3. | За особистим записом лікаря | Запис пацієнтів на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря). |
У випадку попереднього випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи? |
...
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):
- Переходимо до реєстру "Записані до мене" мене (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис та Запис на прийом в МІС).
- Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
- Обераємо запис пацієнта на конкретний часОбираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
- Натискаємо Натискаємо за потреби спец дію (за потреби) або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Створення та робота Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Реєстр "Пацієнти", Створення та робота Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.
Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом в МІС та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.
Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Записані реєстром Записані до мене"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
При роботі із записами реєстру "Записані до мене", не забудьте виконати спец дії , пов'язані з обробкою запису на прийом (зазначено на мал.3), оскільки : [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності . та виконання робочого процесу в системі. Опис роботи зі спец діями в реєстрі Як працювати із реєстром "Записані до мене" більш більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом. |
Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з
...
реєстром Записані до мене
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією. Але про те, що Якщо прийом відбувся, обовОБОВ'язково ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). |
Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]
За направленням
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК "eHealth"(більш детально тут... ) В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією. |
Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі "Направлення пацієнта" (мал.5) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленнюелектронного направлення пацієнта (мал.5).
- Обрати потрібне направлення.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Відкрити ЕМК пацієнта.
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Направлення пацієнта"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно і Ви - знайшли потрібного пацієнта, то наступні дані будуть необхідні для створення консультації. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:
Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки) |