Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Примечание

Увага!!! З 24 лютого 2022 року, відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану", в Україні введено режим воєнного стану!

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 17 березня 2022 року № 496 "Деякі питання надання первинної медичної допомоги в умовах воєнного стану" громадяни зі статусом внутрішньо переміщеної особи, для отримання медичної допомоги можуть звертатися у будь-який заклад охорони здоров’я за своїм вибором, якщо цей заклад має можливість забезпечити відповідне лікування.

Лікарі, надавачі медичних послуг, до яких звернулися переміщені особи, для отримання медичної допомоги, проведення вакцинації згідно з Календарем профілактичних щеплень, не мають права наполягати на необхідності подання їм декларації про вибір лікаря.

Також лікарі за потреби мають оформити рецепти на необхідні ліки, у тому числі за Урядовою програмою «Доступні ліки».

Роз'яснення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо деяких питань організації медичної допомоги під час воєнного стану



Передумови реєстрації декларації в системі 

"eHealth"

Image Added


Раскрыть
titleПередумови створення декларації
ЗмістОписВідео

Image Removed

Оглавление
styleЗаголовок 2

Передумови створення декларації.

Створення декларації пацієнта з системи MedEir. 

Опис картки Декларації.

Алгоритм дій при проведенні реєстрації декларації в eHealth та рекомендації при різних варіантах дій.

Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth”.

Для перегляду натисніть тут...

Реєстрація дитини в системі eHealth + Декларація версії 3. 

Для перегляду натисніть тут...

Вебінар. Декларація версії 3 (V3).

Для перегляду натисніть тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... 

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та залежно від системних прав конкретного користувача в МІС.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІСПошук пацієнта ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth".

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

ПредупреждениеtitleУВАГА!

Головною умовою для заключення Декларації є зареєстрований пацієнт в системі eHealth. Обов'язково, при проведенні реєстрації Декларації, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові. 

У випадку, коли пацієнта знайдено в системі eHealth, а в системі MedEir картка відсутня - необхідно створити ЕК (електронну карту)

Реєстрація пацієнта в системі eHealth та

Декларація

 Декларації - це дві окремі дії в системі eHealth!

Пацієнти менше 14 років реєструються в системі eHealth із законним представником (детально  Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"))

Для завершення проведення реєстрації Декларації, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).

Для уникнення помилок при проведенні реєстрації Декларації, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність при реєстрації даних пацієнта в Декларації, несе спеціаліст, який провів дану операцію.


Раскрыть

ВИЗНАЧЕННЯ

Декларація в системі eHealth - є функціоналом eHealth (ДП "Електронне здоров’я"), що реалізовано в МІС MedEir відповідно вимог та технічного завдання. 

"Декларація про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу" (далі – Декларація) - документ, що підтверджує волевиявлення пацієнта (його законного представника) про вибір лікаря, який надаватиме йому первинну медичну допомогу. В системі eHealth даний механізм реалізований наступним чином:

  • пацієнт має бути зареєстрований в системі eHealth;
  • медичний працівник ПМД зареєстрований в eHealth подає заявку на реєстрацію Декларації з пацієнтом в eHealth;
  • подана заявка обов'язково підписується КЕП (ЕЦП) лише Лікарем пацієнта та відповідно реєструється в eHealth.

Реєстрація пацієнта в системі eHealth є обов'язковою умовою для надання медичних послуг, які реєструються в eHealth та фінансуються НСЗУ. Реєстрація є окремим процесом в системі eHealth та не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення Декларації. Проведення реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрованим в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації. Детально про Реєстрація пацієнта в системі eHealth в інструкції Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth").

АЛГОРИТМ ВІДКРИТТЯ/СТВОРЕННЯ КАРТКИ ЗАЯВИ НА РЕЄСТРАЦІЮ ДЕКЛАРАЦІЇ

Функціонал декларування пацієнта в системі eHealth розташовано в МІС MedEir у ЕК пацієнта на вкладці "Декларації в системі "eHealth"" (детально опис вкладки тут...), де створюється заява для реєстрації Декларації між пацієнтом та лікарем.

Перед створенням заяви для реєстрації Декларації повинно бути виконано основні вимоги та передумови (детальний перелік та опис тут...):

  1. Спеціаліст, що проводить реєстрацію Заявки або Декларації повинен бути авторизований в системі eHealth Image Removed (детально тут...);
  2. Заява для реєстрації Декларації створюється лише для пацієнта, який зареєстрований в eHealth (детально тут...);
  3. Зареєстрований пацієнт має актуальний та діючий метод автентифікації  (детально тут...);
  4. Пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed(детально тут...) проведено;
  5. Пацієнта ідентифіковано за документами;
  6. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed за додатковими параметрами пошуку (детально тут...)
    • пошук пацієнта в системі MedEir Image Removed (детально тут...)
    • відредаговано, за необхідності, дані пацієнта в eHealth Image Removed (детально тут...)
    • відредаговано, за необхідності, дані пацієнта в MedEir (детально тут...)
Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth та мають на це відповідні права.

Підписати декларацію може лише лікар, якого обрав пацієнт.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстровано або переєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор" (детально про опис ролі тут...; про те, як провести реєстрацію або переєстрацію тут...).

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

7. Змінено або виправлено метод автентифікації пацієнта в eHealth Image Removed 

8. Лише після цього користувач може перейти до вкладки "Декларації в системі "eHealth"" в ЕК пацієнта зареєстрованого в системі eHealth (мал. 1, позначка [1]) та створити картку заяви на реєстрацію Декларації (мал. 1, позначка [2]).

Image Removed

Мал. 1 - Вкладка з деклараціями в ЕК пацієнта

ЯкорьОпис ДеклараціїОпис Декларації

ОПИС КАРТКИ ЗАЯВИ НА РЕЄСТРАЦІЮ ДЕКЛАРАЦІЇ

Картка Декларації пацієнта в залежності від типу версії (обновлена або стара форма) може мати наступний зовнішній вигляд:

  • Стара форма картка Декларації (мал. 2), заключено в попередній версії (мал. 2, позначка [1]). 
  • Нова форма картки Декларації пацієнта (мал. 3).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Всі попередні Декларації (записи в таблиці вкладки "Декларації в системі "eHealth"" системи, мал. 1) доступні по пацієнту який раніше обслуговувався лікарем в системі MedEir, на перегляд та друк.

Image Removed

Мал. 2 - Картка старої форми декларації для перегляду та друку

Image Removed

Мал. 3 - Перелік атрибутів картки Декларація (нова форма)

Опис атрибутів (елементи, поля) картки заяви на реєстрацію Декларації (мал. 3) наведено нижче (табл. 1). В даній таблиці зазначено відповідний атрибут та його опис:

  • призначення;
  • значення в залежності від стану картки;
  • спосіб заповнення та ким заповнюється в залежності від системних прав;
  • та інше...

Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.

ЯкорьТабл.1Табл.1
Предупреждение
titleУВАГА!

Заявка на реєстрацію створюється лише для зареєстрованого пацієнта в eHealth! 

Виконувати дію взяття на облік виконувати для реєстрації Декларації не потрібно. 

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Таблиця 1. Опис атрибутів картки Декларації

панель Раскрыть
titleДля перегляду опису атрибутів картки Декларації в таблиці натисніть тут...
№ позначки

Назва атрибуту

Опис

[1]

"Ідентифікатор пацієнта в Системі "eHealth""

Ідентифікатор пацієнта в системі eHealth. Є унікальним для пацієнта та не змінним в системі eHealth. Заповнюється автоматично у випадку якщо дані пацієнта з системи eHealth завантажено до МІС MedEir та приєднано до правильної ЕК пацієнта (ідентифіковано за документами та в MedEir перевірено на дублюючі записи).

[2]

"Пацієнт"

Інформація щодо пацієнта. Заповнюється автоматично у випадку якщо дані пацієнта з системи eHealth завантажено до МІС MedEir та приєднано до правильної ЕК пацієнта (ідентифіковано за документами та в MedEir перевірено на дублюючі записи).

Формат: <Прізвище, Імя, По-батькові, Дата народження>

[3]

"Лікувальний заклад*"

Лікувальний заклад на облік якого буде зареєстровано декларацію. Поле є випадаючим списком з варіантами ЛЗ (підлеглих).

Заблоковано для редагування користувача Лікар. Автоматично для Лікаря вноситься системою ЛЗ користувача в якому він зареєстрований.

Поле доступне на редагування користувачу Реєстратор, обирає ЛЗ лікаря з яким заключено Декларацію.

[4]

"Спеціаліст*"

Спеціаліст, з яким пацієнт підписує декларацію. Поле є випадаючим списком з варіантом списку лікарів ЛЗ.

Поле заблоковано для редагування користувача Лікар. Автоматично для Лікаря заповнюється системою з облікового запису користувача під яким він зареєстрований в системі.

Поле доступне на редагування користувачу Реєстратор, обирає потрібного лікаря з яким заключається Декларація.

[5]

"Стан"

Відображає перелік станів картки (див. табл.2). Дає змогу переглянути користувачу в якому стані зараз находиться заявка на декларацію або сама Декларація.

[6]

"Метод автентифікації*"

Відображає метод автентифікації пацієнта в системі eHealth. Поле доступне для користувача для того, щоб можна було обрати потрібний метод автентифікації пацієнта при реєстрації Декларації в eHealth. Поле є випадаючим списком з варіантами автентифікації. Якщо метод автентифікації у пацієнта один дане поле заповнено автоматично за замовчуванням. 

Предупреждение
titleУВАГА!

Завжди перевіряйте метод автентифікації пацієнта! Він повинен бути актуальним, так як за допомогою його проводиться підтвердження дій з пацієнтом в системі eHealth.

Формат: <Тип>, <Назва>, <Номер телефону>, <Кінцевий строк дії>

[7]

"Номер декларації"

Відображається тільки після присвоєння номеру декларації. Тільки після підписання лікарем.

[8]

"Ідентифікатор заявки в системі "eHealth""

Відображається тільки після присвоєння ідентифікатору заявки на створення декларації. Заявка повинна бути підтверджена методом автентифікації пацієнта (СМС на номер телефону або після підкріплення сканкопій документів, що підтверджують особу пацієнта).

[9]Дії на формі ДеклараціяРозміщено кнопки дій які можливо виконати над карткою Декларація (див. табл.3).

Перелік станів які може приймати картка Декларацій наведено нижче (табл. 2). В даній таблиці зазначено перелік відповідних станів картки та їх опис:

  • вигляд;
  • перелік функціональних кнопок в залежності від стану картки;
  • та інше...
titleПерелік документів, на підставі яких пацієнт має права зареєструватись в ЕСОЗ.

Пацієнт (його законний представник) звертається до уповноваженої особи надавача ПМД і надає їй копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) й один з таких документів, що посвідчують особу:

паспорт громадянина України;

тимчасове посвідчення громадянина України;

свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку);

посвідка на постійне проживання в Україні;

посвідчення біженця;

посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

Наказ МОЗ 19.03.2018  № 503




Порядок укладення Декларації з сімейним лікарем

 

Image Added


Раскрыть
titleЕтапи укладання декларації. Загальні умови.

Алгоритм дій:

1) Зареєструвати заявку на подання декларації в системі eHealth. В картці пацієнта обираємо вкладку "Декларації в системі eHealth " та обираємо спеціальну дію "створити"

Image Added

Відразу відкривається вікно "Реєстрація пацієнта" 

Далі потрібно натиснути на спеціальну дію "Зареєструвати заявку" 

Image Added

2) З'являється Інформаційне повідомлення

Image Added

Необхідно повідомити пацієнту інформацію з пам'ятки та отримати згоду (за необхідністю роздрукувати)

3) Ввести код з СМС повідомлення

Image Added

4) Роздрукувати декларацію в 2-х екземплярах та накласти ЕЦП (електронний підпис лікаря)

Якщо пацієнт повідомляє про зміну своїх персональних даних, перед укладанням декларації, - лікарю необхідно внести зміни та зробити редагування даних в в системі eHealth.


Image Added





Редагування, оновлення даних пацієнта в системі "eHealth"

Image Added


Раскрыть
titleДекларація (зміна даних)

Якщо пацієнт одночасно змінив номер телефону,
прізвище та паспортні дані, оновлювати в системі
еHealth потрібно за певним алгоритмом:
1. Змінюємо в Методі автентифікації номер телефону.
2. В Редагуванні пацієнта в еHealth, оновлюємо спочатку
паспортні дані, потім прізвище.
Якщо в попередній декларації в пацієнта був
відсутній ІПН, інший паспорт та прізвище, потрібно зробити три оновлення:

1) ІПН + документ з попередньої Декларації;
2) Нові паспортні дані;
3) Прізвище - якщо була зміна.

 Після оновлення, переходимо до створення нової Декларації.


Раскрыть
titleДекларація (відмова від ІПН)

Необхідно зробити редагування пацієнта в еHealth

  • поставити позначку про відмову від РНОКПП
  • відсканувати та підвантажити сканкопію про відмову від ІПН
  • переукласти декларацію

Якщо стан декларації з "очікує верифікації" буде змінено на "відхилена", то необхідно звернутись на гарячу лінію НСЗУ (1677) та дізнатись причину відхилення декларації.


Раскрыть
titleДекларація (дитина до 14 років)

У випадку виникнення даної помилки необхідно порекомендувати пацієнту звернутись до НСЗУ з заявою для розірвання попередньої декларації. Процедуру припинення декларації ви можете переглянути на сайті НСЗУ: https://nszu.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/termination та звернувшись до контакт-центру НСЗУ: 16-77(безкоштовно з мобільного).
Після розірвання декларації буде можливість укласти її знову.


Раскрыть
titleДекларація (дитина до 14 років) Свідоцтво про народження іноземного зразку.

Для того, щоб укласти декларацію пацієнту зі свідоцтвом про народження іноземного зразка, необхідно звернутись до відповідних органів та зробити апостиль свідоцтва (перекласти українською мовою). Також обов'язковою умовою є наявність у одного з батьків українського громадянства або принаймні посвідки про постійне/тимчасове проживання. 


Раскрыть
titleДекларація (очікує верифікації)

Декларація в стані "Очікує верифікацію" 

Якщо при декларуванні в систему додано сканкопію, деякий час Декларація може бути на верифікації.  Потрібно очікувати на верифікацію документів. МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи. Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу
займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

Потрібно перевірити варіанти:

  1. Метод автентифікації вказано "За документами". В картці реєстрації пацієнта в eHealth , або методі автентифікації , також можливо відкрити друковану форму Декларації 
  2. Наявність позначки про відсутність ІПН (РНОКПП). В картці реєстрації пацієнта в eHealth

Стан Декларації "Очікує верифікацію" перейде в стан "Діюча" лише в двох випадках:

  • Співробітники НСЗУ перевірили дану декларацію
  • Автоматично через 30 днів очікування.


Раскрыть
titleНа ІПН пацієнта укладена декларація на іншу особу.

Рекомендуємо звернутися до НСЗУ у письмовому вигляді.

Заява та додатки до неї:
копія заяви пацієнта (його законного представника) у довільній формі, у разі якщо заявник – заклад охорони здоров’я;
копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу пацієнта (всі заповнені сторінки);
копія ІПН пацієнта;
копія документів, що посвідчують законного представника пацієнта, у разі якщо заявник – законний представник пацієнта;

подаються закладом охорони здоров'я або пацієнтом (його законним представником) до НСЗУ шляхом надсилання листа одним із засобів (на вибір):
на електронну адресу НСЗУ (info@nszu.gov.ua) одним файлом у форматі DOC, DOCX або PDF із накладеним ЕЦП уповноваженої особи закладу охорони здоров'я або пацієнта (його законного представника);
в паперовій формі на адресу НСЗУ (04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19). При цьому заява має бути заповнена в електронному вигляді (роздрукована та підписана власноручним підписом заявника).



Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.  ЯкорьСтани табл.2Стани табл.2
Предупреждение
titleУВАГА!

Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування на підписання понад 7 днів стан заявки змінюється на "Просрочено".

Декларації в стані "Діюча" або "Недіюча"  (зареєстровані в ЦК eHealth) видалити НЕМОЖЛИВО! Зареєстровані декларації є записами в базі даних на ЦК eHealth, доступ до яких МІС MedEir не має. Система лише надсилає запити на отримання певної інформації для її відображення користувачу та надсилає інформацію для запису в БД ЦК eHealth, сформовану та підтверджену (підписану ЕЦП) користувачем. Детально про стани в табл. 2

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Таблиця 2. Перелік станів картки Декларацій

Раскрыть
titleДля перегляду переліку станів картки Декларації в таблиці натисніть тут...

Назва стану

Опис

В системіВізуалізація форми"Чернетка"

Заявка створена в системі MedEir, але не зареєстрована в eHealth.

В даному стані можливо видалити з системи MedEir.

Користувачу доступні лише кнопки [Зареєструвати] та стандартні [Ок], [Скасувати].

MedEir

Image Removed

Мал. 4 - Вигляд форми декларації в стані "Чернетка"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Нова"

Заявка на створення декларації зареєстровано в MedEir, але не підтверджено автентифікацією реєстрацію в системі eHealth та не підписана.

В даному стані можливо видалити з системи MedEir.

Користувачу доступні лише кнопки [Підтвердити], [Відхилити] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 5 - Вигляд форми декларації в стані "Нова"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Підтверджена"

Заявка на створення декларації підтверджена  автентифікацією в eHealth (зареєстровано) але не підписана.

В даному стані не можливо видалити з системи MedEirПідлягає лише скасуванню в системі eHealth. Залишається як історичний запис в системі.

Користувачу доступні лише кнопки [Відхилити], [Підписати], [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 6 - Вигляд форми декларації в стані "Підтверджена"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Скасована"

Заявка на створення декларації скасована в eHealth. 

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Відхилена"

Заявка на створення декларації відхилена в eHealth.

Залишається як історичний запис в системі.

Користувачу доступні лише кнопки:

  • у випадку відкриття запису чужої Декларації спеціаліста ЛЗ в якому працює користувач (мал. 7, варіант а), доступно [Ок], [Закрити];
  • у випадку відкриття свого запису доступно [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].
eHealth, MedEir

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Мал. 7 - Вигляд форми декларації в стані "Відхилена" (а - до підтвердження заявки, б - після підтвердження)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Прострочена"

Заявка на створення декларації прострочена в eHealth (заявка очікувала більше 7 днів підтвердження або підписання).

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Діюча"

Заявка на створення декларації підписана та декларація діюча в eHealth.

Користувачу доступні лише кнопки:

  • у випадку відкриття запису чужої Декларації спеціаліста ЛЗ в якому працює користувач (мал. 8, варіант б), доступно [Закрити];
  • у випадку відкриття свого запису доступно [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].
eHealth, MedEir

Image Removed

а)

Image Removed

б)

Мал. 8 - Вигляд форми декларації в стані "Діюча" (а - для лікаря з яким підписано декларацію, б - для лікаря який не є підписантом декларації)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

"Зупинена"

Декларація розірвана в eHealth. 

Залишається як історичний запис в системі.

eHealth, MedEirМає той самий візуальний вигляд, як наведено на мал. 7

"Очікує верифікації"

Заявка на створення декларації підписана та декларація діюча в eHealth але очікує перевірки з боку НСЗУ.

Даний стан зумовлений двома варіантами:

  • Метод автентифікації пацієнта в eHealth вказано "За документами".
  • Пацієнт зареєстрований в eHealth без ІПН (РНОКПП). 

Переходить в стан діюча після перевірки НСЗУ або автоматично через 30 днів.

Користувачу доступні лише кнопки [Друкована форма] та стандартні [Ок], [Закрити].

eHealth, MedEir

Image Removed

Мал. 9 - Вигляд форми декларації в стані "Очікує верифікації"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Перелік дій, що можливо виконати над карткою Декларації наведено нижче (таб. 3). В даній таблиці зазначено перелік функціональних кнопок картки та їх опис:

  • значення кнопки;
  • опис відображення в залежності від стану картки;
  • та інше...
Таблиця має згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, та носить інформативний характер. Тому за потреби дану таблицю можливо переглянути відкривши посилання нижче.  ЯкорьСтани табл.2Стани табл.2
Предупреждение
titleУВАГА!

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа). Підписати декларацію може лише лікар якого обрав пацієнт.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстровано або переєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор".

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Таблиця 3. Перелік дій над карткою Декларації

Раскрыть
titleДля перегляду переліку дій які можливо виконати над карткою Декларації в таблиці натисніть тут...
№ позначки, мал.

Назва дії

Опис

Примітка[1], мал. 4

[Зареєструвати]

Реєстрація заявки на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо створюється нова декларація в MedEir, стан Декларації "Чернетка" (див. табл.2). Заяву на декларацію не зареєстровано та Декларацію не підписано з пацієнтом в eHealth.[2], мал. 4[Ок]Підтвердити зміни та закрити картку реєстрації заявки на створення деклараціїДія доступна та відображається на всіх формах Декларації  та не залежить від станів (див. табл.2)
[3], мал. 4

[Скасувати] / [Закрити] 

Закриття картки реєстрації заявки на створення декларації

[1], мал. 5

[Підтвердити]

Підтвердження заявки на створення декларації

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію створена в MedEir та зареєстрована в eHealth, стан Декларації "Нова" (див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[2], мал. 5

[Відхилити] / [Відкликати]

Відкликання заявки на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію зареєстровано або підтверджено в eHealth. Відображається на формі Декларації в стані "Нова" або "Підтверджена"(див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[1], мал. 6

[Підписати]

Підписання заявки на на створення декларації в системі eHealth

Дія доступна та відображається, якщо заявка на декларацію підтверджено в eHealth та лише для користувача Лікар. Відображається на формі Декларації в стані "Підтверджена"(див. табл.2). Заяву на декларацію зареєстровано в eHealth але Декларацію не підписано з пацієнтом.[2], мал. 6

[Друкована форма]

Перегляд друкованої форми декларації

Дія доступна та відображається, якщо заява на декларацію підтверджено, декларацію підписано, скасовано заявку на декларацію або декларацію в eHealth. Відображається на формі Декларації в стані "Підтверджена", "Скасована", "Відхилена", "Діюча", "Зупинена", "Очікує верифікації" (див. табл.2).-

[Зберегти в файл]

Збереження заявки на створення декларації у файл для підписання у зовнішніх системах

Доступно лише на формі підпису (див. інструкцію Накладання ЕЦП), при виборі "Тип підпису" варіанту "Зовнішній ресурс". Спрацьовує автоматично при підписанні.-

[Відправити з файлу]

Завантаження підписаного файлу заявки декларації для реєстрації в системі eHealth

Опис алгоритму реєстрації заявки та декларації

ЯкорьПередумовиПередумови

Для процесу декларування пацієнта в системі eHealth необхідно враховувати наступні вимоги та передумови:

  1. Створює та реєструє заявку на декларацію лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth.
  2. Підписує декларацію лише лікар.
  3. Зареєстрований пацієнт в системі eHealth або внесені зміни до реєстрації не є заміною декларування, а лише його складовою частиною та підставою для створення заявки.
  4. Передумови для реєстрації:

Основний сценарій реєстрації

Під основним сценарієм розуміється, що пацієнта знайдено та зареєстровано в eHealth та MedEir, зміни вносити не потрібно всі дані відповідають дійсності.

Алгоритм дій користувача при основному сценарії:

  1. Провести пошук пацієнта в eHealth;
  2. Пацієнта знайдено в eHealth та MedEir;
  3. Ідентифікувати пацієнта за його документами;
  4. Дані в eHealth та MedEir відповідають дійсності (документам пацієнта);
  5. Створити заявку на реєстрацію декларації;
  6. Зареєструвати заявку;
  7. Підтвердити заявку за допомогою SMS або сканкопій документів пацієнта;
  8. Підписати Декларацію.

Детальний опис алгоритму наведено нижче в окремому пункті даної інструкції Алгоритм дій при основному сценарії реєстрації.

Додаткові сценарії реєстрації

В залежності від результату пошуку та даних пацієнта в системі eHealth та/або MedEir можуть бути додаткові сценарії реєстрації Декларації:

  • При пошуку пацієнта, виявлено результати відмінні від стандартного, коли одночасно знайдено дані пацієнта в eHealth та MedEir (дані пацієнта об'єднано);
  • Попередньо потрібно змінити дані пацієнта в eHealth та/або MedEir при різних варіантах пошуку;
  • Попередньо потрібно змінити метод автентифікації при різних варіантах пошуку;
  • Пацієнт є новонародженим або дитина менше 14 років.

Детальний опис алгоритму наведено нижче в окремому пункті даної інструкції Алгоритм дій при додаткових сценаріях реєстрації.

Алгоритм дій при основному сценарії реєстрації

Виконання передумов

ЯкорьВиконання передумовВиконання передумов

Для декларування ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути виконані всі передумови (детально тут...):

  • Лікаря ПМД авторизований в системі eHealth Image Removed (детально Авторизація).
  • Електронно цифровий підпис (КЕП) є у наявності діючий та не пошкоджений (детально ЕЦП та Накладання ЕЦП). 
  • Проведена ідентифікація та пошук пацієнта в системі eHealth Image Removed (детально Пошук пацієнта ("eHealth")): 
    • В реєстрі Пацієнти (мал.10, позначка [1]) натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth] (мал.10, позначка [2]).
    • Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, (мал.10, позначка [3]). Для швидкого пошуку внести "ПІБ" та "Дату народження" згідно паспортних даних.
    • Для більш детального пошуку та впевненості у правильності результату пошуку пацієнта в eHealth, рекомендовано застосовувати додаткові параметри: 
      • "РНОКПП" - для дорослої особи.
      • "Номер свідоцтва про народження" - для дітей.
      • "Номер телефону" - для всіх пацієнтів.
    Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.10, позначка [4]).