Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними. |
Живой поиск | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
title | УВАГА! |
---|
Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини). Інформація про систему: Скорочений опис тут... ; Детальна інструкція тут...; Відеоогляд тут... |
З оновленням 53-ї версії змінено дизайн Порталу пацієнта. Зі старого порталу буде додано автоматичний перехід на новий Портал Пацієнта.
title | УВАГА! |
---|
Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі
Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут...
title | Як переглянути інформацію, детально тут... |
---|
1. Під заголовком на головній сторінці:
- "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" в таблиці блоків та розділів Порталу (мал. 1).
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 1 - Таблиця з переліком блоків та розділів порталу
- "ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:" - короткі важливі повідомлення (мал. 2).
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 2 - Важливі повідомлення на порталі
2. Розділ Новини:
- Обираєте або у дереві навігації (мал. 3).
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 3 - Перехід до розділу Новини
- Обрати в таблиці "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" (мал. 1).
3. Останні змінені сторінки Порталу:
- Зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 4).
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 4 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі
- Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 5)
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 5 - Перегляд змін на порталі
- Переглянути останні зміни на порталі в таблиці на головній сторінці (мал. 6)
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 6 - Перегляд змін на порталі в таблиці
Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.
Контакт-центр*Графік роботи:
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
|
|
|
| |||
Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача. |
Є питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:
Час реакції№
Канал прийому звернень
Автор запиту в eHelp
Тип звернення
|
Час вирішення*
Примітка
1.
Система технічної підтримки eHelp
ü Користувач самостійно
ü Адміністратор лікувального закладу користувача
1)Технічна підтримка
2)Налаштування робочих місць (1-2 з наказами)
2 години
8 годин
Якщо проблема потребує більш детального вирішення, наші спеціалісти мають вам надати інформацію в коментарях запиту.
Якщо запит потребує уточнення, вам напишуть питання.
У разі необхідності, вам зателефонують за зазначеним контактом.
3) Організаційні питання
4 години
8 годин
5)Помилка
4 години
Від 1 до 30 днів
Термін залежить від причини та складності.
У разі помилки eHealth, наші спеціалісти створюють тікет в ДП і в коментарі можуть надати його номер.
Помилки МІС «МедЕйр» можуть виправлятись лише після оновлення системи, тому слідкуйте також за новинами та повідомленнями.
Помилки з даними опрацьовуються в порядку черги, слідкуйте за коментарями в запиті.
6) Додаткове налаштування
7)Пропозиції та удосконалення
8 годин
Узгоджується окремо
Слідкуйте за коментарями для з’ясування деталей питання, можливостей вирішення та самих варіантів вирішення.
2.
Телефонія
Оператор колл-центру
Лише критична помилка (массово)
1 година
8 годин
До критичних помилок відносяться в основному масові помилки, наприклад:
- неможливість роботи системи всім закладом;
- немає з’єднання з сервером;
- неможливо зберегти картки у всіх користувачів в ЛЗ (не окремого одного пацієнта)
В таких випадках, після декількох таких звернень, як слідство публікується новина на наших каналах новин або ж в системі з причинами та варіантами вирішення.
3.
Телефонія, чати, email +Система технічної підтримки eHelp
ü Оператор колл-центру
ü Наш спеціаліст з чатів, приватних номерів, email.
1)Технічна підтримка
2)Налаштування робочих місць (1-2 з наказами)
4 години
16 годин
Зазвичай, потрібно набирати для уточнення по причині відсутності користувача в eHelp.
Cпеціалісти можуть Вас набрати лише після опрацювання запитів з п.1, якщо після коментаря в eHelp не видно реакції.
|
панель | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||
|
3) Організаційні питання
8 години
16 годин
5)Помилка
8 години
Від 1 до 30 днів
Термін залежить від причини та складності.
У разі помилки eHealth, наші спеціалісти створюють тікет в ДП і в коментарі можуть надати його номер.
Помилки з даними опрацьовуються в порядку черги, слідкуйте за коментарями в запиті.
6) Додаткове налаштування
7)Пропозиції та удосконалення
8 годин
Узгоджується окремо
Слідкуйте за коментарями для з’ясування деталей питання, можливостей вирішення та самих варіантів вирішення.
* - Робочими годинами рахуються будні робочі дні з 8:00 до 18:00
ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:
|
|
ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?
Навчальні матеріали та техпідтримка
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини |
title | УВАГА! Оновлено та створено інструкції |
---|
Оновлення інструкцій відповідно до оновленої версії системи
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування ЛЗ", строка 12 2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ) 3. Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)) 4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення 5. Додано Опис інтерфейсу (СМД) 6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів" 7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції 8. Оновлено інструкцію про Налаштування ЕЦП у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції) |
панель | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
|
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Систему оновлено до версії 50hf1. Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр" |
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Не знайшли? Тоді потрібно
|
Графік роботи:
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму або на посилання eHelp
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут... |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Відеоогляд про Систему технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр eHelp детально тут... |
title | УВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...? |
---|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):
Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням тут... , та заповнити її для відновлення доступу. Що обрати?
Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення 2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2. Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення |
Графік роботи:
Цілодобово
Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму
Перелік доступних відео інструкцій:
title | Для перегляду списку доступних відео інструкцій натисніть тут... |
---|
Назва відео | Посилання на відео |
---|---|
Загальний перелік доступних відео інструкції для користувача МІС "МедЕйр" знаходиться на стадії формування. З частиною відео інструкцій Ви можете ознайомитися на нашому Youtube каналі |
Підтримка через он-лайн мережі
Графік роботи: Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру
Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua -
Для того, щоб перейти натисніть на піктограму
Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр
Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
title | Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно: |
---|
Відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.