Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.








Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00

Субота з 09:00 до 15:00

Вихідні днінеділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі Новини... 

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5






Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"


З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочений опис тут... ; Детальна інструкція тут...; Відеоогляд тут...



Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут... 





Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини, тут... Посилання на опитування тут...


Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


Детально тут...