Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.
Подсказка
titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

Живой поиск
spaceKeyINFO
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderПошук на порталі
typepage

Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.

панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleТОП- питань до технічної підтримкиГРАФІК РОБОТИ






Image Added



Робочі дні та годиниПн. - Пт. з 8:00 до 18:00
Вихідні дніcубота, неділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі Новини... 

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5




Як переглянути інформацію, детально
панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


Image Added

  • Помилка ідентифікатора пацієнта 404
  • Не можливо обрати "Тип взаємодії" в консультації
  • У направленні відсутня категорія в послугах
Зазначені питання планується опрацювати в наступному оновленні системи версія 51.
Всі користувачі які подавали запит стосовно даних питань до технічної підтримки через систему "eHelp", слідкуйте за коментарями та станом запитів.


Предупреждение
titleУВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"

.


Раскрыть
titleЯк це зробити, детально тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему:

 Скорочено

 Скорочений опис тут... ;

Детально

Детальна інструкція тут...; Відеоогляд 

тут...
Информация
titleГРАФІК РОБОТИ
Робочі дні: Пн. - Сб. Вихідні:Нд, Офіційні державні свята. Про графік роботи детально ..., щодо змін графіку в розділ Новини 



Предупреждение
titleУВАГА!

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

.

Заплановано проведення вебінарів на цьому тижні 17.12-18.12.

Тема вебінару: Ознайомлення з Системою технічної підтримки "eHelp" та її можливостями.

Для прийняття участі у вебінарі потрібно подати заявку на участь за посиланням

Опитування за посиланням 

Раскрыть
title

 Детально сторінка Новини, тут...

1. Під заголовком на головній сторінці: 

  • "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" в таблиці блоків та розділів Порталу (мал. 1).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Таблиця з переліком блоків та розділів порталу

  • "ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:" - короткі важливі повідомлення (мал. 2).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Важливі повідомлення на порталі

2. Розділ Новини:

  • Обираєте або у дереві навігації (мал. 3).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 3 - Перехід до розділу Новини

  • Обрати в таблиці "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" (мал. 1).

3. Останні змінені сторінки Порталу:

  • Зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 4).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 4 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

  • Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 5)

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 5 - Перегляд змін на порталі

  • Переглянути останні зміни на порталі в таблиці на головній сторінці (мал. 6)

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 6 - Перегляд змін на порталі в таблиці

Є питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

 



Раскрыть
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ
eHelpViber Telegram 

Facebook 

Онлайн чат ПоштаYouTubeІнструкціїАрхів 

Image Removed

Детально...

Детально...Детально...Детально...Детально...Детально...Детально...Детально...Детально...

ДО ВІДОМА:

панель
titleІнформація про зміни в ресурсах порталу

Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача.

ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


панель
borderColorsilver
borderWidth1
titleBGColorpaleturquise
borderStylesolid
titleСлідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...


Предупреждение
title
УВАГА!
  • Відправку медичного висновку новонародженого в eHealth відновлено! 
  • Опитування

    Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини, тут... Посилання на опитування тут...

    Ключи АЦСК Держказначейства вже працюють в eHealth!


    Предупреждение
    titleУВАГА! Систему оновлено до
    версії 50hf1title
    версії...

    Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


    Предупреждение
    titleУВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?
    Раскрыть

    Детально тут...

    У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

    • забули пароль;
    • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

    Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

    Що обрати?

    1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

    Image Removed

    Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

    2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

    Image Removed

    Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

    Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

    ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

    Блок/РозділОписЗміниМІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр" 

    Навчальні матеріали та техпідтримка

    Загальні правила та алгоритми дій при роботі з "Базою знань" та Технічною підтримкою МІС "МедЕйр"НовиниНовини про МІС "МедЕйр"
    Предупреждение
    titleУВАГА! Оновлено

    Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини

    FAQ (Поширені запитання)Відповіді на поширені запитання роботи з МІС "МедЕйр"Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача та інша корисна інформація щодо роботи з МІС "МедЕйр" Предупреждение
    titleУВАГА! Оновлено та створено інструкції

    Оновлення інструкцій відповідно до 50 версії системи.

    Раскрыть
    titleДля перегляду змін натисніть тут...

    1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

    2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

    3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

    4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

    5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

    6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

    7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

    8. Оновлено інструкцію про ЕЦП (налаштування) у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)




    Раскрыть
    titleОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ


    панель
    titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

    Недавно обновлено
    typespage, comment, blogpost
    max5
    spacesINFO
    hideHeadingtrue
    themesidebar







    панель
    bgColorWhiteSmoke
    borderWidth4
    titleBGColorGainsboro
    borderStylesolid
    titleЄ питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

     



    Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр"Оновлення МІС "МедЕйр"Перелік та опис оновлень МІС "МедЕйр"
    Предупреждение
    titleУВАГА! Оновлення

    Систему оновлено до версії 50hf1. Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

    Зворотній зв'язокПерелік опитувань та пропозицій користувачів МІС "МедЕйр"

    ОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ:

    панель
    titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

    Недавно обновлено
    typespage, comment, blogpost
    max5
    hideHeadingtrue
    themesocial

    НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

    Контакт-центр* ЯкорьКонтакт-центрКонтакт-центр

    Графік роботи:

    Робочі дні та години

    Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

    Вихідні дні

    Неділя, офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

    Информация
    titleСкористайтесь зручним для Вас способом вирішення питання

    Не знайшли? Тоді потрібно

    • Зв'язатися із технічною підтримкою МІС "МедЕйр" обравши один з ресурсів підтримки. Створити запит в системі eHelp на вирішення питання. Написати у онлайн підтримку: VibeTelegramFacebookОнлайн чат.
    ЯкорьехелпехелпСистеми технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

    Графік роботи:

    Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

    Image Removed

    Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

    Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Image Removed або на посилання eHelp.

    Подсказка
    titleДля того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки

    Перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

    Подсказка
    titleЯк пройти першу реєстрацію

    Після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

    Подсказка
    titleТакож можливо переглянути

    Відеоогляд про Систему технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр eHelp детально тут...

    Підтримка через Youtube канал (відео інструкції) Якорьютубютуб

    Графік роботи:

    Цілодобово 

    Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

    Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTubeImage Removed

    Перелік доступних відео інструкцій:

    Раскрыть
    titleДля перегляду списку доступних відео інструкцій натисніть тут...
    Назва відеоПосилання на відео
    Загальний перелік доступних відео інструкції для користувача МІС "МедЕйр" знаходиться на стадії формування.

    Підтримка через он-лайн мережі

    Графік роботи: Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру 

    Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber

    Image Removed 

    Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

    Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

    Image Removed

    Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

    Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

    Image Removed

    Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

    Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

    Image Removed

    Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

    Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

    Image Removed

    Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці 

    Якорьвайбервайбер
    Раскрыть
    titleДля того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:
    1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
    2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)Image Removed
    Якорьтелеграмтелеграм
    Раскрыть
    titleДля того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:
    1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
    2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у TelegramImage Removed
    Якорьпочтапочта
    Раскрыть
    titleДля того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:
    1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
    2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)Image Removed
    Якорьфейсбукфейсбук
    Раскрыть
    titleДля того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

     Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у FacebookImage Removed

    Якорьчатчат Раскрыть
    titleДля того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

    Відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.

    Image Removed   Image Removed