Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.
Подсказка
titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

ПОШУК НА ПОРТАЛІ

Поиск по дереву страниц

Предупреждение
titleУВАГА! Робочі дні: Пн. - Сб. Вихідні дні: Нд, офіційні державні свята.
Детально про Графік роботи тут... Щодо змін графіку, розділ 

Живой поиск
spaceKeyINFO
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderПошук на порталі
typepage

Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.

панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleГРАФІК РОБОТИ






Image Added



Робочі дні та годиниПн. - Пт. з 8:00 до 18:00
Вихідні дніcубота, неділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі 
Предупреждение
titleУВАГА! Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі.

08.12.2020 о 21:00 планується проведення оновлень сертифікатів АЦСК. Очікувана тривалість робіт до 90 хвилин. Детально в Новинах 

Раскрыть
titleЯк переглянути актуальну інформацію, детально тут...

1. Під заголовком на головній сторінці: 

  • "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" в таблиці блоків та розділів Порталу (мал. 1).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Таблиця з переліком блоків та розділів порталу

  • "ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:" - короткі важливі повідомлення (мал. 2).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Важливі повідомлення на порталі

2. Розділ Новини:

  • Обираєте або у дереві навігації (мал. 3).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 3 - Перехід до розділу Новини

  • Обрати в таблиці "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" (мал. 1).

3. Останні змінені сторінки Порталу:

  • Зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 4).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 4 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

  • Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 5)

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 5 - Перегляд змін на порталі

  • Переглянути останні зміни на порталі в таблиці на головній сторінці (мал. 6)

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5




панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


Image Added

Мал. 6 - Перегляд змін на порталі в таблиці


Предупреждение
titleУВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"


Раскрыть
titleЯк це зробити, детально тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему:

 Скорочено

 Скорочений опис тут... ;

Детально

Детальна інструкція тут...; Відеоогляд тут...

Є питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

eHelpViber Telegram 

Facebook 

Онлайн чат ПоштаYouTubeІнструкціїАрхів 

Image Removed

Детально  тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...
Информация
titleАрхів

Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача.



Предупреждение
titleУВАГА!

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут... 



Раскрыть
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ
ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


панель
borderColorsilver
borderWidth1
titleBGColorpaleturquise
borderStylesolid
titleСлідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...


Предупреждение
title
УВАГА! Проведення технічних робіт з боку eHealth

Дата та час проведення регламентних робіт 08.12.2020 о 21:00 Оновлень сертифікатів АЦСК. Тривалість робіт до 90 хвилин. 

Помилки, що спостерігалися при роботі з Системою eHealth виправлено.

Детально в розділі Новини

Предупреждение
titleУВАГА! Вебінар для ПМД

Тема вебінару: "ПЕРВИНКА. Сценарії реєстрацій пацієнтів в eHealth, заключення декларацій v3, найчастіші питання та відповіді"

Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням…

Детально в розділі Новини

Опитування

Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини, тут... Посилання на опитування тут...


Предупреждение
titleУВАГА! Систему оновлено до
версії 50hf1title
версії...

Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?
Раскрыть

Детально тут...

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Image Removed

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Блок/РозділОписЗміниМІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр" 

Навчальні матеріали та техпідтримка

Загальні правила та алгоритми дій при роботі з "Базою знань" та Технічною підтримкою МІС "МедЕйр"НовиниНовини про МІС "МедЕйр"
Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено

Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини

FAQ (Поширені запитання)Відповіді на поширені запитання роботи з МІС "МедЕйр"Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача та інша корисна інформація щодо роботи з МІС "МедЕйр" Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено та створено інструкції

Оновлення інструкцій відповідно до 50 версії системи.

Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

8. Оновлено інструкцію про ЕЦП (налаштування) у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)

Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр"Оновлення МІС "МедЕйр"Перелік та опис оновлень МІС "МедЕйр"
Предупреждение
titleУВАГА! Оновлення

Систему оновлено до версії 50hf1. Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

Зворотній зв'язокПерелік опитувань та пропозицій користувачів МІС "МедЕйр"

ОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ:

панель
titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

Недавно обновлено
typespage, comment, blogpost
max5
hideHeadingtrue
themesocial

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр* ЯкорьКонтакт-центрКонтакт-центр

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Неділя, офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

Информация
titleСкористайтесь зручним для Вас способом вирішення питання

Не знайшли? Тоді потрібно

  • Зв'язатися із технічною підтримкою МІС "МедЕйр" обравши один з ресурсів підтримки. Створити запит в системі eHelp на вирішення питання. Написати у онлайн підтримку: VibeTelegramFacebookОнлайн чат.
ЯкорьехелпехелпСистеми технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Image Removed або на посилання eHelp.

Подсказка
titleДля того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки

Перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Подсказка
titleЯк пройти першу реєстрацію

Після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Подсказка
titleТакож можливо переглянути

Відеоогляд про Систему технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр eHelp детально тут...

Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції) Якорьютубютуб

Графік роботи:

Цілодобово 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTubeImage Removed




Раскрыть
titleОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ


панель
titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

Недавно обновлено
typespage, comment, blogpost
max5
spacesINFO
hideHeadingtrue
themesidebar







панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleЄ питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

 



Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи:

Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру 

Технічна підтримка МІС МедЕйр у ViberImage Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Якорьвайбервайбер

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)Image Removed.

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Якорьтелеграмтелеграм

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у TelegramImage Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Якорьпочтапочта

Для того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)Image Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Якорьфейсбукфейсбук

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у FacebookImage Removed

Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці 

Якорьчатчат

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.

Image Removed        Image Removed