...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Пам'ятка користувача (СМД), Опис інтерфейсу (СМД), Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. |
...
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth зазначений в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар. Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошуку в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)). |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Вносимо персональні дані відповідно до документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікацію пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"). |
4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
...
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
- Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).
...
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 1 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта
1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій Якорь #Варіанти пошуку пацієнта #Варіанти пошуку пацієнта
№ | Варіант | Значення |
---|
Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth
Дії | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
1. | Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). | Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth. | Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі eHealth:
| |||||
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. | Пацієнт має ЕК в МІС та не має реєстрації в системі eHealth: - пацієнт в eHealth зареєстрований з помилкою (yнеобхідно оновити дані пацієнта в eHealth) - пацієнт не має реєстації в в eHealth (необхідно зареєструвати пацієнта в eHealth)
| |||||
3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат. |
- пацієнт в МІС зареєстрований з помилкою - пацієнт не має реєстації в МІС (провести імпорт карток) | |||||
4. | Пацієнта знайдено в МІС |
title | Зареєструвати пацієнта в eHealth. Скорочено про варіант тут… |
---|
МedEir (позначка [1] - присутня), |
в eHealth (позначка [2] - |
присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку |
Мал. 3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth
Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, детальніше див(тут...) |
title | Створити в МedEir, об'єднати дані. Скорочено про варіант тут… |
---|
. | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. |
|
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Детальніше про варіант пошуку |
Значення: даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).
Мал. 4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth
Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, детальніше див(тут...) |
title | Імпортувати з eHealth. Скорочено про варіант тут… |
---|
Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутрня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутрня). Ідентифікатор eHealth зазначено лише в записі eHealth (позначка [2]).
Мал. 5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)
. | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. | Можлива реєстрація пацієнта в МІС та eHealth: - пацієнт не зареєстрований в МІС та eHealth - пацієнт в МІС або eHealth зареєстрований з помилкою Можливе оновлення в системі eHealth після його попередньої перевірки. |
6. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth). Детальніше про варіант пошуку |
(тут...) |
4.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено неправильно або помилка в персональних даних. Мал. 6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано в eHealth, детальніше див (тут...) |
title | Помилка! Скорочено про варіант тут… |
---|
Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (перший рядок) та eHealth (другий рядок) на першому малюнку, але в системі eHealth його ідентифіковано як дві різні особи (різні ідентифікатори ) або має три записи на другому малюнку, що також має два різних ідентифікатори в системі eHealth. Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних.
або
Мал. 7 - Варіант пошуку, помилка!
Дії: проаналізувати кожний запис пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначити правильний запис пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів).. | Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних. | Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.
| |||||
7. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (декілька записів) до одного запису пиєднаний ідентифікатор eHealth | Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі eHealth, а також має ДУБЛЬ КАРТКИ в МІС:
|
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно:
Та виконати потрібний варіант, що відповідає ситуації. |
Додаткові параметри пошуку пацієнта
Таблиця 2. Пошук MedEir
Інструмент пошуку | Призначення | Умови використання | Про пошук |
---|---|---|---|
ЗАГАЛЬНИЙ ПОШУК ПАЦІЄНТА | |||
Через кнопку спеціальної дії [Загальний пошук], реєстр Пацієнти. | Ідентифікація та перевірка на існування дублюючих записів пацієнта в системі MedEir. | Створення нового запису, оформлення лікування, внесення ЕМЗ про пацієнта, що потребує ідентифікацію пацієнта в системі MedEir | Даний пошук проводить перевірку по всій базі даних MedEir (в межах області). Після виконання спеціальної дії [Загальний пошук], з'явиться вікно пошуку. Дане вікно складається з секції "Пошук" (мал. 8, позначка [1]) та "Таблиці результатів пошуку" (мал. 8, позначка [3]). Мал. 8 - Форма пошуку в MedEir Для збільшення малюнку натисніть на ньому Секція пошуку містить набір текстових полів з довільним вводом тексту або вибором списку із довідника/календеря дат, а також двох кнопок (мал. 8, позначка [2]) [Пошук] та [Очистити]. Кнопка очистити дозволяє провести очищення введених пошукових даних. Таблиця містить набір таких полів (мал. 9) (детально опис роботи з таблицями зазначено в інструкції Елементи управління інтерфейсу та Опис та робота з реєстрами). Мал. 9+ - Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir Для збільшення малюнку натисніть на ньому Заповнюємо форму пошуку (мал. 8) поля з обов’язковими відмітками або всі запропоновані поля. Пошук пацієнта в системі потрібно проводити за паспортними даними. Натискаємо кнопку [Пошук] . |
ПОШУК ЗА БОКОВОЮ ПАНЕЛЬЮ "ФІЛЬТРАЦІЯ" | |||
Через бокову панель "Фільтрація", реєстр Пацієнти, ЕМК, Пацієнти мого відділення, Приймальний покій, Надходження" (детально Загальні реєстри). | Ідентифікація та перевірка на існування дублюючих записів пацієнта в системі MedEir. | Створення нового запису, оформлення лікування, внесення ЕМЗ про пацієнта, що потребує ідентифікацію пацієнта в системі MedEir | Даний пошук проводить перевірку по всій базі даних MedEir (в межах району обслуговування ЛЗ). Детально опис інтерфейсу в інструкції Опис та робота з реєстрами та Загальні реєстри. Мал. 10 - Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir Для збільшення малюнку натисніть на ньому
ВАЖЛИВО! Після пошуку пацієнта способом фільтрації через Форму фільтрації або Колонки реєстру, необхідно очистити фільтри, натиснувши кнопку [Очистити] (Форма фільтрації) або в нижньому правому кутку робочого поля кнопку (Колонки реєстру). |
За направленням
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).
...
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
- Провести пошук пацієнта в eHealth (детально Пошук пацієнта ("eHealth"),
- Визначити правильну картку пацієнта в МedEir (пошук в системі, детально Пошук Варіанти пошуку пацієнта в системі).
- Ідентифікувати пацієнта за документами!
- У випадку відсутності даних про пацієнта в системі, провести імпорт або створення (детально Робота з "eHealth", Робота з пацієнтом в МІС).
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").
Мал. 11 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
...