Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



Зміст

Призначення

Опис

Image Removed

Image Added

Оглавление

Оглавление

Пошук картки пацієнта у реєстрі "Пацієнти" при самозверненні.

Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до лікаря на прийом:

  • Самозвернення.
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Запис на прийом" при попередньому записі, через реєстратуру, Медичний портал або за особистим записом лікаря.Пошук картки пацієнта у реєстрі "Направлення пацієнта" за
  • Попередній запис через реєстратуру або медичний портал.
  • За направленням.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуації (ПоліклінікаПомилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря.

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:

  1. Самозвернення.
  2. Попередній запис через реєстратуру або медичний портал.
  3. За направленням.

При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук Варіанти пошуку пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.

Самозвернення
Якорь
Самозвернення
Самозвернення

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі "Пацієнти" за  за допомогою пошуку в "eHealth" та кнопки eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук  пацієнта в eHealth (тут…).

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.

Детально про пошук  пацієнта в "eHealth" (тут…)

Image RemovedImage Added

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в "eHealth"

...

пацієнта в eHealth

В результаті система наддасть варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності інформації про нього в МІС МedEir та eHealth. У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth

...

, (мал.2).

Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в "в eHealth" або має декларацію (позначка [2]).

Image RemovedImage Added

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та " eHealth"


В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).

Інші варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій, після . Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Детальніше про варіанти пошуку (тут...).

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

МedEir (позначка [1] - присутня),

 в "eHealth" - не зареєстрований або відсутня декларація

але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Значення: даний пацієнт не має картки в

МedEir (позначка [1] - відсутня),

 в "eHealth" - зареєстрований або є декларація

але знайдено в eHealth (позначка [2] -

присутрня

присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Значення: даний пацієнт має картку в

МedEir (позначка [1] -

присутрня

присутня),

 в "eHealth" - зареєстрований або є декларація

  в eHealth (позначка [2] -

присутрня

присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).


Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та "eHealth", дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Image Removed

Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано "eHealth", детальніше див (тут...)

.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
21.Значення: даний пацієнт має картку в

Пацієнта знайдено в МІС , але не знайдено в "eHealth"

Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Image Removed

Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth"

Дії: зареєструвати пацієнта в

"

eHealth

", детальніше див (

, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...

)

32.

Пацієнта не знайдено в МІС

, але знайдено в "eHealth"
Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Image Removed

Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено

в "

в eHealth

"

Дії: створити

картаку

картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані,

детальніше див (

 перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

)

43

Пацієнта знайдено в МІС

та в "eHealth" (два окремих записи)
Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image AddedImage Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Image RemovedImage Removed

Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та

в "

в eHealth

"

(два окремих записи)

Дії: імпортувати дані пацієнта з 

"

eHealth

", детальніше див (

, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

)

54. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в 

"

eHealth

"
Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image Added

Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...)


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Також можливі помилки в даних пацієнта та в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут...

Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

Таблиці 2 -  Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря

Детально тут...

ВаріантДеталі та зауваження
1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

Пункт даної інструкції Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки.

Раскрыть
title
Примечание
titleВАЖЛИВО!
Якщо в лікувальному закладі запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру, пункт Самозвернення може виконуватись реєстратором. Пошук

Проведення належного пошуку пацієнта в 

"

eHealth

"

 (перевірка реєстрації)

здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"]

та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в 

"

eHealth

" при

 при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в 

"

eHealth

" або

 або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал
РаскрытьtitleДетально тут..

Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в 

"

eHealth

" при

 при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в 

"

eHealth

" або

 або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


3.За особистим записом лікаря

Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

У випадку попереднього випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі "Записані до мене", за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?"


Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):

  1. Переходимо до реєстру "Записані до мене" мене  (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис  та Запис на прийом в МІС).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
  3. Обераємо запис пацієнта на конкретний часОбираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
  4. Натискаємо Натискаємо за потреби спец дію (за потреби) або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Створення та робота Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Реєстр "Пацієнти"Створення та робота Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.

Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом в МІС та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.


Image RemovedImage Added

Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Записані реєстром Записані до мене"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

При роботі із записами реєстру "Записані до мене", не забудьте виконати спец дії , пов'язані з обробкою запису на прийом (зазначено на мал.3), оскільки [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності . та виконання робочого процесу в системі.

Опис роботи зі спец діями в реєстрі Як працювати із реєстром "Записані до мене" більш  більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.

Image Removed

Image Added

Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з

...

реєстром Записані до мене

...


Предупреждение
titleУВАГА!

Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Але про те, що Якщо прийом відбувся, обовОБОВ'язково ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). Image Removed

Image Added

Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]

За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК "eHealth"(більш детально тут... ).  В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі "Направлення пацієнта"  (мал.5) за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
  2. Перейти в картку пацієнта по електронному направленнюелектронного направлення пацієнта (мал.5).
  3. Обрати потрібне направлення.
  4. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  5. Відкрити ЕМК пацієнта.

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 


Image RemovedImage Added

Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Направлення пацієнта"

Подсказка
titleВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап алгоритму роботи лікаря "Пошук пацієнта" завершено успішно і Ви - знайшли потрібного пацієнта, то наступні дані будуть необхідні для створення консультації. А також в даних пацієнта міститься наступна інформація необхідна для створення Консультації:

  • зареєстровано в "eHealth"eHealth пацієнта;
  • існує запис на прийом або ЕК пацієнта в МІС;
  • існує електронне (актуальне) направлення eHealth, взято в чергу та в обробку до потрібного лікаря.

Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки)