Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумови роботи з пацієнтом

Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" Image Added

знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" та інші. 

 Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  Image Added
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir Image Added (детально тут...)


Предупреждение
titleУВАГА!

Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.


Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук",Image Added (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Image Added

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. 

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth")


Обробка електронного направлення


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

Предупреждение
titleУВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на "лабораторну діагностику", яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 1 - "Чим підтверджується виконнання направлення"


Тип електронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура



Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація





Примечание
titleВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Залежно від типу процедури лікар може зорієнтуватися, яким чином він буде підтверджувати виконання направлення.

Наприклад пацієнту надано направлення на послугу (групу послуг) і було виконано направлення з категорією "Хірургічна процедура" (мал. 2; мал. 3).

Підтвердження виконання направлень даної категорії відбувається у ЕМЗ: "Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)" та "Процедура" (таб .1).

Image AddedМал. 2- Направлення з категорією "Хірургічна процедура"

Image AddedМал. 3- Перегляд категорії направлення в каталозі послуг (при створенні направлення)

Пацієнту надано направлення на послугу (групу послуг) і було виконано направлення з категорією "Лікувально-діагностична процедура" (мал. 4).

Підтвердження виконання направлень даної категорії відбувається у ЕМЗ:  "Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)" та "Діагностичний звіт" (таб .1).

Image Added

Мал. 4 - Направлення з категорією "Лікувально-діагностична процедура "

Алгоритм дій обробки  електронного направлення

Для пошуку окремого електронного направлення, в реєстрі "Направлення пацієнта" необхідно здійснити пошук направлення за допомогою кнопки спецдії  "Пошук направлення в системі  в системі eHealthImage Added

  • Після вдалого пошуку направлення (мал. 5), спеціаліст бере направлення в чергу на обробку та в роботу.

Image Added

Мал. 5 - Пошук направлення

Предупреждение
titleУВАГА!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 6, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Детальна інформація про пошук та обробку електронного направлення за посиланням за посиланням…

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 6, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 6, позначка [3]).

Image Added

Мал. 6 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 8), а потім в обробку,

або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 7 ). Image Added

Предупреждение
titleУВАГА!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Image Added

Мал. 7-  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"



  • "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою) (мал. 8). Image Added

Image Added

Мал. 8 - Формування черги на обробку

  • Після зміни смену виконання за програмою "В черзі", необхідно взяти направлення в роботу (мал. 9). Image Added


Предупреждение

При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" (мал. 9) - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення!

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Image Added

Мал. 9 - Спецдія "Взяття направлення в роботу"


  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення, необхідно натиснути "Ок" (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

Предупреждение

УВАГА!

Опрацювати необхідний діагностичний звіт можливо без переходу в ЕМК  за допомогою спецдії "Створити діагностичний звіт",

дана спецдія активна після переходу стану направлення "В обробці" (мал. 11). Image Added

Або через перехід в  ЕМК  Image Addedпацієнта, перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"(стан має бути "В обробці") (мал. 9).

Image Added

Мал. 11- Стан виконання направлення "В обробці"


Діагностичний звіт через спецдію "Створити діагностичний звіт"

Діагностичний звіт є одним з варіантів підтверджується виконнання направлення за категоріями:

  • Діагностична процедура
  • Лікувально-діагностична процедура
  • Візуалізація
  • Лабораторна діагностика

Для обробки діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт" Image Added необхідно виконати наступні дії:

У картці "Направлення пацієнта ПІБ" перевірити стан виконання за програмою (має бути "В обробці"), та натиснути спецдію"Створити діагностичний звіт" (мал. 11).

  • В картці "Діагностичний звіт (Створення)" заповнити всі необхідні дані, якщо направлення було створено на окрему послугу, а не на групу послуг, то електронне направлення буде автоматично

підвантажене в картку "Діагностичний звіт (Створення)" разом з  окремим кодом послуг (мал. 12).

Image Added

Мал. 12 - Автоматично підвантажене електронне направлення в картку "Діагностичний звіт (Створення)"

  • Після перевірки/внесення всіх необхідних даних направлення, необхідно внести дані проведеного дослідження в блок "Заключення" (мал. 13).

Image Added
Мал. 13 - Заповнення діагностичного звіту (приклад)

  • Після заповнення даних діагностичного звіту необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 14).

Image Added

Мал. 14 - Підписання діагностичного звіту (приклад)

  • Після відправлення діагностичного звіту, за потреби, погасити електронне направлення (мал. 15).
Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.


Image Added

Мал. 15 - Погасити направлення


Створення діагностичного звіту через спецдію "ЕМК"

Для обробки діагностичного звіту з ЕМК пацієнта Image Added необхідно виконати наступні дії:

Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 16).

Image Added

Мал. 16 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 17)


Примечание
titleВАЖЛИВО!

В залежності від налаштувань бази, гілка "Діагностичні звіти" може бути прикріплена під амбулаторну картку пацієнта.

Відповідно, якщо попередньо амбулаторна карта не створена, гілка «Діагностичні звіти» буде недоступна. Необхідно попередньо створити амбулаторну картку.


Image Added

Мал. 17 – Створення діагностичного звіту (з ЕМК пацієнта)

  • Для збереження  "Діагностичного звіту" в стані "Чернетка" (мал. 19) необхідно заповнити поле "Категорія", "Код послуги"  натиснути "Зберегти" Image Added

Після збереження діагностичного звіту, при потребі, можливо закрити картку (мал. 18).

Image Added

Мал. 18 - Збереження  (та закриття) чернетки 

Image Added

Мал. 19 –  Збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка"

Подсказка
  • Якщо виникає потреба збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка" рекомендовано внести значення поля з червоним хрестикомImage Added

Image Added

  • Для збереження діагностичного звіту без заповнення обов'язкових полів, натиснути "Ок"  і "Скасувати" Image Added
  • Для оновлення таблиць діагностичного звіту необхідно натиснути  кнопку "Скинути налагодження колонок" Image Added
  • Оновлення таблиць діагностичного звіту відбувається також при повторному відкритті картки.

  • Для діагностичного звіту в стані "Відправлено", за потреби, є можливість повторного відправлення ЕМЗ атиснути  кнопку "Перевірити" (мал. 20),Image Added якщо звіт відправлено, він терейде у таблиці зареєстрованих звітів.

    Image AddedМал. 20 –  Діагностичний звіту в стані "Відправлено"

Передача ЕМЗ в систему eHealth

Для передачі ЕМЗ в систему eHealth, картці "Діагностичний  звіт (Створення)" необхідно здійснити пошук направлення в межах конкретного діагностичного звіту.

Натиснувши на  кнопку "Пошук", Image Added  в таблиці, що з’явиться, необхідно ввести публічний номер направлення (мал. 21).

Image Added

Мал. 21 - Пошук направлення в діагностичному звіті

В таблиці "Пошук направлення" необхідно перевірити колонки "Код послуги/групи послуг" (для направлень створених під однією взаємодією); "Медична програма", обрати необхідне направлення, що попередньо вже призначено спеціалісту на обробку та натиснути кнопку "Ок"Image Added 

Після завантаження електронного направлення в діагностичний звіт (мал. 22), перевіряємо, заповнюємо потрібні дані.

Предупреждение
titleУВАГА!
Поля з червоними хрестиками Image Addedобов’язкові для внесення.

Image Added

Мал. 22 – Створення діагностичного звіту з направленням (приклад)

Після створення діагностичного звіту, накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 23).

image2021-10-20_11-20-56.pngImage Added

Мал. 23 - Накладання КЕП

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 24).

Image Added

Мал. 24 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Обробка діагностичного звіту  (без направлення)

Предупреждение
titleУВАГА!

Для реєстрації діагностичного звіту з паперовим направленням в системі eHealth, обов’язковою умовою є перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealthImage Added  з реєстру "Пацієнти".


Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 25).

Image Added

Мал. 25 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 17; мал. 26).

Image Added

Мал. 26 – Створення діагностичного звіту по самозверненню (приклад)

Предупреждение
titleУВАГА!
Поля з червоними хрестиками Image Addedобов’язкові для внесення.

Після заповнення звіту натиснути кнопку "Створити"  Image Added та підписати звіт КЕП/ЕЦП (мал. 27).

Image Added

Мал. 27 - Реєстрація діагностичного звіту

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 28).

Image Added

Мал. 28 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста


Предупреждение
titleУВАГА!

Для перелачі ЕМЗ неохідно виконати передумову роботи з пацієнтом! 

Амбулаторна взаємодія (консультація) є одним з варіантів підтверджується виконнання направлення за категоріями:

  • Консультація
  • Діагностична процедура
  • Лікувально-діагностична процедура
  • Процедура
  • Хірургічна процедура
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth", необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

До епізодів зі станом: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" - консультація (взаємодія) НЕ ПЕРЕДАЄТЬСЯ.  

Для створення картки "Консультація спеціаліста eHealth", необхідно обрати епізод та додати консультацію/взаємодію.

Для створення амбулаторної взаємодії необхідно перейти у ЕМК пацієнта Image Added (мал. 29).

Image Added

Мал. 29 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Епізоди" - необхідно натиснути кнопку "Створити епізод" Image Added (мал. 30).

Image Added

Мал. 30 - Створення епізоду (приклад)

Заповнити епізод обов'язково вказати тип епізоду, перевірити та змінити дату та час створення епізоду, а також вказати назву епізоду, згідно медичного стану пацієнта,

в полі "Назва*", або довільну в полі "Назва епізоду" (мал. 31).

Image AddedМал. 31 - Заповнення епізоду (приклад)

Після створення медичного випадку (епізоду)  з'явиться можливість створити амбулаторну взаємодію з пацієнтом  (мал. 32).

Image Added
Мал. 32 - Кнопка "Додати консультацію/взаємодію"

У формі, що з'явиться необхідно додати медтчну карту (або створити, якщо медична карта не буда раніше створена)

та обрати відповідний тип консультації, наприклад "Консультація ендоскопіста eHealth" (мал. 33).

Image Added

 Мал. 33 - Створення  картки консультації (приклад)

Після провенених дій, з'явиться картка консультації (амбулаторної взаємодії)(мал. 34).

Image Added Мал. 35- Заповнення картки консультвації (приклад)

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Необхідно вказати ОДИН код з переліку коді в групі (в залежності від проведених маніпуляцій)!

Необхідно вказати ОДИН код з переліку коді в групі (в залежності від проведених маніпуляцій), а також всі дії, що є супутніми до проведення маніпуляції (мал. 36).

Image AddedМал. 36 - Заповнення картки консультвації, внесення дій (приклад)

Для підписання взаємодії, необхідно натиснути кнопку "Відправити в eHealth" і виконати підписання ЕМЗ (мал. 37).

image2021-10-20_11-20-56.pngImage Added

Мал. 37 - Накладання КЕП

Помилка в зареєстрованому ЕМЗ


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо підписане та зареєстроване ЕМЗт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку ЕМЗ необхідно здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення.

Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

При помилках в таблиці зареєстрованоних  діагностичнних звітів, необхідно знайти та відкрити зареєстрований з помилкою діагностичний звіт, та натиснути кнопку "Помилково внесено" (мал. 38).

Image Added

Мал. 38 - Помилково внесено

  • Вказати причину зміни стану діагностичного звіту і внести обґрунтування (мал. 39).

Image Added

Мал. 39 -  Обґрунтування помилки

  • Для завершення дії, здійснити накладання КП/ЕЦП (мал. 40).

image2021-10-20_11-20-56.pngImage Added

Мал. 40 - Накладання КЕП

Ендоскопічне дослідження в межах МІС


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою заповнення картки "Ендоскопічне дослідження", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 


Предупреждение
titleУВАГА!

Дані картки "Ендоскопічне дослідження" не передаються в систему eHealth! 


Для створення картки "Ендоскопічні досдідження, необхідно обрати в картці денного стаціонару (або амбулаторній, стаціонарній) таблицю "Ендоскопічні дослідження" та натиснути кнопку  "Створити" Image Addedвідкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведені дослідження (мал. 41).

Image Added

Мал. 41 - Створення картки "Ендоскопічні дослідження"


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Ендоскопічні дослідження", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити Image Added-додаємо нову картку 
  • Редагувати Image Added - редагуємо раніше створену картку 
  • Видалити Image Added - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок Image Added - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Ендоскопічні дослідження"
  • Скинути налагодження колонок Image Added- скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel Image Added - експортуємо дані таблиці в документ Excel

Редагування картки "Ендоскопічні дослідження"

Після додавання картки "Ендоскопічне дослідження", необхідно обрати потрібне дослідження в полі "Тип дослідження*"


Предупреждение
titleУВАГА!

Поля з червоними хрестиками Image Added  - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.

 Картка, загалом, є стандартною для всіх видів дослідження (мал. 42).

В залежності від обраного виду досліджень, нижня частина картки може змінюватись, тому заповнення картки залежить від обраного типу дослідження.

Image Added

Мал. 42 -  Поле "Тип дослідження*"


Подсказка
titleПІДКАЗКА!
  • Для створення власних шаблонів, додано спеціальні поля, що передбачають можливість створення шаблонів (мал. 43):
  • Кнопка Image Added "Додати шаблон" призначена для створення текстових шаблонів.
  • Кнопка Image Added"З шаблону" призначена для вибору потрібного, попередньо збереженого текстового шаблону

Image Added

Мал. 43 - Шаблони

    • Поля, відмічені стрілочкою містять підкріплені довідники (де необхідно обрати значення зі списку)
  • Image Added

  • Мал. 44 - Довідники

    • Поля, які містять чекбокс, дають моджливість, при потребі, відмітити ствердно ( ☑ - "так") (мал. 45). Також такі поля можуть містити логіку (при відмітці в даному полі з'являється текстове поле з можливістю самостійого внесення даних)

    Image Added

Мал. 45 - Поля з додатковою логікою



Після заповнення потрібних полів картки, натисніть на кнопку "Зберегти" Image Added.

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Після заповнення та перевірки картки, система дає можливість сторення заключення по обстеженню (мал. 46, позначка [1]) та/ або додати (сканувати) власне заключення (мал. 46, позначка [2]).

Image Added

Мал. 46 - Формування заключення, прикріплення або сканування власних заключень


Примечание
iconfalse
  • Щоб зберегти зміни, слід натиснути кнопку "Зберегти" Image Added
  • Щоб скасувати внесення змін, слід натиснути кнопку "Скасувати" Image Added
  • Для переходу до наступних карток, слід натиснути кнопку "Далі" Image Added

...