Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Живой поиск
spaceKey

info

titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

Подсказка
titleЄ питання, проблеми з роботою в системі? 

Оберіть зручний для Вас спосіб зв'язатися із технічною підтримкою або спробуйте самостійно знайти потрібну інформацію, переглянувши інструкції на: Youtube каналі та у розділі "Інструкції користувача" (Інструкції). Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача (Архів).

eHelpViber Telegram 

Facebook 

Онлайн чат ПоштаYouTubeІнструкціїАрхів 

Image Removed

Image Removed

Детально  тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...

ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

Предупреждение
titleУВАГА! Опитування 23.10.2020

Використання послуг АЦСК медичними працівниками. Анкета  за посиланням

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок.

Предупреждение
titleУВАГА!

Детально про оновлену та додану інформацію дивіться під заголовком даної сторінки  "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?"

Додатково на Порталі, в панелі навігації порталу (зліва).

Раскрыть
titleДетально тут...
  1. Для того, щоб переглянути зміни на Порталі, потрібно зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 1).

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

2. Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 2)

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Перегляд змін на порталі

INFO
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderПошук на порталі
typepage

Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.

панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleГРАФІК РОБОТИ






Image Added



Робочі дні та годиниПн. - Пт. з 8:00 до 18:00
Вихідні дніcубота, неділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі Новини... 

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5




панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


Image Added


Предупреждение
titleУВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"


Раскрыть
titleЯк це зробити, детально
Предупреждение
titleУВАГА! Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp"
ЯкорьВідео на ЕхелпВідео на Ехелп РаскрытьtitleДетально
тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему:

 Скорочено

 Скорочений опис тут... ;

Детально

Детальна інструкція тут...; Відеоогляд тут...



Предупреждение
titleУВАГА!
Забули або втратили пароль до "eHelp"titleДетально

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут...

? Раскрыть

 



Раскрыть
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ


панель
borderColorsilver
borderWidth1
titleBGColorpaleturquise
borderStylesolid
titleСлідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...


Предупреждение
titleОпитування

Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини,

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Image Removed

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Image Removed

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

Посилання на опитування тут...


Предупреждение
titleУВАГА! Систему оновлено до версії...

Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?

Детально тут...




Раскрыть
titleОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ


панель
titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

Недавно обновлено
typespage, comment, blogpost
max5
spacesINFO
hideHeadingtrue
themesidebar







панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleЄ питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

 



Предупреждение
titleУВАГА! Графік роботи технічної підтримки

Вихідні дні: Нд, офіційні державні свята та перенесення робочих днів. Про зміни в графіку роботи в новинах...

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Поиск по дереву страниц

Блок/РозділОписЗміниМІС "МедЕйр"


панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorLightYellow
borderStylesolid
titleМІС "МедЕйр"


Image Added

НовиниНовини про МІС "МедЕйр"
Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено

Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини

FAQ (Поширені запитання)Запитання, що часто виникають при використанні МІС "МедЕйр", та відповіді на нихІнструкція користувачаОсновні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр" Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено та створено інструкції
Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

8. Оновлено інструкцію про ЕЦП у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)

Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації "Криптос Гейт Плас". Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІОновлення МІС "МедЕйр"Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін
Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено

Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

Зворотній зв'язокПерелік опитувань, статистична інформація стосовно опитування та пропозицій користувачів МІС MedEir Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено
Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

УВАГА! Опитування 23.10.2020 "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками"

Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням.

Опрацьовано більшість побажань стосовно опитування від 08.09.2020 "Щодо використання МІС МedEir"

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр* ЯкорьКонтакт-центрКонтакт-центр

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Неділя, офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

Подсказка
titleЄ питання, проблеми з роботою в системі? 

Скористайтесь зручним для Вас способом:

ЯкорьехелпехелпСистеми технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Image Removed або на посилання eHelp.

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Як пройти першу реєстрацію, після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Також можливо переглянути відеоогляд про систему тут...

Подсказка

Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"

Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp.

Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції) Якорьютубютуб

Графік роботи:

Цілодобово 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTubeImage Removed

Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи:

Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру 

Технічна підтримка МІС МедЕйр у ViberImage Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Якорьвайбервайбер

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)Image Removed.

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Якорьтелеграмтелеграм

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у TelegramImage Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Якорьпочтапочта

Для того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)Image Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Якорьфейсбукфейсбук

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у FacebookImage Removed

Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Image Removed

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці 

Якорьчатчат

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.

Image Removed        Image Removed